MOOIE LEVENSGEDACHTEN

40 Reacties op “MOOIE LEVENSGEDACHTEN

  1. ╔╗╔╗─────────────────────╔╗──╔╗
    ║╚╝╠═╦═╦═╦═╗╔═╗─╔═╦╦╦═╦═╗║╚╗╔╝╠═╗╔╦╗
    ║╔╗║╬╚╗║╔╣╩╣║╬╚╗║╬║╔╣╩╣╬╚╣╔╣║╬║╬╚╣║║
    ╚╝╚╩══╩═╝╚═╝╚══╝╠╗╠╝╚═╩══╩═╝╚═╩══╬╗║
    ────────────────╚═╝──────────────╚═╝♥my friend!

    Like

  2. een fijne avond en groetjes van bo greetje

    Like

  3. Lieve Maandaggroetjes Greetje,
    Nog een heel fijne avond wens ik jullie en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  4. Lieve maandaggroetjes van Valerieke,Claartje en Roland

    Like

  5. Lieve groetjes dikke knuffel mooie pps met prachtige bloemen tekst overgangen en muziek dat heb je weer knap gedaan lieverd nog een fijne dag Diana

    Like

  6. Fijne start van de nieuwe week Greetje warme knuf van aan het zeetje Gita

    Like

  7. maar ach ik vind mijn echte blogmaatjes zonder button ook wel ha liefs en groet van bo

    Like

  8. Hallo Greetje,

    Heel mooi powerke met mooie bloemen en tekst !
    Een fijne avond, en voor morgen een mooie start van de week gewenst !
    knuffs Jeannine

    Like

  9. Hallo Greetje supermooie power prachtige bloemen & tekst op een zacht melodietje;wou dit nog even laten weten,veel tijd heb ik niet om 19 u komen mijn familie en vrienden eten voor mijn ventje zijn verjaardag(23nov)ben bijna klaar,geniet ook nog van jullie avond veel liefs en hugs van Marina xxx

    Like

  10. Lieve groetjes en een aangename zondag.

    Like

  11. Een mooie zondag gewenst door de familie Valerieke,bedankt voor de
    bezoekjes en de beterschapswensen,liefs Roland

    Like

  12. Mooi echt mooi Greetje
    Groetjes François

    Like

  13. Zalig Greetje om daar te mogen naar kijken..mooie teksten,foto’s en muziek.Een heel vloeiend geheel.
    Puik werk

    Like

  14. Goeie avond Greetje,
    Greetje je kan mijn ppsjes terug open maken, ik was gedwongen om een andere uploader ik kan niet meer op Mediafire zo de ene dag op de andere heel vervelend, ik kon zelf mijn ppsjes niet meer open maken op mijn blog, en nu is het ImageNetz. Ik had er een wachtwoord op gezet en daarom kon je ze niet open maken maar alles is terug oké.Nog een fijne avond en een heel dijn weekend wens ik jullie en toe maandag, vele lieve groetjes van Claire.

    Like

  15. Goede morgen Greetje wens je van harte een fijn en mooi weekend lieve groetjes Gita

    Like

  16. Goede avond Greetje,
    Wat een prachtige pps, heel mooie tekst en rustige muziek.
    Een dikke proficiat.
    Ik wens je nog een aangeneem weekend.
    Groetjes Elisa

    Like

  17. een fijn weekend greetje ..groetjes van bo

    Like

  18. Hallo Greetje.
    Dat was weer een prachtige creatie,van je mooie platen hele mooie tekst zo als altijd en mooie rustige muziek maakt het weer helemaal compleet.
    Lieve groeten van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  19. Het was weer genieten van uw mooie pps met prachtige beelden en schitterende teksten, het past weer mooi in elkaar.
    Groetjes Vava

    Like

  20. Hallo greetje.
    Weer een prachtige pps heb ik hier gezien,mooie beelden vergezeld met een mooi muziekje maken dit alles tot een prachtig geheel.
    Nog een fijne avond en een prachtig weekend Viviane.

    Like

  21. Hallo Greetje, weer een echte parel van jou hand, prachtige bloemen, knappe teksten, en een mooie muziekje. Ook bedankt voor jou berichtje,
    heel lief van je….

    Groetjes van Papa Leone.

    Like

  22. Vriendelijke namiddaggroetjes van de familie Valerieke

    Like

  23. Goeie middag Greetje,

    Heel mooi je pps prachtige bloemen met een mooie tekst erbij super.
    Nog een fijne dag wens ik je en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  24. Goede middag lieve Greetje, wat is deze pps alweer een bijouke gemaakt door jou,da’s echt genieten hoor…..schitterende bloemen met die zo mooie woorden de’r telkens bij, je bent een krak hoor en die overgangen die je de’rbij maakt,héél knap gedaan van jou lieve Greetje.
    Van harte wens ik jou nog een mooie zonnige vrijdag en zekers een gezellig weekendje,hopelijk toch wat minder koud,want ik vond het erg koud deze week zenne.
    Bedankt voor de altijd zo lieve bezoekje’s met jouw prachtige bloemen de’rbij lieve Greetje.
    Een dikke knuffel van je blogmateke , Rebecca en bedankt dat ik alweer van dit schitterend kunstwerk mocht genieten van jou.
    Tot de volgende keer,want je weet dat ik nog niet zovéél blog,maar ik doe echt mijn best hoor.

    Like

  25. goede middag Greetje
    levensgedachten , heel mooi bewerkte beelden Greetje met tekst en mooie melodie ,dikke proficiat en lieve groetjes uit LIER.

    Like

  26. hallo Greetje,prachtige pps:” Mooie Levensgedachten”.Schitterende beelden van de prachtige bloemen,heel mooie levensteksten en prachtige meeslepende zachte melodie ,Weer een meesterwerkje Greetje,super gedaan,we wensen jou nog een heel mooi weekend toe ,lieve groetjes van Lilian en Paolo.

    Like

  27. Goede middag Greetje,
    in deze pps. heb je mooie bloemenfoto’s verwerkt en voorzien van mooie teksten,we vonden hem zeer mooi.Proficiat Greetje.
    Verder nog de groeten en een fijn weekend gewenst aan jullie beiden vanwege Simonne en Jos.

    Like

  28. Een fijne middag greetje
    Een prachtig powerpoint met een mooi gedichtje
    Vele groetjes Christine

    Like

  29. Zeer mooi gedaan Greetje mooie bloemmekes
    Groetejs Eddy

    Like

  30. Prachtig Greetje, leuk gedaan.
    Groet van Kelly

    Like

  31. weer een pareltje Blogvriendinnetje !!!!!
    een superdeluxe pps !
    een gezellig weekend gewenst van CyberomaGodelieve

    Like

  32. Dag Greetje,

    Spijtig ik kan weer je ppske niet open maken met google kan ik geen enkele
    meer open maken lieve meid, wil je het door sturen per E-mail alvast bedankt. Ik wens je nog een fijne dag en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  33. Weer heel mooi Greetje, prettig weekend alvast.
    Gr. J@n.

    Like

  34. Lieve Greetje,
    ” MOOIE LEVENSGEDACHTEN.”
    wat een prachtige beelden en mooie bewerking
    met heel mooie uitspraken , vol van waarheid
    en een prachtig muziekaal melodie ( Wil Tura )
    DIT IS ECHT SUPER MOOI GEDAAN !!!!
    Vééél liefs van vriendje Jeffy ***

    Like

  35. Hoi Greetje
    Weer zo’n prachtige pps met mooie beelden en uitwerkingen met een rustig muziekje op de achtergrond, heb weer genoten !!
    Wens jullie nog een zonnige Vrijdag toe, met een warme groet …Celia.

    Like

  36. Hallo Greerje,das ist eine schöne pps beruhigend.
    2 Sekunden zum runterladen.
    Einen angenehmen Tag wünschen wir. Gisela und Wolfgang.

    Like

  37. Hallo Greetje,
    Heel knap gebracht!!
    De tekst komt heel mooi in het vlak boven je foto,
    weer één werkje met zorg en met hart en ziel gemaakt Greetje.
    Dikke Proficiat met dit powerpoint werk.
    Heel veel groetjes van ons beiden en nog één fijne dag.
    liefs

    Like

  38. Dag Greetje
    nu ben ik de eerste hihihi
    prachtige pps ùet schitterende foto’s mooie tekst en rustige muziek
    Het was weer genieten wens je alvast een fijn weekend toe
    lieve groetjes Roosje

    Like

Geef een reactie

