Afbeelding

EEN VRIENDELIJK WOORD

vriendelijk

126 Reacties op “EEN VRIENDELIJK WOORD

  1. ha die Greetje , ik net thuis van het werk en bergen mail en reacties hihi
    ja het zijn leuke psjes en met leuke hotelletjes , maar er hangt echt wel een prijskaartje aan , dus zonder de postcode loterij blijven we fijn wat dichter bij huis
    wens je een goede nacht

    Like

  2. Goede morgen Greetje weer een parel voor het oog zeer mooie presentatie en de zachte geluiden op de achtergrond Trompet echt ik heb er weer van genoten maar deze top werkjes zijn wij van jou gewoon ze zijn Top.
    Wens je nog een gezellige dag en geniet er van.
    Liefs van Herbert.

    Like

  3. wens je nog een fijne avond Greetje

    Like

  4. Lieve groetjes en een aangename woensdag.

    Like

  5. ha die Greetje
    ja zeker een mooie en volgens mij ook wel passend bij de mop
    de komende dagen probeer ik een geintje te plaatsen met daarbij een pps of meer die dan naar mijn idee past 🙂
    ik ben heerlijk wezen wandelen vanochtend , hier beneden mij wordt centrale verwarmijn aan gelegd en daar werd nog al wat geboord , nu de zon scheen dus weg wezen , ondertussen ook al een was aan het rekkie en eten en drinken in huis , hoezo een vrije dag 🙂
    geniet de dag verder

    Like

  6. Dag Greetje, bedankt voor je bezoek, ik wens je een fijne woensdag toe. Beste groeten van Luc.

    Like


  7. goedemorgen greetje bedankt voor het bezoek wens je een fijn midweek mvg rudy

    Like

  8. Hallo Greetje ik kom je een groetje brengen Lieve groetjes Gerda

    Like

  9. Dag Greetje,
    fijne midweekse groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  10. ha die Greetje
    wilde al eerder reageren via mobiel , maar moest inloggen en dat wilde toch niet werken
    ja die code trof ik als ik naar mijn youtube wilde gaan, tot twee maal an toe
    en ja ik moest gelijk aan dit plaatje denken welk Nellie ooit eens voor mij maakte
    net thuis van het werk , ff de mailbox legen en lekker slapen
    wens je een goede nacht

    Like

  11. nog een fijne avond gewenst Greetje

    Like

  12. Ik wens je nog een fijne avond en voor morgen een aangename woensdag.

    Like

  13. Einen ganz tollen Tag wünsche ich dir, Klaus

    Like

  14. Ik kom je een fijne week toewensen
    Groetjes van Kelly

    Like

  15. Liebe Greetje man merkt es ist kalt geworden der November zeigt sich von seiner schlechten Seite 6 Grad haben wir es nur noch da steht der Winter bald vor der Tür sei lieb gegrüßt nd einen schönen Dienstag Klaus

    Like

  16. Wünsche dir einen wunderschönen Dienstag liebe Greetje es wir ballt Winter werden ist schon so Kalt liebe Grüße von mir.Gislinde

    Like

  17. Dag Greetje,
    fijne dinsdagse groetjes uit Terneuzen mat veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  18. Fijne dinsdag Greetje veel liefs van aan het zeetje Gita

    Like

  19. Dag Greetje, wij wensen je een fijne dinsdag toe. Beste groeten van Luc en Magda.

    Like

  20. ha die Greetje , nu de werkdag zit er op , fris maar goed te doen
    mooie pps en zker ware woorden , ik hoorde al iets over snode woorden hihi en een mooie tekst ook in het plaatje
    wens je een goede nacht

    Like

  21. Lieve groetjes en voor morgen een aangename dinsdag.

    Like

  22. Hallo Greetje dank voor je fijne reactie op mijn pps.

    Ik wens je een aangename week !!
    Rita

    Like

  23. Hallo Greetje
    Prachtige pps een vriendelijk woord….fijne muziek mooi gedicht.
    Lieve groetjes van Elza

    Like

  24. Dag Greetje, bedankt voor je bezoek, ik wens je een fijne avond toe. Beste groeten van Luc.

    Like

  25. liebe Greetche, mir tut unsere Freundschaft auch wohl, danke dafür und den Winter halte bloß noch ein Weilchen auf, eine gute Woche wünsche ich, Klaus

    Like

  26. groetjes van mij Greetje

    Like

  27. Nu ik vind het maar vermoeiend en zou hem doorsturen naar weet ik wat maar NOOIT in huis opnemen whaha
    Groetjes en fijne dag

    Like

  28. mogge Greetje
    Ja een pracht creatie van jou hand over die vlinders en wat zijn ze mooi
    en ik vond het een aardige kombinatie met die over de vliegtuigen er bij
    ja weinig tijd , ik herken dat Greetje en je hebt gelijk , pc uit en genieten van de visite of wie weet vandaag een mooie dag
    in ieder geval wens ik je een fijne dag

    Like

  29. Hallo Greetje,
    Nog een gezellige zondagavond, geniet ervan en voor morgen een mooie start van de week gewenst !
    knuffs Jeannine

    Like

  30. liebe Greetche, ein nicht so toller Tag heute, alles grau in grau, einen guten Sonntag wünsche ich , Klaus

    Like

  31. Ik wens je een aangename zondag.

    Like

  32. Lieve zondag groetjes Greetje en een fijne dag Gita

    Like


  33. goedemorgen greetje wens je een fijne zondag mvg rudy

    Like

  34. 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝒔𝒖𝒏𝒅𝒂𝒚 ♥

    Like

  35. Wünsche dir liebe Greetje ein wunderschönes glückliches Wochenende lieber Gruß Gislinde

    Like

  36. Hallo Greetje,
    Heb met plezier de powerpoint bekeken, mooie beelden en teksten.
    Wens je een fijn weekend toe.
    Lieve groetjes, Ria

    Like

  37. dag Greetje een hele fijne zaterdag gewenst

    Like

  38. ha die Greetje
    ja van alles wat , iets moois iets geinigs op deze mistige dag
    ik was al weg op de fiets richting Naardermeer , welke ik ditmaal eens rond wilde wandelen , maar leek het hier nog wat helder te zijn kom ik op de ruimte is alles nog dicht en dus maak ik er een rustdag van 🙂
    geniet de dag

    Like


  39. goedemorgen greetje wens je een fijn weekend
    mvg rudy

    Like

  40. Dag Greetje,fijne weekendgroetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en Paolo.

    Like

  41. Fijne zaterdag Greetje lieve groetjes Gita

    Like

  42. Weekend groetjes, Greetje een prachtige presentatie ” Een vriendelijk woord “

    Like

  43. hallo greetje .. groetjes van bo

    Like

  44. ha die Greetje
    ja een mooi nummer van Elvis , ik had/heb vele ppsjes met hem en dacht doe maar weer eens een mooie
    ja ik ben altijd druk , maar heb vanmiddag toch heerlijk gewandeld hoor , had m’n HH klaar , nu zo een rustig avondje en niet te gek laat naar bed , wil morgen ook weer aan de wandel
    Jammer dat het zo regende op jullie toch wel gezellige dag
    wens jullie een fijne avond

    Like

  45. Hallo Greetje ik kom je een fijn weekend wensen
    Lieve groetjes Gerda

    Like

  46. Goede namiddag Greetje supermooie presentatie tekst en muziek een streling voor oog en oor,bedankt voor je bezoekje en de reactie nog een fijn weekend met liefs Marina

    Like

  47. wens je een fijn weekend Greetje met misschien een beetje zon

    Like

  48. ich danke dir für deine guten Wünsche und möchte auch dir ein gutes Wochenende wünschen, Klaus

    Like

  49. Het is weer voorbij die mooie zomer .
    Die zomer begon zo wat in mei.
    Het leek of er geen einde aan zou komen…..Enz..
    Veeeeeeel lieve groetjes van mij.

    Like

  50. Kom ik ook even hier lang met een vriendelijk woord hihi
    Fijn weekend en het wordt droger dus genieten…grtjes

    Like

  51. Prachtig Greetje de tekst spreekt en is echt zo vriendelijkheid kost nog moeite nog inzet het is zo gegeven en wat het mooiste eraan is je krijgt er dan zoveel voor terug, maar soms denk ik de mens is verbitterd omdat de maatschappij ons zoveel ontneemt en vriendelijk zijn blijk voor sommige mensen ineens ene hele opgave te zijn. Mooi gedicht van ben en je hebt er weer prachtige beelden bij gezet een ppsjes om weer U tegen te zeggen.

    Wens je een heel fijn weekend
    Liefs Blauwhartje

    Like

  52. Dag Greetje,fijne vrijdagse groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like

  53. Fijne vrijdag Greetje veel liefs Gita

    Like

  54. Goede morgen lieve Greetje, weeral een prachtige parel, met héle mooie woorden en foto’s erop, alsook schitterende overgangen . En ja hoor, een “vriendelijk woord”, lief zijn voor elkander of mekaar wat helpen of steunen, dit kost je helemaal niets zeg ik altijd, en ikzelf heb er nog véél plezier aan bij, om iemand te helpen of te steunen in moeilijke tijden. Maak er zekers nog een gezellig knus weekendje van, ondanks het slechte weer en van mij krijg je een groooooooooote dikke smak. Je blogmateke Rebecca, die je ook héél hartelijk dankt voor je altijd zo lieve bezoekjes lieve Greetje.xxxxxxxxxxxxxx

    Like

  55. ik hoop dat jullie een fijne dag hadden
    en nu lekker slapen

    Like

  56. Mooi gemaakt met een mooi gedicht van Ben
    Groetjes van Lidia

    Like

  57. Lieve groetjes en een aaangename vrijdag.

    Like

  58. Hallo Greetje,
    Een mooi gedicht en prachtige beelden en dan mooi in mekaar gestoken door jou met het bekende gevolg, een prachtige pps.
    Groetjes uit de Kempen, vava

    Like

  59. “Een vriendelijk woord”.Heel prachtige beelden Greetje met dat prachtig kasteel rondom begeven door het water,bij het vallen van de avond.Rustgevende muziek en een pracht van en gedichtje.Een vriendelijk woord.Iedereen heeft het nodig op zijn tijd jong of oud,arm of rijk,vrouw of man het maakt niet uit waar je vandaan komt.Opdat hij of zij daarmee verder kan.Ieder kan het op zijn tijd goed gebruiken .Een arm om je heen,een vriendelijk woord.Kleine gebaren zonder vooroordeel te geven.Gewoon een mens zijn zoals het hoort.Iedereen heeft tijden van teleurstelling.En kent de grote en kleine dalen in het leven.Waarom je een ander nodig kan hebben.Dan is het zo mooi om wat liefde te geven.Iedereen heeft wel eens een steuntje nodig,al is het maar om een ander bij te staan.Een beetje aandacht voor een ander doet veel.Het helpt een ander om weer verder te gaan.Iedereen heeft een vriendelijk woord in zich.Daar hoef je niet eens diep voor te graven.Het kost geen geld of kracht iemand te steunen.Aan een vriendelijk woord kan iedereen zich laven.Proficiat Greetje een prachtwerk.Dank je wel ervoor.Ik wens je nog een gezellige avond toe met vriendelijke groetjes van Walter.

    Like

  60. Dag Greetje, een prachtige pps. De kwaliteit van je foto’s is super. Ik wens je een fijne avond toe. Beste groeten van Luc.

    Like

  61. Zo is het maar nét, wie heeft er nou niet op z’n tijd een arm om zich heen nodig! En natúúrlijk slaan we zelf óók graag die arm is om iemand heen!
    Je hebt er ook weer bijzonder mooie foto’s bij gebruikt!

    Like

  62. Lieve Greetje

    En nu pas kom ik er aan toe om je te schrijven.
    Een vriendelijk woord…. en een lief woord…..
    Want je PPs is weer prachtig……
    Hele mooie beelden….. Tekst die so klopt, met heerlijke muziek
    Dank je wel lieve Greetjes.
    Heel veel groetjes van mij.
    daag
    Luci

    Like

  63. Wat een geweldige pps heb je weer gemaakt Greetje.
    De foto’s zijn echt prachtig, de overgangen, muziek en het gedicht maken er een prachtig geheel van.
    Groetjes Irma

    Like

  64. Liebe Greetche, ich sitze hier um dich zu grüßen und muss das Licht anmachen, da es schon dunkel ist, einen guten Tag wünsche ich, Klaus

    Like

  65. Hallo Greetje,
    Heel mooie presentatie Greetje met heel mooie teksten !
    Nog een leuke namiddag, en een mooie aanloop naar het weekend toe !
    knuffs Jeannine

    Like

  66. Een vriendelijk woord, is een zeer mooie pps greetje
    mooie beelden, schone effecten en een prachtige tekst
    mooi lied, bravo !!!!

    Like

  67. Ik wil je ook een vriendelijk woord geven ; hallo lieve greetje wens je een hele hele mooie dag toe met prachtige dingen, kusjes !!!:)

    Like

  68. Hallo liebe Gretchen wünsche dir einen schönen Tag wundschön sehr schöne Bilder und schöne Musik shr schön .Ein lieber Gruß von mir Gislinde

    Like

  69. hele mooie pps weer Greetje. en nog een fijne dag verder

    Like

  70. Hallo lieverdje een prachtige pps met mooie beelden overgangen tekst en mooie muziek dat heb je weeral knap gedaan lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  71. ha die Greetje
    ik dank ook jou voor al het moois je ons brengt 🙂
    en het is voor mij leuk om zoveel moois te mogen delen 🙂
    ik zou zeggen geniet de dag , ik doe dat de komende dagen wel 🙂

    Like

  72. Catharina Gelens (Cathy)

    Lieve Greetje.
    wat heb je het weer mooi gedaan,muziek en beelden prachtig.
    Het is uit het leven gegrepen,zo is het ook.
    Ik ben altijd blij als ik naar je pps kijk.
    nog een prettige dag van mij toe gewenst.
    Cathy.

    Like

  73. Echt zeer mooi Greetje,
    inderdaad een vriendelijk woord maakt zoveel goed,ik heb er alweer van genoten.

    Like

  74. Dag Greetje
    Een zeer mooie pps met veel waarheid is .
    Ik wens je nog een zeer fijne dag toe.
    Lieve groetjes Eddy

    Like

  75. Lieve groetjes..Creations 1 en 3 zijn bijgewerkt. Ook de rubr. 400/500-en glitters.
    Fernand.

    Like

  76. Dat zou ik daar nog op zeggen,het ziet er allemaal prachtig uit.Ben er nooit zelf toe gekomen. Ik wens je nog een fijne morgen.van Jan uit Amsterdam

    Like

  77. Dag Greetje,
    fijne donderdagse groeten uit Terneuzen van Lilian en Paolo.

    Like


  78. goedemorgen greetje wens je een fijne dag mvg rudy

    Like

  79. Weer een zeer mooie pps Greetje lieve groetjes van aan het zeetje Gita

    Like

  80. mogge Greetje
    het is zo waar , een ieder heeft dat vriendelijke woordje af en toe nodig , maar zo mooi jij het hebt verpakt is verbluffend zo mooi
    wens je een fijne dag

    Like

  81. Goede morgen Greetje
    Weer een mooie PowerPoint met prachtige woorden op de achtergrond zachte geluiden van de piano een vriendelijk woordje en een schouderklopje heeft iedereen zeker eens nodig het was mij weer aangenaam op je blog en heb er zeker van genoten ook een zeer mooie presentatie.
    Groetjes van Herbert.

    Like

  82. Hallo Greetje een prachtige presentatie met een heel mooie tekst !!
    Het was weer genieten ….Heel mooi gedaan !!
    Ik wens je nog een fijne dag
    Lieve groetjes Gerda

    Like

  83. Dag Greetje, Weer zo een mooie pps, mooie woorden, en die heerlijke muziek erbij; effenaf ZALIG .Proficiat ,Greetje. Een mooie dag verder ,en veel inspiratie . Andreé

    Like

  84. Goede morgen Greetje,
    Ja helaas wat laat, maar ben erg druk bezig met m’n huis, heb wat hulp gekregen.
    Hele mooie woorden “Een Vriendelijk Woord” maar waar vind je dat tegenwoordig nog.??
    Ppsje is prachtig mooi met de mooie animaties. Nu de wereld nog.
    M’n vrienden heb ik maar aan de kant gezet, daar het alleen maar profiteurs zijn.
    Liefs van Rinus

    Like

  85. Een prachtgedicht ,mooi verwerkt en voorzien van een zalig muziekje en vlotjes gepresenteerd geven een pracht pps

    Like

  86. Hallo Greetje …weer een pareltje, hoor !!
    Het is zoals het gedicht zegt : Iedereen heeft eens behoefte aan een opkikkertje !!!!
    Warme groetjes…
    Rita

    Like

  87. Goede avond Greetje,
    we hebben weer zitten genieten van uw nieuwe powerpoint.Nu tijd om te gaan slapen.
    Nog een goede nacht gewenst door Simonne en Jos.

    Like

  88. ‘k HEB er weer van KUNNENenMOGEN GENIETEN !!!
    GREETJE, BEDANKT

    Like

  89. Avond groetjes Greetje,
    Wat een prachtig pps weer Greetje “Een vriendelijk Woord” prachtige beelden en animaties en een heel mooi gedicht Greetje heel mooi werkje weer. Nog een fijne avond en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  90. Ik wens je voor morgen een fijne donderdag.

    Like

  91. Mooie pps Greetje met een prachtig gedicht
    Groetjes van Kelly

    Like

  92. Dag Greetje ik wens je een gezellige donderdag xxx

    Like

  93. Ik vind het mooi. Maar je mag van mij,ook de pps,gewoon door sturen.

    Like

  94. Dag Greetje,

    Een vriendelijk woord
    Heeft nooit iemand vermoord,
    integendeel, het geeft mij het gevoel…..
    Je weet wat ik bedoel.

    Heel mooi gemaakt Greetje
    Ook Ben heeft weer zijn best gedaan.
    Alles past perfect bij elkaar.

    Groetjes
    Marcel

    Like

  95. Hallo Greetje
    Bedankt dat ik heb mogen genieten van je prachtige pps.
    Hele mooie beelden en aangrijpend gedichtje.
    Ik wens je nog een fijne avond.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  96. Weer prachtig vormgegeven, compliment!

    Like

  97. elisa-juliette en anny

    goede avond Greetje ,
    een vriendelijk woord of een schouder klopje meer moed dat niet zijn om iemand een goed gevoel te bezorgen , prachtige voorstelling en alles past weer netjes bijeen ,een juweeltje , proficiat Greetje met lieve groetjes uit LIER.

    Like

  98. Dag Greetje,
    Heb zojuist je pps met veel plezier bekeken.
    Hij geeft mij een heel rustgevend gevoel,met die prachtige
    muziek en zeer mooi gedicht.
    Knap gedaan Greetje!!
    Grtjs Lindsy

    Like

  99. heel mooi lieve Greetje

    een vriendelijk woord heeft zeker iedereen nodig om weer verder te kunnen gaan en wat erg van onze zr Raymonda wat daar is gebeurt nu heeft dat meisje veel vriendelijke woorden nodig om verder te kunnen gaan ook die ouders van hun zoon dit is verschrikkelijk wat daar is gebeurt een vriendelijk woord is zo belangrijk te geven voor allemaal en gebed wat fijn dat ze daar in de kapel kunnen bidden samen ,we hebben het nodig een arm om je heen begrip mee voelen laten we lief zijn voor elkaar en met elkaar God danken en Gods zegen en Zijn Woorden van liefde voor elkaar geven

    veel liefs van mij Greetje je naamgenootje Greetje xx

    Like

  100. Hallo Greetje.
    Iedere keer een prachtige pps met mooie platen een mooi gedicht om te lezen en goede muziek om te horen.
    Daar heb ik vanavand weer van genoten.
    Lieve groetejes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  101. Goedenavond Greetje!
    Heb weer genoten van je mooie presentatie “Een vriendelijk woord”
    met prachtige beelden en tekst, rustig deuntje op de achtergrond !!
    Fijne avond verder,
    Met de lieve groetjes Celia.

    Like

  102. Heel mooi een vriendelijk woord
    ook mooie bewerkingen
    Avond groetjes Nadia

    Like

  103. Lieve Greetje , Wat een prachitige pps , het is inderdaad zoals Zr. Raimonda schrijft de nagel op de kop !! wie heeft geen lief woord nodig ? maar er zijn veel die dit niet eens kunnen ,
    Wat is dit mooi en hoop dat er veel mensen in hun kijken en een vriendelijk woordje hebben voor hun medemensen ,
    Toch wel een grote proficat waard lieve Greejte met veel liefs van Suz xxxxxx

    Like

  104. Fijne avond Greetje
    Een mooie PowerPoint en met prachtig bewerkingen en gedichtje.
    Vele groetjes Christine

    Like

  105. Hallo Greetje
    Opnieuw zo’n prachtig powerpointje dat in mijn smaak valt!
    Ik heb er echt van genoten
    Liefs
    Febe
    https://www.facebook.com/sunbeams.be

    Like

  106. Tolle PPS. Hast du richtig klasse gemacht. Dir noch einen schönen Abend. L.G.L.

    Like

  107. Goeie avond lieve Greetje ,
    ” EEN VRIENDELIJK WOORD . ”
    Prachtige beelden en heel mooie bewerkingen !!!!
    en een héél mooi gedicht, met een zacht deuntje op achtergrond !!!!!
    dit is ECHT een JUWEELTJE van een ppsx !!!!!
    lieve groetjes nog van vriendje Jeffy xxxx

    Like

  108. prachtig blogvriendinnetje
    super bewerkingen !!
    groetjes van Cyberoma-Godelieve

    Like

  109. Hallo Greetje,
    prachtige pps:”Een vriendelijk woord”,schitterende beelden van de prachtige landschappen ,bewerkingen en animaties ,prachtig gedicht van Ben Van Klinken en heel mooie muziek van Nikos,megasupermooi xxxx

    Like

  110. Halo dag Greetje, wat een prachtige pps, met prachtige beelden, een super mooi gedicht, en een zacht achtergrond muziekje.
    Een hele aangename avond,
    Lieve groetjes van Brigitte

    Like

  111. Ja Greetje elkeen kan dit gebruiken ,en moest iedereen het op tijd doen een arm om hun kinderen leggen er zouden geen of minder domme dingen gebeuren.Hier heeft een jonge man zelfmoord gepleegd 18 j.de vader wilde het niet onder ogen zien dat zijn zoon verslaaft was (drugs),zijn vriendin is hier op school heeft dikwijls de vader verwittigt .Nu heeft dat meisje de relatie stop gezet ,met gevolg…dat meisje is er kapot van,maar ze kon er niet met verder en de familie wilde het niet zien..Onze kapel is een stille ruimte waar de leerlingen van haar klas en vrienden van…kunnen komen bidden,een kaarsje aansteken…..je kan niet geloven hoe dan die jonge mensen bidden nodig hebben….dat meisje zou graag naar de uitvaart gaan maar ze is niet welkom ,ze zag hem echt graag maar zo kon het niet verder…….dan pan zie je hoe ze mekaar goed vast nemen,een schouder willen zijn voor mekaar….laat ons bidden voor deze jonge mensen dat ze in nood durven spreken ,elkaar durven aanmoedigen als het anders kan en moet…….Je hebt met dit gedicht de nagel op de kop geslagen …..en zoveel mensen verlangen er naar….ook binnen de gezinnen……..DANK U !!!!!GREETJE

    Like

  112. Zo met me nieuwe pctje en die gaat als een speer… 🙂
    Maar je ppsjes blijven mooi…kijkt wel een stuk rustiger nu dan met de laptop… Groetjes en fijne avond

    Like

  113. ♥ ♥ ♥ DANKE ☼ Mathilda

    Like

  114. EEN VRIENDELIJK WOORD….JA…. EN HET KOST NIETS HE…
    En….het opent “Alle deuren” Knap werk weer Greetje, zowel wat de beelden, muziek als teksten aangaat. Weer een verdiende “Proficiat”.
    Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  115. Goeden avond Greetje.een schitterend gedicht veel liefs yvonne

    Like

  116. Dag Greetje wat een prachtig pps werk met een hele mooie tekst
    dank dat ik mee mag genieten van u wondermooi werk
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  117. Guten Abend Greetje, gut gemacht die pps.
    Hat mir gefallen. LG. Wolfgang

    Like

  118. Goeden avond Greetje,
    Wat een prachtige afbeeldingen en mooie woorden in uw nieuwe pps EEN VRIENDELIJK WOORD en met een deuntje van Nikos is het super.
    Mooi Mooi Mooi.
    Groetjes
    Etienne

    Like

  119. Dag Greetje,
    Een prachtige pps “Een vriendelijk woord” heel mooie beelden een schitterend gedicht en rustige muziek knap werk.
    Wens je nog een fijne avond toe lieve groetjes Roosje

    Like

  120. dominance of a beautiful blue color
    best wishes always

    Like

Geef een reactie

