EEN KLEIN GEBAAR

28 Reacties op “EEN KLEIN GEBAAR

  1. ha greetje is het daar mooi ” ik ben er ook wel een geweest ergens bij een waterval en ik moet zeggen een super stukje natuur ..veel plezier daar xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van bo

    Like

  2. Weekend groetjes Greetje,
    Nog een heel fijne dag kom ik je wensen en veel lieve groetjes van Claire

    Like

  3. goedemorgen
    wens jullie een fijn weekend
    mvg rudy

    Like

  4. Greetje,

    Ik wens je een prettig weekend

    Like

  5. Goeie avond Greetje,
    Zonet je ppsje bekeken heel mooi zoals altijd hé mooie annimaties en super tekst knap gedaan Greetje. Ik wens je nog een heel fijne avond en een super Halloween weekend en veel lieve groetjes van Claire xxxxx

    Like

  6. greetje ik denk ook dat het weertje echt genieten wordt geniet ervan voor je het weet neemt de winter het over ..ik denk aan je als ik in het zonnetje kan zitten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van bo

    Like

  7. hallo Greetje ,een klein gebaar , weer een pareltje gemaakt met mooie beelden tekst en rustige melodie ,proficiat met lieve groetjes uit LIER

    Like

  8. Dag Greetje
    Weer een parel van een pps “Een klein gebaar”
    mooie beelden tekst en muziek proficiat.
    Wens je alvast een fijn en zonnig wekend toe.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  9. goedemorgen lieverd
    bedankt voor je bezoek
    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  10. Lieve vrijdag groetjes Greetje op naar het weekend maak er nog een fijne dag van lieverd veel liefs Gita

    Like

  11. Eindelijk ben ik er weer Greetje,

    Je ppske zal ik later bekijken Greetje ik moet nog mijn powerpoint installeren en wens je nog een heel fijne nacht rust toe en veel lieve groetjes van Claire

    Like

  12. Hoi Greetje wij zijn aan de laatste avond van onze herfst vakantie bezig.Ik heb de mogelijkheid gehad om je pps te bekijken en vond hem zoals gewoonlijk weer fantastisch.Heel erg mooi dit verdiend een knuffel
    Groetjes Mij

    Like

  13. jij gaat maar lekker genieten greetje ..groetjes van bo xxxx

    Like

  14. Hallo Greetje,

    Een super mooie powerpoint, met een geweldig mooie tekst !
    Een fijne namiddag, maak er iets moois van ,
    knuffs xxx Jeannine

    Like

  15. goedemorgen lieverd

    wens jullie een fijne dag
    als de weergooden wer niet mis zijn word het een mooi weekend
    mvg rudy

    Like

  16. Goede morgen Greetje fijne donderdag en veel liefs vanuit Bredene aan het zeetje dikke knuffel Gita.

    Like

  17. een lieve groet en fijne dag voor morgen xxxxx bo

    Like

  18. Hoi Greetje
    Even een complimentje komen geven voor je mooie pps ,,een “klein gebaar” heel mooie beelden met een sprekende tekst, een mooi geheel,
    Wens jullie nog een fijne woensdag, een zonnige voortzetting van de week.
    met de lieve groetjes Celia.

    Like

  19. Fijne dag met het zonnetje erbij lieve Greetje,warme knuff

    Like

  20. goedemorgen lieverd

    wens jullie een fijn midweek
    mvg rudy

    Like

  21. Lieve midweek groetjes Greetje, en je weer een zeer mooie powerpoint lieverd nog een fijne dag Gita

    Like

  22. Goede morgen Greetje
    Prachtig powerpoint en mooie afbeeldingen en gedichtje.
    Vele groetjes Christine

    Like

  23. Hallo Greetje,prachtige pps:”Een klein gebaar”,schitterende beelden en prachtige tekst van Shadow,heel mooie muziek waarbij men een beetje wegdroomt,megasuper Greetje,we wensen jou nog een heel mooie woensdag toe ,lieve groeten uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  24. Lieve groetjes dikke knuffel heel mooie pps met prachtige beelden overgangen tekst en toffe muziek dat heb je weer knap gedaan lieverd nog een fijne dag Diana

    Like

  25. Geweldig weer wat een mooie plaatjes hebt verzameld! Prachtig, bedankt Greetje.
    Gr. J@n.

    Like

  26. Mooie powerpoint Greetje waarin teksten en reflecties heel goed tot hun recht komen

    Like

  27. welterusten greetje liefs en groet van bo xxxxx

    Like

Geef een reactie

