Afbeelding

WEEMOED

weemoed

118 Reacties op “WEEMOED

  1. Liebste Greeje hier scheint dir Sonne sogar was für ein schöner Frühlingstag ein glückliches Wochenende wünsche ich dir Klaus

    Like

  2. het is hier net een diepvries kast sjonge dat hebben we lang niet meer mee gemaakt. het verveeld me nog niets hoor dit is wel gezond en beter als regen greetje …groetjes van bo

    Like

  3. liebe Greetche, der Winter lässt uns frieren, ich warte auch auf bessere Zeiten, schönen Abend, Klaus

    Like

  4. FIJNE AVOND GEWENST;
    Fernand

    Like

  5. Bedankt voor de lieve woorden over mijn blogje Greetje,wens je een hele
    mooie namiddag en avond

    Like

  6. Prettige namiddag Greetje.
    Mooie pps.
    Muzikele groetjes Knuffff
    The labeo’s

    Like

  7. Lieve midweek groetjes Greetje Hier is het heel mistig aan het zeetje lieverd

    Like

  8. Hallo Greetje,
    we wensen jou een heel fijne woensdag toe met groetjes uit Tererneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  9. ha die Greetje
    ik net thuis van het werk en lees je reactie
    ja bij mij regeert de GEIN
    ook al doet bij mij het leven vaak pijn
    blijft in mijn gedachten de lach is meest het beste medicijn
    wens je een goede nachtrust

    Like

  10. hallo mevrouw greetje hopelijk gaat het goed met je doei doei en groeten van bo

    Like

  11. Groetjes , fijne avond en lekker slapen.;
    Fernand

    Like

  12. Tja wat anders dan ppsjes…grtjes

    Like

  13. Hello dear Greetje.
    I wish you a pleasant afternoon and evening.
    Many warm greetings…Hanne

    Like

  14. un petit coucou pour te souhaiter un bon mardi mon amie Greetje,

    profite bien de ta journée, demain nouvelle offensive
    du froid.

    une petite image tout en couleur pour te faire oublier
    la grisaille ☺☺

    avec tendresse

    poutoux doux de laika

    Like

  15. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  16. Fijne dinsdag Greetje, lieve groetjes Gita

    Like

  17. Hallo Greetje,
    we wensen jou en heel fijne dinsdag toe ,groetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en paolo.

    Like

  18. hallo greetje zouden jullie net zoals als wij alleen maar sneeuw zien ! weg straten weg stoepen sjonge wat geeft dat ongenoegen hahahaha liefs van bo

    Like

  19. coucou mon amie Greetje

    mon petit passage pour te souhaiter un bon début de semaine
    et une excellente après-midi

    Je ne suis pas en avance ☺☺

    travail pour le bureau, ensuite conduire maman dialyse. Pas
    évident sur les petites routes verglacées grrrr

    Il y a beaucoup de neige par ici

    J’ai pris de nouvelles photos de Laika Dimanche que je publierai
    dès que j’ai un petit moment

    bisous tendresse

    reste bien au chaud si tu peux

    calinous de ma Louve
    martine

    Like

  20. Dag Greetje,
    Fijne week toegewenst van Simonnetje.

    Like

  21. Ik zou graag jou zomer groetjes geven, maar spijtig genoeg zal het bij winter groetjes blijven.
    Bij deze mijn welgemeende hart verwarmde groetjes.
    Fernand

    Like

  22. Fijne start van de nieuwe week Greetje Veel liefs van Britje

    Like

  23. Hallo Greetje,
    volop winter hé,we wensen jou een heel fijne start van deze nieuwe week toe,groetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  24. Goede morgen lieve Greetje,ik breng jou veel winterse groetje’s uit ons Gent hier,dat zwaar besneeuwd ligt,pfffff…Voor mij mag het stoppen hoor.Wees voorzichtig als je de baan op moet en duffel je maar goed in ook.Vriendelijk dank ook,voor je altijd zo lieve bezoekje’s vanwege Rebecca.xxxxxxxxx

    Like

  25. Een goede start van de nieuwe week Greetje

    Like

  26. dag greetje ik ben benieuwd of het bij jullie ook zo indringend wit is hahahah het doet zeer aan je ogen dat is wel raar sneeuw zou kleurloos zijn//liefs en groet van bo

    Like

  27. ha die Greetje
    hoofdzaak is , de lach was daar
    en ja het is raar , ik zie op blogspot bij mij de film wel en ik gebruikte bij zowel als blogspot en wp de inbedcode
    ach wij oudjes hebben het niet nodig hé
    maar wel de lacht
    wens je een goede nacht

    Like

  28. Hallo Greetje,
    Nog een gezellige avond en voor morgen een mooie start van de week gewenst !
    knuffs Jeannine

    Like

  29. Dolce serata Greetje HUGS!

    Like

  30. Dag Greetje,
    “Weemoed” een pracht van een pps met mooie beelden en uitspraken.
    Met heel veel waarheid erin,mooi gedaan.
    Wens je nog een gezellige dag,liefs Simonnetje.

    Like

  31. Witte groetjes want groetjes in het zwart is belasting vrij hahahahah
    Fernand

    Like

  32. ja, es ist ungemütlich, Ich wünsche einen geruhsamen Sonntag, KLaus

    Like

  33. Hello dear Greetje.
    I am back after my pause and wish you a happy Sunday.
    Many lovely greetings.
    hanne

    Like

  34. goedemorgen greetje

    wens je een fijne zondag
    mvg rudy

    Like

  35. Fijne zondag Greetje veel liefs vanuit het koude Bredene aan het zeetje

    Like

  36. Hallo Greetje,van uit Terneuzen wensen we jou een heel fijne zondag toe.groetjes met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  37. hallo ik ben er net met weemoed zal ik al weer afscheid nemen tot de volgende keer graatje liefs van bo

    Like

  38. Voor de mooie attenties op mijn verjaardag . Dank je wel.Het was net dat wat ik nodig had en daarom DIKKE MERCIEKES .
    Veeel lieve groetjes : Fernand

    Like

  39. Hallo Greetje,
    Wat is de pps weer mooi.
    Ik wens U nog een mooi weekend.
    Groetjes
    Etienne uit Mol

    Like

  40. Als ik zoiets zie staan kan ik er niet afblijven
    En al klaar voor de nieuwe sneeuw die gaat komen?

    ✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮
    ~♥ Fijn Weekend ♥~
    ✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮

    Groetjes

    Like

  41. Einen glücklichen Samstag und eine schöne Wochenende das wünsche ich dir mit viel Zufriedenheit und frohen Mutes das wünsche ich dir Klaus

    Like

  42. Hallo Greetje
    Ich wünsche dir ein schönes und erholsames Wochenende. L.G. Ludger

    Like

  43. Lieve Greetje wat is ie mooi. Ik heb hem gedeeld op facebook. Fijn weekend, liefs Ria

    Like

  44. ein wunderschönes Wochenende wünsche ich dir am heutigen Samstag, alles Gute, Klaus

    Like

  45. mogge Greetje
    dank voor je glimlach , ben blij dat je genoten hebt van al het moois
    ik zal zo om wat boodschapjes en dan gaat de deur weer op slot en maak ik een lekker pannetje hachee en daar red ik het wel mee hihi
    en morgen zie ik wel weer
    wens je een fijne da

    Like

  46. Goede morgen op deze koude winterdag Greetje ,bedankt voor de lieve reactie op mijn kinderpps”Frosty de sneeuwpop”nog een knus weekend ,wees voorzichtig als je de weg op moet,warme knuffels van Marina

    Like

  47. Lieve weekendgroetjes Greetje van uit het koude Bredene aan zee Gita

    Like

  48. goedemorgen greetje
    wens jullie een fijn weekend
    mvg rudy

    Like

  49. Hallo Greetje(uit de polder) ,
    We komen jou een supergezellig weekend toewensen,groetjes uit het witte Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  50. Prettig weekend lieve Greetje

    Like

  51. dag greetje ik kom even langs om je welterusten te wensen slaapwel doeiiiiii van bo

    Like

  52. Goeie avond Greetje?
    Heel heel mooi, het was andermaal genieten. Ondanks het bitterkoude weer wens ik je nog een warm weekend.
    Groetjes
    Jo

    Like

  53. Groetjes en een prettig weekend.
    Vandaag is het mijn dag , waar ik van ga genieten.
    Grtjs : Fernand.

    Like

  54. Lieve vrijdaggroetjes

    Like

  55. HALLO LIEVERDJE.WE WENSEN JULLIE EEN LEUKE GEZELLIGE WINTERDAG.VEEL LIEFS EN DIKKE KNUFF VAN ONS.MET-MUZIEK-DOOR-HET-LEVEN..XX.

    Like

  56. Dat was weer genieten,super
    liefs mij ®

    Like

  57. Lieve groetjes warme knuf ,bijna weekend Greetje

    Like

  58. goedemorgen greetje
    wens je een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  59. mogge Greetje
    ja ik wil daar nog wel eens heen , en wie weet krijg ik die kans nog
    ach jij mag wel wat vooruit fietsen hoor , ik kom altijd wel weer bij
    wens je een fijne dag

    Like

  60. ✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮
    ~~♥ Great Weekend ♥~~
    ✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮

    Like

  61. Hallo Greetje,
    alweer vrijdag vandaag en met het weekend voor de deur wensen we jou alvast een heel fijn weekend toe,groetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  62. Goede morgen lieve Greetje,ben hier eindelijk geraakt en wééral echt genoten van deze zo mooie pps.Tja,ik zeg altijd,elke leeftijd heeft zijn charme,maar iedereen blijft natuurlijk liever jong en mooier.Maar zolang je mooi bent vanbinnen in je hart,blijf je ook mooi vanbuiten vind ik Greetje.Nog een knus weekendje en doe maar een dik mantelke aan,ik kwam hier echt binnenschuiven op je blogje,hihi….dat ligt hier nu al in Gent sinds zondag spiegelglad op onze kleindere straten,pfffff…..en is nu -8 ,koud zelle.Tot de volgende keer en warme dikke groetje’s van je blogvriendinneke Rebecca.xxxxxxxxxxxxx

    Like

  63. een knuf een groet omdat het mag en niet moet xxxxxx bo

    Like

  64. Vertel mij wat Greetje, maar ik ga er gelukkig niet gebukt onder 😉

    Like

  65. Ja vertel mij wat , maar gelukkig ga ik er niet gebukt onder hoor 😉

    Like

  66. Hallo Greetje,
    Heel mooie powerpoint met mooie teksten super hoor !
    knuffs Jeannine

    Like

  67. Groetjes , fijne avond en daarna lekker slapen.
    Grtjs: Fernand

    Like

  68. Greetje wat was het weer genieten een heel mooi presentatie met mooie dia’s en een wonder mooie tekst met allemaal waarheid.
    Ik wens je nog een fijne dag
    Lieve groetjes Gerda

    Like

  69. coucou mon amie Greetje

    c’est par un froid glacial que je te souhaite un excellent jeudi.

    Si tu as envie je te propose un petit houlaoup en ma compagnie

    ☺☺ pour nous réchauffer ☺☺

    Bisous tendresse

    calinous de mes petits protégés

    Like

  70. Liebe Greetche, danke für deine lieben Grüße, alles Gute und viel Freude auf das Wochenende, Klaus

    Like

  71. hallo Greetje,

    Als we al die mooie bloemen terug zullen zien in de lente is die Weemoed snel weer over ( of de winterblues…. ) Mooie pps !

    Amor Fati wenst je een aangename dag toe!

    Laat je gevoel spreken dan vormen de woorden de juiste zinnen

    Vriendschap geeft ogen aan afstand en een stem aan de stilte

    Like

  72. mogge Greetje
    ja wat je noemt mooi koud hihi
    hier voor nog alles wit , ik hoop dat het weg gaat
    ik zat zojuist al wat weg te dromen bij een warmere pps hihi
    zie je morgen wel
    wens je een fijne dag

    Like

  73. goedemorgen greetje

    wens je een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  74. Hallo Greetje,
    koud hé…maar het was heel fijn weer even hier te zijn ,we wensen jou een superfijne donderdag toe,groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo xxxx

    Like

  75. Hallo Greetje een prachtig gedicht van Shadow naar de waarheid van ouder worden!!!prachtige fotos , presentatie en muziek,was genieten op deze koude winternacht,,winterse groetjes liefs Marina

    Like

  76. het zal de tijd nodig hebben Greetje
    maar al de lieve reacties die ik overal kreeg , gaven me een tree omhoog
    kop staat vier , is niet geheel leeg , maar zeker beter als eergister
    slaap wel en dank voor de bemoedigende woorden
    liefs
    ka

    Like

  77. ha die Greetje , ik net thuis van het werk en dus de mailbox ff in
    dank voor je fijne glimlach
    en mijn bezoek was zeker niet abuis
    je had weer iets schitterends in huis
    ik wens je een gezonde nachtrust

    Like

  78. Goede avond Greetje

    Weemoed , ja,het is een gevoel dat alleen maar mensen
    kunnen hebben.
    Meestal hebben we weemoed om mooie dingen die geweest zijn
    Sommige mensen hebben weemoed om hun verloren jeugd
    om dingen die hadden kunnen geweest zijn,
    maar ze niet mochten beleven

    Iedereen heeft gevoelens , de ene al meer dan de andere
    Weemoed herinnert je aan het verleden,aan mooie vervlogen tijden

    Weer een prachtige powerpoint heb je ervan gemaakt Greetje
    Je moest er eigenlijk een prijs voor krijgen, de mijne krijg je al….

    Een dikke knuffel

    Groetjes Marcel

    Like

  79. Hallo Greetje.
    Dat was weer prachtig om te zien en weer met een heel mooi gedicht erbij.
    Met een mooi muziekje was het weer helemaal af.
    Lieve groeten van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  80. Lieve avondgroetjes Greetje,
    Prachtig je pps weer heel mooie foto’s en bewerkingen en een zeer mooie gedicht van de Shadow prachtig Greetje.lieve groetjes van Claire.

    Like

  81. hallo hallo daar is ze weer jij heb weer wat moois gemaakt deze keer een lust voor het oog een genot voor het oor een dikke tien krijg je hiervoor ..liefs en goed van bo

    Like

  82. Hallo Greetje, weer een pracht van een PPS, prachtige beelden met meel waarheid, met een hele mooie melodIe van mijN TOFFE muzikale Vrienden van The Dixie Aces. In één woord: P R A C H T I G gedaan Greetje.

    Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  83. Hallo Greetje,

    Weer heel mooi gemaakt, je weet de effecten mooi uit te kiezen bij de vormen. Lieve groetjes vava

    Like

  84. Heel mooi Greetje en er zit veel waarheid in
    lieve groetjes Nadia

    Like

  85. Hallo Greetje.
    Heel mooie pps met prachtige beelden en gedicht,een dikke proficiat voor al dat mooies.
    Nog een fijne dag liefs van Viviane.

    Like

  86. Dag Greetje,
    proficiat met je alweer schitterende powerpoint!
    Groeten van Simonne en Jos.

    Like

  87. Mooie pps is dit weer Greetje, mooie muziek ,en zoals altijd prachtige overgangen.
    De tekst is een waarheid waar je niet omheen kan.
    Ik wens je nog een fijne dag.
    Groetjes Irma

    Like

  88. Heel erg mooi Greetje
    Lieve groetjes en nog een fijne week
    Lidia

    Like

  89. Hallo;
    Mooi echt mooi en de muziek prachtig. aangepast.
    Veeeel grtjs: Fernand

    Like

  90. Sehr schön die Präsentation. Wünsche dir von Herzen einen schönen Mittwoch Grüße dich lieb. Gislinde

    Like

  91. Ja jij maakt ze zelf ik deel ze alleen…en ja die honden hebben wel wat.
    Vorral 10 en 12 nostalgie voor mij. Groetjes en fijne dag in winter wonderland 🙂

    Like

  92. Belle journée en ce mercredi mon amie Greetje

    Par chez nous un petit moins 10° du temps pour rester
    sous la couette ☺☺

    les grands axes sont dégagés mais par les routes secondaires

    Je suis désolée si j’ai oublié dans mon diaporama quelques magnifiques créations
    que vous m’avez gentillement déposées sur mon blog, mais j’ai appris
    comment refaire un diaporama sur mon Word Press ils ont supprimé la
    fonction originale et je pense que j’en ai oubliées

    bisous tendresse

    calinous de ma princesse Laika et chatounets

    très joli powerpoint ca fait penser au printemps avec les couleurs chaudes

    Like

  93. Hallo lieverdje.Weer een mooie ppsx- We wensen je een leuke midweek
    veel liefs en dikke knuff van ons.met_muziek_door_het_leven..xxl..lenteken

    Like

  94. Dag Greetje,
    Prachtige pps mooie kleurrijke bloemen prachtige gedacht “Weemoed” en mooie rustige muziek
    Wens je nog een fijne dag toe lieve groetjes Roosje

    Like

  95. wunderschön ist das wieder geworden, herzliche Grüße, wünsche guten Mittwoch

    Like

  96. Hallo Greetje,
    prachtige pps:”Weemoed”,schitterende beelden en overgangen van de prachtige bloemen,supermooi gedicht van Shadow en wondermooie muziek van Dixie Aces,super gedaan Greetje.
    Van uit Terneuzen wensen we jou nog een heel fijne dag toe,groetjes met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  97. hallo Greetje,
    Weemoed, een schitterende voorstelling heel mooi met die vormen het geheel is echt een parel ,knap werk Greetje en lieve groetjes uit LIER.

    Like

  98. Hoi Blogvriendinnetje
    weer eens machtig mooi , in jouw eigen stijl , prachtig !
    groetekes van Cyberoma-Godelieve xxx

    Like

  99. Lieve Greetje ,
    ” WEEMOED. ”
    heeel mooie beelden en bewerkingen !!!!!
    met een HEEL PRACHTIG GEDICHT van SHADOW !!!!!
    en met een zacht melodie op achtergrond heb je hier EEN PARELTJE van
    een ppsx in elkaar gezet…. ECHT PRACHTIG GEDAAN !!!!
    lieve groetjes van vriendje Jeffy ****

    Like

  100. Hallo Greetje
    Prachtige pps heb je weer gemaakt.
    Mooie afbeeldingen en overgangen met een rustig muziekje.
    Ikheb ervan genoten.
    Nog een fijne dag.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  101. goedemorgen greetje
    wens je een fijn midweek
    mvg rudy

    Like

  102. mogge Greetje
    een pracht van een gedicht omringt met prachtige bloemen die bij een mooi stuk muziek de revu passeerden
    klasse
    ook bedankt voor je lieve en bemoedigende woorden
    ik zou zeggen , geniet de dag

    Like

  103. Goede morgen Greetje
    Prachtig PowerPoint met mooie bloemen en bewerkingen.
    Vele groetjes Christine

    Like

  104. Warme wintergroetjes Greetje weer zeer mooi lieverd

    Like

  105. Tolle Bilder. Dir einen schönen Tag. L.G. Ludger

    Like

  106. Goede Morgen lieve Greerje……….
    Ja, weemoed………
    Wie kent het niet die ouder is, je staat er niet bij stil.
    Maar ineens wordt het je duidelijk. je kunt niet meer zo veel.
    Alles wat hier staat is zo waar,
    Je kunt niet meer terug, je hebt het te aanvaarden.
    Geniet van elike goede dag die er tussen zit..
    Lieve groetjes van mij, en bedankt voor deze prachtige PowerPoint.
    Luci

    Like

  107. Prachtig weer even genoten van wat er weer komen gaat in de lente,
    die mooie kleuren en bloemen wacht er altijd met smart op ben een zomermens.
    En ja het gedicht heel mooi maar ik herken me er helemaal in, en och zolang we kunnen zeggen alweer wat vergeten zijn we er hier toch nog bij.
    Bedankt Greetje voor al het moois

    Like

  108. Meer waarheid dan dat er in je mooie powerpoint staat kan ik niet bedenken maar ik ben blij dat ik het allemaal heb mogen beleven.Fijn om te bekijken en beluisteren Greetje.

    Like

  109. Prachtig greetje…en weet je…voordeel van don en blond, valt het niet als je wel eens wat vergeet grijnzzzz
    Slaap lekker

    Like

  110. Wat heb je het weer mooi versierd Greetje, ik heb weer genoten!
    Gr. J@n.

    Like

  111. lieve Greetje

    het is al laat ,maar toch nog even gauw gekeken ,want de tijd vliegt en het lijkt al zomer bij jou met die fleurige bloemen en vrolijke muziek en weer zo mooi gemaakt en ja we worden ouder hahahaha maar we blijven lachen en dank je wel ,je bent erg druk geweest met dit te maken en ik miste je al en bid je Gods zegen toe en vele mooie reacties toe en voor nu lekker slapen en gezond weer op Hallueja
    liefs Greetje je naamgenootje xx

    Like

  112. Hallo Greetje heel prachtige pps met mooie bloemen overgangen gedicht en muziek dat heb je weer knap gedaan lieverd lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  113. Fijne avond Greetje!
    Zeer mooie presentatie met prachtige overgangen,
    Tekst en rustig muziekje op de achtergrond!
    Wens je nog heel veel blogplezier,
    met de lieve groetjes Celia.

    Like

Geef een reactie

