EEN EENZAAM HART

104 Reacties op “EEN EENZAAM HART

  1. https://greetjehornstra.wordpress.com/page/18/
    Een eenzaam hart…powerpoint Greetje.
    Wens jou een vrolijke maandag toe Greetje, bedankt voor je prachtig werkje”Een eenzaam hart, met heel mooie muziek en een pracht van een beeldverwachting. Het mooie gedichtje van Blauwhartje heb je er goed tussen geplaatst. Een eenzaam hart, heeft vast veel te verduren om in het leven de weg te kunnen besturen. Eenzaamheid brengt teveel pijn en smart in ieder eenzaam hart. Niemand is geboren, om het leven in eenzaamheid te moeten leven. Maar men krijgt niet altijd de keuze. Je kunt praten. Meer er is iemand niemand die je zal horen. Je kunt je tranen laten stromen, maar er niemand die ze zult drogen. Je kunt je liefde geven, maar er is niemand waar jij het kunt delen. Dan vereenzaamt je hart, en leef je enkel en alleen nog in smart. En voor veel mensen, is dat zo een feit. Bezoek eens iemand die eenzaam is. Die persoon zal je dankbaar zijn, om even de eenzaamheid te breken. Zodat het leven weer een beetje zin heeft in aan iemands leven…Prachtig werkje van jou Greetje proficiat en dank je wel ervoor,ik wens je nog een gezellige Paasmaandag toe. Met vriendelijke groeten van Walter.

    Like

  2. HALLO GRETC HEN WUENSCHE DIR EINE GUTE NACHT RUHE UND FUER MORGEN VIEL SONNENSCHEIN ALLES LIEBE VON JASMIN DAMARO

    Like

  3. Hallo Greetje,fijne midweekgroetjes met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  4. even op bezoek groetjes van bo

    Like

  5. Lieve groetjes en een fijn weekend lieve Greetje,liefs

    Like

  6. goedemorgen greetje

    wens je een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  7. Mooie vrijdag Greetje bijna weekend veel liefs Gita

    Like

  8. Hallo Greetje,
    na een mooies fietstdag nog vlug een blogrondje met lieve groetjes van Lilian en Paolo.

    Like

  9. Dag Greetje,
    Een fijne donderdag en een mooi weekend gewenst, geniet ervan !
    knuffs Jeannine

    Like

  10. Wünsche dir einen wunderschönen Tag Gruss Gislinde.

    Like

  11. hello Greetje,

    Mooie pps met wat doordenkertjes bij !

    Een aangename dag toegewenst vanwege Amor Fati!
    Ons gevaarlijkste oordeel over iemand ontstaat als we op hem moeten wachten. Daarom ben ik steeds op tijd….

    Harry
    alias Amor Fati

    Like

  12. Wij wensen je een fijne dag,heel veel liefs van ons

    Like

  13. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  14. Prettige donderdag Greetje lieve groetjes Gita

    Like

  15. mogge Greetje
    nou het mag ook wel gezegd hoor , je maakt pracht creaties , ik ben blij dat ik er een glimlach mee vang en zo de maker ook nog eens in het zonnetje zet
    ja daar is het zonnetje al en dus geschikte dag voor een stukje fietsen , jullie al op weg denk ik , want je wilde vroeg en nu is het vroeg
    ik doe mak an eerst ff opgang komen en een ontbijtje weg werken dan wat fruit en water in de tas en ga ik voor een rondje Eemmeer daar is altijd wel wat wind op de vlakte langs het water
    wens jullie een fijne rit , geniet er van

    Like

  16. Hello lieve Greetje,van harte kom ik jou een zonnige donderdag wensen en zekers ook een knus weekendje dat voor ons deurke staat.Ik heb jouw prachtige pps al doorgestuurd naar véle vrienden,en iedereen heeft de’r echt van genoten en vind hem schitterend ook hoor.Bedankt voor je lieve bezoekje’s,en alsook de fijne complimentje’s de’rbij.
    Warme dikke knuffie’s van je blogvriendinneke Rebecca en tot de volgende keer lieve Greetje.xxxxxxxxxxxxx

    Like

  17. Hello dear Greetje.
    I wish you a happy Wednesday afternoon and a relaxing evening..
    Many lovely greetings.
    Hanne.

    Like

  18. Goeie middag Greetje,

    Pas terug van een weekje Oostenrijk.
    Heerlijk mooie pps, dank om te mogen meegenieten. Ik wens je nog een fijne week toe.

    groetjes

    Like

  19. Goedemorgen Greetje kom je een mooie en aangename midweek wensen en geniet er van
    Lieve morgengroetjes van Jasmijn2 en Bompa Harry

    Like

  20. Fijne dag gewenst lieve Greetje

    Like

  21. goedemorgen greetje

    bedankt voor jre bezoek
    wens jullie een fijn midweek
    mvg rudy

    Like

  22. Ja vond ik ook en soms krijg je leuke dingen in de mailbox…grtjes

    Like

  23. Hello dear Greetje.
    I wish you a happy and delightful afternoon and evening.
    With lovely greetings.
    Hanne.

    Like

  24. Aangename dinsdag

    Like

  25. Goedemorgen lieve Greetje, ik wens u een mooie zonnige week toe, lieve groetjes van Marianne xxx

    Like

  26. goedemorgen greetje
    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  27. mogge Greetje
    dank voor je glimlach en tip
    ik ga het bekijken vandaag
    wens je een fijne dag

    Like

  28. Hallo Greetje,
    we hebben er zin ,we kunnen eindelijk weer een fietstocht doen,nog een heel fijne dag gewenst ,lieve groetjes van Lilian en Paolo,

    Like

  29. Lieve groetjes op dinsdag Greetje dikke knuffel Gita

    Like

  30. Prachtig Greetje zeer mooi gedicht van Blauwhartje en een mooie presentatie en muziek een streling voor oog en oor Greetje bedankt voor de leuke reactie op mijn pps”Balada Boa”nog een fijne dinsdag liefs Marina

    Like

  31. fijne avond greetje

    Like

  32. buon @ inizio @ settimana @ grazie
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Like

  33. Bon début de semaine mon cher ami Greetje

    En espérant que tu as passé un excellent week-end

    Ici le soleil joue a chache cache

    Calinous de ma princesse Laika et mes chatounets ☺

    bisous tendresse

    Like

  34. ha die Greetje
    dank voor je glimlach
    en inderdaad zijn het twee mooie
    en ik dacht ook dat ze mooi bij elkaar pasten omdat ze de nacht gemeen hebben
    nog een fijne dag

    Like

  35. hall, danke und eine gute sonnige Woche wünsche ich, Klaus

    Like

  36. Hello dear Greetje.
    Wishing you all the best in this new week.
    Keep the light in your heart forever.
    Lovely greetings
    Hanne.

    Like

  37. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne nieuwe week
    mvg rudy

    Like

  38. Fijne start van de nieuwe week Greetje veel liefs van ons lieverd

    Like

  39. ░ █▀ █▀█ █▄ █ ▀█▀ █▀█ █▀ ▀█▀ █ █▀─MONDAY★
    ░ █▀ █▀█ █ ▀█ ░█░ █▀█ ▄█ ░█░ █ █▄─NEW WEEK★

    Like

  40. Hallo Greetje,
    op deze laatste mandag van juni wensen we jou een heel fijne week toe,lieve groetjes van Lilian Paolo.

    Like

  41. Toffe weekstart lief blogmaatje,dikke knuff

    Like

  42. Lieve groetjes en een aangename week.

    Like

  43. groetjes van bo xxxxx

    Like

  44. lieve Greetje

    net terug van weekend uit duitsland was daar prachtig weer in Walsrode grote vogelpark nou die zijn niet eenzaam zitten met vele bij elkaar dat zouden wij als mensen ook meer moeten doen en vooral die eenzame in verpleeghuizen wat zijn het er veel laten we ze verblijden met onze bezoekjes en vriendelijke lach die eenzame harten weer blij worden en wij zelf worden ook blij ,wat een mooie heb je weer gemaakt en prachtige muziek mijn complimenten en Gods zegen speciaal voor jou
    en hier mee vele eenzame harten blij maken dank ik God voor jou talent en liefde voor de mede mensen

    liefs Greetje je naamgenootje

    Like

  45. Hallo Greetje,
    Ik heb weer genoten van je mooie powerpoint, en wat een mooi gedicht van Blauwhartje weer !
    Nog een fijne avond en voor morgen een mooie start van de week gewenst,
    knuffs Jeannine

    Like

  46. zomer hebben we nog te goed Greetje
    nu maar fijn wat binnen werk
    geniet de dag

    Like

  47. ha die Greetje
    dank je voor de lieve plaat in het GB
    ja een fijne wandeling , en helaas werkt dus het foto album ook niet ,zal het nakijken , de pdf heb ik omgezet naar pps en werkt nu wel
    ik was enige uren in de sportschool en had ook geluk met het fietsen er een en weer , bijna geen regen
    ik wens je nog een fijne dag verder

    Like

  48. Dag Greetje
    Mooi begin van de nieuwe week
    Maria & Jean

    Like

  49. Good morning dear Greetje.
    I wish you a Sunday in peace and happiness.
    Many lovely greetings
    Hanne.

    Like

  50. Goedemorgen Greetje, wat een prachtige pps heb je weer gemaakt en zo’n mooi gedicht er bij ja het is waar er zijn veel eenzame mensen. Kom je toch een hele fijne week wensen. Groetjes Ineke

    Like

  51. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne zondag
    mvg rudy

    Like

  52. Zondaggroetjes Greetje veel liefs van aan het zeetje Gita

    Like

  53. Hallo Greetje,
    nog een vlug avondgroetje met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  54. Dag Greetje en Leentje,
    Een pracht van een pps met mooie bloemenbeelden en tekst erbij,proficiat allebei.
    Wens jullie nog een fijn weekend toe,liefs Simonnetje.

    Like

  55. Goede avond lieve Greetje,amaaaaaai zeg,je kunt de’r toch telkens echt ietske schitterends van maken hoor.Wat heb ik toch zo genoten van de prachtige woorden en dan die bloemstukken(zijn stillevens zekers hé?) daarbij,mijn vrienden zullen de’r zekers ook van genieten.Van harte wens ik jou nog een fijn knus weekendje en héél vriendelijk bedankt dat je ondanks mijn blogstopke mij bleef bezoeken lieve Greetje.
    Warme dankbare knuffs van je blogvriendinneke, Rebecca en tot de volgende keer.xxxxxxxxxxxx

    Like

  56. Hoi Greetje
    Ik wou je even bedanken voor je tegen bezoek aan mijn log
    Ik hoop dat je nog eens langs komt
    Groetjes Rinus

    Like

  57. Goedemiddag lieve Greetje, prachtig mooi ppsje met mooie foto’s. En een super mooi gedicht van Blauwhartje. Ook de muziek op de achtergrond er mooi bij uitgekozen. Ik weet er alles van lieve Greetje veel mensen zijn eenzaam. Ik maak het dagelijks mee op het werk. In het bejaardenhuis zijn veel mensen eenzaam. Ik maak een praatje met ze en doe aktiviteiten. Ze zijn mij zo dankbaar. Ik wens u een fijn weekend toe, knuffel lieve groetjes van Marianne xxx

    Like

  58. Kikou mon ami Greetje

    Je viens d’effacer plus de 200 commentaires sur mon livre d’Or, de mon eklablog.
    plusieurs ami(es) ayant des difficultés à me faire un com.
    J’ai classé vos jolies créations sur mon disque dur externe.

    Passe un bon week-end

    bisous tendresse

    Dimanche serai absente

    ** a Lundi **

    martine

    Like

  59. Zo wat een mooie en gevoelige…spreekt je echt aan al voel ik me niet eenzaam. Alles klopt weer de woorden, plaatjes en de bewerking.
    Je bent er goed in…fijn weekend

    Like

  60. Happy Saturday dear Greetje.
    A new beautiful picture.
    Many lovely greetings
    Hanne.

    Like

  61. hallo, hat doch geklappt, danke für das Daumendrücken, KLaus

    Like

  62. Lieber Gruss wieder sehr schön. Wünsche dir ein schönes sonniges Wochenende Grüsse lieb Gislinde

    Like

  63. ha die Greetje
    dank je voor de glimlach
    ja een lach is nooit weg en is de dag goed begonnen
    ja ik zal genieten van die vrije dagen hoor
    vanmiddag ga ik voor een fikse wandeling , morgen schijnt een regendag te zijn , wordt het sportschool en HuisHaten
    geniet de dag

    Like

  64. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn weekend
    mvg rudy

    Like

  65. Fijn weekend Greetje met veel zon en niet teveel regen liefs Gita

    Like

  66. Dag Greetje,

    Alweer een prachtige pps,ik heb er van genoten.
    Nog een fijn weekend en groetjes, Vava

    Like

  67. ha die greetje
    dank voor je glimlach
    had er al die lagen in een deuk
    kijk de lach binnen en dan ben ik tevreden
    fijn weekend

    Like

  68. liefs en groet van bo voor greetje

    Like

  69. Goede avond Greetje.
    Dat was weer een prachtige pps met een heel mooi gedicht en een rustig muziekje maakte je pps een mooi geheel.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  70. Goedeavond Greetje
    Je hebt er weer een mooie pps van gemaakt, met prachtige beelde
    en bewerkingen ,omringd door een mooi muziekje en tekst !
    Wens jullie een gezellig weekend, met de lieve groetjes
    Celia.

    Like

  71. Hallo Greetje zeer mooi PPS met zeer mooie beelden
    Fijn weekend
    Groetjes Nadia

    Like

  72. Kikou mon cher Greetje,

    Je te souhaite une bonne fin de semaine, en espérant que tu as pu
    évité les orages prévus hier

    Chez nous c’est la fête au village pendant 3 jours

    Bisous tendresse

    calinous de Laika et mes chatounets 🙂

    très joli pps avec une douce musique … merci pour ce joli partage

    Like

  73. Hallo Greetje ik heb weer genoten van je poiwerpoint, ook het gedichtje van Leentje er bij doet wonderen.
    Inderdaad er zijn heel veel eenzame mensen, dat beseffen we eigenlijk te kort als je nog samen bent.
    Ik wens jou een heel fijn weekend.
    Groetjes Irma

    Like

  74. Dag Greetje.
    Heel mooie pps prachtige beelden,en een heel mooi gedicht,en dan een rustgevend muziekje maken dit alles tot een top pps.
    nog veel groetjes en liefs van Viviane.

    Like

  75. Hoi Greetje
    Dit is de eerste keer dat ik bij jou langs kom .
    Ik ben Rinus en ken Blauwhartje al jaren via de log en hebben veel contact.
    Ik zelf heb ook een log met allerlei soorten natuurfoto’s.
    Maar wat heb je deze poweroint mooi gemaakt met een gedicht van blauwhartje
    Ik heb maar een woord voor dit geheel wonderlijk mooi
    Groetjes Rinus

    Like

  76. machtig mooi Blogvriendinnetje , deze is zo mooi , met superzachte knappe effekten ,
    ook blauwhartje haar gedicht is zeer mooi
    fijn weekend en groetjes van Cyberoma-Godelieve

    Like

  77. Lief Greetje,
    ” EEN EENZAAM HART. ”
    Wat een prachtige rustgevende beelden,
    met een heel mooie bewerking en een heel prachtig gedicht
    van Blauwhartje…. en om kompleet te maken nog een heel mooi
    rustgevend melodie op achtergrond ,,, voor mij is deze pps……..
    EEN PRACHT VAN EEN JUWEELTJE !!!!!!!!!!
    liefs vriendje Jeffy ***

    Like

  78. Lieve groetjes dikke knuffel mooie pps met prachtige beelden tekst en mooie muziek dat heb je weer knap gedaan lieverd Diana

    Like

  79. eine sehr schöne Blume , wollte sie mir schon hoch laden, ich wünsche einen schönen Tag und drücke mal die Daumen heute für Deutschland, bist ja so dicht bei uns, KLaus

    Like

  80. ╠╣╔╗╔╗╔╗╚╣….✿(¯`∨´¯)✿♥♥♥
    ╝╚╚╩╠╝╠╝░╝░░(¯`(❁)´¯)…(¯`∨´¯✿
    ░░░░╩░╩✿░░░░`(_.∧._)✿(¯`(❁)´¯)
    ╗║╔╔╗╔╗║╔╔╗╔╗░║░(¯`∨´¯)*´(¯`∨´✿
    ╚╩╝╠╝╠╝╠╣╠╝║║╔╣ (¯`(❁)´¯)*(¯`(❁)´¯)
    ░░░╚╝╚╝║╚╚╝░║╚╝░(_.∧._)░░░(_.∧._)
    Un ABBRACCIO by Simona 🙂

    Like

  81. Heel mooi Greetje, foto’s- muziek en het mooie gedicht van Leentje, prachtig, een dikke proficiat aan beiden,

    Like

  82. Dag Greetje,
    Een pracht van een pps met mooie beelden en een prachtige gedicht van Leentje.
    Wens je nog een fijne dag toe.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  83. Prachtige pps Greetje met een heel mooi gedicht van Blauwhartje
    Mooie passende rustige muziek er bij
    Schitterend werk weer van je
    Lieve groetjes en een fijn weekend
    Lidia

    Like

  84. Goede middag lieve Greetje,wens je een aangename dag,liefs van mij X

    Like

  85. goede middag Greetje
    ontroerend mooie powerpoint met mooie tekst van Blauwhartje bij de prachtige beelden en aangepast melodie knap werk .lieve groetjes uit LIER.

    Like

  86. Good morning dear Greetje.
    Already Friday and a new weekend ahead.
    I wish you all the best, joy happiness and health.

    Hugs*smiles across the miles.
    ♥░H░A░N░N░E░♥

    Like

  87. francine Clemminck

    Dag Greetje,
    U heeft er terug een hele mooie pps van gemaakt.
    Mooie beelden en een mooie melodie. Het is altijd een
    plzier een pps van u te krijgen.
    Nog een mooi weekend. Grtjs

    Like

  88. Hallo Greetje,
    prachtige pps:”Een eenzaam hart”,heel mooie beelden (stilllevens) en prachtig gedicht van Blauwhartje,wondermooie muziek van Phil Coulter,een nieuw meesterwerkje Greetje.
    We wensen jou alvast een heel fijn weekend toe,lieve groetjes van Lilian en Paolo.

    Like

  89. Goede morgen Greetje
    Een prachtig powerpoint met mooie bewerkingen en gedichtje.
    Vele groetjes Christine

    Like

  90. Goede morgen Greetje,
    alweer,maar we zijn het niet anders gewoon,een schitterende powerpoint.Proficiat Greetje.Nog een fijn weekend met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  91. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  92. Mooie powerpoint Greetje proficiat wens je nog een fijne vrijdag veel liefs Gita

    Like

  93. mogge Greetje
    ja je hebt dat mooie gedicht een mooie plek gegeven
    prachtige beelden met mooie overgangen bij een mooi muziekje
    ik ben alleen maar gelukkig niet eenzaam
    ik wens je een fijne dag

    Like

  94. Hallo Greetje, die pps ist gut gelungen.
    Wir wünschen ein schönes Wochenende.
    Gruß, Gisela und Wolfgang

    Like

  95. WAAAW GREETJE WAT IS DAT MOOI IK BEDOEL een eenzaamhart GEWELDIG *****IK ZOU ZEGGEN DOE ZO VOORT GROETJES JACQUELINE BRUURS

    Like

  96. wwouwwwwwwwwwww Greetje wat is die mooi echt wel wat maak jij toch juweeltjes van ppsjes ga hem gelijk delen op mijn facebook 🙂
    ach meis dank dank dank dank voor zoveel inzet je weet maar half hoe
    ik je inzet waardeer.

    Liefs Blauwhartje

    Like

  97. Goede Morgen lieve Greetje en Blauwhartje.

    Hartverwarmend is je PowerPoint Greetje.

    Een kreet naar een beetje liefde,
    wat missen we dit toch in onze wereld.
    Oudjes die alleen nog net leven
    Kinderen die geen liefde krijgen
    Liefhebbende die niet bij elkaar kunnen komen.
    Soldaten die ver weg zijn.

    Allemaal een deel uit onze gezelschap.
    Laten we hier vaker aan denken.

    Heel fijn greetje,,,, en heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je vriendschap!!
    Lieve Groetjes en een hele fijne dag
    Luci

    Like

  98. Liebe Greetje,

    ich staune immer wieder, wie du das so schön hinbekommst.
    Machst du die Fotos dazu auch selber?

    LG Mathilda ♥

    Like

  99. Het is weer geweldig Greetje, wat je hebt gemaakt! Ik heb weer genoten.
    Truste.
    J@n.

    Like

  100. Hallo Greetje en Leentje, allebei een hele dikke proficiat, een prachtige mooie powerpoint met een hele mooie tekst die je weer eens doet nadenken. Schitterende beelden van bloemstukken, en een heel mooi piano-muziekje maken het geheel weer tot een “ECHTE DIAMANT VAN EEN PPS”. Ik ben er stil van!
    Nog een fijne avond en heel graag tot wederhoren,

    Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  101. Again Greetje a very nice ppsx with a good lyrics in there
    I thank you — louis

    Like

Geef een reactie

