GELUK IS…

19 Reacties op “GELUK IS…

  1. Dag Greetje,

    Elke keer opnieuw geniet ik met volle teugen van uw
    zo pps. de tekst dat erbij hoort,is dikwijls de waarheid. Doe zo voort.
    Steeds ben ik op zoek naar jou,en steeds put ik veel nieuwe moed uit.
    Proficiat,doe zo voort. Nog een fijne zondag.
    Groetjes van Gerda.

    Like

  2. Goede avond Greetje.
    Prachtige pps,weer van je prachtige bloemen mooie tekst en rustige muziek.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  3. Lieve groetjes op deze dinsdag Greetje.
    Veel liefs van aan het zeetje Gita

    Like

  4. hallo greetje , misschien zou je even willen melden bij hetbloggershoekje dat je een andere blognaam hebt ..een fijne avond van bo

    Like

  5. Een fijne avond Greetje.
    Bedankt voor de reactie op mijn pps.
    Vele groetjes Christine

    Like

  6. Zonnige groetjes Greetje,
    Prachtig je ppsje met mooie animaties en een prachtige tekst Greetje
    bedankt voor de fijne reactie op mijn pps “Autumn Time”. Nog een heel zonnige dag wens ik jullie en veel lieve groetjes van Claire xxxx

    Like

  7. Goede morgen Greetje op deze zonnige maandag,zeer mooie bloemen en tekst in je powerke met het mooie lied van Enya supermooi Greetje ook veel zonnegroetjes en geniet er nog van veel liefs en hugs van Marina

    Like

  8. Fijne sart van de nieuwe week Greetje en heel veel liefs Gita

    Like

  9. Lieve groetjes en een zonnige week.

    Like

  10. Hallo Greetje,
    Alweer zo’n prachtige pps.De bloemen en hierbij de muziek van Enya.
    Een ppsje uit een doosje…echt prachtig gemaakt Greetje!!!
    Dank dat ik even heb kunnen genieten.
    Geniet nog van een fijne herfst Greetje!!!
    Liefs Magda xxx

    Like

  11. daar is ze weer liefs en groet van bo

    Like

  12. Veel liefs op deze zonnige zondag Greetje knuf kusjes Gita

    Like

  13. Hallo Greetje,prachtige ppas”Geluk is…”,schitterende beelden en bewerkingen van de prachtige bloemen ,mooie teksten en prachtige muziek en song van Enya,mega-super Greetje,ik wens jou een prachtige zondag toe met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  14. Je kunt geluk alleen maar herkennen als je ook weet wat pech is….
    Weer erg mooi gemaakt Greetje!
    Gr. J@n.

    Like

  15. Een fijn zonnig weekend gewenst Greetje.
    Mooie powerpoint en gedichtje
    Vele groetjes Christine

    Like

  16. Goede morgen Greetje
    Ja daar ben ik weer, om je een dikke proficiat te wensen met weer een
    pracht van een presentatie, heel mooie beelden en fijne kleuren met
    rustgevende muziek op de achtergrond, in een woord geweldig !!!
    Nog een fijne dag samen, liefs Celia.

    Like

  17. Goede morgen Greetje.
    Wens je van harte een fijn weekend, heb weer genoten van deze mooi pps lieverd.

    Like

  18. Lieve groetjes dikke knuffel heel mooie pps met prachtige bloemen tekst overgangen en een toffe song dat heb je weer knap gedaan lieverd nog een fijne dag en geniet van het mooie weertje Diana

    Like

  19. Hello lieve Greetje, met véél plezier wéér genoten van deze schitterende pps hoor. Ik denk dat jij toch ook erg véél van bloemen houdt hé Greet. Maar je maakt je pps’en héél afwisselend,met deze prachtige bloemen en de altijd zo mooie,naar waarheid geschreven tekst de’rbij.
    Bedankt lieve Greetje en mijn vrienden zullen ook wéér blij zijn,hihi….
    Geniet nog van een prachtig nazomerweekendje, dit zal wel het laatste zijn denk ik,want zoietske is toch echt uizonderlijk nu,dat weerke.
    Warme knuffels van je blogmateke Rebecca en ook héél vriendelijk bedankt voor je lieve bezoekske aan mijn blogje.

    Like

Geef een reactie

