Afbeelding

GELUKKIG ZIJN!

gelukkig zijn

115 Reacties op “GELUKKIG ZIJN!

  1. Greetje, wij wensen u een aangename nieuwe week.
    Grietjes knuff xxx
    Raf en Ginette

    Like

  2. C’est sous la pluie que je viens te souhaiter un bon début de
    semaine mon amie Greetje
    C’est en compagnie de mes loups que je te dépose une bonne tasse
    de café ☺☺

    Bisous tendresse calinous de Laika

    Like

  3. Lieve groetjes en een fijne maandag.

    Like

  4. goedemorgen greetje

    wens je een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  5. Hallo Greetje,fijne maandag,groetjes van Lilian en Paolo.

    Like

  6. Ik wens je een aangename week.

    Like

  7. lief mens .. mijn bos rozen willen hier niet blijven plakken , mijn woorden zijn meer iets van hakkelen , denkbeeldig plak ik de rozen hier een fijne week , veel plezier liefs van bo

    Like

  8. Hallo Greetje,
    Een fijne en gezellige Moederdag gewenst !
    Nog een mooie namiddag lieverd, geniet ervan
    knuffs Jeannine

    Like

  9. Voor alle moeders ( en ook niet moeders ) PROFICIAT.

    Like

  10. goedemorgen greetje

    geniet van deze mooie dag
    mvg rudy xxx

    Like

  11. Hallo lieve Greetje,
    Nu toch eerst even een reactie van mij bij jou, want het is steeds een vergeet. De ppsje bij Karel die moet ik altijd komen zien bij jouw zelf, omdat ik de PPSX als een ZIP krijgt te zien. Maar van jou krijg ik geen updates te zien, wat ik wel vreemd vind, ook al heb ik op “Follewing” geklikt. Deze pps is ook prachtig, zoals alle andere, stuk voor stuk. En wat die Wolfgang schrijft bij Karel, vind in ongehoord, over “LANGWEILIG”.!! Wat hij doet zijn wij allang vergeten. Ik had al eens een waarschuwing rond gestuurt, dat ik in zijn spam zat, en dat hij mij er niet uit kon (wilde) halen. Hij heeft intussen alles van mij verwijderd, uit het verleden. Maar zo hou je vrienden hé. Ik wens je een fijne zondag, en een prettige moederdag (zie mijn blog). En nu op zoek naar “Waar is de liefde gebleven” ook nog dubbelzinnig ook. hihihi Lieve groetjes van mij.

    Like

  12. Lieve greetje, wens je een prettige moederdag en wees gelukkig 🙂

    Like

  13. Dag Greetje,
    Kom je een mooie Moederdag wensen.
    Lieve groetjes Marianne

    Like

  14. Groetjes uit Koekelare.
    Greetje wij wensen u een leuke zaterdagavond en voor morgen een fijne moederdag.
    Groetjes Knuff xxx
    Raf en Ginette

    Like

  15. hallo greetje liefs en groet van bo

    Like

  16. Een fijn weekend Greetje xxx

    Like

  17. De ppsjes zijn bijgewerkt en
    kunnen via klik op afbeelding
    worden bekeken.
    Afbeeldingen op trio 1 , 2 en 3
    zijn bijgewerkt. Veel plezier.
    GROETJES Fernand

    Like

  18. Hallo Greetje
    Ik kom je even een fijn weekend wensen,en natuurlijk heb je weer een schitterende pps.Lieve groetjes van Elza

    Like

  19. Wat zullen de moeder het druk krijgen 🙂
    Veel plezier en fijn weekend

    Like

  20. Ik wens je een fijn weekend
    Lieve groetjes Gerda

    Like

  21. ha die Greetje
    ik las ff van en over Greetje 🙂
    ja ook ik vond het een mooi afwisselend blog , voor een ieder war wils
    hoe Wolfgang er nu bij komt dat het langweilig is , is mij een raadsel ,maar ik respect ieders mening
    ik zal nu ff naar suup en visboer , en ja dan weer op naar spl
    wens jullie een fijn weekend

    Like

  22. goedemorgen greetje

    wens je een fijn weekend
    mvg rudy

    Like

  23. *hąρρ¥ ώ€€Ќ€ɲď* hugs!

    Like

  24. Hallo Greetje,
    bedankt voor de beterschapswensen ,liefs,Paolo.

    Like

  25. Beste Greetje..
    “Gelukkig zijn” een prachtige presentatie.
    Mooie teksten, beelden en bewerkingen en een supermooie begeleidende song !!!
    Dat was genieten !!
    Groetjes en een fijn weekend..
    Rita

    Like

  26. dag lieve Greetje
    fijn dat jullie het goed hebben gehad en prachtig weer hadden jullie hebben het verdiend hihihihi bedankt dat ik kon kijken op die prachtig blog van Karel en wat is die mooi en ik zag dat jij fietsen was zoooo leuk dit te zien ,denk ik bedank hierop voor Karel ,mijn complimenten wat een vrolijke goed verzorgde liefde volle blog ,als ik tijd heb ga ik weer eens kijken erop want er staat zoveel op ,te veel voor een keer kijken lieve Greetje bedankt voor al het geluk wat je geeft voor jou Gods zegen en alle goeds uit mijn hart gegeven
    liefs Greetje je naamgenootje xx

    Like

  27. Groetjes uit Koekelare,
    Greetje , wij wensen u een mooie en aangename vrijdag.
    Groetjes xxx
    Raf en Ginette

    Like

  28. hallo Greetje,

    prachtige pps met al die meiklokjes!

    Een aangename dag toegewenst vanwege Amor Fati !

    Originaliteit is vaak een hoeveelheid vooroordelen

    Uit de vooroordelen van een mens kan men het snelst een oordeel over hem vormen

    Like

  29. Goeie middag Greetje
    Na enkele bijzonder drukke weken kan ik eindelijk wat tijd vrijmaken om mijn blogbezoekjes af te werken.

    Andermaal zag ik een bijzonder mooie pps. Dank om te mogen mee genieten.
    Ik wens je nog een fijn Moederdag weekend.

    Jo

    Like

  30. mogge Greetje
    ja soms krijg ik die in de mail en ik dacht wacht zet er wat in een scroller
    altijd wel goed voor een lach
    geniet de dag

    Like

  31. goedemorgen greetje

    wens je een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  32. hallo Greetje,hopelijk heb je mooi weer gehad tijdens je verlof;bedankt voor de reactie op mijn pps,nog een fijne vrijdag,en voor de mama’s &oma’s die zondag moederdag vieren een fijne moederdag liefs Marina

    Like

  33. Een prachtige pps met een heel mooie presentatie, proficiat Greetje. Ik wens jullie een fijne vrijdag toe. Beste groeten van Luc.

    Like

  34. hallo greetje groetjes van bo

    Like

  35. ha die Greetje
    dus genoten van fijne fiets ritjes bij goed weer
    ja ik vandaag ook een rondje , 70 km en het was heerlijk ondanks de fikse tegenwind op de weg naar huis
    wens jullie een fijne avond

    Like

  36. hallo Greetje,

    Heel mooie PowerPoint weer, met heel mooie meiklokjes super mooi weer mateke !
    Nog een gezellige avond, geniet ervan !
    knuffs Jeannine

    Like

  37. Liebe Greetche, schönen Dank für die Grüße zum Herrentag, schönen Tag, Klaus

    Like

  38. En genoten van het brabantse landschap…je kan er in ieder geval vlakker fietsen 🙂
    Wij waren in maastricht met onze meidendag…een fototocht door de stad….prachtweer en mooie stad.
    Groetjes en fijne dag

    Like

  39. Weer een mooi gedichtje…xxx

    Like

  40. Voor de creatieve bloggers onder ons , klik op mijn blog de rode knoppen ( bottums )
    Groetjes : Fernand

    Like

  41. Dit is echt héél mooi Greetje.
    Geluk zit in erg kleine dingen.Ik geef liever dan dat ik moet krijgen.
    Het doet zoveel deugd en je maakt er andere mensen zo gelukkig mee!
    Prachtig ppsje Greetje.
    Bedankt voor je lieve reactie.
    We hebben ervan genoten!!!
    Veel liefs
    Magda xxx

    Like

  42. kiekeboe greetje even een groet ..liefs van bo

    Like

  43. Hallo lieve Greetje,

    En ja wat weer een hele mooie PowerPoint met een mooi stukje muziek erin.

    Lieve groet van Ria & Sam en René.

    Like

  44. Groetjes van mij voor jou ..

    Like

  45. Goede morgend lieverdje.We wensen jullie een dag vol geluk en zonneschijn .Lieve groetjes van ons.met_muziek_door_het_leven..xxxx

    Like

  46. Ik wens je een prettige dinsdag.

    Like

  47. een prettige maandag mooie plaatje

    Like


  48. wens je een fijne nieuwe week mvg rudy

    Like

  49. Zonnige groetjes / Fernand.

    Like

  50. dag greetje groetjes van bo

    Like

  51. Hallo Greetje,
    Heel mooie PowerPoint, met mooie teksten !
    Nog een fijne mooie avond !
    knuffs Jeannine

    Like

  52. dag Greetje, ik wens je een gezellige zondag xxx

    Like

  53. zondag groetjes voor jou van mij.

    Like

  54. goedemorgen greetje

    wens je een fijne zondag
    mvg rudy

    Like

  55. Heel mooi de presentatie over gelukkig zijn,met de lelietjes van dalen
    mooi tekst,super werkje lieve Greetje,
    Wens je een mooie,zonnige zondag
    Vele groetjes van annelien

    Like

  56. Ik wens je voor morgen een aangename zondag.

    Like

  57. hi daar greetje een fijne avond xxxx van bo

    Like

  58. Ook deze is weer schitterend Greetje 🙂 Fijn weekend .

    Like

  59. Dag Greetje,

    Liefhebben en gelukkig zijn, het een kan bijna niet zonder het ander.
    Maar ook de glimlach van een kind kan je gelukkig maken.

    Heel mooi gemaakt Greetje.
    “Gelukkig” dat jij zo’n mooie pps maakt.

    Groetjes Marcel.

    Like

  60. Bonjour mon amie Greetje

    mon petit passage pour te souhaiter un excellent week-end
    il va faire magnifique ☼☼

    Je te dis ♫♫ à mardi ♫♫ en effet le vétérinaire vient lundi
    couper les ongles de ma princesse Laika

    Like

  61. Hallo Greetje
    Als meikind wist ik deze pps zeker te smaken..mei een bloeimaand in de natuur.Mooie beelden ,overgangen en spreuken.Mijn dag kan niet meer stuk.

    Like

  62. lieve groetjes. Er staat een nieuwe knop op mijn blog.

    Like

  63. Mooie ppsx lieverdje.Gelukkig zijn ,mooie woorden ,beelden en melodietje.En een weelde aan Meiklokjes,Heel fijn .We wensen jullie een zon overgoten weekend.Lieve groetjes van ons.met_muziek_door_het_leven..xxxx

    Like

  64. Een prettige voormiddag, Greetje
    Muzikale groetjes xxx
    The Labeo’s

    Like

  65. goedemorgen greetje

    wens je een fijn weekend
    mvg rudy

    Like

  66. Heel prachtige opening met mooie meiklokjes vrsierd met allerlei dingen zoals een hoed, in een vaas en een mand er zaten soms enkele blauwe bij,maar deze die van wit automatisch naar blauw gingen waren topook eentje met koffie en suiker erbij en twee horloges met verschillende uren .En gelukkig zijn in je leven vindt je niet in uiterlijke schijn,in een gave huid en mooie krullen of in sjieke hele dure spullen.Gelukkig zijn in je leven is niet afwezelijk van pijn .Geen leed meer hoeven dragen,of zorgen die vervagen.Gelukkig in je leven zijn de simpele dingen fijn.En dat heeft een goede reden,met kleine dingen ben je tevreden.Gelukkig in je leven zijn is meestal heel klein,maar altijd is het dichtbij.Het is voor jou en mij .Greetje proficiat ervoor,en dank je wel .Ik wens je nog een gezellige zaterdag toe met vriendelijke groetjes van walter. Bedankt voor je vriendschap.

    Like

  67. Hallo Greetje supermooie stillevens van meiklokjes ,mooi gedicht en muziek dat was weer genieten hoor nog een mooi weekend liefs MarinaPS sorry voor de late reactie maar we zitten in de lente schoonmaak

    Like

  68. Greetje , dat doet me goed aan het gemoed
    wil jij deze Greetje mijn dank laten blijken
    en zeg haar maar dat juist in het weekend dat jij bent fietsen er een pracht van een crea van je op mijn blog te pronken staat
    fijne fietstocht

    Like

  69. Toll gemacht schöne Bilder. Ich wünsche dir ein schönes und sonniges Wochenende. L.G. Ludger

    Like

  70. Goede avond Greetje.
    Wat een prachtige pps van je ,met die mooie lelietjes van dalen.Dan moet ik altijd aan onze trouwdag denken,de bloementjes zaten in mijn bruidsboeket.
    Je had er een mooie gedicht en muziek bij heel mooi vond ik het.
    Lieve groeten van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  71. Hallo Greetje,
    Alweer een mooi werkje, mooie animaties en ook de tekst is mooi gekozen.
    Lieve weekendgroetjes vava

    Like

  72. Goeden avond Greetje
    Zeer mooie pps,
    Groetjes
    Etienne

    Like

  73. Het is weer een Greetje PowerPoint…….
    Prachtig gedaan, goede tekst, en heerlijke muziek
    Past helemaal bij het voorjaar………
    Danke je wel, is weer een genot om naar te kijken…….
    Wen je een heerlijk weekend……..
    Lieve groetjes….
    Luci

    Like

  74. dag greetje een fijn weekend gewenst van bo

    Like

  75. Goeie avond Greetje,
    Wat een mooi ppsje heb je weer gemaakt heel mooie beelden en animaties en een prachtig gedicht, super weer meid. Ik kom je nog een heel zonnig weekend wensen geniet ervan dat zal ik ook doen, en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  76. So schöne Maiglöckchen Bilder… so richtig nostalgisch. Ich mag das sehr!
    LG, Petra

    Like

  77. Al die Lelietjes der Dalen , práchtig , ik kan ze bijna ruiken!
    Ze zijn laat dit jaar, normaal staan ze hier de tuin nu in bloei maar er is nu nog geen knopje te zien.
    Een klein beetje gelukkig zijn is “de grillen van Windows 8 beetje bij beetje onder de knie krijgen” 😉

    Like

  78. Die pps ist schön, genau für den Mai.
    LG. Wolfgang

    Like

  79. Prachtige pps Greetje.
    Geweldige beelden en een heel mooi gedichtje.
    Heel mooi gedaan.
    Ik wens je nog een fijn en zonnig weekend.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  80. lieve Greetje
    dank je wel voor de mooie voorstelling van gelukkig zijn en ja dat zit in kleine dingen zoals een glimlach een lief woord dat kan mij al blij maken en deze van jou te bekijken maakt mij al blij die mooie bloem kelkjes de woorden de muziek ja daar kan ik gelukkig van worden ,ook dat ik jou heb leren kennen van faceboek en jou warmte die je aan ieder geeft ja dat maakt mij al gelukkig en ik dank God voor jou want Hem kennen is ook geluk die ik een ieder wil vertellen ook dat maakt blij en gelukkig en die ringen bewerkingen zo mooi gemaakt , nog een gezegend weekend en lekker fietsen het is mooi weer is genieten en maakt gelukkig

    liefs Greetje je naamgenootje xx

    Like

  81. Wat een kunstvolle overgangen!!
    Met alle wijsheden e mooie muziek
    Dankjewel!
    Liefs
    Jopa 33

    Like

  82. Hallo lieverdje weeral een prachtige pps heb je gemaakt met mooie beelden overgangen gedicht en mooie muziek lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  83. ^Hallo liebe Greetje,sehr schöne PPS-Datei mit toller Musik 🙂 schönes Wochenende Gruß Kerstin

    Like

  84. Welke kant van br. Nu wij hebben meidendag in de familie en komen het limburgse onveilig maken whahaha
    Fijn weekend het weertje werkt in ieder geval mee…

    Like

  85. Prachtig blogvriendinnetje
    Groetekes vab Cyberoma-Godelieve

    Like

  86. Ik vind hem weer helemaal geweldig Greetje.
    Ik ontdek steeds weer nieuwe overgangen, het is gewoon super in elkaar gezet weer.
    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Groetjes Irma

    Like

  87. Dag Greetje,
    “Gelukkig Zijn” Wat een mooie tekst, ja zolang als we maar tevreden zijn,
    zijn we ook gelukkig Toch !!!
    Weer heel mooi gebracht met mooie beelden en bewerkingen!
    Wens je een mooie zonnige dag en fijn weekend!
    Liefs Celia.

    Like

  88. Sehr schön liebe Greetje, alles so wundervoll arrangiert.

    LG Mathilda ♥

    Like

  89. Hallo Greetje weer een prachtige presentatie hier gezien met altijd heel mooie dia’s en bewerkingen !!!! Ik wens je nog een fijn weekend Lieve groetjes gerda

    Like

  90. I wish you a sunny and relaxing weekend dear Greetje.
    Many warm greetings.
    Hanne.

    Like

  91. zal ik Rebbeltje waarschuwen 🙂
    ja ik had het hart ff centraal staan , die krijgt ook flinke opdonders door die rot ziekte
    ik fiets zondag een mooi rondje
    wens jullie een heel fijn fiets weekend

    Like

  92. ha die Greetje
    ik ben het eens met het mooie gedicht , welk langs kwam via mooie beelden al golvend op een mooi deuntje
    wens jullie alvast een fijn weekend

    Like

  93. Fijne vrijdag Greetje
    Prachtig PowerPoint met mooie bewerkingen en gedichtje
    Vele groetjes Christine

    Like

  94. Fijne namiddag Greetje

    Like

  95. kikoo mon amie Greetje

    mon petit passage pour te souhaiter une bonne fin de semaine
    ensoleillée

    Désolée pour mon absence d’hier mais journée chargée.

    avec tendresse

    calinous de ma princesse Laika et chatounets


    magnifique pps ma chère greetje

    Like

  96. Dag Greetje
    Mooie pps gelukkig zijn.
    wens je nog een fijne vrijdag.
    Lieve groetjes Eddy

    Like

  97. Goeie middag lieve Greetje ,
    ” GELUKKIG ZIJN ; ”
    wat een prachtige beelden en prachtige bewerkingen !!!!
    met een hééél mooi gedicht en een leuk melodie op achtergrond !!!!
    dit was effe genieten hoor , prachtig gedaan !!!
    liev groetjes van vriendje Jeffy ****

    Like

  98. elisa-juliette en Anny

    goede middag Greetje ,
    weer een schitterende voorstelling zoals we van U gewoon zijn het is telkens genieten Greetje ,een zonnig weekend gewenst met lieve groetjes uit LIER.

    Like

  99. Dag Greetje,
    Een parel van een pps mooie beelden prachtig gedicht en toffe muziek.
    Ook wil ik je bedanken voor jou lieve reactie.
    En wens je een fijn en zonnig weekend toe.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  100. Ich wünsche Dir ein sonniges Wochenende

    Like

  101. Prachtige voorstelling Greetje !! Gelukkig zijn zit hem soms in kleine dingen
    Veel liefs en nog een zonnige dag
    Lidia

    Like

  102. Gelukkig zijn, is wat iedereen wil. Alleen: je moet er aan willen werken.
    Je hebt dat weer prachtig omschreven en in een schitterend PPSje verpakt.
    Een dikke feliciatie is hier zeker op zijn plaats Greetje.Heel, heel erg mooi.

    Proficiat van een gelukkige Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  103. Zr Raymonda Ricour

    Ja Greetje het geluk heeft vele invalshoeken…wij moeten zelf maar zoeken hoe en waar wij onszelf en anderen kunnen gelukkig maken….toch weer van harte bedankt voor deze mooie mail met al die mooie teksten en stillevens PRACHTIG PROFICIAT. Zr.Raymonda

    Like

  104. Ja gelukkig zijn wil iedereen toch en het geluk zit in de mensen om je heen, de kleine wondertjes die je voorbij ziet komen en…och ben gewoon gelukkig met het leventje wat ik nu heb met de mooiste titel die er is OMA
    Groetjes en fijn weekend

    Like

  105. Geluk, wat is geluk?
    Gelukkig zijn dat is geluk.
    Groetjes : Fernand

    Like

  106. Dag Greetje,
    schitterende voorstelling heb jij weer weten te maken,proficiat.Nog een fijn weekend met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  107. Weiße Blumen und grüne Blätter, frisches Aussehen
    Guten Tag, Zeichen des Friedens
    Kalligraphie Archipel

    Like

  108. Hallo Greetje.
    Alweer een heel mooie PowerPoint voorstelling heb je gemaakt
    Nog veel liefs
    Febe
    http://www.sunbeams.be

    Like

  109. Je hebt het gedichtje weer heel mooi verpakt Greetje.
    Ik heb er van genoten weer.
    Fijn weekend alvast!
    Gr. J@n.

    Like

  110. Prachtig lieve Greetje ook de keuze van de tekst onder de foto heel mooi en ja geluk zit in kleine dingen die men veel te vaak niet als geluk ziet omdat voor vele geluk in grote dingen zit en ze zo het geluk voorbij lopen.

    Fijn weekend
    Liefs Blauwhartje

    Like

  111. ist das wieder schön, ganz toll gemacht, danke, wünsche einen schönen Freitag, Klaus

    Like

Geef een reactie

