Afbeelding

NEMEN EN GEVEN

nemen en geven

136 Reacties op “NEMEN EN GEVEN

  1. ▐▬▌αρρу Sunday♥

    Like

  2. Hallo lieve Greetje,

    En ja wat weer een mooie pps met prachtige teksten erin, ook de song prachtig geheel dus.

    Lieve groet van Ria & dikke knuffels van Sam en René. XXXD

    Like

  3. Eerst bedank ik al mijn blog vrienden(in).

    De prachtige dagelijkse berichtjes hebben mij deugd gedaan.

    DIKKE MERCIEKE hiervoor!!! Voor de tweede maal ben ik terug in blogeland.

    Ik hoop dat het deze keer voor lang is. Operaties in de rug , de zoveelste keer.

    Dank zij mijn reuma artritis en de vele medicaties , heb ik nu water op mijn longen.

    Mijn hart is ook niet zo best.( Combinatie met logen) Ik ben zeer kort van adem.

    Mijn gezondheid staat op het ogenblik op min. Idem met mijn bankrekening.

    Veeel groetjes: Fernand

    Like

  4. Ik wens je nog een aangename dinsdag.

    Like

  5. Hoi Greetje…
    Valt me op dat je altijd op deze reageert en er is er nog eentje hoor de funnyfunfun… http://nellienellekenel.wordpress.com/
    Groetjes en fijne dag

    Like

  6. Dag Greetje een hele fijne dinsdag gewenst

    Like

  7. Liebe Greetche, wünsche einen super schönen Tag, Klaus

    Like

  8. Ha die Greetje
    Vanuit de trein opweg naar het werk , kan ik beamen dat het een prachtige pps is
    Ik hoop dat er reacties komi die dat zullen bevestigen
    Geniet de dag

    Like

  9. Schat van een Greetje, een hele fijne dag toegewenst vol met zonneschijn en een dikke kus van Sérach 🙂 ! ❤

    Like

  10. Goede morgen lieve Greetje, na een maag- en darmontsteking ben ik hier eindelijk terug om jou nog een fijne gezellige week te wensen. Hartelijk dank voor de bezoekjes en ook voor je tasje koffie, waar ik nu van geniet, hihi….Tot de volgende keer Greetje en van je blogmateke Rebecca krijg je een warme knuffel.xxxxxxxxxxxx

    Like

  11. Lieve groetjes Greetje en bedankt voor de mooie reactie op mijn verjaardag lieverd

    Like

  12. Hallo Greetje kom je even bedanken vor de reactie op mijn pps nog een mooie week verder met liefs Marina

    Like

  13. Fijne nieuwe week gewenst Greetje

    Like

  14. ha die Greetje
    ja ik kreeg deze pps in de mail en gelijk was daar de herkenning naar een tijdje terug 🙂 inderdaad de jaren van de wijde pijpen , we hebben het daar over zeg maar midden jaren 70
    ja ik was een echte blonde hoor , ach nu wat minder maar nog steeds wel wat kwajongen 🙂
    ik mag zo weer naar het werk
    geniet de dag

    Like

  15. Dag Greetje, wij komen je een fijne maandag wensen. Beste groeten van Magda en Luc.xxx

    Like

  16. Dag Greetje ik wens je een fijne week geniet er van. Vandaag gaat het een lentedagje worden !!!
    Lieve groetjes Gerda

    Like

  17. Fijne start van de nieuwe week Greetje veel liefs van aan het zeetje Gita

    Like

  18. een fijne week greetje ..groetjes van bo

    Like

  19. Beste Greetje..
    ik heb weer genoten van jou schitterend werkje !!
    Ik wens je bij deze een hele fijne, zonnige week !!!
    Groetjes..
    Rita

    Like

  20. Dag Greetje,
    “Nemen en geven”Prachtige pps met mooie beelden en uitspraken,knap gedaan,bedankt voor je fijne reactie,geniet nog van deze mooie dag,liefs Simonnetje.

    Like

  21. Hallo Greetje,
    Wat een mooie zondag vandaag, geniet ervan mateke !
    Voor morgen een mooie start van de week gewenst !
    knuffs Jeannine

    Like

  22. Lieve groetjes en een prettige zondag.

    Like

  23. liebe Greetche, schönen Sonntag wünsche ich, Klaus

    Like

  24. Dag Greetje ik wens je nog een fijne zondag !!!
    Hartelijk dank voor je fijne reactie op ons ppsjes Veel liefs Gerda

    Like

  25. ha die Greetje
    inderdaad een mooie pps vol met goede teksten , ben blij met jou glimlach als ervarings deskundige 🙂
    ja de zon is er hier al goed bij , dat ik ben straks ff aan de wandel op de hei
    geniet de dag

    Like

  26. Lieve zondag groetjes Greetje maak er een mooie dag van lieverd

    Like

  27. Dag Greetje,
    prachtige pps:”Nemen en geven”,schitterende beelden van de prachtige stillevens en prachtige gedicht van Ben Van Klinken en heel mooie zachte muziek van Nikos Ignatiadis ,supemooi xxx,fijne zondag met veel liefs van Lilian en Dréke.

    Like

  28. Ik wens je een prettige zaterdagavond.

    Like

  29. *hąρρ¥ ώ€€Ќ€ɲď❤

    Like

  30. wunderschönes Wochenende wünsche ich dir, KLaus

    Like

  31. Ik wens je een heel fijn weekend Greetje

    Like

  32. ha die Greetje
    ja een blog vol herinnering , van babyzitters tot oude vliegtuigen en jou schitterende creatie Vier het leven
    Nu dat doe ik hoor , al doe ik vandaag nog mak an , die nachtdiensten tikken echt aan
    morgen wil ik aan de wandel
    wens jullie ook een fijn weekend

    Like

  33. Heel mooie pps met prachtige effecten. Heb weer heel wat bijgeleerd. En over de tekst, daar moet ieder voor zich even bij nadenken.
    Wens je nog een fijn weekend, Ronny

    Like

  34. Ein wunderschönes Wochenende wünsche ich Dir.

    Like


  35. goedemorgen greetje wens je een fijn weekend mvg rudy

    Like

  36. Wens je een tof weekend Greetje veel liefs van aan het zeetje Gita

    Like

  37. Dank je Greetje…jou voorstelling bij vier het leven was ook weer leuk om te kijken bij karel. (fietszwerver)
    Wens je een goede nachtrust 🙂

    Like

  38. ha die Greetje
    ja ik deed ff een na het eten tukkie 🙂
    ben blij met je lieve woorden
    dank je en nog een fijne avond

    Like

  39. Nemen en geven is een heel mooi geheel Greetje . Heel prachtige muziek met wondermooie stillevens onder de vorm van fruit en bloemen het is een mooi gedichtje dat je er omheen heeft geweven. Het leven ,het kan je er slechts van nemen.Wat het leven aan jou wil geven. En wat het leven te bieden heeft. Daar valt nog veel meer te beleven..Het leven is ons aller gegeven.. Dat willen we koesteren.Jarenlang en naarmate we ouder worden.Worden we voor het einde bang..Het leven is niet altijd eerlijk.De een krijgt meer geneugten dan anderen.En willen we graag zoveel meer.Helaas valt er niet veel te veranderen.Het leven is ook een geven.Het geven van liefde om e heen.Aandacht en respect voor andere wezens.We hebben het leven alleen maar te leen.Het leven,probeer ook te delen,laat het mooie van jezelf blijken. Zonder iets terug te verlangen. Je zal er meer geluk door bereiken. Het leven,we moeten het hiermee doen.. Dan maar genieten van fijne dingen. En elke rottigheid soms even vergeten. Proficiat Greetje mooi werkje ,dank je wel hiervoor.Ik wens je nog een fijne avond toe met vriendelijke groetjes van Walter.

    Like

  40. Ik wens je een prettig weekend.

    Like

  41. Goedenmiddag Greetje,

    Een hele mooie pps weer, met mooie teksten.
    Een fijn weekend wens ik je gelijk.

    Lieve groet Marianne

    Like

  42. Liebe Greetje einen schönen Freitag ud ein super sonniges Wochenende das wünscht dir Klaus ganz viele liebe Grüße

    Like

  43. Wünsche dir liebe Greetje einen schönen Tag und ein gutes sonniges Wochenende für dich liebe Grüße Gislinde

    Like

  44. Fijne vrijdag Greetje

    Like

  45. Dag Greetje, wij wensen je een fijn weekend toe. Beste groeten van Luc en Magda.

    Like

  46. Lieve groetjes en nog een fijne donderdagavond.

    Like

  47. Hallo Greetje,
    Nog een fijne avond en een mooi weekend gewenst, geniet ervan !
    knuffs Jeannine

    Like

  48. öliebe Greetche, ich hoffe, es ist alles gut bei dir?
    Wünsche einen guten Donnerstag, Klaus

    Like

  49. Goeie middag Greetje wens je een fijne dag vandaag

    Like

  50. mogge Greetje
    ja ik blijf ff in de nacht , ook op blog en dat bracht me dit maal in het mooie Roermond en inderdaad Limburg is sjoen
    ik net thuis van het werk en zo te bed
    wens ik je een fijne dag

    Like

  51. Lieve donderdaggroetjes Greetje en een heel fijne dag lieverd Gita

    Like

  52. Dag Greetje, wij komen je een fijne avond wensen. Beste groeten van Magda en Luc.

    Like

  53. Regen, Regen, Regen liebe Greetche, warte auf Sonnenschein, KLaus

    Like

  54. Ik wens je een fijne woensdag.

    Like


  55. goedemorgen greetje wens je een fijn midweek mvg rudy

    Like

  56. Lieve midweek groetjes Greetje en een fijne dag lieverd Gita

    Like

  57. mogge Greetje
    ja ik dacht ik in de nacht , mijn bezoek ook in de nacht , had je niet verwacht 🙂
    Ja mooie bekende beelden wel in de pps
    ik zal zo gaan slapen
    geniet de dag

    Like

  58. Hoi Greetje
    Nu ik ben ook meer een hondenliefhebber…maar geeft wel leuke plaatjes hè…slaap lekker 🙂

    Like

  59. Goede middag. Ik wens je nog een aangename dag.

    Like

  60. liebe Greetche, schönen Dienstag wünsche ich dir, KLaus

    Like

  61. FIJNE DINSDAG GEWENST GREETJE

    Like


  62. goedemorgen greetje wens je een fijne dag mvg rudy

    Like

  63. mogge Greetje
    ik ben de nacht goed door gekomen hoor , aangenaam is wel een erg groot woord , maar het is wel een pps die je de nacht door helpt
    geniet de dag

    Like

  64. Fijne dag Greetje lieve groetjes Gita

    Like

  65. Prachtige presentatie en gedicht van Ben van Klinken op een mooi melodietje Greetje,sorry voor de late reactie maar we zijn er een weekendje op uit geweest,nog een fijne week verder met liefs Marina xxx

    Like

  66. Lieve groetjes en voor morgen een prettige dinsdag.

    Like

  67. Hallo Greetje,
    Genoten van de mooie powerpoint, mooie beelden en teksten.
    Wens je een fijne week toe.
    Lieve groetjes, Ria

    Like

  68. Weer een sublieme presentatie met een schitterende tekst !!!
    Ik wens je een fijne week !
    Groetjes…
    Rita

    Like

  69. Hallo Greetje
    Prachtige pps met mooie beelden en schitterend gedichtje.
    Ik heb ervan genoten.
    Ik wens je nog een fijne week toe.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  70. liebe Greetche, eine gute Woche wünsche ich dir

    Like

  71. ha die Greetje
    ja ik was ff om eten en drinken , en zal zo wat eten en dan zien of ik wat kan slapen , red het wel weer hoor , maar fijn is anders , dat zal je goede wederhelft beamen
    maar de glimlach blijft ik zeg maar altijd de lach regeert
    nog een fijne dag

    Like

  72. Hele mooie titel en het is zeker waar, je neemt altijd vrijwel meteen maar wat ook heel mooie kan zijn is geven, ik zelf vind het altijd een heel prettige ervaring ! Moet er wel bij zeggen dat je niets verplicht bent ! Lieve greetje wens je een fijne relaxte nieuwe week toe en tot ziens 🙂 ! ❤

    Like

  73. DAG GREETJE WENS JE EEN FIJNE NIEUWE WEEK

    Like

  74. Ik wens je een fijne week Greetje

    Like

  75. Hallo Greetje
    Ook dit is weer een kwaliteitsvolle pps over heel de lijn. Kleurrijk met fijne muziek en een erg mooi gedicht.

    Like

  76. Als vanouds weer mooi vormgegeven. Liefs…

    Like


  77. goedemorgen greetje wens je een fijne nieuwe week mvg rudy

    Like

  78. Dag Greetje
    Je weer een prachtige voorstelling gemaakt.
    Ik wens je een fijne week toe.
    Groetjes Eddy

    Like

  79. Een zeer mooie pps proficiat Greetje. Ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc. xxx

    Like

  80. Fijne start van de nieuwe week Greetje lieve groetjes dikke knuffel Gita.

    Like

  81. Goedemorgen Greetje
    heel mooie pps ook de tekst met veel waarheid in
    Groetjes NADIA

    Like

  82. Goeie avond Greetje,

    een hele mooie pps “nemen en geven” super mooie beelden en animaties en een hele mooie tekst Greetje. Nog een heel fijne avond en veel lieve groetjes van Brigitte

    Like

  83. Dag Greetje ik heb hier weer zitten te genieten van je mooie presentatie zoals altijd. Mijn complimenten zeer mooi gedaan !Ik wens je nog een fijne zondag Lieve groetjes gerda

    Like

  84. Goede middag Greetje.
    Heb weer mogen genieten van je mooie pps mooie platen tekst en muziek maken het weer af.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  85. Hallo Greetje,
    Wat een mooie PowerPoint weer, ik krijg er lente kriebels van zooooo mooi !!
    Nog een fijne zondag en voor morgen een mooie start van de week !!
    knuffs Jeannine

    Like

  86. Lieve groetjes en nog een aangename zondag.

    Like

  87. Weer eens wat anders een ZONdag met zon…groetjes en geniet je zondag

    Like

  88. Moin liebe Greetje,

    alles klar ~ ich nehme und du gibst. Vielen Dank.

    Liebe Grüße

    Kathrin 😆

    Like

  89. fijne zondag gewenst Greetje

    Like

  90. ha die Greetje
    wat een lief manneke hé 🙂
    ja zit weer ff helemaal in de jeugdtijd in Nieuwendam , prachtige tijd
    wens ook jullie een fijne zondag
    zonnige groet
    karel

    Like

  91. Goede morgen Greetje, prachtig is dit, gewoonweg schitterend, met die stillevens erbij, en de zo mooie woorden, knap gedaan, bedankt Greetje, ik heb er echt van genoten. Nog een fijne zondag (hier schijnt nog het zonnetje, voor zolang het duurt toch) en zeker een mooie week met veel blogplezier kom ik jou wensen lieverdje en tot de volgende keer. Een warme dikke knuffel van je blogvriendinneke, Rebecca.xxxxxxxxxxxxxxxx

    Like

  92. Einfach wunderschön liebe Greetje liebe Grüße und einen schönen Sonntag Gislinde

    Like

  93. Hallo, lieve zondag groetjes Greetje en een fijne dag Gita

    Like


  94. goedemorgen greetje wens je een fijne zondag mvg rudy

    Like

  95. Sehr schön gemacht. Ich wünsche dir noch einen schönen Abend und einen tollen Sonntag. L.G.

    Like

  96. Avondgroetjes Greetje,
    Weer een prachtige pps “nemen en geven” super mooie beelden en animaties en een pracht van een tekst Greetje. Nog een heel fijne avond en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  97. Goedeavond Greetje,
    Dat was weer genieten van een prachtige presentatie met
    met mooie beelden, bewerkingen en tekst!!
    Fijne avond verder,
    Liefs Celia

    Like

  98. Hallo liebe Greetje,wieder mal sehr schön gelungen klasse Gruß Kerstin♥

    Like

  99. Greetje wat is dit mooi

    Like

  100. dag lieve Greetje goede avond
    Geven en Nemen ,ja zo is het leven elke dag door God gegeven en leef vandaag ,weet niet of er morgen is en zo geven en nemen met elkaar samen en te helpen waar nodig is ,heb je weer een mooie pps gemaakt en heerlijke muziek een mooi geheel zo samen en het leven is veel geven
    Gods gezegend weekend en plezier met veel liefs van mij
    Greetje je naamgenootje xx

    Like

  101. Dag Greetje,
    “Geven en Nemen” Prachtige pps met heel mooie beelden en veel waarheid.
    Wens je nog een fijn weekend toe,liefs Simonnetje.

    Like

  102. Ik heb vooral weer genoten van de mooie foto’s die je gebruikt hebt!
    En ja , geven en nemen horen nou eenmaal bij elkaar,kunnen niet zonder elkaar maar helaas, de verdeling is niet altijd even eerlijk! Ik wens je een fijn weekend!

    Like

  103. dag Greetje,wat een prachtig mooie powerpoint, supermooie foto’s en teksten…en dan die zalige muziek erbij. Het deed me denken aan een lied van Tina Selini en het eiland Corfu…kippenvelmoment.
    Echt heel mooi gemaakt hoor. Ik zet je bij mijn favorieten. lieve groet. Cécile

    Like

  104. Hallo Greetje,
    Ik heb weer intens genoten van uw mooi pps, het past allemaal weer mooi in mekaar en de teksten ertussen zijn ook prachtig.
    Nog een fijn weekend en groetjes, vava

    Like

  105. Lieve Greetje nemen en geven is prachtig de foto’s de tekst met veel waarheid en de rustige muziek zalig … liefs van Suz

    Like

  106. elisa-juliette en anny

    goede middag Greetje ,
    het was weer genieten van deze pps met mooie beelden en tekst samen met de muziek is dat de zoveelste parel op jou blog , lieve groetjes uit LIER.

    Like

  107. Lieve Greetje

    Weer een prachtige PowerPoint van je.
    Altijd grote vreugde als weer een nieuwe komt.
    En die vreugde is werkelijk op zijn plaats.
    Alles is weer prachtig……
    Dank je wel, en een heel fijn week-end….
    Lieve groetjes
    Luci

    Like

  108. Lieve groetjes en nog een fijne zaterdag.

    Like

  109. Nemen en geven het is een statement…meer geven dan nemen toch?
    Fijn weekend Greetje…binnenblijfweertje 🙂

    Like

  110. super toll wieder, liebe Greetche, alles Gute, KLaus

    Like

  111. Goede middag Greetje,
    alweer een schot in de roos,zéér mooie powerpoint ‘Nemen en Geven’.Proficiat.
    Nog een fijn weekend met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  112. Heel mooi gedaan weer Greetje.Een fijn weekend

    Like

  113. ha die Greetje
    ja ik zal zo die kant op , wordt een lange dag want ik zat hier al om 8 uur 🙂
    ja wat een mooie platen hé zowel de muren als de regendruppels dat zijn artiesten zoals jij
    veel plezier bij het schaatsen en een fijne dag nog

    Like

  114. Heel mooi Greetje
    groetjes Maddy

    Like

  115. Goeie morgen lieve Greetje ,
    ” NEMEN en GEVEN . ”
    Heel mooie beelden en bewerkingen !!!
    met een heel mooi gedicht en zacht melodie op achtergrond !!!
    PRACHTIGE pppsx!!!!!
    nog een prettig weekend u gewenst van vriendje Jeffy xxx

    Like

  116. Goedemorgen Greetje
    Weer zo een prachtig stil leven met mooie muziek en tekst.
    Ja wij zeggen dat dikwijls ik ook ,de een heeft meer vreugde,gezondheid meer jaren enz.maar wij kennen onze maat niet ,in de psalm staat;de maat van ons leven is 70 en als wij heel sterk zijn 80 de rest is kwelling en zorg….Mijn zus 39 ;Wij weten niet wat God daarmee bedoelt,maar wat ik wel weet ,doen wat moet en zorg dragen voor mekaar en er samen zoveel mogelijk van genieten en er dankbaar voor zijn……Ik wens je Greetje een gezellig weekend en geniet er van SAMEN zo lang het kan…….
    GROETJES Zr.Raymonda

    Like

  117. Dag Greetje
    een wondermooi pps werk met een prachtige tekst proficiat
    dank dat ik mee mag genieten van u mooie pps werken
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  118. Fijne zaterdag Greetje
    Weer genoten van je prachtig PowerPoint met mooie bewerkingen en gedichtje.
    Vele groetjes Christine

    Like

  119. Hallo Greetje,
    Dit is weer genieten wat een prachtige pps.
    Prachtig gedicht, mooie stil levens, mooie overgangen en de muziek maken het tot een geweldig geheel.
    Ik hoop dat je ook weer eens een mooie pps van mijn foto’s gaat maken.
    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Groetjes Irma

    Like

  120. Na een lange afwezichheid van ziekte en operaties ben ik gelukkig terug.

    Bij deze bedank ik jullie voor al de berichtjes.

    Een teken dat je mij niet vergeten bent , een DIKKE mercie daarvoor.

    Bij mijn terugkomst merkte ik dat mijn blog tekenen gaf van ziekten.

    Deze zijn deels opgelost.

    Like

  121. Goeden morgen Greetje,
    Mooi pps-je, mooi gedichtje, rustige overgangen en zeer mooie afbeeldingen , net echt, overgoten met een liedje van Nikos.
    NEMEN EN GEVEN is weer een super creatie.
    Groetjes
    Etienne

    Like

  122. Dag Greetje
    Alweer prachtig dit ppsje met mooie beelden en met een sound naar mijn hart(Nikos Ignatiadis)ook mooi gedichtje.
    Lieve groetjes
    Monique

    Like

  123. Goede morgen lief Greetje
    Weer een zeer mooie presentatie Nemen en Geven prachtige tekst
    maar er word meer genomen dan geven dat is het leven.
    wens je nog een fijne dag en een mooi weekend.
    Met vriendelijke groetjes van Herbert en zus Lenteken.

    Like

  124. Zeer mooie pps Greetje, mooie diassen van hedendaagse dingen
    prachtige effecten, mooie gedichtjes, en een zeer mooi lied, bravo

    Like

  125. appearance of the light is perfect, so the wines are crisp and clear
    it is very nice

    Like

  126. Goede morgen Greetje,
    Wederom een prachtige presentatie met hele mooie teksten en een heel mooi muziek op de achtergrond. Ook de animatie zijn prachtig, en met niemand anders te vergelijken.
    Ik wens je een fijn weekend, met liefs van Rinus

    Like

  127. Hallo Greetje, dat heb je dit weer knap in elkaar gezet, met mooie beelden en een zeer waardevolle tekst. Een powerke wat je weer eens doet nadenken he. Onze welgemeende felicitatie’s he….

    Like

  128. Dag Greetje

    Je kan geven en nemen.
    Maar wie geeft wat hij heeft,
    is het waard dat hij leeft.

    Mooi gedicht van Ben en
    mooi gemaakt van ons Greetje

    Nog een fijn weekend.
    Lieve groetjes
    Marcel

    Like

  129. Hallo Greetje
    Een heel prachtige PowerPoint met mooie tekst en bijpassende muziek
    Groetjes
    Febe

    Like

  130. Dag Greetje,
    Een pracht van een pps mooie beelden
    prachtig gedicht
    en mooie muziek.
    Nog een fijn weekend groetjes Roosje

    Like

  131. Lieve Greetje,
    Het is weer zeer mooi wat je gedaan heb, ik heb er echt van genoten
    ook mooie muziek er bij, is echt kalmerend ,
    Het wordt ook al wel veel mooier je ppsx. maar de tijd is al veel veranderd,
    nemen doen ze wel maar geven is iets anders.
    Ik wens je een fijn weekend toe. en nog een fijne nachtrust.
    Cathy

    Like

  132. Das ist eine schöne PPS. Wolfgang 😆

    Like

  133. Weer een mooie presentatie…mooie muziek en tekst en mooi in elkaar gefreubeld. Slaap lekker 🙂

    Like

  134. Héél erg mooi blogvriendinnetje , prachtige stillevens plaatjes en al even prachtig gedicht
    Groetekes van Cyberoma-Godelieve

    Like

  135. ha die Greetje
    een prachtige creatie van jou hand is zoals altijd een pracht
    maar weet je waar ik aan dacht aan de eerlijkheid en betrokkenheid van ons als ik zoals nu beelden en teksten – namen terug zie in het buurtje al waar ik opgroeide , toen was geven en nemen heel gewoon
    wens je een goede nachtrust

    Like

  136. Prachtig gedicht weer van Ben in een super mooi jasje gestoken lieve Greetje je bent een kunstenaares in je uitwerkingen altijd even mooi 🙂

    Like

Geef een reactie

