Afbeelding

NADEREND VOORJAAR

voorjaar

121 Reacties op “NADEREND VOORJAAR

  1. ha die Greetje
    ja ik net terug van een wandeling onder een strak blauwe hemel en echt lekker in de zon
    ja een knopje in het oor of desnoods navel denk ik , ja ik heb geen kinderen , maar zou net zo reageren als jij , die lui zijn in mijn ogen gestoord
    en wat als ze willen zwemmen 🙂 ja toch of door de douane moeten hihi
    ik zag in het nieuws hoe het in het zuiden was , maar ook op de wadden eilanden en hier nou zeg veel zeg 2 cm en bijna gelijk weer weg
    ik wens jullie smakelijk en een fijne avond

    Like

  2. Weer heel mooi Greetje,
    fijne woensdag en lieve groet Marianne

    Like

  3. Belle journée ma chère Greetje

    en ce mercredi ensoleillé mais très froid

    Hier Laika m’a fait rire elle a plongé dans
    la neige, un peu comme la vidéo du petit éléphanteau
    que j’ai mis sur mon dernier billet qui plonge dans
    les vagues ☺☺

    J’espère que tu vas bien ♫♫

    Bisous tendresse et à demain

    calinous de ma princesse et chatounets

    Like

  4. liebe Greetche, danke für deinen Besuch und Kommentar, leider ist das Wetter noch nicht sehr viel anders, zum Glück kein Schnee, aber kalt ist es noch, wünsche das Allerbeste, alles Gute, Klaus

    Like

  5. Dag Greetje,
    Blij dat ik hier weer mag zijn,fijne dag Greetje

    Like

  6. Groetjes en maak er een fijne dag van.

    Like


  7. goedemorgen greetje
    wens je een fijn midweek
    mvg rudy

    Like

  8. Fijne midweek Greetje lieve groetjes van Gita van aan het zeetje

    Like

  9. Hallo Greetje,
    van uit Terneuzen wensen we jou een heel fijne woendag toe,groetjes van Lilian en Paolo.

    Like

  10. ooo jullie kregen veel sneeuw greetje mijn dochter stuurde foto ’s uit Kerkrade jeee liefs van bo

    Like

  11. Ik wens je een fijne dinsdag.

    Like

  12. Wünsche dir liebe Greetje eine gute und angenehme Woche,ein Tag ist ja schon um davon.Lieber Gruß Gislinde

    Like

  13. Goie morgen Greetje.
    Men spreekt van 20 cm sneeuw ,
    en meer ,maar dat is niks .

    Hier liggen meters sneeuw.
    En zelfs veel meer !!

    Dan wel in de lengte hé.

    Like


  14. goedemorgen greetje
    mvg rudy

    Like

  15. Hallo Greetje,wat voor weertje is me dat,hou je maar lekker warm binnenshuis,vele groetjes met een warm knuffelken

    Like

  16. Lieve groetjes Greetje en een fijne koude dinsdag lieverd

    Like

  17. Hallo Greetje,
    fijne dinsdag,geen weer om een hond door te jagen,groetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  18. ha die Greetje , kan nog net voor ik afsluit en ga slapen
    ja lijkt buiten niets als in die mooie ppsjes , nu ik heb er nog meer o.a van jou en die zet ik als deze winter weer weg is en echt lente is
    wens je een goede nacht en droom maar van warm weer

    Like

  19. hier zijn de krokussen verdwenen onder de sneeuw en koud dat het is ..groetjes van bo

    Like

  20. Bon début de semaine mon amie Greetje

    Avec le retour de la neige … cela n’en finit pas

    Note ce sera le bonheur de ma Louve ☺☺☺ un peu moins
    le mien mdrrr.

    Belle journée pour toi et les tiens

    bisous tendresse

    Like

  21. Liebe Greetche, leider ist es so, oh, man, mir reicht es echt wirklich, alles Gute und eine ansonsten schöne Woche, Klaus

    Like

  22. Hello dear Greetje.
    I wish you a happy day and an exciting new week.
    Many warm greetings… Hanne.

    Like

  23. Lieve maandag groetjes Greetje.
    Fernand.

    Like

  24. Goedemorgen Greetje,
    Een lieve groet en een goed begin van de week dit is mijn wens naar jou*

    Like

  25. Hallo lieve Greetje,
    Je laatste ppsjes zijn alle heel mooi. Ik ga ze niet één voor één beantwoorden, maar ze zijn weer prachtig.!!!
    Je hebt waarschijnlijk m’n mailtje wel gelezen, dus ik neem aan dat je weet waarom je me niet hebt gezien.? Maar ik heb mijn lijst weer gevonden, dus kan weer bloggen, en dus ook gelijk een nieuwe geplaatst. Morgen even naar het ziekenhuis, en dan maar afwachten.?
    Lieve groetjes van Rinus.

    Like


  26. goedemorgen greetje
    wens je een fijne nieuwe week
    mvg rudy

    Like

  27. Fijne start van de nieuwe week Greetje veel liefs Britje

    Like

  28. Hallo Greetje,
    de weermannen voorspellen een heel koude week,kleed je maar warm aan als je buiten moet zijn,fijne nieuwe week ,groetjes van Lilian en Paolo.

    Like

  29. ja na lange tijd ( jaren ) heb ik alles ff goed gestreken, ruimt op hoor hihi
    er draait hier bij mij sinds jaar en dag een webcam en iemand maakte die foto met die site
    ja dieren doen het altijd goed , ik heb er vandaag vele bekeken en ook vele weg gedaan , zijn veel de zelfde beelden onder een andere naam
    nu ik sluit af
    goeden nacht

    Like

  30. ha die Greetje , ik zag het probleem en heb het verholpem
    sluit zo af wens je een goede nachtrust

    Like

  31. ha die Greetje , helaas ligt het niet aan jou en is de site echt niet te vinden , ga ik aan werken
    Ja huisvrouw zijn is een beroep hoor en een zware , zag ik het vroeger bij ma , maar stond er nooit bij stil , maar ben je te gast in een gezin en ziet wat de vrouw des huizes allemaal doet ppppfftt ja die ode is terecht
    wens je een goede nacht
    en bedankt voor de melding

    Like

  32. dat is zelf ongelofelijk dat men zulke dingen moet doen , ,aar goed het zal weer rustig zijn daar . een fijne avond groetjes van bo

    Like

  33. Dag Greetje,
    “Naderend voorjaar” Een prachtige pps met heel mooie beelden en uitspraken,ja laat de lente maar komen.
    Wens je nog een fijne zondag toe,liefs Simonnetje.

    Like

  34. Hallo Greetje,
    We hebben de lente vaarwel gezegd en plaats gemaakt voor de winter grrrrrrrrrr
    Een fijne namiddag en voor morgen een mooie start van de week gewenst,
    knuffs Jeannine

    Like

  35. liebe Greetche, hier regnet es nicht, hier liegen schon über 10 cm Schnee, hoffe, der Winter ist nun bald weg, alles Gute, schönen Sonntag, Klaus

    Like

  36. Hoi Greetje
    Je kan de winter weer voor de dag halen…
    En ja het filmpje kijken als je toch wakker bent gemaakt door de wekker en tijd over hebt 🙂 daardoor.
    Fijne zondag

    Like

  37. Super mooi Greetje,bedankt dat ik ervan mocht en kon genieten.Liefs mij ®

    Like

  38. mogge Greetje
    blij met je lach , ja er zijn vele verschillende creaties zo een ieder wel wat vind
    wens je een fijne zondag ondanks het mindere weer

    Like

  39. Guten Morgen liebste Greetje leider regnet es schon wieder drum lassen wir uns nicht verdriessen und machen das Beste daraus,sei ganz lieb gegrüßt und einen schönen Sonntag wünscht dir der Klaus

    Like

  40. Goedemorgen Greetje,
    Wens je een mooie,rustige zondag toe,vele groetjes en liefs van mij*

    Like

  41. Lieve zondag groetjes Greetje

    Like

  42. <

    gouden roos vriendschaps award
    goedemorgen greetje
    wens je een fijne zondag
    mvg rudy

    Like

  43. Hallo Greetje,
    we wensen jou een heel fijne zondag toe,groetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en Paolo .

    Like

  44. Prettig weekend en voor morgen een aangename zondag.

    Like

  45. Hallo Greetje,
    Prachtig weer jou pps de Lente Nadert
    En met de heerlijke accordeon muziek erbij.
    Ik heb weer genoten
    Een fijn weekend nog
    lieve groet Marianne

    Like

  46. ik las net dat jullie bezoek hebben van voetbal supporters en dat ze alle cafés hebben gesloten om gedonder te voor komen . het is toch erg dat men dit moet doen hoor ..hopelijk hebben jullie rust liefs van bo

    Like

  47. Hallo Greetje prachtige presentatie met mooie dia’s en tekst.
    Het was weer genieten
    Ik wens je nog een fijn weekend en bedankt voor je fijne reactie’s op mijn ppsjes
    Lieve groetjes Gerda

    Like

  48. Goedemiddag Greetje,
    Kom je een aangenaam weekend wensen met vele lieve groetjes

    Like

  49. Dag Greetje
    Hier ben ik dan ,en heb je mooie pps bewondert ,
    heel kleurrijk met prachtige lente beelden!
    Ben nu overgestapt op glasvezel, en daardoor een late reactie!
    Wens jullie een fijn weekend !!
    Liefs Celia.

    Like

  50. ha die Greetje
    ja zitten weer leuke tussen en ook de filmpjes zijn een lach waard , althans dat vind ik
    leuk oud mopje over de 5 gulden en gelijk wat leuks verstoppen
    ik ben wat aan het HH doen buiten is het regen en nog meer regen , wil toch ff naar suup en viskraam
    wens je een fijne dag

    Like

  51. lieve groetjes Greetje .
    Klik eens op de groene knop op mijn blog .
    Veel blogvrienden hebben hiervan al genoten.
    Zeker doen !

    Grtjs : Fernand
    Het is muziek zowel voor jong als oud .

    Like

  52. Liebste Greetje einen wunderschönen Samstag wünsche ich dir aus dem verregneten Köln und ein schönes Wochenende Klaus

    Like

  53. goedemorgen

    wens je een fijn weekend
    mvg rudy

    Like

  54. Wens je een zeer tof weekend Greetje, veel liefs van aan het zeetje Gita

    Like

  55. Have a nice day !

    Like

  56. Hallo Greetje,
    het wordt geen fietsweer dit weekend,we wensen je een heel fijn weekend toe,groetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  57. Bedankt Greetje voor de lieve respons op mijn pps”Lente lied”nog een aangenaam weekend liefs Marina

    Like

  58. Dag Greetje, mooie lente pps met prachtige foto’s en met een heel mooi gedicht. Bedankt voor je fijne reactie op mijn blog. Ik wens je een fijn weekend toe. Beste groeten van Luc

    Like

  59. dag greetje een fijn weekend gewenst van bo doei doei

    Like

  60. Tot in de puntjes afgewerkt Greetje deze opbeurende pps over de lentebode die er aankomt..Fantastisch in elkaar gestoken.

    Like

  61. Hallo greetje,
    Weer een mooie powerpoint met mooie afbeeldingen en een mooi gedichtje, nog een gezellig weekend.
    Groetjes
    Etienne

    Like

  62. Hallo Greetje

    Laat het voorjaar maar komen,maar Greetje het wordt weer kouder.
    Echt jammer,maar ik heb genoten van je mooie pps.
    Ik wens je een fijn weekend en geniet ervan.
    Lieve groetjes van Elza

    Like

  63. einen wunderschönen Freitag und alles Gute zum Frauentag wünsche ich, schönen Tag wünscht Klaus

    Like

  64. Coucou ma chère Greetje

    Mon petit passage pour te souhaiter une bonne fin de semaine.
    Désolée pour mon absence j’ai été souffrante et ce n’est pas fini ☺☺
    ( malgré le vaccin de la grippe ) grrrr.

    Un tout grand merci pour vos gentils tél – gsm – MP ainsi que pour vos
    courriers sur mon adresse mail ( malheureusement je n’ai pas encore pu
    répondre a tout le monde.

    Ce vendredi j’essaie de passer chez mes ami(es) de eklablog et word press,
    ce week-end sous réserve je ferai nouvel article et partage des pps et autres.

    Bisous tendresse

    calinous de ma Princesse et chatounets

    Je te dépose

    martine
    très joli pps

    Like

  65. Lieve groetjes en prettig weekend.. Kijk even op mijn blog,
    groene knop.Dagen plezier beleven.

    Like

  66. Hallo liebe Greetje ich wünsche dir einen schönen Freitag.Es soll ja wieder Kälter werden.Wünsche dir ein schönes Wochenende,mit sonnigen Grüßen.Gislinde

    Like

  67. ha die Greetje
    ja die zij-hij zijn altijd wel aardig
    en die dieren zijn dat zeker
    morgen heb ik een mix hihi
    ja ik weet dat crome veel minder ingebakken zaken heeft dan IE , ach ik zal me er eens in verdiepen
    nu niet want ook hier is de zon erbij en ben ik aan de wandel in de tuin
    fijne middag

    Like

  68. Hello dear Greetje.
    I wish you a happy weekend and –
    Happy Women’s Day.
    Warm greetings from Hanne.

    Like

  69. Hallo Greetje mooie lente pps
    fijn weekend groetjes nadia

    Like

  70. Goede morgen lieverdje.Lente! is op bezoek,om jullie een mooie dag te wensen.De mooie beelden van je pps doen ons zeker verlangen,naar het mooie seizoen.Lieve groetjes van ons.met_muziek_door_het_leven..xxxx

    Like

  71. Dag Greetje
    Zeer mooie presentatie.
    Vandaag schijnt hier het zonnetje goed.
    Ik hoop dat ze voor iedereen mag blijven schijnen.
    Lieve groetjes Eddy

    Like

  72. goedemorgen greetje
    wens je een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  73. Goedemorgen Greetje,
    Wens je een hele mooie,zorgloze dag toe,veel liefs van mij

    Like

  74. Hallo Greetje een pracht van een lente pps ,zeer mooi gedicht en mooi muziekje,nu dit weekend nog eventjes doorbijten,hopelijk is de lente weer daar weldra ,nog een fijn weekend liefs Marina

    Like

  75. mogge Greetje
    ja leuk toch om iets van je zelf tegen te komen , nu zo iets moois verdiend het om door velen gezien te worden
    En dan hier deze over het voorjaar wat al aardig opweg was en dit weekend ff een dipje heeft hihi
    prachtig gemaakt met mooie afbeeldingen een pracht gedicht op de maat van mooie muziek
    geniet de dag

    Like

  76. Hallo Greetje,
    fijn vrijdag ,groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  77. Bijna weekend Greetje lieve groetjes van aan het zeetje Gita

    Like

  78. Hallo Greetje
    Heel mooi gedaan, hoor! Prachtige beelden
    Groetjes
    Febe

    Like

  79. hallo greetje u zet mooie lente plaatjes een fijne donderdag jenny

    Like

  80. Dag Greetje,
    Dit is een prachtige pps,de overgangen zijn echt héél mooi gemaakt.
    De foto’s van de krokussen vind ik erg mooi,ik krijg hier al echte lentekriebels.
    We hebben het voorjaar dan toch enkele dagen gezien,hier geven ze dit weekend slecht weer maar we hebben dan toch even kunnen genieten van het zonnetje.Goh…dat doet zo’n deugd!!!
    Bedankt voor je bezoekje en fijne reactie.
    Veel liefs Magda xxx

    Like

  81. Goede avond Greetje,

    Laat het voorjaar ons al wat warmte geven.
    Dat we toch een betere tijd mogen beleven.
    Maar als ik jouw powerpoints te zien krijg
    is mijn dag alweer goed.
    en gaan we er weer voor, vol goede moed.

    Heeeel mooi Greetje, een pluim voor jou.

    Groetjes Marcel.

    Like

  82. Hallo Greetje,

    Weer prachtig natuurlijk, zoals we dat gewoon zijn van jou
    maar het voorjaar kondigt zich niet goed aan, ze verwachten
    weer een winterse periode. Maar toch zal het zachte weer
    wel eens komen.
    Groetjes uit de Kempen, vava

    Like

  83. Bij ons in Rijswijk zijn er inderdaad in het midden van de grootste lanen duizenden paarse en gele krokusjes in bloei ,dan kan het voorjaar nóóit ver weg zijn 😉

    Like

  84. Goede avond Greetje.
    Wat een mooie en kleurrijke pps weer van je.Was van de week even lente ,maar van het weekend waarschijnlijk weer winter.
    Maar het was toch weer even lente met je pps.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  85. bedankt voor de lieve groet greetje ik stuur er een terug welterusten en slaap wel tot vlug …bo

    Like

  86. Lieve Greetje

    Heel mooi gedaan je prachtige lentefotos en gedicht.
    Ja, ik verlangde zo naar de zon.
    En die 2 dagen dat we hem hebben gehad heb ik dan ook vol genoten.
    We zijn er nog niet helemaal.
    In plaats van zonnenstraal wel sneeuwvlokjes……
    Maar Lente zit niet alleen in het weer…..
    Zelf kun je er veel aan doen…….. zoals jou PowerPoint nog eens bekijken. en genieten…..
    Dank je wel lieve meid.
    Heel veel lieve groetjes van mij
    dag
    Luci

    Like

  87. dag lieve Greetje

    wat een vrolijke keurijke pps heb je weer in elkaar gezet met mooie accordeonmuziek ,waar ik van hou ,ik heb zelf zo n instrument gehad en les gehad en in orkest gespeeld jaren geleden zooo leuk ,dus ik heb genoten van al je moois Gods zegen
    liefs Greetje je naamgenootje xx

    Like

  88. Prachtige pps weer Greetje, met mooie foto’s goede muziek en mooie woorden, en niet te vergeten de mooie overgangen die we van jou zijn gewend.
    Tja het voorjaar was er heel even, maar de berichten zijn dat de winter toch weer even terug komt.
    Groetjes Irma

    Like

  89. GREETJE IK KAN JE NADEREND VOORJAAR NIET OPENKRIJGENZE GAAN NAAR BENEDEN EN VERDWIJNEN ONDER START IK VERSTA ER MIJ OOK NIETS AAN HEB HEM NOCHTANS AL OP GOOGLE GEPLAATST DAAR STAAT EEN W NAAST MAAR SPEELT DAAR OOK NIET AFSORRY DAARVOOR ALS JE MIJ MISCHIEN MEER INFORMATIE KAN GEVEN IS HET GRAAG MEEGENOMEN VRIENDELIJKEGROETJES WALTER

    Like

  90. Hallo Greetje !

    Wat een mooie powerpoint weer, het geeft een echt lente gevoel !
    Geniet nog van deze namiddag !
    knuffs Jeannine

    Like

  91. Mooi, mooier mooist, deze PPS naderend voorjaar. Weer een typische Greetjes PPS. Zeker een felicitatie waard…. Weer heel erg knap.
    Proficiat van Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  92. Mooi weer…maar je bent te vroeg er komt weer sneeuw en nog wel een hele winterse week…maja de crocusjes bloeien al volop.
    Heb zelfs tulpen in huis gehaald…voor het lentegevoel.
    Grtjes

    Like

  93. Het kan nu zijn wat het wil. maar het mooiste jaargetijde zit er weer aan te komen.
    Mooi gemaakt weer Greetje!

    Like

  94. Dag Greetje,
    een zéér mooie lente pps.proficiat,het was andermaal de moeite om dit te zien.Nog een fijne dag verder met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  95. Mal wieder ganz fantastisch liebe Greetje.
    Hab einen schönen Tag und ein lieber Gruß von Mathilda ♥

    Like

  96. goede middag Greetje,
    schitterende voorstelling met de beelden muziek en gedichtje alles weer perfect op pps gebracht proficiat Greetje en veel liefs uit LIER.

    Like

  97. super schön, liebe Greetche, das ist der Frühling, genauso, hoffentlich werden nächste Woche nicht viele schöne Blumen zerstört, wenn der Winter noch mal zu schlägt, mache es gut, Klaus

    Like

  98. Tolle PPS. Hast du klasse gemacht. Jetzt kommt der Frühling. Mir reicht der Winter auch. Ich wünsche dir noch einen schönen Tag. L.G. Ludger

    Like

  99. Dag Greetje,
    Een prachtige pps met mooie beelden prachtig gedicht en een mooi muziekje.Wens je nog een fijne dag toe.
    Groetjes Roosje

    Like

  100. Goeie middag Greetje,

    Heel mooie lente pps.

    De schoonste dagen van de lente zijn die welke wij er zelf aan toevoegen. Jan Vercammen

    Nog een heel fijne dag.

    Groetjes

    Like

  101. Dag Greetje.
    Heel mooie pps prachtige plaatjes en tekst heel knap gedaan.
    Nog veel liefs van Viviane.

    Like

  102. Goede morgen lieverdje.Zoals altijd ,prachtige ppsx .Mooie beelden ,zacht muziekje.We zijn dat gewend van jou proficiat van ons.met_muziek_door_het_leven

    Like

  103. Fijne donderdag Greetje
    Prachtig powewrpoint met mooie plaatjes en tekst.
    Vele groetjes Christine

    Like

  104. Hey blogvriendinnetje
    zoals steeds : een genot voor oog en oor
    prachtig gedaan
    groetekes van Cyberoma-Godelieve xxxxx

    Like

  105. Hallo Greetje,
    Een hele mooie voorstelling
    Lieve groetjes en nog een fijne donderdag
    Lidia

    Like

  106. Greetje,wens je een aangename dag , groetjes Fernand.
    PS : PPS voorstelling = top echt mooi.

    Like


  107. goedemorgen greetje
    wens je een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  108. Wird auch langsam Zeit das es wieder blüht. Mir langt der Winter. Ich brauche GRÜÜÜÜÜÜN !!!

    Like

  109. Wat een prachtige voorjaarsbewerking,daar wordt een mens vrolijk van lieve
    Greetje,de schitterende beelden het achtergrond muziekje,die prachtige
    overgangen wat moet men nog meer hebben,een dikke proficiat lieverd
    en bedankt dat ik dit mocht bewonderen,geniet van elke dag dat komt
    Greetje,wens je een aangename dag met vele groetjes

    Like

  110. Goede morgen Greetje weer een zeer mooie pps heb er van genoten veel liefs Gita

    Like

  111. Guten Morgen, die pps ist schön, + die Musik.
    Bei uns zeigen sich die ersten 2 Mini Krokus.
    LG. Wolfgang

    Like

  112. Goeie morgen lieve Greetje ,
    ” Naderend voorjaar . ”
    prachtige beelden en mooie bewerkingen !!!
    met een heel mooi gedicht van Karin van Gelder !!!
    en een heel mooi deuntje op achtergrond maakt het kompleet….
    PRACHTIGE ppsx !!!!
    Lieve groetjes van vriendje Jeffy ****

    Like

  113. \̅_̅/̷̚ʾ𝓖𝓸𝓸𝓭 𝓜𝓸𝓻𝓷𝓲𝓷𝓰 ! HUGS!

    Like

  114. Goede morgen Greetje
    Prachtige lente pps heb je weer gemaakt.
    Met hele mooie afbeeldingen en een heerlijk muziekje.
    Ik heb ervan genoten.
    Nog een fijne donderdag.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  115. Hallo Greetje,
    prachtige pps:”Naderend voorjaar”,schitterende voorjaarsbeelden ,bewerkingen en overgangen,prachtige gedicht van Karin Van Gelder en heel mooie acordeonmuziek,een nieuw juweeltje Greetje.
    We wensen jou een fijne donderdag toe,groetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en Paolo .

    Like

  116. Wunderschön!!!
    Liebe Grüße, Petra

    Like

  117. Hallo lieverdje prachtige pps met mooie lentebeelden prachtige overgangen tekst en muziek dat heb je weer knap gedaan lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  118. Hello Greetje, We voelen ons geprivileerd je powerpoint rechtstreeks toegezonden te krijgen. Ook hier zitten we te wachten op die lang verbeide lente, die weer levenslust schept, hoewel we daar in de winter toch niet direct gebrek aan hebben. Er ligt hier nog wel heel wat sneeuw, maar de natuur wordt warmer en de dagen langer, dus koning winter zal zich terug moeten trekken naar zijn rechtmatig domein in het noorden van ons land.De accordeon is ons instrument van keuze voor populaire muziek, net als de viool dat is voor de klassieke. Muziek is een van de sterke bindmiddelen in ons huwelijk. Wij houden allebei van dezelfde muziek. Toen we pas getrouwd waren, gingen we vaak bij Hanny`s oudste zus op bezoek en na de maaltijd deden de twee zussen de afwas en zongen ze dan liedjes van vroeger. Hanny heeft een heel vaste stem en zong dan altijd de tweede stem, net zoals ze dat deed in het dames-zangkoor in Lauradorp vroeger. Haar vader was medeoprichter van harmonie Laura, dus muziek zat in hun bloed. Ik heb me vaak afgevraagd, hoe zij zuid Limburg heeft kunnen verlaten, maar van de andere kant was het wel mijn geluk, anders hadden we elkaar waarschijnlijk nooit ontmoet.Misschien toch wel, want toen ik ging emigreren, was mij de keus, wat doe je, ga je naar de mijnen of ga je emigreren. Op die manier hadden we elkaar toch kunnen ontmoeten, als ik de andere keuze gemaakt had. Hier noemt men dat ‘fate’ of ‘destiny’, een soort voorbestemming oftewel ‘Schicksal’.Onze hartelijke dank Greetje voor deze PPS.Groetjes aan jullie beiden van, Hanny en Albert.

    Date: Wed, 6 Mar 2013 23:34:41 +0000 To: desnoek@sympatico.ca

    Like

  119. Dag Greetje,
    Wat een mooie voorstelling weer heel mooie lente plaatjes en een zeer mooi gedicht super ppsje weer Greetje. Nog een fijne donderdag en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

Geef een reactie

