IK WEET IETS GOEDS VAN JOU…

74 Reacties op “IK WEET IETS GOEDS VAN JOU…

  1. happy weekend, I always find beauty here
    always a friendly greeting, calligraphy Nusantara

    Like

  2. Liebe Greetje möchte dir einen ganz lieben Gruss am sonnigen Sonntag senden und wünsche dir auch eien schönen Start in die neue Woche das wünscht dir Klaus

    Like

  3. GOOD MORNING
    ╔╗╔╦═╦═╦═╦╦╗
    ║╚╝║║║║║║║║ New Week !!♥
    ║╔╗║╦║╔╣╔╣╗║
    ╚╝╚╩╩╩╩╩╝╚═╝ by Simona 🙂

    Like

  4. Greetje o zo mooi !!!!
    en dit word zo zelden gezegd hé prachtig !!!! liefs en fijne avond nog xxx

    Like

  5. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  6. Oeps! Greetje.
    Ik heb waarschijnlijk uw mailtje gemist! Ik zie nu pas dat je een nieuwe powerpoint gemaakt hebt! Heel prachtig met een mooie tekst erbij.
    Groetjes
    Febe
    http://www.sunbeams.be

    Like

  7. groetjes en een fijn weekend greetje …bo

    Like

  8. Ein schönes Wochenende wünschen wir.
    Gisela und Wolfgang

    Like

  9. Buon =*= Wee-kend =*= Grazie
    *********************************

    Like

  10. kikou mon cher ami Greetje

    Je te souhaite une bonne fin de semaine *** mais ou est passé le soleil*** ?
    Si tu en as un peu pense a tes ami(es) sourire

    mes bisous tendresse

    calinous de ma Princesse Laika et mes chatounets

    Like

  11. goedemorge greetje
    mvg rudy

    Like

  12. Zonnige groetjes op vrijdag Greetje liefs Britje

    Like

  13. Hallo Greetje,vrijdag vandaag ,we wensen jou alvast een heel fijn weekend toe,hopelijk kunnen we een fietstochtje maken ,groetjes met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  14. mogge Greetje
    dus je gaat aan het HuisHaten vandaag
    en dan ons weer verrassen met een mooie pps
    ik zit aan de koffie en de wasmachien draait zijn 1ste rondjes
    ik wens je een fijne dag , en laat Als er niet tussen komen

    Like

  15. Ja voor de een sentementeel voor de ander een gruwel maar vond het zelf ook een prachtfilmpje…op naar het volgende blog…en ja dat zal wel oranje zijn….grtjes

    Like

  16. dag greetje hier was ik weer even , bedankt xxx liefs van bo

    Like

  17. Ja het is een open deur intrappen maar natuurlijk weet ik iets goed van jou en wel …dat je érrug goed bent in PPS jes maken .Ik ken je niet persoonlijk maar er zijn vást wel mensen om je heen die iets goeds van je weten ,dat kan gewoon niet anders !

    Like

  18. Dag Greetje,
    Weer een pracht van een pps met mooie beelden en uitspraken.
    Ik heb ervan genoten,bedankt hiervoor.
    Lieve groetjes en nog een fijne avond,liefs Simonnetje.

    Like

  19. Hallo Greetje,
    Ik heb hier weer een parel van een powerpoint gezien , met veel inhoud Greetje !
    Een fijne avond en een mooi weekend gewenst !
    knuffs Jeannine

    Like

  20. Hallo Greetje,het weer wordt een beetje beter volgens onze barometer,we wensen jou nog een heel fijne donderdag toe,groetjes met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  21. Bonjour mon cher Greetje

    Un tout grand merci pour vos nombreux messages à l’occasion
    de l’anniversaire de ma tite maman que ce soit sur mon Eklablog ou sur mon Word Press

    elle vous envoie a son tour c’est remerciements

    Martine ( océane) et sa maman

    Like

  22. Hoa kanjer,je hebt me weer een goed gevoel kunnen overbrengen,bedankt.In een woord geweldig.Liefs mij ®

    Like

  23. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne donderdag
    mvg rudy

    Like

  24. mogge Greetje
    dank voor de glimlach
    en ja het is vrijdag voor je het weer
    ik wens je een fijne dag

    Like

  25. Lieve donderdaggroetjes Greetje, en een fijne dag verder lieverd

    Like

  26. ha die Greetje
    die jonge vent die je zag , dankt je voor je glimlach
    wens je een goede nacht

    Like

  27. ik ben weer op weg om lang alle blogmaatjes te gaan met groetjes ..liefs van bo

    Like

  28. Even aan je gedacht, en je mooie PowerPoint bekeken.
    Het is een genog om even nog alles te lezen, De muziek aan je voorbij
    laten glijden en prachtige beelden zien.
    Ik had je graag het zonnetje van vanmorgen doorgestuurd, maar Petrus
    hier boven was andere mening. En hij is de baas…
    Maar wens je nog wel een hele fijne dag, met lieve groetjes van mij
    daag
    Luci

    Like

  29. Hallo Greetje,we wensen jou een heel fijne woensdag toe ,lieve groetjes van Lilian en Paolo.

    Like

  30. Buonagiornata …
    Abbraccio * Ciao !.. (*:*)
    _””_””_””_””_””_””_””_””_

    Like

  31. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn midweek
    mvg rudy

    Like

  32. Hallo, Greetje lieve groetjes en een fijne midweek

    Like

  33. mogge Greetje
    eindelijk ff tijd om mijn mailbox te legen
    en daar kom ik ook deze mooie pss tegen
    prachtige beelden met ware teksten aan een geregen door een mooi stukje muziek
    ik wens je een heel fijne dag

    Like

  34. Hallo Greetje
    Ik heb weer genoten van al het moois.
    Voor morgen een fijne dag.
    Lieve groetjes van Elza

    Like

  35. even op bezoek ..groetjes van bo

    Like

  36. die Brücke ist superschön, danke für deinen Besuch, KLaus

    Like

  37. Wünsche einen wunderschönen Tag liebe Grüsse Gislinde.

    Like

  38. buon martedi …
    bisous e grazie …
    ^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^:;:^

    Like

  39. Goede middag Greetje,
    alweer een zeer geslaagde powerpoint.Nog een fijne namiddag met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  40. Mooi PPSke Greetje , tekst is een ganse waarheid met passende beelden

    Like

  41. hallo Greetje,

    prachtig met al die bloemenpracht in je pps !

    Een aangename dag toegewenst vanwege Amor Fati !

    Denken, is zo buitengewoon vermoeiend dat velen de voorkeur geven aan oordelen !

    Like

  42. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  43. Goede morgen Greetje.
    Heb hier weer genoten van een heel mooie pps,met veel inhoud om over na te denken.
    Ook een prachtig gedicht en een mooi muziekje super mooi gedaan.
    Nog een fijne dag liefs van Viviane.

    Like

  44. Fijne dinsdag Greetje lieve groetjes Britje

    Like

  45. francine Clemminck

    Goedemorgen Greetje,
    Een mooie pps die veel mensen zouden moeten lezen
    en hopelijk ook begrijpen wat ze gelezen hebben.
    Niet zomaar babbelen ook al
    Dada is het waar: bv over een ziekte.
    Ik vind dat het alleen aan de persoon is die het meemaakt om verder te vertellen en zeker niet aan iemand anders.
    Spijtig genoeg gebeurd dit nog veel te veel.
    Ik heb genoten van uw ppsje: de mooie muiek en vooral de tekst.
    Wens je verder nog een prettige dag.

    Like

  46. Hallo Greetje,prachtige pps:”Ik weet iets goed van jou”,schittterende beelden,bewerkingen en overgangen ,,heel mooi gedicht van Georgia Highways, en dat alles overgoten met een sausje van heel mooie zachte muziek,super gedaan Greetje.Ik wens jou nog een heel fijne dinsdag toe,lieve groetjes uit Terneuzen van Paolo.

    Like

  47. Lieve Greetje een prachtige pps en het gedicht van Georgia ja dat raakte me wel te meer omdat mensen dit zo weinig zien dat goeds van elkaar het lijkt of men steeds weer het negatieve van de mens dat belangrijk is en het goede word verloochend. Hopelijk mag deze pps mensen er toe aan zetten om het goede in elkaar naar boven te halen want dat verdienen we allemaal een keer een pluim om het goede dat we met en voor elkaar doen.

    Bedankt lieve Greetje
    Liefs Blauwhartje

    Like

  48. Dag Greetje,
    Prachtige beelden en muziek en dan nog mooie teksten daarbij, meer moet dat niet zijn. Weer heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Vava

    Like

  49. Hallo Greetje supermooie pps prachtig gedicht van Georgia en mooie beelden en bewerkingen ook een leuk muziekje was lekker genieten,nog een fijne avond verder knufs Marina xxxx

    Like

  50. Goede avond Greetje
    Weer een heel mooi werkje van je, met een tekst waar je veel uit kunt halen om over na te denken ! En ook weer prachtige muziek er bij, maakte alles een geheel.
    Wens je nog een fijne avond, met veel liefs Celia.

    Like

  51. dag greetje een fijne week en tot morgen ,,groetjes van bo

    Like

  52. goede avond Greetje
    schitterende voorstelling super-super mooi Greetje dat verdiend een dikke PROFICIAT en lieve groetjes uit LIER.

    Like

  53. Goede avond Greetje,
    Een ppsje met een boodschap waar veel waarheid in zit.
    Prachtige beelden en bewerking met leuke muziek.
    Nog een fijne avond.
    Groetjes van Elisa

    Like

  54. Goede avond Greetje.
    Prachtige pps,met een mooie inhoudelijke tekst erbij,ja dan zouden wij een ideale wereld hebben.Met ook nog mooie muziek erbij was het een genogen om te kijken.
    Lieve groeten van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  55. lieve Greetje

    in een woord GEWELDIG wat een tekst IK WEET IETS GOEDS VAN JOU
    ja jij bent geweldig goed en zo mooi alles bij elkaar gebracht en die vrolijke muziek sprong er uit en die tekst wat een boodschap dat we lief zijn voor elkaar en met elkaar dan die bomen en bloemen van kleuren daar zie ik Gods schepping in en ik bid je Gods zegen en alle goeds voor jou kanjer
    dat je er nog vele gaat maken ,ik dank God voor jou liefde en mocht genieten van al dat moois wat jij hebt gemaakt GEWELDIG goed.

    liefs Greetje je naamgenootje

    Like

  56. Goeie avond Greetje,
    Wat een pracht van een pps heb je weer gemaakt heel mooie beelden en een super tekst erbij super Greetje.
    Nog een fijne avond en veel liefs van Claire

    Like

  57. WAAUW,,,lieve Greetje,
    ” IK WEET IETS GOEDS VAN JOU.”
    PRACHTIG, PRACHTIGE BEELDEN EN BEWERKING !!!!
    met een heel prachtig gedicht en heel mooi melodie …
    dit is voor mij …. EEN JUWEELTJE VAN EEN PPS !!!!!!
    lieve groetjes van Jeffyke *****

    Like

  58. Weer een mooie…en ja zou dat nou niet goed zijn het goede van de mensen zien…
    Ijzersterke tekst Greetje
    Groetjes

    Like

  59. Dag Greetje,
    Een pracht van een pps met mooie beelden animatie en een prachtig gedicht.
    Wens je nog een fijne avond toe geniet ervan.
    Groetjes Roosje

    Like

  60. Ja Blogvriendinnetje , ik weet ook iets goeds van jou , deze pps is meer dan goed , hij is magnefiek !!!!
    superknappe effekten !!!
    groetekes van Cyberoma-Godelieve xxxx

    Like

  61. Hallo Greetje, super mooi weer uw PPC de kleuren zijn een kracht
    einfachn maakte grote wens u nog een goede week groeten liefde van Kerstin!

    Like

  62. Hello Greetje, super nice back your PPC the colors are a force
    einfachn made ​​great wish you still love a good week greetings from Kerstin!

    Like

  63. Hallo Greetje, weer een PPSje met een boodschap, en eentje vol waarheid.
    Eentje die de mensen zou moeten doen nadenken. Bedankt dat we hiervan mochten meegenieten. Een doordenkertje, zeker een feliciatie waard…

    Nog een fijne avond gewenst van Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  64. Lieve Greetje

    Wat je ons te zeggen hebt via deze prachtige PowerPoint, heeft zoveel
    diepte……, zoveel waarheden.
    Zoals altijd alles gaat naadloos in elkaar over de muziek en de beelden.
    en het gedicht.
    Dank je wel lieve Greetje voor dit mooie geschenk.
    Lieve groetjes
    Luci

    Like

  65. Greetje, ik weet iets goeds van jou 🙂 en wel dat je weer een mooi PPS=je hebt gemaakt.

    Like

  66. Ist das schöööön liebe Greetje.
    Hast du die Fotos auch alle selbst gestaltet?

    LG Mathilda ♥

    Like

  67. Zou het niet prachtig zijn ,vroeg je ?Wel het is fantastisch..de wereld zou er alleen maar beter van worden
    Heel knappe pps Greetje

    Like

  68. Zr Raymonda Ricour

    Greetje,je mails zijn prachtig met een inhoud waar iedereen een boodschap
    aan heeft acls ze deze later doordringen tot op de bodem van hun hart.
    Ik ben echt blij je op deze manier te kennen,en zo kan ik ook andere mensen blij maken.

    Hartelijk dank
    Zr.Raymonda Ricour
    Klooster H H Harten
    9400 NINOVE

    Like

  69. Dag Greetje,
    Weeral een heel mooi werkje van je
    De tekst vind ik prachtig
    Ja als iedereen daar eens mee zou beginnen
    Eerst al de goede dingen zien in iemand voordat je gaat afkeuren
    Dat laatste gebeurd namelijk veel te vaak
    Dank je wel voor je bezoekjes en je fijne reactie’s op mijn ppsjes
    Veel liefs en nog een fijne avond
    Lidia

    Like

  70. Guten Abend Greetje.
    Die pps ist gut gelungen. Weiter so.
    Liebe Grüße von uns.
    Gisela und Wolfgang

    Like

  71. Een fijne avond Greetje
    Een prachtig powerpoint en een mooie tekts.
    Vele groetjes Christine

    Like

  72. Goede avond lieve Greetje, kreeg juist je schitterende pps binnen,prachtig alweer is hij hoor,met die zo mooie woorden en overgangen de’rbij.Hihi,nu ben ik de’r rap bij hé,zie dat ik hier mijnen eersten ben, moest juist lukken dat ik je mailke zag binnenkomen ook.
    Lieve Greetje,maak de’r nog een knusse avond van en zekers nog een gezellige week,met of zonder regen,hier giet het water “alwéér”…..
    Warme knuffie’s van je blogmateke, Rebecca.xxxxxxxxxxx

    Like

Geef een reactie

