KIM NORLIEN PAINTINGS

40 Reacties op “KIM NORLIEN PAINTINGS

  1. Dag Greetje,
    Dit zijn echt één voor één prachtige schilderijen.
    Deze schilder ken ik helaas niet,zo leert men dan toch nog wel heel wat bij.
    Het wolfje aan het meer vond ik echt wel mooi.
    Een prachtig ppsje heb je alweer gemaakt Greetje.
    Geniet nog van een fijn en zonnig(koud) weekend.
    Veel liefs Magda

    Like

  2. Zeer mooi , knap gemaakt Greetje
    Winterse groetjes
    Van Swakke

    Like

  3. Einen guten Tag gefällt mir gut deine Musik schön beruhigend und sehr schöne Bilder.Grüsse von Herzen und wünsche einen schönen Tag Gislinde. http://zitroneblog.wordpress.com

    Like

  4. Goedemiddag Greetje, prachtig mooi ppsje met mooie rustgevende muziek. U heeft deze mooie kunstwerken mooi verwerkt in uw ppsje. Ik heb ervan genoten. Ik wens u een fijne week toe, lieve warme groetjes van Marianne

    Like

  5. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne nieuwe week
    mvg rudy

    Like

  6. Fijne start van de nieuwe week Greetje.
    Lieve groetjes en een warme knuffel van Gita.

    Like

  7. Mogge Greetje
    kijk dat zijn nu de reacties wie tellen
    een gulle glimlach van oor tot oor
    zo de week begonnen
    ben blij met je glimlach
    fijne dag

    Like

  8. Lieve groetjes en een aangename week

    Like

  9. Goed plan…ga ik nu doen
    Welterusten en slaap ook lekker

    Like

  10. Mijn liefste maandaggroetjes Greetje.

    Like

  11. Wünsche einen guten Wochenstart und liebe Grüss Gislinde. http://zitroneblog.wordpress.cm

    Like

  12. Hallo Greetje,
    Heel mooie powerpoint met prachtige plaatjes !
    Een fijne avond en voor morgen een mooie start van de week gewenst,
    knuffs Jeannine

    Like

  13. een fijne week greetje ..groetjes van bo

    Like

  14. Lieve zondaggroetjes van Valerieke en familie

    Like

  15. Heel mooi Greetje.
    .Prachtig verwerkt in je pps .Deze schilderijtjes en prenten brengen ons terug tot de late 50tiger jaren…de prentkaarten zagen er indertijd juist hetzelfde uit..
    Dus voor mij pure nostalgie die je in een nieuw jasje stopte..tof

    Like

  16. Goede morgen Greetje.

    Dat heb je weer prachtig gemaakt,van de mooie schilderijen wat een kunstwerken om te zien en je je muziek was er mooi bij was genieten.
    Fijne zondag en lieve groeten van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  17. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne zondag
    mvg rudy

    Like

  18. Fijne zondag Greetje veel liefs vanuit Bredene

    Like

  19. Ik kan zelf nog geen poppetje tekenen dus je snapt dat iemand die dit soort mooie schilderstukken kan maken wel bewonder .Je hebt er weer een heel mooie pps van gemaakt !

    Like

  20. ha die Greetje , ik net thuis van het werk
    en ik wordt verwarmd door een glimlach
    kijk blog geslaagd
    fijne avond en welterusten

    Like

  21. Nodeloos om te zeggen dat ik alweer heb genoten van deze prachtige pps. Het deuntje maakte het helemaal af. Bedankt voor alweer een topper!

    Fijn weekend toegewenst vanuit een koud en met sneeuw bedekt België.

    Like

  22. dag greetje groetjes van bo

    Like

  23. Guten Abend Greetje, gut gemacht mit allen in der pps.
    Ein schoenes Wochenende wünschen wir. Gisela und Wolfgang.
    (ZUr Zeit haben wir -19°C )

    Like

  24. Dag Greetje,
    Een prachtige pps met mooie beelden en muziek erbij,proficiat.
    wens je nog een fijn weekend toe,liefs Simonnetje.

    Like

  25. Hallo Greetje, bedankt voor je bezoekjes. Mooie pps heb genoten. Wens je een heel fijn weekend. Lieve groetjes Ineke

    Like

  26. Pure nostalgie…prachtige plaatjes zijn het en jij het tot een mooi geheel gemaakt. Genieten hoor…
    Wens je een fijn weekend

    Like

  27. Goede middag lieve Greetje,nou zeg,t’is al een tijdje geleden dat ik hier was,maar ik heb wel ondertussen alle drie je pps’en bekeken.En ik vind ze echt allemaal zooooooo moooooi,schitterend !!!!
    En je overgangen,altijd héél knap gedaan van jou Greetje,bedankt,ik heb de’r echt van genoten.
    Maak de’r zekers nog een mooi weekendje van en ik wil jou echt héél hartelijk danken voor de bezoekje’s die je mij toch bleef brengen.
    Vanaf morgen doe ik een volledige blogstop Greetje,want momenteel zit ik niet echt goed in mijn vel.
    Warme dikke knuffels van Rebecca. Hier ligt Gent onder een wit dik tapijtje.xxxxxxxxxx

    Like

  28. goede middag Greetje
    super mooie beelden en melodie prachtig in powerpoint gezet Greetje . een fijn weekend gewenst met lieve groetjes uit LIER.

    Like

  29. Dag Greetje
    Een pracht van een pps
    Moie beelden omringd door een prachtig kader
    en een tof muziekje.
    Wens je een fijn weekend en als je naar buiten gaat wees voorzichtig.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  30. Goede middag Greetje,
    Proficiat voor deze prachtige pps met zeer mooie beelden en overgangen.
    Nog een fijn weekend gewenst.
    Elisa

    Like

  31. Dag Greetje,
    Prachtige paintings in deze weer knap gemaakte pps met een lekker muziekje er bij
    Het is weer winter We zitten weer in de sneeuw
    Van mij mag het voorjaar al komen hoor
    Lieve groetjes en een gezellig weekend
    Lidia

    Like

  32. Je hebt met deze prachtige kunstwerken weer een hele mooie powerpoint gemaakt Greetje. Klasse!!!

    OT: Koud hè, hier in Limburg! 😉
    Fijn weekend.
    Gr. J@n.

    Like

  33. Wens je van harte een heel fijn weekend Greetje.
    Veel liefs van uit het koude Bredene aan zee warme knuffel Gita

    Like

  34. Goede Morgen Greetje
    Dat heb je weer prachtig over gebracht, heel kleurijk met mooie muziek op de achtergrond, een lust om te zien!!
    Wens je een aangenaam weekend, met een warme groet ..Celia.

    Like

  35. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn weekend
    mvg rudy

    Like

  36. Goede morgen Greetje.
    Een prachtig powerpoint met mooie beelden en overgangen.
    Nog een fijn weekend gewenst .
    Vele groetjes Christine

    Like

  37. top gebracht Greetje!!!
    Proficiat Greetje gewoon Top foto’s super mooi in powerpoint gebracht knap knap.
    Veel groetjes van ons beiden en bedankt voor de mooie reactie.
    Liefs.

    Like

  38. mogge Greetje
    dat iemand zo mooi kan schilderen , schitterend
    en dan jij die ze samen doet in een prachtige pps
    bedankt daar voor

    Like

  39. Lieve groetjes dikke knuffel mooie pps met prachtige pantings overgangen en mooie muziek dat heb je weer knap gedaan lieverd bedankt voor de toffe reactie Diana

    Like

Geef een reactie

