INTERNET VRIENDEN

58 Reacties op “INTERNET VRIENDEN

  1. ╦░░╦╗░░╔╔══╗╔══╗ . .¸,o ¤°“°¤o,¸
    ╠══╣║░░║║░░╦╚══╗ …(….◕ ¸¸◕….)
    ╩░░╩╚══╝╚══╝╚══╝ oOO—`♥´—OO
    Buona Giornata 🙂

    Like

  2. Buon *.* Giovedi *.* Ciao
    _==_==_==_==_==_==_==_

    Like

  3. Wünsche dir einen wunderschönen Tag fahren nachehr an die Ahr. Grüsse lieb Gislinde

    Like

  4. *.* Grazie *_* Ciao *.*
    ^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^

    Like

  5. Hallo Greetje.
    Kann bei der neuen pps keinen Kommentar schreiben. Warum ?
    Die pps ist gut mit allen.
    Ein schönes Wochenende wünschen wir.

    Like

  6. Hallo Greetje.
    Wat een prachtige pps,weer van je gezien met al die mooie bloemen platen mooie tekst en goede muziek er bij.
    Lieve groeten van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  7. Weekend groetjes vanuit Bredene aan zee? veel liefs Gita.

    Like

  8. ha die Greetje
    ik dank je voor je glimlach , ben blij dat je hebt genoten
    ik wens je een fijn weekend toe
    welterusten voor nu

    Like

  9. Einen schönen Abend wünsche ich und ein schönes Wochenende lieber Gruss Gislinde.

    Like

  10. dag greetje ,,groetjes van bo

    Like

  11. Zeer mooie boodschap. Prachtige beelden en leuk deuntje erbij.
    Liefs en nog een fijne avond verder
    Toroxo

    Like

  12. Hallo Greetje zeer mooie bewerkingen en tekst op een mooi melodietje super gedaan meid heb er van genoten,hartelijk dank voor de fijne reactie op mijn pps”Sneeuwwitje” nog een fijn weekend liefs en hugs van Marina en Redgy

    Like

  13. Wat is dat nu in het zuiden wonen en geen carnaval ???
    Nu hier in het brabantse ook niet hoor maar je ontkomt er niet aan en als het droog is een optocht kijken vind ik toch wel gezellig.
    Alaaf

    Like

  14. Wens je een toffe dag,ondanks het druiliger weertje lieve Greetje,knufje

    Like

  15. goedemorgen greetje

    bedankt voor het bezoek
    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  16. Fijne vrijdag Greetje op naar het weekend veel liefs Gita

    Like

  17. Ka toch niet bij mij hè?
    Kan ook wel eens gebeuren dat ik het zelf niet in de gaten heb…pffttt 5 blogjes en rommel maar wat aan hihi
    Trusten

    Like

  18. dag greetje een groet van bo ..doei doei

    Like

  19. Wij wensen je een aangename dag Greetje,liefs,knufje

    Like

  20. goedemorgen greetje

    bedankt voor het bezoek
    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  21. Fijne donderdag Greetje lieve groetjes Gita

    Like

  22. een fijne avond greetje ..groetjes van bo

    Like

  23. Wat héb je ons mooi in de bloemetjes gezet Greetje ! En je hebt nog helemaal gelijk ook want ook ik heb niets dan positive ervaringen met m’n internetmakkertjes !

    Like

  24. Hello lieve Greetje,wat een pracht van een pps is dit alweer, maar da’s geen nieuwe hé,of ben ik mis,want ik weet dat je de’r al zoveel hebt gemaakt,hahaha….Maar hij blijft schitterend met die zo prachtige woorden.Ik heb hem dan ook doorgestuurd naar mijn vrienden, doe ik met al jouw pps’en,want iedereen vind ze zo mooi.
    Greetje,maak de’r nog een knusse woensdag van, hier regent het alweer. Met een warme knuffel van je mateke Rebecca en bedankt voor de bezoekje’s.

    Like

  25. Een fijne woensdag Greetje
    Een prachtig powerpoint en mooi gedichtje
    Vele groetjes Christine

    Like

  26. Fijne midweek lieverd lieve groetjes Gita

    Like

  27. Zag je reactie over het kraken…pffttt dat is nu echt vervelend.
    Zijn ze niet zodanig te beveiligen dat dat niet kan….?
    Had laatst een mailtje met een pps van blogjes van mijn wp zelfs de link er nog in…dan wordt je boos maar geen naam in de pps.
    Het enige wat ik kon doen was het plaatje op mijn blog verwijderen…maar de link in de pps was er niet uit te halen…balen dan.
    Begrijp je boosheid hierover…grtjes

    Like

  28. mogge Greetje
    op de valreep , ik moet slapen
    maat ik vind jou reactie geheeel terecht
    als je weet wie het si , is die dan niet te bannen op 1 of andere wijze
    voor nu welterusten

    Like

  29. Een midweeksgroetje van Valerieke en familie

    Like

  30. gelukkig hihi
    Jeetje moet iedere keer via de mail hier komen…alleen je weblog en gravator zijn er aanklikbaar. Maar je ziet het ik kom er toch wel…
    Lang leve de kaarten van Jaquie…grtjes

    Like

  31. Ik wens je natuurlijk ook een hele fijne Valentij n

    Like

  32. Wat een hartverwarmende pps Greetje.
    .Prachtige beelden ,teksten en effecten
    Ik vond het heel fijn ernaar te kunnen kijken

    Like

  33. goede avond Greetje , dat heb je weer schitterend gemaakt Greetje met mooie tekst en beelden ,rustige muziek op de achtergrond knap werk is dat , geniet van een mooie Valentijn avond met lieve groetjes uit LIER.

    Like

  34. dag greetje ..groetjes van bo

    Like

  35. Super mooi gebracht Greetje!!!
    Proficiat het was genieten.
    Veel groetjes en nog één fijne valentijn avond.
    Liefs van ons beiden.

    Like

  36. Happy Valentine groetjes Greetje,
    Prachtig je pps “Internet vrienden” met super mooie foto’s en tekst Greetje heel mooi weer
    Nog een fijne Valentine wens ik jullie veel liefs van Claire

    Like

  37. Dag Greetje
    Prachtige pps internet vrienden heb ze ooit gezien kan dat.
    Kom je ook eventjes bedanken voor je lieve reactie op mijn pps.
    En maak er nog een fijne valentijntjes dag van.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  38. Vreemd dat je het niet kan openen en anderen wel.
    Jammer eigenlijk want zit een kaart verstopt van een kunstenaar die wel heel mooie maakt…jaquie lawson
    grtjes en fijne dag

    Like

  39. Dag greetje,
    Kom jullie een fijne valentijn wensen,liefs Simonnetje.

    Like

  40. Mooie Valentijn Greetje .

    Like

  41. Goede middag Greetje,
    Prachtig dat je dat nu plaats met Valentijn, zeer mooie beelden, prachtige tekst en zachte muziek om van te genieten.
    Ik wens je een fijne Valentijn.
    Groetjes van Elisa

    Like

  42. Lieve valentijngroetjes van Valerieke en familie

    Like

  43. goedemorgen greetje
    wens jullie een fijn

    mvg rudy

    Like

  44. een fijne Valentijn en een fijne dag
    jenny

    Like

  45. Dag Greetje,
    Kort en bondig een prachtige pps.
    Wil u ook nog een mooie valentijn wensen.
    Grtjs

    Like

  46. Happy Valentijn lieverd mooie pps met prachtige beelden teksten en toffe muziek dat heb je weer knap gedaan lieverd bedankt voor de toffe reactie lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  47. Fijne valentijn groetjes Greetje
    En je hebt weer een zeer mooie pps neer gezet lieverd nog een fijne dag Gita

    Like

  48. Echt heel erg leuk Greetje en ik ben het er volkomen mee eens.
    Gr. J@n.

    Like

  49. Wil je toch even mijn blogje laten zien…is op blogger en geld naturlijk ook voor de wpers…doei

    http://rebbeltjes.blogspot.com/2012/02/valentijn.html

    Like

  50. Prachtig en dat net nu met Valentijn…dank je!
    Fijne valentijn en voel het zo ook
    Groetjes

    Like

  51. Hallo Greetje
    Wat een mooie boodschap aan al je internet Vrienden, imet een tekst waar je wel even stil van wordt, met passende muziek op de achtergrond dit was weer heel mooi !!!
    Veel liefs , Slaap lekker Groetjes Celia.

    Like

  52. Hallo Greetje
    Heel mooi verwoord in deze pps Het kost zo weinig om er te zijn voor elkaar
    Hele mooie beelden en een fijn muziekje heb je gebruikt met een hele mooie animatie Het is weer top
    Lieve groetjes en lekker slapen
    lidia

    Like

  53. schitterend Greetje
    ja de spreuken zijn passend en gelukkig vaak ook waar
    en ja die beelden , ik zag mezelf er geoon door fietsen haha
    fijne avond en een goede nachtrust

    Like

  54. Hallo Greetje,
    “Internetvrienden”prachtige pps met mooie beelden en uitspraken.
    Proficiat en bedankt om er ook van te hebben mogen genieten,liefs Simonnetje.

    Like

Geef een reactie

