Afbeelding

VAN MENS TOT MENS

van mens tot mens

111 Reacties op “VAN MENS TOT MENS

  1. Een heel prachtige PowerPoint met een heel mooi gedicht
    Groetjes
    Febe

    Like

  2. Dinsdagse groetjes Greetje

    Like

  3. Liebe Greetche, bin wieder da und wünsche alles Gute für nach Ostern, beste Grüße von mir, Klaus

    Like

  4. Kom je een hele zonnige dag wensen Greetje

    Like

  5. Dag Greetje wens je een fijne dag vandaag

    Like

  6. mogge Greetje
    ja wakker en dus weer jarig , dat hebben er een paar niet goed begrepen 😉
    ja echt een ode aan de paardenbloem , is ook mooi weilanden er mee vol te zien samen met boterbloemen en madeliefjes
    zal ik vandaag niet zien ga aan de wandel op de hei en in het bos
    geniet de dag

    Like

  7. Ich hoffe Du hattest schöne Ostertage!!!
    LG, Petra

    Like

  8. Dag Greetje, wij komen je een fijne dinsdag wensen. Beste groeten van Luc en Magda.

    Like


  9. wens je een fijne dag mvg rudy

    Like

  10. Prettige dinsdag Greetje veel liefs van aan het zeetje Gita

    Like

  11. Beste Greetje,
    Misschien wat laat, maar ik wens je nog een fijne paasmaandag en een goede start van de nieuwe week !!!

    Groetjes…
    Rita.

    Like

  12. ha die Greetje
    ja ik vind het leuk zo’n oud kiekje en dan in mijn ogen een mooie passende pps er onder 😉
    ik fietste ff naar de suup , maar de hele dag was het hier wat motterig , ik hoop dat ik er morgen ff op uit kan het zij te voet of in het zadel
    fijn dat jullie zo genoten hebben , nu maar een fijne avond er achter aan
    liefs karel

    Like

  13. Je hebt weer een heel mooi geheel gemaakt van gedicht en prachtige foto’s! Gelukkig vinden we onder de bloggers toch wel heel vaak een luisterend oor hoor!

    Like

  14. Een maandags groetje Greetje

    Like

  15. Fijn begin van alweer een nieuwe week Greetje

    Like

  16. Goede morgen Greetje op deze paasmaandag ,geniet van het mooi weertje warme paasgroetjesc Marina

    Like

  17. Lieve groetjes Greetje en een fijne start van de nieuwz week lieverd

    Like

  18. Hallo Greetje ook fijne Pasen voor jullie

    Like

  19. Zalig Pasen Geertje

    Like

  20. ik wens u en de familie nog fijne feestdagen en bedankt voor de mooie mails.

    Like

  21. Hallo Greetje,
    Fijne paasdagen voor jullie , geniet ervan !
    knuffs xxx Jeannine

    Like

  22. Greetje ik wens je een heel gezellige Pasen xxx

    Like

  23. ha die Greetje , goeden morgen 🙂 ja ik net thuis van het werk en nog ff druk met de berichtjes , heerlijk zo in alle rust met een lekkere pint er bij
    ja dat ski gebiet is zeer mooi , ook een aanrader om in de zomer te wandelen
    ach deze dagen zeggen mij niks Greetje en ik ben maandag en dinsdag vrij en is het redelijk tot goed weer en zal ik wel genieten van de natuur
    slaap wel en geniet morgen weer de zon

    Like

  24. En het ziet ernaar uit dat het mooie paasdagen worden met ZON…
    Geniet ervan…grtjes

    Like

  25. Liebe Greetje,
    Nun steht morgen er auch bei Dir, dieses flauschige Ostertier
    Wird seine bunten Eier verstecken in Wiesen, Höhlen und Hecken
    Dann kommt das große Suchen, vielleicht wirst Du auch fluchen.
    und hoffe,Ostern ist dir nicht einerlei!
    In dem Sinne wünsche ich dir und deiner Familie ein Frohes Osterfest.
    Gruß Kerstin ♥

    Like

  26. Fijne Paasdagen Greetje

    Like

  27. Liebe Greetche, ich wünsche frohe Ostern, Klaus

    Like

  28. Wij wensen jullie een heel fijn Paasweekend Greetje

    Like

  29. Dag Greetje,
    Weer een pracht pps.
    En weer een mooi gedicht,tesamen weer supermooi gemaakt.
    Wens je hele mooie Paasdagen
    Lieve groet Marianne

    Like

  30. lieve GREETJE

    dank je wel voor de paas groeten en hierbij van mij Gods gezegende paasdagen die vier ik denkend aan kruis van Jezus en de opgestane Heer die het voor ons allemaal heeft gedaan en dank ik Hem en zondag in de kerk zo samen paasfeest te vieren bid ik jullie in alle liefde toe van mens tot mens met liefs van mij Greetje je naamgenootje xx

    Like

  31. Greetje wij wensen je heel fijne Paasdagen !!!
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  32. Zalig Paasfeest gewenst Greetje

    Like

  33. Liebe Greetche, ich wünsche ein tolles Osterfest, Klaus

    Like

  34. Ja Greetje , die bruggen zijn prachtig , zitten kunstwerken bij , en een mooi stuk muziek , de ander laat een mooi fleurig dorp zien
    ja mijn vrije dagen weer gedaan , ach het is zo weer maandag
    geniet de dag

    Like

  35. Liebe Greetje Klaus wünscht dir ein schönes sonniges glückliches Osterfest mit viel Freude sei ganz lieb und herzlichst gegrüßt Klaus

    Like

  36. Goede morgen lieve Greetje, van harte kom ik je leuke vreugdevolle Paasdagen wensen en niet teveel eitjes eten, dat je nadien niet moet van je weegschaal springen, hihi….Hartelijk dank voor de steeds zo lieve bezoekjes met je bloemetjes er altijd bij, is iets dat me echt deugd doet, want ben de hele week ziek geweest en kon nergens gaan bloggen natuurlijk. Dit bakje hier heeft zelfs 4 dagen stil gelegen. Greetje, verleden week, voor ik dus ziek werd, heb ik je gemaild, maar naar WORDPRESS, om jou te zeggen dat ik nu sta uitgeschreven bij jou, dat ik dus géén mails meer ga krijgen, als je een nieuwe pps hierop zet (snif…..) Maar ik heb dat niet gedaan, aja, ik zie zo graag je parels van pps’en en stuur die ook altijd door. Daarom vroeg ik aan jou WAT ik daar nou moet mee doen, maar ik heb nog steeds geen antwoordje gekregen, heb je die mail mss. niet ontvangen of zo van mij Greetje? En anders, als ik geen mails meer krijg, zal ik zo wel af en toe hier eens komen piepen hoor, niets aan te doen dan hé. Tot de volgende keer Greetje, van je blogvriendinnetje Rebecca. P.S., Amaai, wat een “epistel” hier zeg…….

    Like

  37. Zeer mooi gemaakt proficiat Greetje, ik wens je een fijn paasweekend toe. Beste groeten van Luc.

    Like

  38. Ich wünsche Dir frohes Eier suchen 🙂 und schöne Feiertage.

    Like

  39. Bijna weekend Greetje lieve groetjes Gita

    Like

  40. Dag Greetje
    langs deze weg kom ik u fijne paasdagen wensen
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  41. Dank je…doe mijn best om er variatie in te houden 😉
    Fijne Paasdagen

    Like

  42. ha die Greetje
    ja een prachtig land , als je die mooie beelden ziet , laten we hopen dat het zo blijft en er geen oorlog komt , ik vond de Info van Lidia ook wel passen
    jullie lekker gefietst , ik maakte een fijne wandeling
    wens jullie een fijne avond

    Like

  43. Liebe Grüße und ein schönes Osterfest! (ich weiß gar nicht Ihr das auch feiert?)
    Petra

    Like

  44. Hallo Greetje ,
    Heel mooie presentatie weer , met mooie teksten lieverd, Klasse !!
    Nog een fijne donderdag, en een mooi Paas weekend !!
    knuffs Jeannine

    Like

  45. wünsche schöne Ostertage, liebe Greetche, schönen Tag für dich

    Like

  46. Wünsche dir liebe Greetje schöne sonnige Feiertage liebe Grüße von mir.Gislinde

    Like

  47. Fijne dag gewnst Greetje

    Like

  48. Lieve groetjes van mij.
    Vrolijke Paasdagen wens ik jou;
    Fernand.

    Like

  49. Fijne donderdag Greetje lieve groetjes dikke knuffel Gita

    Like

  50. Lieve groetjes en voor morgen een aangename donderdag.

    Like

  51. Midweekse groeten Greetje

    Like

  52. liebe Greetche, heute ist es hier auch wunderschön, einen super Tag wünsche ich

    Like

  53. Fijne zonnigge dag gewenst Greetje

    Like

  54. Fijne midweek Greetje veen liefs Gita

    Like


  55. goedemorgen greetje wens je een fijn midweek
    mvg rudy

    Like

  56. mogge Greetje
    dus het bracht mooie nostalgische herinneringen , kijk dat is toch mooi , mooi als de stad zelf 😉
    ja dat is zeker een lange pps bijnaa net zo lang als het voorjaar hier vroeg was 🙂
    of ik ga fietsen is nog ff de vraag , ik heb last van de neus , wat daar niet allemaal uit komt dat wil je niet weten , en er zit nu ook bloed bij , kijk het nog een dag aan en anders toch ff naar de dokter
    nu een goed medicijn , koffie
    proost en geniet de dag

    Like

  57. Fijne Paasdagen prachtige pps heel knap gedaan lieverdje

    Like

  58. ha die Greetje
    ja je zal er net op vakantie zijn en al zwemmend een terrasje moeten pikken 😉 , maar je ziet het men past zich best aardig aan
    Ja wat zijn ze lief hé , doen het altijd goed om een glimlachje binnen te halen
    ik deed vandaag flink wat HH en wat dagen vooruit kokkerellen , morgen wil ik de polder in fietsen en hopelijk nog wat bollenvelden aan te treffen
    wens je een fijne avond
    liefs
    karel

    Like

  59. Greetje , dit heb je weer eens mooi gedaan.
    Groetjes Eddy

    Like

  60. ist das wieder schön, ich müsste echt auch wieder etwas anfertigen, beste Grüße, Klaus

    Like

  61. Fijne dag gewenst Greetje

    Like

  62. Goede middag Greetje een pracht van een presentatie ,en mooi gedicht van Ben ,op een mooi melodietje nog een fijne week naar Pasen toe lieve groetjes Marina xxx

    Like

  63. Prettige dinsdag Greetje veel liefs Gita

    Like


  64. goedemorgen greetje wens je een fijne dag mvg rudy

    Like

  65. Prachtige voorstelling Verloopt zo vlotjes, teksten zeer duidelijk leesbaar
    prachtige boodschap in ‘Van mens tot mens’. Puik werk! Dit doet niemand je na.

    Like

  66. Hallo Greetje,
    Wens je een fijne week toe.
    Heb genoten van de mooie powerpoint, mooie beelden en teksten.
    Lieve groetjes,
    Ria

    Like

  67. Prachtige pps Greetje
    Met hele mooie beelden, prachtige tekst en animatie.
    Ik wens je nog een hele fijne paasweek toe.
    Lieve groetjes Brigitte

    Like

  68. Goede avond Greetje.
    Dat was weer heel mooi gemaakt,mooie creatie,s mooie tekst en een rustig muziek maakte het weer compleet.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  69. Hallo Greetjes..
    weer een groot compliment met deze schitterende power .
    ik wens jou een aangename “Goede Week “.
    Vriendelijke groetjes..
    Rita

    Like

  70. Prachtige ppa Greetje
    Met mooie beelden, prachtige tekst en animatie.
    Ik wens je nog een fijne paasweek toe.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  71. Hast du klasse gemacht. Sehr schön. Dir noch einen schönen Abend. L.G.

    Like

  72. dag lieve Greetje

    wat is deze prachtig zo van mens tot mens en dan die frisse kleuren zo vrolijk en vlinders en bijen zo heerlijk zomers en die woorden zo waar de overgangen zo nieuw heel knap gemaakt zo met gedicht van Ben en dan van mens tot mens wil ik graag tegen Rinus zeggen heel veel sterkte met al die nare dingen en dokters en vooral hoop ik dat je veel bezoek krijgt en Gods kracht en gezondheid het allemaal goed gaat komen bid ik je toe van mens tot mens in alle liefde voor mijn mede mens he Greetje dank je wel voor deze prachtige vrolijke pps
    Gods zegen voor jou ook voor marcel een gezegend pasen
    liefs Greetje je naamgenootje xx

    Like

  73. Prachtigge presentatie met mooie effecten en tekst Greetje!
    weereen parel om naar te kijken!
    Wens jullie een fijne en rustige week op voorbereiding naar pasen toe !!
    Fijne avond,
    Liefs Celia.

    Like

  74. Dag Greetje,
    Een prachtige pps
    Mooie beelden animatie tekst en muziek.
    Wens je nog een fijn week naar Pasen toe.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  75. Prachtige pps van Mens tot Mens ook het gedicht
    Groetjes Nadia

    Like

  76. het was weer een genot om naar te kijken.groetjes yvonne.

    Like

  77. Hallo liebe Greetje ist dir ja wieder sehr schön gelungen und jetzt kommen noch die Schmetterlinge dazu 🙂 L.G.Kerstin ♥

    Like

  78. Greetje weer een parel van een pps met een zeer mooie tekst en heel mooie bewerkingen.
    Wij wensen je nog een heel fijne Paasweek
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  79. Fijne nieuwe week Greetje,
    Prachtig weer je pps “Van mens tot mens” zeer mooie beelden en bewerkingen weer en een mooi gedicht Greetjes. Nog een fijne avond en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  80. Hallo Greetje,
    Weer prachtige beelden en bewerkingen, ook deze teksten zijn weer veel zeggend, iedereen zou dit eens moeten lezen. Nog een fijne avond en groetjes vava.

    Like

  81. Wat weer een prachtige pps Greetje.
    Mooi gedicht en muziek, en de overgangen zijn zoals altijd weer heel mooi.
    Groetjes Irma

    Like

  82. Weer een prima pps met prachtige beelden, waar haal je ze. Op één foutje na (een randje dat niet perfect paste) weer eens totaal af. Maar een ziele poot die daar over zeurt.
    Groetjes Ronny

    Like

  83. Lieve groetjes en nog een fijne maandag.

    Like

  84. Fijne namiddag Greetje
    Prachtig PowerPoint en met met mooie bewerkingen .
    Vele groetjes Christine

    Like

  85. elisa-juliette en anny

    goede middag Greetje,
    van Mens tot Mens- schitterende voorstelling met mooie tekst en beeld bewerking ,knap werk Greetje en lieve groetjes uit LIER.

    Like

  86. PRACHTIG was deze weer zoals altijd en een ThnXX hiervoor.
    FIJNEenMOOIE voortzetting van deze NieuweWeek toegewenst en dat TEMIDDENvanDIERBAREN.
    LIEVEgroetjes ingesloten vanuit Amstelveen van mij,
    Thérèse

    Like

  87. Hallo Greetje heel mooi gemaakt weer

    Like

  88. Einfach wieder wunderschön liebe Greetje,ich wünsche dir eine gute und glücliche neue Woche liebe Grüße von mir.Gislinde

    Like

  89. Dag Geertje
    wat een prachtig werk van mens tot mens dank dat ik daar mee mag van genieten
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  90. Goede morgen Greetje,
    wat een schitterende pps. alweer.Eentje met mooie natuurfoto’s voorzien van een prachtige tekst en om het geheel weer compleet te maken heb je er een rustig muziekje op gezet.Weer eentje bij in je topperslijst,proficiat.Simonne en ikzelf maken ook van de gelegenheid gebruik om je een fijne goede week te wensen.Nog een fijne dag verder met de groeten van ons beiden.

    Like

  91. Wunderschöne PPS liebe Greetje.
    Hab eine gute Woche und liebe Grüße von Mathilda ♥

    Like

  92. Mooie pps Greetje, diassen mooi, prachtige efecten,
    gedichtje zeer mooi, knap werk wederom, en een mooie wals, bravo
    willy

    Like

  93. Goedemorgen greetje dat is weer een prachtige pps heb er echt van genoten van die mooie bloemen en van die mooie tekst erbij super gedaan

    Like

  94. Goeden morgen Greetje,
    VAN MENS TOT MENS is een zeer mooie pps, de tekst, de muziek en de afbeeldingen zijn gecomponeerd tot een mooi geheel.
    Super.
    Groetjes
    Etienne

    Like


  95. goedemorgen greetje wens je een fijne nieuwe week mvg rudy

    Like

  96. mogge Greetje
    ik was net opweg naar het werk toen het bericht van deze op de mobiel binnen kwam , nu kan die veel , maar niet alles
    Je hebt een geweldige tekst zo mooi in beeld gebracht , dat zou naar Brussel – en de hele wereld politiek moeten
    Mede door jou creaties , zijn er altijd wel bij die ik plaats naar ik dacht op een juist of passend moment
    ja en nu is het voor mij bedtijd
    geniet de dag

    Like

  97. Goede morgen lief Greetje is weer een prachtig werkje met een sterke bootschap bedankt dat ik er mag mee van genieten wens je verder nog
    een fijne zonnige dag en zeker een goede start voor weeral een nieuwe week.
    Groetjes van Herbert.

    Like

  98. Goeie morgen Greetje ,
    ” Van mens tot mens . ”
    ik zie hier héél mooie beelden en prachtige bewerkingen !!!!
    samen gebracht met een heel mooi gedicht en mooi deuntje op achtergrond !!!
    PRACHTIGE ppsx !!! lieve groetjes van vrienje Jeffy xxx

    Like

  99. Fijne start van de nieuwe week Greetje veel liefs Gita

    Like

  100. Lieve Greetje
    Weer zo genoten van je prachtige PowerPoint.
    Goede woorden, die gehoord moesten worden .
    Prachtige foto´s, en gedicht.
    Bewondering voor je werk.
    En wens je een hele fijne nieuwe week toe.
    Lieve groetjes van mij.
    daag
    Luci

    Like

  101. oede morgen lieve Greetje, dat is alweer een hele mooie parel die je hebt gemaakt, een KRAK ben jij daarin.Er staan schitterende bewerkingen op en de woorden zijn echt prachtig. Bedankt Greetje, ik heb er enorm veel van genoten, zoals altijd en je pps’sen zie ik wel staan in breedbeeld volledig. Jij bent echt één van de weinige, overal zie ik een zwarte band staan. Ook wil ik jou hartelijk danken dat je vraagt naar mij, maar voor 2014 moet ik zeker nog GEEN verbetering verwachtingen hoor. Het is een kuur met inspuitingen, die ik mezelf wekelijks mag toedienen, maar ik moet dit wel doen voor minstens 2 jaar, dus enorm veel geduld ga ik moeten hebben. Hopelijk is alles ok met jou, en ik wens je dan ook een knusse zonnige week toe Greetje. Je blogvriendinnetje, Rebecca en tot de volgende keer.xxxxxxxxxx
    P.S. / Ik weet niet of je dit weet, maar ik heb GEEN mail gekregen over je nieuwe pps, wie weet zijn er nog mensen hé lieverdje.

    Like

  102. Goede morgen Greetje,
    Wat een prachtige pps. Echt een BEAUTY. De muziek de muziek klink als vlindertjes in m’n oren, maar de tekst van Ben is als op mijn hart geschreven.
    So wonderful, so beautiful. Ik heb hem al 3 keer bekeken, maar word steeds mooier.
    Deze week erg druk : vandaag (maandag naar het ziekenhuis : chirurgie. Dinsdag : orthopedie. Donderdag : huisarts, volgende week 23 ste dermatologie.
    wat nog meer.?? misschien wel een operatie.?? zonder dat ik bezoek zal krijgen. Ach je raakt er aan gewend.
    Ik wens jou en Marcel een hele prettige week, met lieve groetjes van Rinus.

    Like

  103. Van Mens tot mens, weer een hele mooie boodschap, een PPSje wat IEDEREEN ZOU MOETEN LEZEN!!! Onze welgemeende felicitatie’s Greetje.
    Weer heel mooi gedaan. Nog een fijne avond toegewenst van Papa Leone en Mama Monique. Doei…..

    Like

  104. Catharina Gelens (Cathy)

    Weer een mooie ppsx een boodschap voor alle mensen, Greetje
    vooral in deze paastijd, maar ja als je op de tv kijkt is het niet zo mooi, ik wens u en de fam, mooie paasdagen toe
    bedankt weer, dat je aan mij gedacht heb.
    Cathy. en tot horens.

    Like

  105. Hey blogvriendinnetje , dat is weer piccobello !!!!
    een plezier om te bekijken , beluisteren en te lezen !
    groetekes van cyberoma-Godelieve xxxxx

    Like

  106. Prachtige pps met een prachtig gedicht van Ben
    Groetjes van Lidia

    Like

  107. Wat een mooie boodschap…van mens tot mens…zou normaal moeten zijn, maar is het lang niet altijd. Prachtig om te zien Greetje. Een waar kunstwerkje…

    En gefietst vandaag…uiteindelijk liet de zon zich bij ons ook nog zien maar was laat in de middag…grtjes en fijne week.

    Like

Geef een reactie

