IK BEN NOG FIT VAN LIJF EN VERSTAND

24 Reacties op “IK BEN NOG FIT VAN LIJF EN VERSTAND

  1. Wat een prachtige foto’s heb je gebruikt…ja ben ff verder aan het kijken dan mijn neus lang is…kijk mijn ogen uit hier!!!

    Like

  2. In een woord prachtig Greetje !
    zo mooiiii liefs suzieke xxx

    Like

  3. Hallo Greetje.
    Prachtige realistische pps,over ouder worden mooi gemaakt door je,met mooie platen tekst en rustige muziek.Heb deze pps gemist zag ik .Lieve groeten van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  4. Guten Abend Greetje. Das ist eine gute pps. Das ist schon etwas was auf uns alle zukommt. Jeder möchte das nicht wahr haben, aber keinen bleibt das das Alter, jedes Jahr—/wenn man es erlebt.
    Schreibe noch einmal extra, meine Erfahrung von Programmen Explower 7 -9. Da habe ich was mitgemacht, —
    MfG.Wolfgang.

    Like

  5. Wens je een fijne midweek lieve groetjes van Magda en Harry

    Like

  6. dag greetje ..groetjes van bo

    Like

  7. Dinsdaggroetjes Greetje,
    Een heel fijne dag wens ik jullie nog en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  8. Hallo lieve Greetje,vele groetjes van ons allemaal,liefs met een knuffelke

    Like

  9. Lieve dinsdag groetje van je blog maatje Gita

    Like

  10. Heel mooie powerpoint Greetje, met mooi gedicht erbij super ! ik heb er van genoten, bedankt voor je bezoekje aan mijn blog,
    nog een mooie week gewenst,
    liefs van Jeannine

    Like

  11. Dit is heel mooi Greetje , je hebt dit prachtig gedaan . veel liefs en nog een fijne avond van Suz.

    Like

  12. Dat was weer genieten kanjer.
    Veel liefs en bedankt,Ri@

    Like

  13. Goeie namiddag Greetje,
    Prachtige pps met heel mooie foto’s en een super tekst erbij kortom het is een pareltje van een pps lieverd. Ik wens je nog een fijne dag toe en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  14. Mooie pps wens je een fijne sart van de nieuwe week veel liefs uit Bredene Gita

    Like

  15. Lieve groetjes dikke knuffel heel mooie pps met prachtige fotos en tekst dat heb je weer knap gedaan lieverd bedankt voor de toffe reactie Diana

    Like

  16. Hello lieve Greetje, ik heb echt wéér genoten van jouw zo prachtige pps’en, ik zend die ook altijd door naar mijn vrienden,die vinden ze ook altijd zo mooi.Bedankt hoor lieve Greet.
    Een fijne gezellige week wens ik jou van harte,met veel liefs van Rebecca.xxxxxxxx

    Like

  17. hoi greetje,
    het is even wennen op je nieuwe blogje, is heel anders hé.
    Heb je laatste ppsjes bekeken en zij zijn weer heel mooi gemaakt,
    lieve groet marianne

    Like

  18. Heel mooie pps over ouder worden,heel mooie plaatjes en een super tekst erbij.Veel groetjes en geniet nog van deze zondagavond

    Like

  19. Proficiat Greetje,ik kwam net op je blog en heb dit PARELTJE van een powerpoint werk bewonderd!!!
    Recht uit het leven Greetje en dan in powerpoint gebracht als geen ander.
    Proficiat Greetje eenvoud siert dit werk petje af!!
    Ook bij deze bedankt voor de mooie reactie op mijn gevoels powerpoint.Veel groetjes en nog en fijne avond.

    Like

  20. dag greetje ..hahahaha ik moest wel even om die teksten lachen hoor zoals mijn tanden zitten in een glas mijn steunzolen naast het bed hahahaha tja ouder worden geeft inderdaad veel veranderingen , veel kan nog wel alleen anders ..geweldig de muziek was wel heel passend ..liefs van bo

    Like

  21. Een fijne zondag Greetje
    Mooie powerpoint en gedichtje
    Vele groetjes Christine

    Like

  22. Goedemorgen Greetje
    Ouder worden, een heel mooie presentatie, zo is het leven daar ontrekken we niet aan,gebreken komen met de jaren!
    Alles bij elkaar heel mooi in elkaar gezet, Wens jullie een fijne dag!
    met veel liefs ….Celia

    Like

  23. Een fijne,leuke zondag gewenst Greetje,liefs

    Like

  24. Je hebt het mooie gedicht van hele mooie plaatjes en goede muziek voorzien Greetje, ik heb weer genoten.
    Gr. J@n.

    Like

Geef een reactie

