ECHTE VRIENDEN

32 Reacties op “ECHTE VRIENDEN

  1. Prachtig in een wuurd.Bedankt.Groetjes van deze kant.

    Like

  2. ╔╗╔╗─────────╔══╗─────╔╦╦╦═╦═╗
    ║╚╝╠═╗╔═╦═╦╦╗╚╗╗╠═╗╔╦╗║╔╬╣═╣═╣
    ║╔╗║╬╚╣╬║╬║║║╔╩╝║╬╚╣║║║╚╣╠═╠═║
    ╚╝╚╩══╣╔╣╔╬╗║╚══╩══╬╗║╚╩╩╩═╩═╝
    ──────╚╝╚╝╚═╝──────╚═╝ ♥ SIMONA♥

    Like

  3. dag greetje groetjes van bo

    Like

  4. Hallo, bedankt voor de vriendschap en de reactie op mijn foto, ik reageer een beetje laat, maar beter laat dan nooit, toch. Prachtige plaatjes op je blog, trouwen, lieve groet van mij.

    Like

  5. Warme lieve groet met een winters tintje van Valerieke en familie

    Like

  6. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  7. Lieve warme vrijdaggroetjes Greetje veel liefs van je blog maatje Gita

    Like

  8. Wat een prachtige bloemen heb je weer uitgezocht bij dit mooie vriendschap item !

    Like

  9. een fijne avond greetje groetjes van bo

    Like

  10. Donderdag avondgroetjes,
    Heel mooie pps met prachtige foto’s en tekst Greetje, nog een fijne avond en veel liefs van Claire

    Like

  11. Hallo Greetje,

    Heel mooie bloemen powerpoint, met mooie tekst super !
    Nog een fijne namiddag, geniet ervan !
    knuffs Jeannine

    Like

  12. Winterse groetjes van Valerieke en familie

    Like

  13. Lieve en warme groetjes Greetje vanuit het koude Bredene aan zee.

    Like

  14. mogge Greetje
    ik had een pracht dag
    ik was vrij en ook de dermatoloog was blij
    heb fijn gesport en een heerlijk saunatje gepakt
    lekker gegeten en dan ook nog eens jarig
    en zoveel beste wensen gehad
    bedankt en een fijne dag

    Like

  15. Goede avond Greetje,
    Heb genoten van je mooie ppsje met prachtige bloemen en tekst.Knap gedaan. Kennissen genoeg maar echte vrienden kan ik op een hand tellen.
    Nog een fijne nachtrust.
    Groetjes van Elisa

    Like

  16. een fijne avond greetje groetjes van bo

    Like

  17. Het is buiten koud. Verder lieve groetjes.

    Like

  18. Opnieuw zeer knap gedaan Greetje!
    Echte vrienden zijn echter steeds moeilijker en moeilijker te vinden, spijtig genoeg.
    Liefs, NNH

    Like

  19. Lieve groetjes dikke knuffel prachtige pps met knappe bewerkingen overgangenen en tekst muziek knap gedaan lieverd Diana

    Like

  20. Vriendelijke midweekse groetjes van Valerieke,Claartje en Roland

    Like

  21. Dag Greetje,
    Dat was weer genieten,zo een mooie pps,wens je nog een aangename dag,liefs Simonnetje.

    Like

  22. een frisse morgen groet
    wens jullie een fijn midweek
    mvg rudy

    Like

  23. Goede morgen Greetje,
    Heb vanmorgen al kunnen genieten van iets mooi’s,
    knap gedaan met prachtige overgangen en mooie tekst over Vriendschap! ik wens je een zonnige dag toe, fijn om een wandeling te maken, geniet er van! Lieve groetjes Celia.

    Like

  24. Greetje mogge
    een pracht van een pps
    heb het opgeslagen en het zal van pas komen op mijn blog om al mijn vrienden te bedanken
    en jij alweer wat op geknapt pas op en doe mak an
    fijne dag

    Like

  25. Goede morgen Greetje.
    Heb weer veel genoten van je mooie pps lieverd veel liefs van aan het zeetje Gita

    Like

  26. Eens dan trek je de conclusie……….maar het is niet altijd een illusie gelukkig.
    Weer heel mooi gedaan Greetje!
    Gr. J@n.

    Like

  27. super pps’je Greetje zeer mooie teksten en mooie beelden op een leuk melodietje knap gedaan meid liefs van Marina

    Like

  28. Oh wat is ie schitterend!!!!!!
    Prachtige beelden,prachtige animatie en dat muziekje heb ik ooit eens van jou gekregen en ik vind het nog steeds prachtig
    De tekst vind ik ook zo mooi
    Echte vrienden hebben geeft een heel fijn gevoel en kunnen we geen van allen missen
    Dank je wel weer voor je lieve reactie op mijn Rock ppsje en voor mijn nieuw blog
    Veel liefs en lekker slapen straks
    Lidia

    Like

  29. Zalig blauw geeft rust en doet een mens nog meer genieten van je fantastische presentatie.
    Alles is zo mooi op elkaar afgestemd en verloopt rimpelloos.
    Uiterst knap gedaan Greetje

    Like

  30. Greetje,
    Echt een pracht van een pps. mooie muziek en de bloemen in mijn favoriete kleur. Maar die woorden…………die raken mij en zijn vol waarheid.

    Like

  31. Kort maar krachtig…mooi passend muziekje.
    grtjes

    Like

Geef een reactie

