LEVEN

8 Reacties op “LEVEN

  1. Lieve Greetje , een klein gebaar is Super mooi , een warme knuff van Suz. voor zoveel waarheid .

    Like

  2. Greetje prachtige powerpoints !!!
    liefs Suzieke , dat ken ik nu niet !

    Like

  3. Greetje ,
    prachtige powerpoint !
    Enorm mooie beelden , pracht muziek ! Proficiat Greetje .
    Fijne avond en fijn weekend verder ,
    Lizfs Suzy xxx

    Like

  4. Goedeavond Greetje,
    Wat ben ik blij om weer te kunnen genieten van jouw mooie ppsjes.
    Deze vond ik heel mooi,we moeten inderdaad blij zijn met wat we hebben en genieten van alles om ons heen.Bedankt dat ik hier toch weer even kon genieten van jouw werk.Ze geven 2 mooie nazomerse dagen,dus…ga ik daar heerlijk van genieten.Geniet ook van al dat moois Greetje.
    Veel liefs Magda xxx

    Like

  5. Hallo Greetje,prachtige ppsx:”Leven”,schitterende beelden van de mooie bloemen,heel mooie teksten en prachtige muziek met een melodie op een mooie song van Abba,super-pps Greetje,ik loop nog een beetje achter maar ik kom er weel weer bij,lieve maandag-groeten uit Terneuzen ven Lilian en paolo.

    Like

  6. Lieve groetjes dikke knuffel heel mooie pps met prachtige bloemen tekst en mooie muziek dat heb je weer knap gedaan lieverd Diana

    Like

  7. Is het omdat je wat voorraad hebt Greetje? Je bent erg productief en het blijft geweldig wat je maakt.
    Gr. J@n.

    Like

  8. Greetje,
    het is me gelukt te reageren op uw eerste powerpointje op uw nieuwe fijne site zie ik,daarom ook maar meteen een reactie op uw tweede powerpointje:’Leven’.Greetje,ook deze powerpoint is een mooi geheel geworden.Mooie bloemenfoto’s (op een zwarte achtergrond),mooie teksten en een mooi melodietje.Proficiat Greetje.
    Verder nog een fijne avond jullie toegewenst door Simonne en Jos.

    Like

Geef een reactie

