Afbeelding

EEN KAARTJE VOOR JULLIE ALLEMAAL

kaartje

84 Reacties op “EEN KAARTJE VOOR JULLIE ALLEMAAL

  1. Een heel mooi kerst en nieuwjaarskaartje met prachtige muziek.
    Ook mijn beste wensen voor 2013
    Groetjes
    Febe

    Like

  2. hallo daar lief blogmaatje liefs en groet uit twente xxxxxx bo

    Like

  3. Liebe Greetche, auch ich habe das Fest gut überstanden und nun steht das nächste Ereignis vor der Tür, alles Gute, KLaus

    Like

  4. Goedemiddag Greetje,bedankt voor het bezoekje,wens je een gezellige dag

    Like

  5. ha die Greetje
    ja ik had echt blonde haren , en in de zomer gewoon wit door d zon hihi
    maar ik heb een glimlach en daar gaat het om
    geniet de dag

    Like

  6. Hallo Greetje,
    na het extra lang weekend met de fijne feestdagen wensen we jou een fijne doodgewone donderdag toe,groetjes met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  7. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  8. Lieve groetjes en een fijne donderdag Greetje

    Like

  9. hopelijk heb je genoten van deze dagen greetje xxxxxxx bo

    Like

  10. Greetje bedankt voor je fijne reactie
    Ik wens je nog heel fijn eindejaarsfeesten
    Lieve groetjes Gerda

    Like

  11. Hartelijk dank voor de mooie kaart met wensen ik wens jou en je familie ook fijne feestdagen en een gezond Nieuwjaar 2013 lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  12. ha die Greetje
    ja het zijn pracht ppsjes , verdienden misschien mooiere plaatjes ,maar deze vullen de lading zo mooi
    de zon schijnt , geniet er van
    ik zal terug in bed

    Like

  13. Aangename 2de kerstdag.

    Like

  14. Lieve groetjes Greetje nog een mooie woensdag Gita

    Like

  15. Hallo Greetje,
    fijne 2e Kerstdag,groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  16. goedemorgen greetje
    wens je een fijn midweek
    mvg rudy

    Like

  17. Hallo Greetje,
    Hartelijk dank voor dezemooie kaart. En sory dat ik nu ps reageer, maar het heeft in huis weer flink tegen gezeten. Mijn vriend die zou komen helpen, kwam en zal alleen maat te kletsen als een oud wijf, dus hielt me ook nog van mijn werk, wat ik wel alleen kan, en dan schiet het helemaal niet op. Ik had gehoopt een klein beetje kerst te kunnen vieren, maar dat zal er dus niet in. Ook mijn nieuwe pps zat behoorlijk tegen, Ik hd alvast een plaats geeserveerd voor deze PPS, maar het kwam er niet van om hem die avond nog te plaatsen, en zelfs op de dag niet. dus er zijn waarschijnlijkwe mensen komen kijken, maar vonden niets. Maar als ik hem er dan inet, dan krijgt niemend daar meer een meldig van, dus daarom een klein blgje gemaakt dat hij NU aanwezig was. Waarin ik had geschreven DAAR NIET IN TE REAGEREN. maar op de blog met het plaatje en de pps.
    Dus als je je reactie wilt verplaatsen graag.???? Want vandaag in de avond zal het LAATSTE klene blogje verwijderd zijn. Ik denk dat ik nu veel werk hebt gedaan voor niets.??!!!! Ik wens julle een fiene 2de kerstdag.
    Lieve roetjes van mij.

    Like

  18. Dat is wel te hopen voor al de meeëters…en is gelijk de koelkast ook weer toegankelijk. En jullie druk met bezoek en eters?
    Hoe dan ook wens je een fijne 2e kerstdag!

    Like

  19. Hallo Greetje,
    1e kerst is weeral bijna voorbij ,we wensen jou een gezellige avond toe,groetjes van Lilian en Paolo

    Like

  20. Bedankt Greetje voor de mooie kaart en fijne wensen .Voor u en al die je dierbaar zijn een sfeervolle kerst

    Like

  21. Prettige kerstdagen Greetje.

    Like

  22. Fijne kerst Greetje lieve groetjes Britje

    Like

  23. ho ho ho vrolijkkerstfeest van bo xxxxxxxx

    Like

  24. Zalige Kerstdag Greetje

    Like

  25. Hallo Greetje,
    Bedankt voor je mooie wensen.
    Mijn wensen voor jou en je familie zijn “Zalige Kerst en een gelukkig en gezond 2013! lieve groetjes van Simonnetje.

    Like

  26. ik wens jullie fijne dagen toe xxxxxxxxxxxxxxx liefs van bo

    Like

  27. Van harte kom ik jullie nog mooie Kerstdagen wensen,met familie of/vrienden.
    Ook wil ik jullie danken voor de zo lieve wensen die ik gekregen heb,
    en de talloze bezoekje’s die jullie brachten aan mijn blogje.
    Het is fijn te weten dat ik zoveel blogvrienden heb.
    Greetje,bedankt ook dat ik al zoveel heb mogen genieten van al jouw zo schitterende pps’en dit jaar.
    Met warme dikke Kerstknuffels van je blogvriendinneke, Rebecca.xxxxxxxxx

    Like

  28. goedemorgen greetje
    wens jullie een fijne kerst avond
    mvg rudy

    Like

  29. mogge Greetje
    ja een mooie pps en ik erbij als kindje in bedje hihi
    nu je mag me fijne dagen wensen hoor , maakt mij niks uit of ik nu vrij ben of werk , en die nachtdiensten overleef ik ook wel weer
    ik wens jullie fijne dagen

    Like

  30. Fijne start van de kerstweek en aan iedereen de beste kerst wensen Greetje

    Like

  31. Hallo Greetje,
    we wensen jou een heel fijne kerstavond toe,groetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  32. Gezellige kerstweek Greetje

    Like

  33. Bedankt voor je lieve kaartje Greetje…ik wens jou ook heel fijne feestdagen en een fijn en powerpointrijk 2013-Liefs-Agnès

    Like

  34. een hele fijne kerst greetje groetjes van bo

    Like

  35. eenvoud siert dit mooie kaartje , met een passende tekst , mooi Greetje

    Like

  36. Kikou mon amie Greetje,

    Je viens te souhaiter un bon Dimanche, un excellent réveillon
    ainsi qu’un Joyeux Noël pour toi et tes proches

    Bisous tendresse

    Calinous de ma princesse Laika

    martine

    ☺☺ à mercredi ☺☺

    Like

  37. Dankjewel voor de mooie wensen en natuurlijk wens ik voor jou en wie je lief is sfeervolle dagen en een voorspoedig 2013

    Like

  38. Hallo Greetje,

    Een gezellig Kerstweekend,

    Een prettig en vrolijk Kerstfeest van Amor Fati !!!

    Kerst, een feest van gezelligheid en bezinnen
    Kerst, tijd om aan het bezinnen te beginnen
    Kerst, ook tijd van de overloedige dis
    Kerst, héérlijke dagen dus, als ik me niet vergis?

    Als binnen het vieren wordt voorbedacht

    muziek van feest en vroeger klinkt
    rust gezocht en soms gevonden wordt,
    dan is het tijd voor Kerstmis, voor een nieuw jaar.

    Als uitkijken verwachten is
    en hopen al eens zekerheid schijnt,
    samen dichter komen en voor

    mekaar belangrijk zijn,
    dan is het Kerstmis, dan wordt het Nieuwjaar.

    Like

  39. Fijne zondag Greetje lieve groetjes Britje

    Like

  40. Ik wens je een fijne zondag Greetje

    Like

  41. Hallo Greetje,
    fijne zondaggroetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  42. mogge Greetje
    ja een leerzame pps en door het gebeuren ondanks de elende toch ook wel een mooi
    wens je een fijne dag

    Like

  43. ▐██▐░█▐██▐█▐▐█░░░░░░ ☆
    ▐▄▀▐░█▐░█▐▐█▐▄░░░░░☆ * ☆
    ▐▄█▐▄█▐▄█▐░▐▐▄░░░░o*o*o* o
    ░░░░░░░░░░░░░░░░░Ѽ*Ѽ*Ѽ*Ѽ
    ▐█▐█ ██ ███▐█░░░░ o*o*o*o* o*o
    ▐▄▐▄ █▄ ░█░▐▄░░░Ѽ*Ѽ*Ѽ*Ѽ*Ѽ*Ѽ
    ▐░▐▄ ▄█ ░█░▐▄_________ ▄██▄

    Like

  44. ha die Greetje
    ik ben blij met je glimlach , ik had twee passende bij de dag , eigenlijk nog wat bij Corry , maar die vind wel een plekje
    en zo doen we allen met die dagen , ik werk de nacht en slaap de dag , dus ja ik ga hier en daar wat missen
    wens je een goede nacht

    Like

  45. Voor morgen een aangename zondag.

    Like

  46. Ich

    wünsche

    Dir

    ein frohes

    Weihnachtsfest

    und ein paar Tage

    Gemütlichkeit mit viel Zeit

    zum Ausruhen und Genießen,

    zum Sammeln von Kräften

    für ein gutes neues Jahr. Ein

    Jahr ohne Seelenschmerzen und

    ohne Kopfweh, ein Jahr ohne Sorgen,

    mit so viel Erfolg, wie man braucht,

    um zufrieden zu sein, und nur so viel

    Stress, wie Ihr vertragt, um gesund zu bleiben,

    mit so wenig Ärger wie möglich und so viel Freude

    wie nötig, um 365 Tage lang rundum glücklich zu sein.

    Diesen Weihnachtsbaum der guten Wünsche überreicht

    Dir aus NRW liebe Kerstin mit ganz vielen herzlichen Grüßen.

    Kerstin ♥

    Like

  47. Lieve Greetje voor jou en ieder die je lief is een fijn kerstfeest en goede jaarwisseling. Groetjes Ria

    Like

  48. Hallo liebe Greetje ich wünsche dir von Herzen einen schönen 4 Advent,und schöne besinnliche Weihnachtstage, Glück und Gesundheit Gruss. Gislinde

    Like

  49. Greetje ik wens jullie ook fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2013 !! Mooie kerstkaart wat je hebt gemaakt
    Lieve groetjes Gerda

    Like

  50. Het is wat we vallen van het weekend in de kerst danweekend en jaarwisseling…al in feeststemming?
    Fijn weekend Greetje 🙂

    Like

  51. Hallo Greetje toch eens tot bij jouw geraakt,”Vrede” zeer mooi gedicht en muziek en mooie bewerkingen,bedankt voor deze mooie kaart met wensen mooi gedaan en ik bedank jou voor de reactie op mijn kinderpps Zalig Kerstfeest en een liefdevol & gezond 2013 liefs Marina

    Like

  52. Dag Greetje

    Dank voor het mooie kaartje en de prachtige ppsjes die we in 2012 van u mochten bewonderen.
    Ik wens je heel fijne Kerstdagen toe en een schitterend en vooral gezond 2013.

    Groetjes

    Jo

    Like

  53. Hoi Blogvriendinnetje
    ook voor jou en je familie alle goeds voor het komende jaar , en vreugdevolle kerstdagen gewenst hé
    groetekes van Cyberoma-Godelieve xxxxx

    Like

  54. Hallo Greetje bedankt voor het kaartje,langs deze weg wensen we jullie ook een heel fijn kerstfeest en een voorpoedig 2013 toe, groetjes met veel liefs van Lilian en André.

    Like

  55. Prachtige kaart en mooie wensen Greetje.
    Voor jou en je geliefden ook een gelukkig kerstfeest en een heel gezond 2013 gewenst.
    Ik hoop volgend jaar weer mooie powerpoints van je te zien.
    Groetjes Irma

    Like

  56. Hallo Greetje,
    bedankt voor de prachtige kaart met de mooie tekst en met de mooie kerstmuziek.
    We wensen jou ook heel fijne feestdagen en een voorspoedig 2013 toe,groetjes met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  57. Lieve Greetje,bedankt voor de lieve wensen,ook voor jou een kerst met je
    familie met alles wat je gelukkig maakt,ook voor jou met voorbereiding op
    de kerstdagen een warm,gezellig weekend,liefs Annelien

    Like

  58. ich möchte Dir “Frohe Weihnachten” und “Ein gutes neues jahr ” wünschen!
    Liebe Grüße, Petra

    Like

  59. Lieve Greetje

    Al jou lieve wensen voor de Kerst en het komende nieuwe jaar, wens ik je van harte ook toe, Ook voor alle mensen de je lief hebt.
    Van je prachtige PowerPoints hoop ik ook weer in het komenede jaar
    zeer te kunnen genieten………
    Heel veel liefs en het beste voor je
    Luci

    Like

  60. Greetje goeden morgen
    wat een pracht kaart , mijn dank is groot
    ik zal de andere mails laten voor wat ze zijn en ga een paar uurtjes slapen
    welterusten en alvast een fijn weekend

    Like

  61. Dag Greetje,
    Bedankt voor deze prachtige kerst en nieuwjaarswensen.
    Wij wensen jou en heel je gezin nog een aangename kerst en een voorspoedig 2013 toe!
    Geniet ervan!!!
    Veel liefs
    Magda xxx

    Like

  62. Dag Greetje bedankt voor deze mooie wensen
    Mijn wens voor jou
    voor een heel bijzonder mens.
    Deze kaart met fijne wensen.
    Een goede gezondheid.
    En bergen van geluk.
    Voorzien van veel gezelligheid.
    Een heel jaar aan een stuk.
    Fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  63. Hallo Greetje

    Ik was weer ontroerd door jouw mooie kaartje met mooie muziek
    Ik sta emotioneel nogal zwak tegenwoordig
    Ik heb niet veel nodig al ben ik een man.Ik kan er ook niets aan doen
    Het gaat zo met vlagen, ik bedoel met periodes
    Je hebt dat heel mooi gemaakt Greetje. Ik ben fier op u
    Ik wens jouw en je familie alle goeds van de wereld in 2013

    Groetjes Marcel

    Like

  64. Beste Greetje.
    Hartelijk dank voor jouw fijne wensen.
    Ook dank voor al de mooie presentaies die je ons hebt laten zien.
    Ik hoop er in 2013 nog veel van jou te ontvangen !!!

    Mijn oprechte wensen voor een warme, gezellige kerst en een vreugdevol, gezond 2013.
    Rita.

    Like

  65. Je weet dat ik geniet van je ppsjes en ook deze is ooi maar zat te wachten op de volgende pagina die er niet meer kwam 🙂

    Weer mooi gemaakt…
    Ook voor jullie fijne Kerstdagen

    Like

  66. Hallo Greetje
    Een mooi Kerstkaartje wens je ook fijne feestdagen toe.
    Groetjes Nadia

    Like

  67. Wij wensen je prachtige, gezellige kerstdagen en een gezond en
    voorspoedig nieuwjaar!
    Wij wensen jullie
    fijne dagen toe,
    met de hoop dat
    2013 ons allemaal
    geluk en gezondheid
    zal brengen!
    Ludo en Christiane

    Like

    • Hallo Greetje
      Hartelijk dank voor alle mooie powerpoints van het afgelopen jaar.
      Ze hebben me heel blij gemaakt
      Fijne feestdagen en een gezond 2013
      gewenst.
      Van Mien Versluis

      Like

  68. Goede avond lieve Greetje,vriendelijk bedankt voor je zo mooie kaartje met je lieve wensen de’rop.Ook ik wens jou,samen met de familie gezellige warme Kerstdagen en wens je zekers een mooi,gelukkig en gezond jaar 2013 toe.
    En natuurlijk gaan we opnieuw van onze blogje’s genieten ook hé Greetje.Maak de’r nog een knusse avond van en slaapwel voor strakje’s .Ik wil jou ook héél hartelijk danken voor al de zo lieve bezoekje’s die je mij hebt gebracht dit jaar,doet deugd zoietske.
    Warme avondknuffels van je vriendinneke, Rebecca.xxxxxxxxxxxx

    Like

  69. wat een mooi kaartje thanks greetje liefs van bo xxxx

    Like

  70. Hallo Greetje
    Bedankt voor deze mooie Kerstkaart.
    Ik wens je eveneens een zalig kerstfeest en een vreugdevol nieuwjaar met heel veel nieuwe ppsjes en natuurlijk een goede gezondheid.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  71. Danke Greetje. Ich wünsche dir und deiner Familie ein frohes Weihnachtsfest und ein gutes neues Jahr 2013. L.G. Ludger

    Like

  72. Dag Greetje,
    Dank je wel voor je mooie kaart
    Ik wens jou ook een zalig Kerstfeest
    een gezond en gelukkig Nieuwjaar
    Lieve groetjes Lidia

    Like

  73. Dat wens ik jou ook Greetje, geniet er van!

    Like

  74. merci ma chère amie Greetje c’est très joli
    bisous tendresse
    martine

    Like

  75. Hallo Greetje
    Wat een mooi kaartje mooie tekst.
    Ik wens je een liefdevolle kerst toe met alle die je dierbaar zijn.
    en natuurlijk een prachtig maar vooral gezond 2013.
    Warme kerstgroet van Elza

    Like

  76. Dank je wel greetje wat een prachtige kaart ,ik wens jou en je familie gezellige kerstdagen en een goed 2013.
    Lieve groeten Coby

    Like

  77. Hoi Greetje
    Bedankt voor dit mooi kaartje en deze mooie wensen,
    Ik wens U een zalige kerst en een vredevol nieuwe jaar.
    (heeft reeds gescrieben)
    Groetjes, Wolfgang

    Like

  78. Hoi Greetje,
    Bedankt voor dit mooi kaartje en deze mooie wensen,
    Ik wens U een zalige kerst en een vredevol nieuwe jaar.
    Groetjes
    Etienne

    Like

  79. Hoi Greetje
    Ik wens jou het zelfde toe met heel veel liefs en gezondheid voor het komende nieuwe jaar.
    Ps ik heb geen weblog meer ik kreeg het niet voorelkaar om die nieuwe log foto’s te plaatsen maar ik kan gelukkig nog wel bij jou komen
    Liefs rinus

    Like

  80. Liebe Greetje,

    dir und deinen Lieben wünsche ich ein friedvolles und besinnliches Weihnachtsfest.

    Herzliche Grüße von Mathilda ♥

    Like

  81. Goedeavond Greetje,
    Hartelijk dank voor de mooie kerstkaart,
    en je lieve wensen!
    Ik wens jullie ook ’n Sfeervolle kerst, met alle die je dierbaar zijn!
    een voorspoedig en liefdevol 2013 !!
    Warme groet Celia.

    Like

Geef een reactie

