IN DE STILTE VAN DE AVOND

31 Reacties op “IN DE STILTE VAN DE AVOND

  1. Lieve Greetje nog een fijne avond , jou pps’jes zijn stuk voor stuk wondermooi ! gelukwensen dit krijg je van mij . liefs van Suz.

    Like

  2. Dag lieve Greetje ik kom jou een fijne avond wensen en met hartelijke dank voor jou bezoekje liefs van Suz xxxxxx

    Like

  3. Dag Greetje , dank voor jou fijne reactie veel groetjes van Suz.

    Like

  4. Dank lieve Greetje voor jou fijne reactie rond dit kasteel is het wel een prachtig domein die eigendom is van Stad Brugge echt een bezoekje waard . liefs van Suz.

    Like

  5. Hartelijk dank lieve Greetje voor jou fijne reactie op mijn foto’s , nog een fijne avond en slaap lekker , liefs van Suz .xxx

    Like

  6. Mooi , Als mens geboren lieve Greetje , het is zo de ene dag is de andere niet , dikke knuffel van Suz.

    Like

  7. Dag lief blog vriendinnntje ,
    kwamnog eens kijken naar je mooie blogje !
    Wat zijn je powerpoints mooiiii !!!!
    Heb er al verschillende doorgestuurd .
    liefs en fijne avond Suzieke xxx

    Like

  8. Greetje een dikke proficiat met mens durf te leven het is wondermooi ! dank voor jou fijne woorden , liefs van Suz.

    Like

  9. Nog een fijne avond lieve Greetje , dank voor jou bezoekje en jou fijn woorden , Voor straks lekker slapen met warme groetjes van Suz .

    Like

  10. Natuurlijk heb ik intresse en ik vind hem Super mooi !!!!!!
    Heb er meteen weer een af gepakt en ga hem nou bekijken danjewel lieverd heel knap gedaan ik zou het niet kunnen,Fijne Avond en DANKJEWEL

    Like

  11. Lieve Dinsdaggroetjes,
    Dag Greetje blij dat je terug bent het duurde toch vrij lang hé, maar fijn dat je een nieuw blogje hebt aangemaakt. Prachtig je ppsje in de stilte van de avond heel mooie foto’s en een mooie tekst. En bedankt voor de lieve woordjes in mijn gastenboek tijdens mijn afwezigheid. Nog een fijne dag wens ik je en veel lieve groetjes van Claire xxxxx

    Like

  12. Vond het heel mooi en knap gemaakt.Mijn complimenten daarvoor.Ga zo door Greetje.Lieve groetjes Tooske

    Like

  13. Greetje,
    Eindelijk weer wat nieuws van u gezien,we hebben zonet naar :’In de stilte van de avond gekeken.Prachtige foto’s van zonsondergangen met een mooie tekst en liedje erbij,was weer genieten geblazen.Proficiat Greetje.
    Ik hoop dat de reactie gelukt is,een plaatje plaatsen dat kan ik echter niet .
    Verder wensen Simonne en ik jullie nog een fijne avond toe .
    PS.Greetje ook bedankt voor uw reactie op mijn laatste powerpointje.

    Like

  14. Je hebt ook op deze nieuwe weblog weer een heel mooie prestatie geleverd.
    Ik zou zeggen ga zo door.
    Gr. J@n.

    Like

  15. Ik ben blij dat je terug bent..heel mooie pps…voor morgen een fijne zondag xxx

    Like

  16. Hey Greetje
    Fijn dat je weer een blogje hebt
    vond je ppsje prachtig , goed gedaan meid
    Groetjes van Swakke

    Like

  17. `Hallo Greetje,
    We zijn heel blij je weer te mogen begroeten.Pachtige pps:”In de stilte van de avond”,Schitterende beelden van de ondergaande zon.prachtig gedicht van Shadow en heel mooie muziek (mooie melodie0,heel mooi gedaan,Mega-super-pps,we wensen je ondanks alle gedonder nog een fijne avond en een super-gezellige zondag toe,lieve groeten uit terneuzen en nog een warme knuffel van Lilian en Paolo.

    Like

  18. Dag Greetje,

    Het is lang wachten geweest maar nu ben je er terug met een mooie blog en een mooie pps.Groetjes van Vava

    Like

  19. Goede avond lieve Greetje,da’s alweer een héle mooie pps,met schitterende beelden en dat gedicht is echt prachtig. Je hebt daar een knap werkje van gemaakt hoor.
    Ook wens ik jou een dikke proficiat met het openen van deze nieuwe blog,ik denk dat je dolblij bent nu. Maar ik las op je mail ‘tijdelijk’ ????
    Ga je dan nog eens opnieuw moeten herbeginnen,dat menen ze nou toch niet hé zeg,amaai….
    Van harte wens ik jou nog een knusse avond en een schitterende zondag.
    Een lieve groet van je blogmateke, Rebecca.
    Heb een vinkje gezet,aan “hou mij op de hoogte van nieuwe berichten via e-mail, dat zal wel goed zijn zekers,hihi….

    Like

  20. LIEVE GREETJE
    KNAP WERK VAN JE
    VAN HARTELYK GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BLOG GROET GEERT KNUFFEL

    Like

  21. Lieve Greetje
    wat een prachtige beelden en beeldbewerking
    met heel mooie uitspraken
    en een rustgevend melodie op achtergrond
    dit is een SUPER, MOOIE, PRACHTIGE ppsx
    veeel liefs van vriendje Jeffy ***

    Like

  22. Een fijne namiddag Greetje en welkom terug.
    Een prachtig powerpoint en mooie beelden en muziek.
    Vele groetjes Christine

    Like

  23. Hallo Greetje
    Proficiat met uw nieuwe blog.
    Je zal er vlug de draai in vinden, dat weet ik zeker
    Uw powerpointje is ook heel mooi
    Groetjes
    febe

    Like

  24. Dag lieve Greetje, wat ben ik blij dat je terug bent en hoe!! wow, wat een mooie pps weer van je,prachtige beelden, mooie muziek en gedicht, het is af!! en ik wens je heel veel succes met je nieuwe prachtige blog..dikke knuff, liefs José

    Like

  25. Dag Greetje.
    Blij van U iets te horen,het was een prachtige pps,knap gedaan en mooie animatie.
    Nog een fijne dag groetjes en liefs van Viviane.

    Like

  26. Greetje gelukkig ben je terug en hoe ! met een prachtige powerpoint mooie beelden en gedichtje en sfeervolle melodie , proficiat met dit alles en succes met je nieuwe blog , lieve groetjes uit LIER en een fijn weekend gewenst .

    Like

  27. fijn dat je een tijdelijke oplossing kon vinden greetje , het duurd wel erg lang op je andere blog. er zal wel iets goed mis zijn ‘en daar kun je niets aan doen… een fijn weekend en groetjes van bo xxxx

    Like

  28. Lieve groetjes dikke knuffel ik ben blij dat je terug bent lieverd veel succes met je nieuwe blogje heel mooie pps met prachtige beelden overgangen en tekst heel knap gedaan lieverd Diana

    Like

  29. Hallo Greetje,
    Heel knap dat je terug bent!!!
    Proficiat met je nieuwe blog en alles komt wel weer zoals vanouds.
    Het was ook genieten bij je nieuwe pps werk je hebt nog steeds de muze Greetje .
    Alvast Dikke Proficiat met dit werk !!!!
    Veel groetjes van ons beiden Liefs xxxx

    Like

  30. Proficiat Greetje met je mooie blog en je mooie pps, je hebt dat prachtig gemaakt. Groetjes Laurette

    Like

  31. Greetje ,
    Prachtig gedaan !
    Dat is kunnen zeg , zelf heb ik ook blog bij word press. maar heb er nog aardig wat werk aan . Echt een dikke dikke Profiat over de hele lijn liefs Suzy

    Like

Geef een reactie

