Afbeelding

SPIEGELBEELD

spiegelbeeld

112 Reacties op “SPIEGELBEELD

  1. Lieve groetjes van uit Bredene Greetje

    Like

  2. Hallo Greetje,
    fijne zomerse maandag,groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  3. Ik wens je een gezellige week Greetje xxx

    Like

  4. Hallo Greetje,
    Nog een mooie zondagavond, geniet ervan !
    knuffs Jeannine

    Like

  5. Goede morgen lieve Greetje,een fijne zondag en een toffe week kom ik jou wensen,en geniet zekers van ons mooi weerke. Hier is’t nu al bijna 20° dus denk ik dat wij een warme dag gaan krijgen.Bedankt voor je altijd zo lieve bezoekje’s en dikke knuffs van je blogvriendinneke Rebecca en tot de volgende keer lieve Greetje.xxxxxxxxxxxxxxx

    Like

  6. hallo daar groetjes van bo

    Like

  7. dag greetje, ik wens je een gezellig weekend xxx

    Like

  8. Zonnige zaterdag Greetje liefs Gita

    Like

  9. Ik wens je een prettig en zonnig weekend.

    Like

  10. een gezellig weekend gewenst ..groetjes van bo

    Like

  11. Hallo liebe Greetje ich wünsche dir ein schönes sonniges Wochenende.Lieber Gruß Gislinde

    Like

  12. ha die Greetje
    ik net thuis van het werk heb drie schermpjes op m’n scherm staat , mailbox , blogjes en programma gemist hihi
    ik wens jullie een heel fijne tijd in een mooi deel van het land , en ik kan het weten , je kan er prachtig fietsen , ik hoop dat jullie een goede kaart hebben
    nu ik zeg slaap wel en geniet het weekend

    Like

  13. lieve Greetje
    was even op je mooie blog gekomen om te kijken of je al veel reacties had en ja hoor 99 en ik dacht dan maak ik er 100 van hahahahaha met een Gods gezegend weekend met mooi fietsweer en plezier en veel liefs van Greetje je naamgenootje xx

    Like

  14. Klinkt als een weekendje weg…
    Wat je ook gaat doen geniet het zonneke…fijn weekend

    Like

  15. Hallo Greetje,
    Ik kom je een mooie avond en een leuk weekend wensen, geniet ervan !
    knuffs Jeannine

    Like

  16. Zonnige donderdag Greetje veel liefs van aan het zeetje Gita

    Like

  17. Hallo Greetje,
    het zonnetje laat zich hier al uitbundig zien,dat belooft een mooie dag te worden vandaag,groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  18. Hallokes Greetje ,terug van vakantie en mijn pcke is ook weer in orde;een prachtige presentatie met mooie stillevens ,muziek en mooi gedicht van Karin,hartelijk dank voor de reactie op mijn pps,nog een mooie maand verder liefs Marina

    Like

  19. hallo greetje ..een fijne avond slaapwel en morgen gezond weer op groetjes van bo

    Like

  20. Dag Greetje,
    Wat een prachtig pps heb je weer gemaakt, super mooie beelden en overgangen en een prachtige tekst. Knap werkje weer.

    Dag lieve blogvrienden en (in)
    ik ben er weer na een heel fijne
    en zonnige vakantie in Spanje
    het heeft mij deugt gedaan en
    we kunnen weer de blogmaatjes
    een bezoekje brengen maar het
    weer zit niet mee vandaag
    en laat het ons hopen dat
    het toch wat beter wordt.

    Lieve groetjes van Claire.

    Like

  21. ha die Greetje
    ja leuk filmpje is wat anders ik zag het als een soort regen dans hihi
    opa is ondeugend hé 🙂
    ik schat een km of 6 dat je van me af zit
    ik ga wat eten en naar het werk
    geniet de dag

    Like

  22. Hallo Greetje,
    fijne midweekse groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like


  23. wens je een fijn miweek
    mvg rudy

    Like

  24. Regen groetjes van aan het zeetje Greetje fijne midweek Gita

    Like

  25. Dag Greetje, wij wensen je een fijne avond toe. Beste groeten van Magda en Luc.

    Like

  26. Hallo Greetje,mooie pps.Wens je een hele fijne avond,
    groetjes Dini

    Like

  27. Lieve groetjes en een aangename dinsdag.

    Like

  28. ha die Greetje , ja ff wat nostalgie 🙂
    vanuit een zonnig , wat is het , midden van het land een zonnige groet terug en een fijne dag

    Like


  29. goedemorgen greetje wens je een fijne dag
    mvg rudy

    Like

  30. Fijne dinsdag lieve groetjes Gita

    Like

  31. Goede morgen Greetje u PowerPoint zijn prachtig
    U heeft ook mooie foto’s gebruik
    Heel mooi gemaakt
    Dirk

    Like

  32. Hallo Greetje,
    Het zonnetje schijnt,het wordt hopelijk een mooie dag,groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  33. Lieve groetjes dikke knuffel nog een fijne dag lieverdje Diana

    Like

  34. Ik wens je een fijne juli maand xxx

    Like

  35. Hallo Greetje,
    fijne avondgroetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  36. Goede morgen lieve Greetje, zoals altijd blijft mijn naald hier hangen op mijn plaat,hihi,jouw pps’en zijn toch schitterend telkens,een ware krak ben je Greetje,bedankt dat ik daarvan zo mag genieten en ook voor je steeds zo lieve bezoekje’s.Maak de’r nog een fijne week van,hopelijk met een zonneke de’rbij.Warme knuffels van je blogvriendinneke Rebecca.xxxxxxxxxxx

    Like

  37. hihi ik zie nu dat ik al had gereageerd , ach heb je een dubbele
    ja tijd is er om te genieten , toch en ik doe mijn best hoor
    en jij toch ook
    mz

    Like

  38. Dag Greetje, wij komen je een fijne maandag wensen. Beste groeten van Luc en Magda

    Like


  39. goedemorgen greetje
    wens je een fijne nieuwe wee
    mvg rudy

    Like

  40. mogge Greetje
    niks voor jou die grote vliegtuigen nu ik fiets ook liever hoor , maar ja ik moet ook werken 🙂
    geniet de dag

    Like

  41. Fijne start van de nieuwe week Greetje lieve groetjes van ons

    Like

  42. ha die Greetje
    nee weinig pps daar , maar een collega reed met mij mee en ik had het pas laat in de gaten hij was het aan het filmen
    ik dacht die zit op de mobiel een spelletje te spelen hihi
    slaap wel

    Like

  43. Hallo Greetje
    Wat kan jij mooie powerpoints maken,super werkjes zijn het!
    Groetjes
    Monique

    Like

  44. Lieve groetjes en voor morgen een fijne maandag.

    Like

  45. een fijne week gewenst greetje groetjes van bo

    Like

  46. Hallo Greetje,
    Nog een mooie avond kom ik je wensen en voor morgen een mooie start van de week gewenst !
    knuffs Jeannine

    Like

  47. Lieve mensen blogvrienden ;
    Dit is minder goed nieuws.
    Vanaf 2 juli moet ik naar een revalidatiecentrum , en dit tot augustus , juiste datum van terugkomst weet ik niet.
    Het gevolg hiervan is : Dat ik mijn computerken en jullie zal missen.
    Er is echter een voordeel , met de modern technologie kan ik mijn berichtjes inkijken.
    Ik hoop van ganse harte dat je mij berichtjes blijf toesturen .
    Het zal voor mij zeker een afleiding zijn.
    Zelf mijn dagelijks ( werk ) berichtjes zenden zal niet kunnen SORRY .
    Ik wou dat deze periode al voorbij was, en dat ik mijn dagelijkse bezigheden kan hervatten .
    Bij deze wens ik iedereen van jullie veel plezier met het bloggen.
    Denk aan mij en maak van mijn periode afwezigheid dat ik ook aan jullie denk.
    Veel groetjes van een blogvriend die liever in zijn vertrouwde omgeving verblijft .
    Fernand.
    Ps : Ik heb op voorhand voorzien dat er dagelijks ,
    tot zover ik kon een pps en plaatjes op mijn blog komt

    Like

  48. Leuke zondag met veel zon Greetje lieve groetjes van Gita

    Like


  49. goedemorgen greetje
    wens je een fijne zondag
    mvg rudy

    Like

  50. Dag Greetje, wij komen je een fijne avond en zondag wensen. Beste groeten van Magda en Luc.

    Like

  51. hallo greetje ..groetjes van bo

    Like

  52. Gut gelungen. Ein gutes Wochenende. LG. Wolfgang

    Like

  53. Dank je voor je lieve reactie Greetje, en ja het is toch gelukt, alleen op mijn andere pc. Dus ik mis in deze Office wat. Zal dus een andere versie er op moeten laten zetten, waar niet aan gerommelt is. een fijn weekend verder, met liefs van mij.. Rinus

    Like

  54. Door het vrijwilligerswerk dat ik doe voor het kinderbrandwondenfonds op festivals heeft het erg lang geduurd eer ik een kijkje kon komen nemen maar zoals altijd is het ontroerend mooie pps geworden Greetje.
    Fijn weekend

    Like

  55. Ik wens je een gezellig weekend Greetje en liefst met wat zon xxx

    Like

  56. 1 zwaluw maakt de zomer niet.
    Ik heb er niet 1 gezien.
    Groetjes : Fernand.

    Like

  57. Ha die Greetje
    Dank voor de mooie glimlachjes,ze verdienen het
    Ik ben alweer onderweg en zend dus mobile groetjes en een fijn weekend wens

    Like


  58. goedemorgen greetje wens je een fijn weekend
    mvg rudy

    Like

  59. Hallo Greetje,
    fijne zaterdag,groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  60. Goede morgen lieverdje.Prachtige ppsx heb je hier weer geplaatst.Beelden,muziek Top zoals steeds.We wensen jullie een gezellig week-end,Ik hoop dat jullie de zon zien ,hier bij ons volle regen !!.Lieve groetjes van Herbert en Lenteken.xxxx

    Like

  61. Liebste Greetje wüsche dir eine schöne gute Nacht und ein gemütliches Wochenende viele liebe Grüße Klaus

    Like

  62. dag greetje groetjes uit twente van bo

    Like

  63. Heel mooi en bedankt ! 🙂 Hier is een volgend gedichtje wat betrefd een spiegelbeeld.

    Starend in mijn spiegelbeeld
    Glijd zacht de eerste traan.
    In een helder ogenblik zie ik
    mij zelf daar staan.
    Ik red het wel, ik kan het wel,
    erg overtuigend klinkt het niet
    maar op dit moment is mijn lijf
    overstroomt door verdriet !

    Prettige Vrijdag en tot ziens Xoxo 🙂

    Like

  64. Hartelijk bedankt Greetje, heel erg mooi. We wensen jou een fijne avond en prettig weekend toe. Groeten van Ron en Trees Kuijpers.

    Like

  65. Het gedichtenplaatje met de spiegel is práchtig! Het is natuurlijk waar dat onze spiegel alles ziet ,gelukkig kan hij/zij niets zeggen;-) fijn weekend!

    Like

  66. Hallo Greetje
    heel mooi en knap gedaan ook de tekst en de muziek
    Fijn weekend groetjes Nadia

    Like

  67. Liebe Greetche, hier ist es richtig schön, Fahrräder kommen heute in den Genuss gefahren zu werden, alles Gute, wünsche ein schönes Wochenende, Klaus

    Like

  68. Mooi werkje spiegelbeeld bloemen tekst = top !!
    Groetjes : Fernand.

    Like

  69. Hallo liebe Greetje schöne Blumen und tolle Musik sehr schön wünsche dir ein schönes sonniges Wochenende.Lieber Gruß Gislinde

    Like

  70. Lief Greetje,
    Hartelijk gefeliciteerd met dit prachtige werkje, het is altijd genieten van jouw mooie ppsjes! Een fijn zonnig en hopelijk “droog” weekend gewenst
    Groetjes van Nicole uit Helchteren

    Like

  71. Hallo lieverdje weeral een prachtige pps met mooie beelden overgangen gedicht en muziek dat heb je knap gedaan lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  72. Hallo Greetje,weer geen fietweer vandaag,zondag zal het wel weer lukken denk ik,fijne vrijdag,groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  73. Goede morgen Greetje.
    Wij hebben op donderdag oppas dag en daarom nu maar even reageren op je prachtige pps.Met een heel toepasselijk gedicht,met wat wij dagelijks doen in de spiegel kijken.Met de mooie platen en de rustige muziek was het weer een mooi compleet geheel.
    Fijne dag en lieve groetjes.
    Henk en Anneke

    Like

  74. Dag Greetje, wij komen je een fijn weekend wensen. Beste groeten van Magda en Luc.

    Like


  75. goedemorgen greetje wens je een fijne dag mvg rudy

    Like

  76. hallo, bezoek van uit Bredene aan zee weer zeer mooi Greetje lieve groetjes Gita

    Like

  77. ╗║░░░░░░░░░░░░║░░╗║║
    ╠╣╔╗╔╗╔╗╗║░░░╔╣╔╗╚╣║
    ║║╚╩╠╝╠╝╚╣░░░╚╝╚╩╚╝☼

    Like

  78. Dag Greetje, dat heb je weer mooi gemaakt, prachtige foto’s, proficiat. Ik wens je een fijne avond toe. Beste groeten van Luc.

    Like

  79. Hallo Greetje
    Bedankt dat ik heb mogen genieten van deze prachtige pps.
    Mooie beelden, overgangen en heerlijk muziekje.
    Nog een fijne avond.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  80. Weer heel mooi gedaan Greetje
    Lieve groetjes
    Lidia

    Like

  81. Hallo Greetje,
    prachtige pps:”Spiegelbeeld”,schitterende beelden en bewerkingen van de prachtige stillevens ,heel mooie muziek van Franco de Lago ,heel mooi gedicht van Karin Van Gelder,

    met :”Non Ho Léta”,super gedaan hoor xxxx.

    We wensen je een heel fijne avond toe,groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  82. Hallo Greetje,

    Ik heb weer met bewondering naar uw nieuwe pps gekeken. Je hebt dat weer prachtig gedaan. Groetjes van Vava

    Like

  83. lieve Greetje
    wat een mooie bewerkingen en die muziek zo heerlijk en pracht gedicht en dat die spiegel niks terug zegt vind ik bijzonder gevonden en die zegt niet doe je haar eens anders of en of en dan ben ik zo blij als ik in die spiegel kijk en dan denk ik ach wat beetje ouder en een rimpeltje en een vlekje en dan God te danken Hij heeft mij gemaakt en ik ben blij wie ik mag zijn en dank God elke dag gegeven en gezond mag zijn daar ben ik zo dankbaar voor en ik bid ook voor jou Gods zegen en gezondheid en je mag er zijn met je lieve warme glimlach en liefde voor je mede mens dank je wel erg mooi alles gemaakt
    liefs van Greetje je naamgenootje xx en nog een fijne avond

    Like

  84. Hallo Greetje,
    Dat is weer een heel mooie PowerPoint, mooie stillevens en overgangen eentje waar je kan van genieten !
    Nog een gezellige avond, geniet ervan !
    knuffs Jeannine

    Like

  85. Hallo Greetje, dit is weer genieten.
    De pps met prachtige overgangen, een mooi gedicht en prachtige muziek, maakt het tot een schitterend geheel.
    Groetjes Irma

    Like

  86. Weer prachtig,mooi rustig en toch veelzeggend en mooie muziek vanik kan op haar naam niet komen maar het is een Italiaanse die het songfestival een heeft gewonnen .Nog een fijne dag en een rustige avond Greetje….

    Like

  87. Hallo Greetje, zoals altijd weer heel erg mooi, de muzikale melodie komt me belkend voor no no…. Maar ook de beeldpraak met het mooie gedicht van Karin Vangelder is bijzonder mooi. Net zoals de prachtige beeldovergangen. K N A P W E R K !!! Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  88. Goede middag Greetje,
    Spiegelbeeld is weer een super pps-je, eentje om meermalen te bekijken, mooie stillevens, goede overgangen en een rustig melodietje.
    Groetjes
    Etienne

    Like

  89. Fijne donderdag Greetje,bedankt voor je prachtwerkje “Spiegelbeeld”Heel prachtige beelden waaronder veel stillevens en prachtige muziek;Waaronder een pracht van een gedichtje erom geweven zoals:Wie zou mij nog beter kunnen kennen dan een spiegel hier in huis.Per dag vele stappen voorbij en voorbijlopen niet gaan.Soms even een blijde knipoog of verbaast stilstaan,gaat de spiegel mee in jaren,ziet stilzwijgend het verschil van ouder worden ,zeg niets houdt zich stil.Een rimpeltje meer of minder,de weerkaatsing van een lach.Niemand kan zonder spiegel,waarin je dagelijks veel zag.De blijheid maar ook de tranen,’n eerlijk beeld bestaat niet.Spiegels,ze blijven onmisbaar,voor iedereen die kritisch ziet.Spiegeltje , Spiegeltje aan de wand bedankt voor het mooiste gedichtje van het hele land Greetje bedankt ervor groetjes Walter.

    Like

  90. Hallo liebe Greetje,eine sehr schöne Präsentation von Blumen und Obst und auch die Musik passt gut dazu liebe Grüsse von Kerstin ♥

    Like

  91. elisa-juliette en anny

    hallo Greetje ,
    weer een schitterende voorstelling Spiegelbeeld dat was weer genieten met lieve groetjes uit LIER.

    Like

  92. Dag Greetje,
    mooie foto’s gebruikt en gebracht met uw gekende stijl van overgangen,een mooie tekst en een rustig muziekje erbij en het is weer een prachtig geheel geworden,proficiat.
    Groeten van Simonne en Jos.

    Like

  93. Hoi Greetje…was weer even genieten, al dacht ik bij de titel gelijk aan een liedje. Maar gelukkig je was anders haha
    Een prachtige tekst en maar ook mooie platen…en ja muziekje past er goed bij. Al met al weer een prachtige powerpoint van je hand…groetjes

    Like

  94. So schöne Bilder, so wundervolle Musik liebe Greetje.

    LG Mathilda ♥

    Like

  95. da kann ich mich nur anschließen, sehr schön, mache es gut, KLaus

    Like

  96. Goeie middag lieve Greetje ,
    ” SPIEGELBEELD . ”
    PRACHTIGE beelden en bewerkingen!!!
    met een heel mooi gedicht van , Karin Van Gleder !!!
    en een heel leuk melodie op achtergrond maakt alles kompleet….
    Héééél mooie ppsx !!!!
    veel liefs van vriendje Jeffy xxx

    Like

  97. Dag Greetje,
    Een parel van een pps met mooie beelden animatie tekst en muziek.
    Ook bedankt voor jou lieve woordjes.
    Wens je nog een fijne dag toe.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  98. Goedemiddag Greetje,
    Dat was weer genieten , heel mooie presentatie met prachtige bewerkingen
    en tekst, rustig muziekje op de achtergrond!
    Nog een fijne dag !! Liefs Celia.

    Like

  99. ha die Greetje
    dank voor de glimlach , vond de ppsjes wel passen bij de fototjes
    ja zit ik mooi in de boom hé er achter alles paars/blauw van bloemen , nu ik zal zo afsluiten en naar het werk
    geniet de dag

    Like

  100. Goede middag lieve Greetje,
    zoals je ziet werkt de up-dates van jou naar mij.
    Een hele prachtige pps, met mooie teksten en heerlijk muziek om naar te luisteren bij het zien.
    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs van Rinus.

    Like

  101. Das hast Du wieder so schön gemacht!!!
    DANKE und LG, Petra

    Like

  102. Fijne donderdag Greetje
    Prachtig PowerPoint met mooi bewerkingen en gedichtje.
    Vele groetjes Christine

    Like

  103. Mooie pps greetje, mooie diassen, prima gedicht, mooie overgangen
    prachtige effecten, en een zeer mooi lied, bravo willy

    Like

  104. Goede Morgen lieve Greetje.
    Ja, er is niets…. zo eerlijk als een spiegel.
    Alleen als je er voor staat in je jeugd, dan wil je graag ouder zijn
    En als je werkelijk ouder bent.. dan, zou je graag nog jonger zijn,
    Nee niet meer de puper, maar alles weten wat je nu weet.
    Maar de spiegel….. die liegt er niet om.. dus aanvaarden en elke dag iets moois er van maken….
    Dank je wel lieve meid…… Prachtig weer gedaan.
    Nog een hele fijne dag.
    Lieve groetjes
    Luci

    Like

  105. You always have a tremendous post very good

    best wishes always; calligraphy

    Like

  106. ha die Greetje
    ja dit is zeker een TOP creatie zo samen met die mooie beelden glijdend over de tonen van de muziek
    en de tekst is er een waar velen zich in kunnen vinden , ik zal zo eens in de spiegel zien
    wens je een fijne dag

    Like

  107. Whaa blogvriendinnetje
    dit is weer een pareltje hoor !!
    groetekes van Cyberoma-Godelieve

    Like

  108. Heel mooi weer Greetje!
    Nog een fijne dag, ondanks dit weer.
    Gr. J@n.

    Like

  109. jennyligneel@telenet.be

    het is een prachtig plaatje u zend altijd mooie door
    groetjes jenny

    Like

  110. Spiegelbeeld
    Zeer mooie stil levens plaatjes op de achtergrond prachtige en zachte muziek en de tekst weer een Top PowerPoint Greetje maar dat zijn wij van jou gewoon deze Top’s powperpoint’s
    Lieve groetjes van Herbert en zus Lenteken.

    Like

Geef een reactie

