PRACHTIGE NATUURFOTO’S

47 Reacties op “PRACHTIGE NATUURFOTO’S

  1. Dag Greetje,
    Ik heb hier enorm genoten van alweer een hele mooie pps.De dieren en het mooie lavendel landschap…echt prachtig gemaakt.De vergangen waren subliem en de muziek was erg rustgevend.Ik was blij om hier nog eens op bezoek te zijn.Veel liefs Magda xxx

    Like

  2. Met mijn paraplutje kom ik je een leuke,toffe dag wensen,dit miezerig
    weertje houdt me niet tegen lieve Greetje,knuffelke

    Like

  3. Lieve dinsdaggroetjes van uit Bredene aan zee waar het goed regent, nog mooie dag met al wat je doet vandaag Gita

    Like

  4. Lieve groetjes dikke knuffel heel mooie pps met prachtige fotos dat heb je weer knap gedaan lieverd bedankt voor de beterschapswensen en de bezoekjes Diana

    Like

  5. liefs en groet van bo voor greetje

    Like

  6. Inderdaad Greetje het zijn zeer mooie natuur foto’s.
    Dit heb je mooi gedaan hé.
    Ik wens je nog een fijne maandag toe.
    Tot weder horen grtjes Eddy

    Like

  7. Goedemorgen Greetje wens je een mooi begin van de nieuwe week
    Lieve groetjes van bompa Harry

    Like


  8. goede morgen lieverd
    wens jullie een fijne nieuwe week
    mvg rudy

    Like

  9. Lieve groetjes en een aangename week.

    Like

  10. Goedeavond Greetje,
    Hier is weer wat veranderd, mooi hoor. Nog een lieve avondgroet en een fijne start van alweer een nieuwe week.

    Like

  11. Prachtige powerpoint Greetje, met super mooie foto’s !
    ik heb er van genoten , een fijne avond en voor morgen een mooie start van de week gewenst, geniet ervan !
    knuffs Jeannine

    Like

  12. Proficiat Greetje,
    Dit zijn ZEKER stuk voor stuk TOP foto’s.
    En dan nog super in powerpoint gebracht voor mij was het genieten!!
    Veel groetjes en nog één fijne avond
    Liefs

    Like

  13. Met het zonnetje wens ik jou een fijne zondagnamiddag Greetje
    knufje X

    Like


  14. goedemorgen lieverd
    wens jullie een fijne zondag
    mvg rudy

    Like

  15. Hallo Greetje.
    heel prachtige fotos knap gedaan vergezeld van een prachtig muziekje maken dit alles tot een prachtig geheel.
    Nog veel groetjes en liefs van Viviane.

    Like

  16. een fijn weekend ..groetjes van bo

    Like

  17. Een zonnig weekend voor jou gewenst lieve Greetje,knufje X

    Like


  18. goedemorgen lieverd
    wens jullie een super fijn weekend
    mvg rudy

    Like

  19. dat is een hele mooie greetje groetjes van bo

    Like

  20. Heel mooi gemaakt Greetje met hele mooie natuurbeelden
    Ik heb er weer van genoten
    Lieve groetjes en een mooi weekend
    Lidia

    Like

  21. Goede avond Greetje.
    Weer prachtig gemaakt en het zijn inderdaat prachtige natuur platen,met daar bij een rustig muziekje.
    Lieve groeten van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  22. Hallo Greetje, wat een mooie pps en die animatie is ook heel prachtig gedaan.
    Nog een dikke knuffel van Maddy

    Like

  23. hallo Greetje
    je hebt gelijk het zijn prachtige beelden die heel mooi in powerpoint zijn gezet met een mooie melodie op de achtergrond ,knap werk Greetje , lieve groetjes uit LIER en een fijn weekend gewenst.

    Like

  24. Dag Greetje
    Het is zoals de titel zegt prachtige natuurbeelden mooie muziek en schitterende overgangen proficiat wens je een fijn weekend en nu gauw de boel pakken seffens vertrekken we groetjes Roosje

    Like

  25. Hallo Greetje, prachtige natuurfoto’s zoals de titel laat vermoeden, heel mooie overgangen ook, ik heb enorm genoten van al dit moois, proficiat
    groetjes Laurette

    Like

  26. Hallokes Greetje een supermooie pps ,prachtige foto’s met mooie bewerkingen en een mooi melodietje ,een pareltje meid ,hartelijk dank voor de keileuke reactie op mijn pps”Casper’s halloween”nog een prettig herfstweekend liefs en knufs van Marina xxx

    Like

  27. Alles wat over de natuur gaat is niet te evenaren..prachtig

    Like

  28. Goede middag Greetje,wens je een mooie zonnige herfstdag
    warme knuf x

    Like

  29. dag Greetje,
    Weer een heel prachtige pps met mooi gekozen foto’s en effecten? heb hier weer van genoten, groetjes Vava

    Like

  30. Hallo Greetje,
    Wat weer een mooie presentatie,met die prachtige natuur beelden en
    mooi stukje muziek op de achtergrond,Gefeliciteerd !!!
    Wens je hierbij een mooi zonnig herfst weekend, met een warme knuff..
    Celia.

    Like

  31. Lieverd..wat heb jij weer een machtige mooie pps gemaakt, prachtige natuurbeelden,dat heb je prachtig weergegeven,echt kunstwerk, zéér knap
    Dikke knuf, liefs José xxx

    Like

  32. Goede morgen Greetje,
    wat een mooie mix van schitterende natuurfoto’s met mooie overgangen gepresenteerd,dat overgoten met een mooi muziekje en je hebt er weer een mooi geheel van gemaakt,proficiat.
    Nog een fijn weekend van Simonne en Jos.

    Like

  33. Hoi kanjer,wat een mooie beelden heb ik zojuist mogen zien,bedankt.Ook alvast een fijn weekend want ik ga voor een weekje naar Zeeland.
    http://blog.seniorennet.be/ikmaakgraagpps/

    Like

  34. Lieve Greetje goeie morgen,
    ” PRACHTIGE NATUURBEELDEN.”
    SUPER, SUPER MOOIE BEELDEN EN BEWERKING !!!!!
    met een rustig melodie op achtergrond, PRACHTIGE ppsx
    heb je hier gemaakt ,dit was even genieten op een koude morgent….
    veel liefs vriendje Jeffy***

    Like

  35. Hallo Greetje,schitterende pps:”Prachtige natuurfoto’s”,werkelijk schitterende foto”s en met de prachtige muziek van Alain Morisad erbij ,mega-super Greetje.Het wordt inderdaad fietsweer van het weekend ,ik zou zeggen genieten maar hé.lieve groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  36. sorry button vergeeten
    mvg rudy

    Like

  37. goedemorgen lieverd
    sorry ik kan je pps niet open krijgen
    zend die maar effen naar me toe
    µ wens jullie een fijne dag
    mvg rudy xxx

    Like

  38. Goede morgen Greetje
    Een prachtig powerpoint en mooie matuur beelden.
    Nog een fijne vrijdag
    Vele groetjes Christine

    Like

  39. Hallo greetje,blij hierop je blog te zijn,prettig in iede geval van zo ordelijk en netjes de blog.Zo mooi echt waar ,dit geeft een echt een wauw gevoel.Bedankt dat ik van de mooie ppsjes kon van genieten
    Vriendelijke groetjes uit westerlo ( B )
    vera

    Like

  40. Prachtig en mooie effecten Heb er echt van genoten bij heerlijke muziek

    Like

  41. Niks te veel gezegd, de foto’s zijn top en jij hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt.
    Gr. J@n.

    Like

  42. Prachtig Greetje, wat mooi.
    Lieve groetjes van Kelly

    Like

  43. Hallo Greetje, dit is nu helemaal mijn ding…Natuur (mijn passie), de muziek (mijn leven) en jou PPS ( ook mijn hobby). Allemaal “AF”!!! Hier heb je jezelf overtroffen, eerlijk waar…. Prachtige belden en overgangen zoals pe poes bij het vogeltje, en de SCHITTERENDE MUZIEK…. Deze PPS zit als in mijn speciale ” GREETJES mapje”…..

    Nog een superfijn weekend, en…. we kijken alweer uit naar je volgende werkje…

    Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  44. Hey Blogvriendinnetje
    prachtige beelden en superknappe effekten !!!
    groetekes van CyberomaGodeliee

    Like

  45. Greetje
    Dat was prachtig
    Groetjes
    febe

    Like

Geef een reactie

