IK DACHT EENS BIJ MEZELF

67 Reacties op “IK DACHT EENS BIJ MEZELF

  1. ╔══╗────╔╗
    ║╔═╬═╦═╦╝║
    ║╚╗║╬║╬║╬║
    ╚══╩═╩═╩═╝
    ──────╔═╦═╗──────╔╗
    ──────║║║║╠═╦╦╦═╦╬╬═╦╦═╗HAPPY
    ──────║║║║║╬║╔╣║║║║║║║╬║SUNDAY
    ──────╚╩═╩╩═╩╝╚╩═╩╩╩═╬╗║
    ─────────────────────╚═╝HUGS

    Like

  2. Wünsche dir einen super schönen Wochenstart Grüsse dich lieb Gislinde.

    Like

  3. een fijn weekend gewenst greetje ..groetjes van bo

    Like

  4. kikou mon amie Greetje
    c’est en compagnie de ma princesse
    Laika que je passe te souhaiter une bonne fin de semaine
    ensoleillée

    calinous de mes chatinous

    bisous tendresse

    martine

    Like

  5. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne zonnige dag
    mvg rudy

    Like

  6. Fijne vrijdag en lieve groetjes

    Like

  7. Hallo Greetje,
    Ik heb hier weer genoten van een mooie powerpoint, met super mooie teksten top werk mateke !
    Maak er nog een gezellig weekend van !
    knuffs Jeannine

    Like

  8. een fijne avond en geniet van het zonnetje greetje groetjes van bo

    Like

  9. Dag Greetje
    Terwijl ik naar je mooie pps zit te kijken
    ben ik dood ziek geworden.
    Ik ga in mijn bedje kruipen….
    Slaapwel voor u en ik hoop dat ik morgen beter ben.
    Groetjes Eddy

    Like

  10. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne zonnige dag
    mvg rudy

    Like

  11. Goede morgen op deze mooie lentedag Greetje van harte bedankt voor de leuke reactie op mijn pps”Lente_Spring_Printemps_FrÜling” geniet nog van deze mooie dag liefs en knuffel van Redgy & Marina

    Like

  12. Fijne donderdag lieverd groetjes Britje

    Like

  13. ha die Greetje
    ja dit is hier nu een week of twee aan de gang dat er om deze klok slechte verbinding is , het is nu eigenlijk al weer beterder
    maar ik sluit af en ga lekker slapen
    jij ook , goeden nacht

    Like

  14. Wünsche einen schönen Abend ist schon was spät aber ich habe an dich gedacht ,und wünsche dir eine gute Nacht.Grüsse lieb Gislinde

    Like

  15. daar is ze weer liefs en groet van bo

    Like

  16. ha die Greetje
    ja wat een werk moet dat geweest zijn hé
    en mede daarom is het zo mooi (vind ik) dat op deze wijze meer mensen er van kunnen genieten ,toch
    ik heb een heerlijke rit gemaakt
    wens je smakelijk en een fijne avond

    Like

  17. buongiorno & grazie Ciao !..
    *__*__*__*__*__*__*__*__*
    *;;*;;*;;*;;*;;*;;*;;*;;*;;*;;*;;*;;*;;*;;*

    Like

  18. Ja Lente…de zon schijnt wat willen we nog meer…
    We gaan zo meteen de fiets op, even genieten met de jas aan whahaha
    Groetjes en fijne dag

    Like

  19. Kikou mon ami Greetje

    Belle journée du merdredi qu’on nous annonce magnifique
    Déjà le milieu de la semaine .. ca passe vite 🙂

    je ne m’attarde pas journée dial pour maman

    avec tendresse

    calinous de ma princesse Laika et chatounets

    mon 2eme blog ( si tu as envie ) 🙂

    http://oceane-laika.eklablog.com/

    merci

    Like

  20. Fijne start van de lente Greetje veel liefs Britje

    Like

  21. Lieve groetjes en een aangename woensdag.

    Like

  22. Een aangename dag toegewenst Greetje vanwege Amor Fati !

    Waarneming stopt waar oordelen begint !

    Amor Fati

    Like

  23. Goedemorgen Greetje, graag heb ik naar uw mooie ppsje gekeken. In èèn woord prachtig mooi. Op de achtergrond mooie muziek. En het gedicht van Shadow prachtig. Ik heb ervan genoten. En ik ben weer heerlijk tot rust gekomen. Ik wens u een mooie zonnige dag toe, lieve warme groetjes van Marianne

    Like

  24. Kikou mon ami Greetje

    Belle journée en ce mardi

    Par cette magnifique journée ensoleillée, je te propose
    une petite balade en roller en ma compagnie sourire

    bisous tendresse

    gros poutoux de ma Louve Laika

    martine

    Like

  25. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  26. Fijne dinsdag, groetjes Rita

    Like

  27. Mogge Greetje
    ik zit reacties van het weekend na te lopen ,ja dan blift er wat liggen hé
    jullie dus een feessie , gezellig hé
    mijn hele weekend was 1 feessie ,nu weer serieus
    ik had dat van Tsjernobiel er ff opgezet om te laten zien aan mijn nichtje en anderen dat het erger kon dan een stukke pc
    wens je een fijne dag

    Like

  28. Zonnige dinsdag gewenst Greetje lieve groetjes vanuit Bredene aan het zeetje Britje

    Like

  29. Eine schöne Blumenparade und wunderschöne Bilder. Wünsche dir einen guten Wochenstart und Grüsse Herzlich Gislinde

    Like

  30. even een groet omdat het mag en niet moet liefs van bo

    Like

  31. Ja zo is ’t maar net ,we vergeten soms te waarderen wat we wél hebben !
    Ik blijf het wél proberen en jouw mooie pps geeft natuurlijk weer eengoed geheugensteuntje !

    Like

  32. Greetje
    heb jij bij mij om een hoekje gekeken
    die tekst is op mijn lijf geschreven namelijk
    doe daar bij de prachtige beelden , aan een geregen door een mooi stuk muziek en je hebt er een om te delen
    ik wacht ermee tot een lieve nicht van mij weer een werkende pc tot zich heeft ,voor nu zeg ik bedankt
    en geniet het weer
    wij horen weer
    groet
    karel

    Like

  33. Zonnige maandag groetjes,
    Prachtig weer je ppske met super mooie foto’s van bloemen en een heel mooie tekst erbij super weer Greetje. Nog een fijne dag verder en veel liefs van Claire

    Like

  34. Dag Greetje,
    Geniet nog van een fijne avond,na een mooie maar toch frisse dag,liefs Simonnetje.

    Like

  35. Buon * Lunedi * & Grazie * bisous
    ^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^

    Like

  36. Weer een prachtige en sluit mooi aan bij wat er zoal op het nieuws allemaal te horen is. Mooi hoor!

    Like

  37. Lieve Maandag groetjes en een mooi begin van de nieuwe week Greetje

    Like

  38. Kikou mon ami Grettje

    Bon début de semaine, en espérant que tu as passé un excellent week-end.
    Pour ma part hier je suis partie avec le soleil promener Laika et nous

    sommes
    rentrées trempées 😦

    mes bisous tendresse

    calinous de mes petits protégés ainsi que des

    Martine

    Like

  39. Lieve groetjes dikke knuffel mooie pps met prachtige bloemen gedicht en toffe muziek dat heb je weer knap gedaan lieverd Diana

    Like

  40. Goede morgen Greetje,
    proficiat met deze parel van een powerpoint,het is er weer eentje geworden waar ge terecht trots moogt op zijn.Mooie foto’s en dito tekst en dit alles overgoten met een rustig muziekje.
    Greetje bedankt voor uw reactie op mijn pps. van vorige vrijdag,nog een fijne week gewenst met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  41. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne nieuwe week
    mvg rudy

    Like

  42. Fijne sart van de nieuw week groetjes Britje

    Like

  43. Goede morgen Greetje mooie bloemen en gedicht van Shadow,en zeer mooie bewerkingen op een leuk muziekje…de lente hangt in de lucht meid
    hartelijk dank voor de lieve reactie op mijn pps”De roos een stille groet”
    nog een fijne week verder een knuf en liefs van Marina

    Like

  44. Lieve groetjes en een aangename week.

    Like

  45. Dag Greetje,

    Weer heel mooi gemaakt, ik wens je een mooie week tegemoet.
    Groetjes Vava

    Like

  46. Hallo Greetje.
    Weer een pracht van een pps,mooie beelden en animatie vergezeld van een mooi muziekje maken dit alles tot een pracht van een pps.
    Groetjes en liefs van Viviane.

    Like

  47. powerpointwolfgang

    Danke für Dein Schreiben.
    Freundliche Grüße von uns.
    Wolfgang

    Like

  48. schönen Sonntagabend wünscht Kerstin!

    Like

  49. goede avond Greetje
    schitterende voorstelling van beelden bewerkingen en muziek alles maar dan ook alles was perfect weer gegeven , proficiat Greetje en lieve groetjes uit LIER .

    Like

  50. lieve naamgenootje Greetje
    was alweer een prachtige liefdevolle woorden en mooie bloemen en zo en rustige muziek er bij en ja laten we blij zijn en dankbaar elke dag door God gegeven ,nog heel veel Gods zegen en gezondheid speciaal voor jou en je nog vele ppsjes kan maken en vele er van genieten net zoals ik dat doe.

    liefs naamgenootje Greetje

    Like

  51. dag greetje groetjes uit twente xxxxxxxxx bo

    Like

  52. Hallo Greetje.
    Dat was weer een prachtige pps,mooie bloemen mooi gedicht en goede muziek er bij.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  53. Hallo Greetje!
    Heb weer kunnen genieten van een kleurrijke pps, met prachtigge bewerkingen, sprekende tekst, en rustig melodietje op de achtergrond!!
    Wens jullie nog een gezellige Zondag avond, met de lieve groetjes Celia.

    Like

  54. Ik dacht eens bij mezelf….Weer een hele mooie PPS van jou hand Greetje,
    prachtige bloemenfoto’s en bewerkigen met de al even mooie melodie “Arie viderdschi Maria”. Hele mooie tekst ook. Bijzonder rustgevende PPS weer.
    Bedankt dat we mochten meegenieten….
    Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  55. Een pracht van een ppsje Greetje
    Hele mooie foto’s en een heel mooi gedicht
    met mooie passende muziek
    Lieve groetjes en nog een fijne zondagavond
    Lidia

    Like

  56. Hallo Greetje,
    Je hebt hier weer een mooie powerpoint neergezet, met mooie bloemen en een prachtige tekst !
    nog een leuke avond en voor morgen een mooie week gewenst
    knuffs Jeannine

    Like

  57. Dag Greetje,
    Wat een pracht van een pps met mooie bloemen beelden en een mooi gedicht en op de achtergrond die zachte muziek,proficiat hoor.
    Wens je nog een fijne zondag toe,liefs Simonnetje.

    Like

  58. En weer heb je me verbaasd met je prachtige pps-je, hoe krijg je het zo mooi!?
    Gr. J@n.

    Like

  59. Dag Greetje,
    Een prachtige pps met zeer mooie bloemen en bewerking hierbij nog een mooie tekst om even over na te denken.
    Een fijne week.
    Vriendelijke groetjes van Elisa

    Like

  60. Hey Blogvriendinnetje
    wat prachtige foto’s van Luci , met een mooi gedichtje en natuurlijk jouw kunst om dit alles te verenigen in een mooie pps !! knap gedaan mateke
    groetjes van cyberoma-Godelieve xxxx

    Like

  61. Buona Domenica & Grazie !..
    *:;:*:;:*:;:*:;:* CIAO *:;:*:;:*:;:*:;:*

    Like

  62. Een fijne zondag namiddag Greetje
    Een prachtig powerpoint met mooie beelden en bewerkingen en liedje.
    Vele groetjes Christine

    Like

  63. Dag Greetje,
    Een pracht van een pps met schitterende beelden.
    Een prachtige gedicht en mooie rustige gitaarklanken.
    Wens je nog een fijne zondag toe.
    Groetjes Roosje

    Like

  64. Ben ontroerd wat een mooie pps en gedichtje. Het is waar dat we vaak rijker zijn dan we denken. Als ik het even niet zie zitten denk aan mijn jongste zusje (zij heeft kanker) en dan ben ik weer heel gauw tevreden. Fijne dag Ineke

    Like

  65. powerpointwolfgang

    Hallo Greetje, das ist eine gute pps . Habe Nachricht bekommen, alles OK. Einen schönen Tag wünschen wir. Gisela und Wolfgang.

    Like

  66. Lieve Greetje,
    ” IK DACHT BIJ MEZELF. ”
    wat een prachtige bloemen parade en heel mooie bewerking
    met hierbij nog een heel mooi gedicht van Shadow en een wonder mooi
    melodie ( arrivederci Maria / Will Tura )
    het lievelingslied van men moeder zaliger
    Lieve groetjes van vriendje Jeffy ****

    Like

Geef een reactie

