Afbeelding

MISSCHIEN

misschien

100 Reacties op “MISSCHIEN

  1. mogge Greetje
    ja een mooie en zo vol met herinneringen , waar ik ook veel mee te maken heb nu met die mooie FB site over mijn ouwe plekje in Nieuwendam 😉
    Ja misschien wel goed dat ze zo kon rennen en schoppen , maar de volgende keer toch maar naar de speeltuin
    geniet de dag

    Like

  2. Dag Greetje
    langs deze weg wens ik u een gelukkige Moederdag
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  3. Hallo, liebe Greetche, hier regnet es ab und an, aber das soll ja für den Mai und die Bauern gut sein und damit auch für uns, schönes Wochenende, Klaus

    Like

  4. Hallo Greetje fijne vrijdag gewenst

    Like

  5. Wünsche dir liebe Greetje auch ein gutes sonniges Wochenende.Liebe Grüße von mir Gislinde

    Like

  6. ha die Greetje
    ja een zeer interessante pps , vond ik ook en leerzaam en laten we hopen dat het een mooie blauwe planeet blijft
    ja die tekenaars noem ik Kunstenaars
    zo ik sluit af en zal naar het werk
    wens je nog een fijne dag

    Like

  7. Bijna weekend.
    Geniet van deze dag.
    Groetjes Fernand.

    Like

  8. Dag Greetje, wij komen je een fijn weekend wensen. Beste groeten van Magda en Luc.

    Like

  9. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag, en een mooi weekend gewenst! geniet ervan ondanks het minder goeie weer! vandaag worden we weer getrakteerd op enkele stevige buien Wie vertrouwen heeft in zichzelf zal een bron van vertrouwen zijn voor anderen. Groetjes van Jeannine knuffs

    Like

  10. Ik wens je een aangename donderdag.

    Like

  11. Liebe Greetche, ich grüße dich, Klaus

    Like

  12. ha die Greetje
    meer nog de afbeeldingen in de pps als de teksten spraken mij aan , en ja dat filmpje , ik zag het dacht , ja zo smorgens na een slechte nacht , is dit misschien wat wacht , wat ondeugend maar goed voor een lach
    slaap wel
    liefs
    karel

    Like

  13. Midweekse Groetjes Greetje

    Like

  14. Liebe Greetje ein schönen Mittag heute ist es kalt regnerisch und sehr windig geworden das ist ja eher ein April als Wonnemonat Mai Wetter bleib bei diesem Wetter froh und heiter das wünsche ich dir Klaus

    Like

  15. Dus jij werkt niet met plamuur en veiligheidsspelden 😉
    Groetjes en een fijne dag

    Like

  16. Danke liebe Greetje wünsche dir einen sonnigen schönen Mittwoch liebe Grüße Gislinde

    Like

  17. v goedemorgen greetje

    wens je een fijn midweek mvg rudy

    Like

  18. Goedemorgen greetje kom je een hele fijne dag wensen maar hier ziet het er niet zo best uit zal paraplu dag worden denk ik

    Like

  19. ha die Greetje
    ja jou pps , vond ik vandaag passen , en hij mag er ook zijn , dat de muziek niet door liep tot het eind , zal aan de pc liggen , de pps is niet verandert
    en ja het filmpje 1ste indruk hihi ik zond haar al een foto gemaakt gister morgen , dat zij herkend mij en ik haar van een foto van haar site , en dan komt de film first impression hihi
    slaap wel

    Like

  20. Prettig weekend.

    Like

  21. Groetjes meiklokjespps’erke Greetje

    Like

  22. Hallo Greetje een fijne dag vandaag

    Like

  23. ha die Greetje
    ja aardige geintjes vandaag 🙂 altijd goed voor een lach , toevallig heb ik morgen een van jou hand in concept en die is een stuk serieuzer , ach wat afwisseling is juist leuk
    ja ik geniet de vrije dagen hoor , al ben ik morgen ochtend wel op schiphol , als het lukt ontmoet ik een blogmaatje
    geniet de dag

    Like

  24. Greetje weer een prachtige pps met de meiklokjes en ook super mooie tekst
    stuur die door naar mijn vrienden die vinden ze ook altijd super mooi heb er echt van genoten

    Like

  25. Hallokes Greetje kom jou bedanken voor de lieve reactie op mijn pps”Mama” wens jou nog een goede nachtrust en voor morgen gezond weer op met liefs Marina xxx

    Like

  26. Haalo Greetje
    Prachtige pps heb je weer gemaakt, met mooie beelden, prachtige gedichtje en heerlijk muziekje.
    Ik wens je nog een fijne nieuwe week.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  27. Hallo greetje,
    Heel mooie PowerPoint lieverd , topi !

    Fijne start van de week, geniet ervan! vandaag worden we weer getrakteerd op een mooie dag Respecteer uzelf als u wilt dat anderen u respecteren. Groetjes van Jeannine knuffs

    Like

  28. Liebe Greetche, alles Gute, gute neue Woche, Klaus

    Like

  29. Fijne nieuwe week gewenst Greetje

    Like

  30. Fijne start van de nieuwe week;
    Lieve groetjes van mij.
    Fernand.

    Like

  31. ha die Greetje
    ja een mooie pps van Marvan
    en ff lachen met een filmpje
    helaas ik moet vandaag met dit weer nog werken en heb de komende wat natte dagen vrij , ach ik zie wel wat het brengt
    wens jullie een fijne rit

    Like

  32. Dag Greetje, wij komen je een fijne maandag wensen. Beste groeten van Magda en Luc.

    Like


  33. goedemorgen greetje wens je een fijne nieuwe week mvg rudy

    Like

  34. Goede morgen lieve Greetje, hele prachtige pps, met mooie woorden erbij en die meiklokjes zijn schitterend !!!! Vermits ik zware pc problemen heb gehad, ben ik nergens naar de blogs geraakt, en ja, op de jouwe raakte ik al helemaal niet meer, gelukkig nu terug wel. Bedankt voor je pps, heb er echt enorm van genoten en ook dat je, ondanks ik niet kon komen, jijzelf me toch bleef bezoeken. Van harte wens ik jou een mooie gezellige zonnige week lieve Greetje en tot de volgende keer. Warme dikke knuffies van je blogvriendinnetje Rebecca XXXXXXXXXXXXX

    Like

  35. ha die Greetje
    ik net thuis van het werk , bekijk de mails en de reacties ff voor ik slapen ga
    ik ben blij met je glimlach , mooie pps zeer zeker
    en ja die filmpjes ook altijd goed voor een lach
    ik wens je een gezonde nachtrust

    Like

  36. Hoi Greetje vind het echt super dat je beide blogs bij houd…en er is al zoveel te zien en te lezen overal…komt omdat ik hiervoor 2 spaces had…dus alles overgezet naar wp…
    Groetjes en een fijne week maar als we de verwachtingen zien dan gaat dat vast wel lukken…doei

    Like

  37. Wat een pracht van een voorstelling en misschien worden alle mensendromen ooit waar.

    Like

  38. Ik wens je een fijne zondag.

    Like

  39. Alles Gute für dich, liebe Greetche, guten Sonntag, Klaus

    Like

  40. Hallo Greetje een prettige Zondag wens ik je

    Like

  41. Greetje, wat heb ik genoten van deze heerlijke pps met een prachttekst. Heerlijk mooi.

    Groetjes

    Like


  42. goedemorgen greetje wens je een fijne zondag mvg rudy

    Like

  43. Fijne zondag Greetje veel liefs Gita

    Like

  44. ik kan de Lelietjes de dalen hier bijna ruiken, maar dat komt vast omdat ze in de tuin ook in bloei staan, mooi hé!
    Ik blijf m’n best doen om ieder geval m’n eigen wereldje zo dicht als maar kan zó voor elkaar te hebben!

    Like

  45. weekendgroeten Greetje

    Like

  46. Dag Greetje kom je een heel fijn weekend wensen

    Like

  47. *DANKE SCHÖN!!!*
    LG, Petra

    Like

  48. Liebe Greetche, wünsche ein schönes Wochenende, Klaus

    Like

  49. Ha die Greetje
    Ja mooie pps en een prachtige lach film hihi
    Ik ben onderweg naar het werk , ach drie dagen houd ik wel vol 🙂
    Genieten jullie maar fijn van het mooie weer
    Groet Karel

    Like


  50. goedemorgen greetje wens je een fijn weekend mvg rudy

    Like

  51. Fijne zaterdag Greetje veel liefs Gita

    Like

  52. Prachtige pps met fotos gedichtje en mooie muziek dat heb je weeral knap gedaan lieverdje lieve groetjes dikke knuffel lieverdje

    Like

  53. Hallo Greetje,
    Genoten van de zeer mooie powerpoint.
    Wens je een fijn weekend toe.
    Lieve groetjes,
    Ria

    Like

  54. PRACHTIGE PRESENTATIE VAN DIE MOOIE STILLEVENS MEIKLOKJES MOOI GEDICHT EN MUZIEK GREETJE EEN STRELING VOOR OOR & OOG,FIJNE NACHTRUST MET LIEFS MARINA

    Like

  55. Goede avond Greetje.
    Dat was weer prachtig om te zien hele mooie bloemen platen mooie tekst en mooie muziek er bij.Dat was weer een hele mooie combinatie om naar te kijken.
    Lieve groetjes va ons.
    Henk en Anneke

    Like

  56. Een prachtige pps met mooie foto’s , proficiat Greetje, ik wens je een fijn weekend toe. Beste groeten van Luc. xxx

    Like

  57. Dag Greetje,
    Een pracht van een pps
    Met mooie beelden tekst en muziek.
    Wens je nog een fijn weekend toe.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  58. Dit kun jij alleen .Je kunt mensen raken en blij maken .Prachtig om hier naar te kijken en luisteren .lieve groetjes van ennie

    Like

  59. Goeie avond Greetje,
    Super mooi powerke weer, met hele mooie beelden en een pracht van een gedichtje. Nog een hele fijne avond verder, met vele lieve groetjes van Brigitte

    Like

  60. Prachtige presentatie, Greetje!

    Like

  61. Goede avond Greetje,
    Wat weer een prachtige presentatie met mooie beelden van meiklokjes,
    en een tekst vol waarheid!
    Nog een mooie avond samen!
    Lieve groetjes Celia.

    Like

  62. Goeden avond Greetje,
    Mischien is een mooie voorstelling, mooie meiklokjes, een tof gedichtje en een liedje van de familie Arland, mooi samengebracht.

    Groetjes
    Etienne

    Like

  63. Weer een pracht van een pps, mooie beelden en teksten.

    Groetjes vava

    Like

  64. Weer mooi gemaakt Greetje
    Ook een heel mooi gedicht
    Nog een gezellig weekend wens ik je toe
    Groetjes … LIdia

    Like

  65. Lieve Greetje,

    Wat een mooie powerpoint !!! Er zit zoveel waarheid in die heerlijke melodie en dan nog gespeeld op klarinet. Spijtig dat mijn broer dit niet kan horen, hij zou dit ook heel mooi gevonden hebben. Proficiat Greetje. Hopelijk mogen wij nog dergelijke mooie powerpoints van u ontvangen.
    Liefs, Joske

    Like

  66. GOEIE NAMIDDAG , GREETJE , iK KRIJG NIET GENOEG VAN “MISCHIEN” DAT IEDEREEN EENS GOED KIJKT, EN LEEST , EN ALLES LAAT DOORDRINGEN , zouden velen een andere kijk hebben , maar ja.
    voor mij is het heel mooi , en verstaanbaar .Succes verder , Greetje . Dank U wel . Andree

    Like

  67. Lieve groetjes en een prettig weekend.

    Like

  68. Hallo Greetje prachtige powerpoint is dit weer.
    Het is iedere keer genieten, mooie woorden, prachtige muziek en de overgangen maakt het geheel compleet.
    Groetjes Irma

    Like

  69. Dag Greetje
    Zeer mooie bloemen mooi afgewerkt hé
    Ik wens je nog een fijn W.K toe , hoop op zon
    Veel groetjes en een dikke knuffel Eddy

    Like

  70. Liebe Greetje einen schönen Freitag und ein herrliches sonniges Wochenende wünsche ich dir,das sind sehr schöne dekorierte Maiglöckchen sieht super aus herzliche Grüße Klaus

    Like

  71. Goedemiddag Greetje,
    Weer een pracht van een pps, en heel mooi gedicht.
    Weer echt van genoten.
    Mei is weer begonnen, geniet ervan.
    Lieve groet Marianne

    Like

  72. Dag Greetje
    Wondermooi pps dank dat ik er mee mag van genieten nog een fijne dag
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  73. Catharina Gelens (Cathy)

    Greetje,
    U heb er weer een mooi pps van gemaakt.
    Ik kijk er altijd naar uit, prachtige mei klokjes en mooie muziek.
    Goed in elkaar gestoken , ik wens je nog een mooi weekend toe
    lieve groetjes van mij Cathy

    Like

  74. Bijna weekend.
    Meimaand Maria maand.
    Lieve groetjes van mij.
    Fernand.

    Like

  75. Dag Greetje

    Het woordje misschien is wat verbonden
    met het woordje hoop.
    Laat mij dan hopen dat ik nog lang mag genieten
    van je mooie powerpoints.

    Heel mooi gemaakt Greetje,
    ook de muziek en het gedicht zijn prachtig.
    Lieve groetjes van mij

    Like

  76. hEEL MOOI WEER GREETJE

    Like

  77. Zoals steeds, weer zo’n mooie en rustige pps. Prachtige en haarscherpe beelden, gewoon AF.
    Nog een fijn weekend, groetjes
    Ronny

    Like

  78. Einen schönen Freitag liebe Greetye sehr schön und die Maiglöckchen sind auch wunderschön.Ein schönes Wochenende wünsche ich dir.Liebe Grüße Gislinde

    Like

  79. Zeer mooie pps Greetje, mooie diassen, prachtige tekst, zeer mooie effecten, schoon en rustig lied, mooie presentatie, bravo

    Like

  80. Goede morgen Greetje,
    dit te zien en te horen was weer een waar genot,prachtige voorstelling Greetje,proficiat.Nog een fijn weekend met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  81. Greetje weer een heel mooi werk met prachtige dia’s en bewerkingen en een heel mooie tekst. Weeral prachtig gemaakt !!!!
    Wij wensen je nog een heel fijn weekend Gerda & Elza

    Like

  82. Goede morgen lieve Greetje,
    Dit zou een prachtige wereld zijn waar iedereen van droomt maar
    helaas dat zijn dromen ik vind het weer een bijzonder werkje Greetje
    met mooie kleuren en tekst heb er weer echt van genoten en een dikke
    bedankt dat ik dit mooi werk ook op mijn blogje mag plaatsen.
    Greetje ik wens je nog een mooie dag en een prachtig weekend.
    Lieve groetjes van Herbert.

    Like


  83. goedemorgen greetje wens je een fijne dag mvg rudy

    Like

  84. Goede morgen Greetje
    Vroeg in de morgen heb ik weer genoten van je prachtig PowerPoint en met mooie bewerkingen en gedichtje.
    Fijn weekend en vele groetjes Christine

    Like

  85. Goede Morgen lieve Greetje
    Om s´morgens zo begroet te worden
    met zulke mooie beelden.
    Met een tekst die zo waar is.
    En een heerlijke muziek erbij.
    Dag was genieten.!!
    Met hele lieve groetjes en hartelijk bedankt.
    Luci

    Like

  86. Goede morgen Greetje,
    Een prachtige pps “Mischien” hele mooie afbeeldingen en een mooie tekst, van Wil Hanssen, voor iemand die er iets van kan voelen of ruiken. Ik helaas niets, althans niet van het goede. Maar ja je kan niet alles hebben.
    Maar bestond het maar, dan zou de wereled er heel anders uitzien.
    Liefs van Rinus

    Like

  87. Hallo Greetje, misschien is weer een echte parel, zowel wat de prachtige beelden betreft, de mooie teksten met echte levenslessen als de wondermooie muziek. Als al de mensen wilden samenleven zoals je in jou PPS aangeeft, zou de wereld er heel anders uit zien. Deze boodschap zou iedereen MOETEN lezen, en vooral tot zich laten doordringen en….Er naar leven. Heel erg mooi Greetje, onze welgemeende felicitatie’s.

    Nog een fijn en super weekend toegewenst, Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  88. ha die Greetje
    ik ben blij met je lieve woorden , ze verdienen ook wel een 😉
    dus IE is wel weer te gebruiken , maar wel nog wat oppassen , dank je
    slaap wel

    Like

  89. ha die Greetje
    ja zou het niet mooi zijn een wereld zonder haat en nijd
    jij hebt het weer zo in beeld gebracht , dat moet toch mogelijk zijn
    ik had een paar geweldige dagen met vrienden uit den vreemde zo dat heet , wat als den vreemde niet bestond , bestond dan ook haat en nijd niet , ik kan er soms met mijn pet niet bij
    ik zeg bedankt
    en wens je een gezonde nachtrust

    Like

  90. Goeie avond Greetje,
    Super mooi je pps weer heel mooie beelden en een pracht van een gedicht Greetje. Nog een fijne avond verder en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  91. Misschien Powerpoint Greetje.
    Ik wens je een fijne avond toe Greetje,bedankt voor je prachtig werkje “Misschien”..Heel prachtige muziek en wondermooie beelden met veel stillevens en gekleurde meiklokjes , die mooi aangevuld waren met een prachtig gedichtje.Misschien lijkt het te perfect ,een wereld vol vrede en respect. Misschien lijkt het wel raar. Een wereld vol zorg voor elkaar. Misschien lijkt het toch zo gek niet, een wereld vrij van haat en verdriet. Misschien lijkt het wel verrukkelijk, een wereld vol schoonheid en geluk.Misschien lijkt het wel bekend, een wereld van waarde in elk moment.Misschien lijkt het wel fijn een wereld zoals het kan zijn. Proficiat Greetje voor je prachtwerkje,ik wens je nog een gezellige meiavond toe met vriendelijke groetjes van Walter.

    Like

  92. En ik ben jaloers op de mensen die dit kunnen openen.
    Groeten. J@n.

    Like

  93. Goeie avond lieve Greetje ,
    ” MISCHIEN . ”
    wat zie ik hier mooie meiklokjes en heel mooi bewerkt!!!!!
    met een heel mooi gedicht en zacht melodie op achtergrond !!!
    Hééél mooie ppsx !!!! liefs vriendje Jeffy xxxx

    Like

  94. Weer heel erg mooi Blogvriendinnetje
    Groetekes van Cyberoma-Godelieve

    Like

  95. So schön liebe Greetje und die Maiglöckchen als Stlilleben gefallen mir sehr.

    Liebe Grüße von Mathilda ❤

    Like

  96. elisa-juliette en anny

    goede avond Greetje,
    met een heel mooi gedicht en muziek plus de prachtige bewerkte beelden heg je weer een pareltje gemaakt Greetje , lieve groetjes uit LIER en een fijn weekend gewenst .

    Like

  97. Dit is een wereld die we allemaal wensen…maar zolang er mensen wonen, kunnen we er alleen maar van dromen…
    Weer een Pracht Greetje

    Like

  98. Tolles Bild. Ich wünsche dir noch einen schönen Abend. L.G.

    Like

Geef een reactie

