ALS JE

50 Reacties op “ALS JE

  1. Zr Raymonda Ricour

    Hallo Greetje,
    ik heb je voor het eerst ontmoed en ik ben er zeer gekukkig om ,
    zo’n mooie teksten.
    Ik heb er al veel mensen gelukkig mee gemaakt ,meenenmet verdriet,
    eenzaam ,…..Dank om alles..en ik bid voor jou….

    Like

  2. Dag Greetje,
    Wat ben jij een echte lieverd zeg…jij zou zo naar mij toe komen.
    Ik vind de teksten wel héél erg mooi gevonden bij al die mooie bloemen.
    Ik zou er zo ééntje willen schilderen,echt een hele mooie pps Greetje.
    Dikke proficiat hiervoor.Geniet nog van ene fijne Valentijn.
    Liefs en knufje.Magda xxx

    Like

  3. Goedemiddag Greetje, graag heb ik naar uw mooie ppsje gekeken. Prachtig mooi gedicht van Blauwhartje. Dit mooie ppsje heeft mij goed gedaan. Dank u wel daarvoor. Heel mooi gemaakt Greetje. Met al die mooie bloemen in hun mooie kleurenpracht. Ook de muziek heel mooi erbij uit gekozen. Ik heb ook genoten van het ppsje positieve gedachten. Mooie beelden van al die dieren. Ik wens u een fijne week toe, lieve warme groetjes van Marianne

    Like

  4. Goede avond Greetje sorry voor mijn late reactie,maar vandaag een week geleden is onze vriend en gebuur plots overleden aan een hartaanval
    deze pps heeft mijn goed gedaan heel mooi gedicht van blauwhartje bedankt om te mogen meegenieten lieve groetjes van Marina & Redgy

    Like

  5. mogge Greetje
    dank je voor je glimlach bij mij
    en inderdaad die laatste doet zeker afbreuk aan het geheel ,maarje ik ben niet de maker , al ik doe is deel het met lieve mensen
    Nu die hier boven , ja dat is een pracht al heb ik even gedacht het is een bekende ,maar ik heb hem opgeslagen ,dat wie weet prijkt het binnen kort bij mij in het theater
    fijne dag

    Like

  6. Ha niet mee eens…och af en toe een mannenblogje kan geen kwaad hihi
    Kwam op je weblog uit maar de weg terug gevonden.
    Fijn weekend

    Like

  7. dag greetje groetjes van bo ….

    Like

  8. Hallo Greetje,

    Heel mooie powerpoint met mooie bloemen en tekst !
    Een fijne namiddag kom ik jullie wensen, geniet ervan !
    knuffs Jeannine

    Like

  9. Ik stuur jou mijn lieve en warme donderdagwensen.

    Like

  10. Lieve donderdag groetjes van Valerieke,Claartje en Roland
    dank voor jou bezoekjes tijdens onze afwezigheid

    Like

  11. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  12. mogge Greetje
    dank je voor die lieve woorden , een glimlach ontvangen is een blog geslaagd
    maar ik mag jullie ook danken , het zijn jullie artiesten die zulke mooie creaties maken , al ik doe is ze delen en naar ik hoop met velen
    ik wens je een fijne dag

    Like

  13. Lieve donderdag groetjes Greetje maak er een fijne dag van warme knuffel Gita

    Like

  14. Zeer prachtig gemaakt!
    Een fijne avond toegewenst & slaap lekker straks.
    Groetjes van Toroxo

    Like

  15. een fijne avond gewenst ..groetes van bo

    Like

  16. Goede avond Greetje.
    Mooi mooi en nog eens mooi platen tekst en muziek er bij.
    Lieve groetejes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  17. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn midweek
    mvg rudy

    Like

  18. goeden morgen Greetje
    ja ik zag het al eerder staan in de mail ,maar te weinig tijd om het te bekijken , nu wel en zeg je dit het is een prachtige eenheid
    de beelden – spreuken en muziek
    zie ik nu een hint hier boven van Rebbeltje denk dat ze het ook wle kan ,freubelen kan ze goed dus als ze wat minder kwebbelt komt het best goed hihi
    ik dank je ook voor je lieve woorden bij mij
    en wens je een fijne dag

    Like

  19. Fijne midweek Greetje lieve groetjes vanuit Bredene aan zee Gita

    Like

  20. Goedemorgen Greetje als ik de reactie’s hier boven lees word je wel stil maar je verdient alle lof want je hebt er weer een pareltje van gemaakt om aan een ketting te rijgen ondanks het mijn eigen tekst is geniet ik van van je keuze aan foto’s en je uitwerking zo mooi gemaakt je ziet dat je het met liefde doet en ik ben dankbaar dat ik er een klein deeltje van mag uitmaken.

    Liefs Blauwhartje

    PS: aan al de bezoekers bedankt voor de mooie reactie’s op mijn gedicht

    Like

  21. Goedeavond Greetje
    Mooi pps met al die mooie kleuren van die bloemen.
    Het is hier zeer koud buiten daarom een beetje pps bekijken.
    Slaapwel voor vanavond.
    Groetjes Eddy

    Like

  22. dag greetje groetjes van bo

    Like

  23. Goede avond Greetje,
    alweer een schitterde powerpoint.We hebben er kunnen van genieten.
    Groeten van Simonne en Jos.

    Like

  24. Dag Greetje.
    KOn niet eerder kijken sorry maar op het zeteltje ziek van de chemo !!!!
    maar U pps was schitterend heeft me wat opgefleurd al die mooie bloemen met dat prachtig gedicht,top Greetje.
    Ik wens U nog een fijne dag met veel groetjes en liefs van Viviane.

    Like

  25. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  26. Lieve groetjes Greetje op deze erg koude dinsdag veel liefs Gita

    Like

  27. Hallo Greetje,
    Hallo Greetje,prachtige pps:”Als je”,heel mooie beleden van de bloemen en de bewerkingen,prachtig gedicht van Blauwhartje,en met een mooi zacht muziekje erbij,super gedaan.
    Op deze vroege dinsdagmorgen wensen we jou een supergezellige dag toe,lieve groetjes uit Terneuzen en een dikke knuffel van Lilian en Paolo.

    Like

  28. Groetjes op deze koude dag.

    Like

  29. Lieve groetjes dikke knuffel mooie pps met prachtige beelden bewerkingen tekst en mooie muziek dat heb je weer knap gedaan lieverd Diana

    Like

  30. Mooi gedicht,
    goed muziekske
    en Greetje heeft er weer een heerlijk powerpointje van gemaakt!
    Gr. J@n.

    Like

  31. Dag Greetje,
    Echt heel mooi, zo sober gemaakt en dan nog die prachtige teksten van Blauwhartje, echt de moeite om te bekijken.
    Groetjes Vava

    Like

  32. Dag Greetje,
    Hele mooie beelden van de bloemen heb je gebruikt
    Het gedicht van Blauwhartje zijn weer hele mooie woorden
    Het muziekje er bij maakt het helemaal af
    Veel liefs en voor strakjes lekker slapen
    Lidia

    Like

  33. Wat heb je weer een prachtig mooie bloemen uitgezocht voor deze pps .
    Je bent een mooie combi met blauw hartje die ik me nog vaag herinner uit de tijd dat ik een “space ” had !

    Like

  34. Goede avond Greetje,
    Weer een zeer mooie presentatie, prachtige beelden en bewerking, leuke melodie en een heel mooi gedicht van Blauwhartje.
    Wens je nog een fijne avond en een goede nachtrust.
    Elisa

    Like

  35. Goedeavond Greetje!
    ,,Als je”
    Weer een pracht van een presentatie met mooie kleuren pracht in beeld gebracht, en mooie tekst van blauwhartje, perfect Greetje!!
    Wens je nog een fijne voortzetting van de avond.
    Veel liefs Celia.

    Like

  36. Dag Greetje,

    Meid toch wat geweldig al die nieuwe powerpoints van je,
    kon helaas niet eerder een reactie geven, geniet er ontzettend van…
    Stuur ze ook door naar mijn vriendin, ze geniet er van als ik…
    Het lijkt me veel werk je bent erg actief moet ik zeggen,
    ik weet niet hoe lang je er mee bezig bent voordat je er een klaar hebt?

    Fijne avond verder, lieve groet van Trudy, dank dank dank je wel meid!

    Like

  37. Dag Greetje hier ban ik weer
    Prachtige ppx met mooie beelden van bloemen
    Een heel mooi gedichtje van Blauwhartje.
    En prachtige rustige muziek pproficiat.
    Wens je nog een fijne avond.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  38. Lieve Greetje,
    ” ALS JE. ” …………. wat een prachtige beelden en bewerking ,
    met een heel mooi gedicht van Blauwhartje en de zachte muziek van
    Floyd Cramer, heb je hier EEN ECHT JUWEELTJE in elkaar gezet !!!!
    HEEL PRACHTIGE ppsx !!!!! Liefs vrioendje Jeffy ***

    Like

  39. Hoi Blogmateke
    alles mooi vlot , echt artistiek werk mateke !!
    groetekes van CyberomaGodelievexx

    Like

  40. goede avond Greetje
    super mooie voorstelling met gedichtje van Blauwhartje en mooie bloemenpracht samen met een leuke melodie was dat weer genieten ,proficiat Greetje voor al dat mooi’s , lieve groetjes uit LIER.

    Like

  41. Greetje ,
    Enorm mooi , muziek beelden totaal alles !!!
    liefs en fijne avond Suzieke xxx

    Like

  42. Zo intens mooi Greetje.Bloemen doen het altijd goed en het zijn ook heel mooie teksten.. om bij te houden

    Like

  43. Hallo Greetje,
    Prachtige pps “Als je”heb je weer gemaakt super mooie bloemen en een mooi gedicht van Blauwhartje super meid, nog een fijne avond gewenst en veel liefs van Claire.

    Like

  44. Hallo Greetje,
    Wat prachtig zowel tekst als mooie beelden
    Je hebt me weer moet gegeven
    groetjes en liefs Greetje V

    Like

  45. een fijne avond greetje ..groetjes van bo

    Like

  46. Hallo Greetje,
    dis is één powerpoint werk waar je van kan genieten heel knappe tekst gepaste muziek en dan super mooi in powerpoint gebracht .
    Heel knap Greetje Proficiat.
    Dat is naar mijn smaak Powerpoint.
    Veel groetjes en nog één fijne avond

    Like

  47. Guten Abend Greetje.
    Danke für die Nachricht. So soll es sein.
    Die pps ist gut gelungen mit allen.
    Freundliche Grüße von uns. Gisela und Wolfgang.
    (Wieder – 19°C )

    Like

  48. Ben gewoon jaloers op die rustgevende muziekjes en plaatjes van je…prachtig is die weer en o zo mooi in elkaar gezet…
    Mijn wens is nog steeds er eentje van de kleinkids te hebben…maar schiet niet echt op…en tijd tekort om het echt onder de knie te krijgen.
    Toevallig gister weer eentje in de mail…die van Roy black en die van norlien.
    Beide ook mooi…grtjes

    Like

  49. Hallo Greetje,
    “Als je” Weer een pracht van een pps met mooie beelden en mooie tekst van Blauwhartje,dat heb je mooi gedaan,wens je nog een fijne avond en een mooie week toe,gr Simonnetje.

    Like

Geef een reactie

