Afbeelding

WENSEN

wensen afbeelding

99 Reacties op “WENSEN

  1. Liebe Greetje heute am Samstag es ist so schön warm geworden von Regen keine Spur nur Sonne pur da fühlt man sich gleich wohler und gehen in die Natur hinaus und das ist wunderschön viele liebe Grüße Klaus

    Like

  2. Ha gelukkig was er dan een wat je wel de moeite waard vond…ja dat andere was een kinderfilmpje maar paste wel onder de tekst van de plaat…wat bij de ingang van school hangt waar oudste kleinkind naar toe gaat.
    Foto van dochter ingepikt…vind de tekst zo leuk.
    Fijn weekend

    Like

  3. Hallo, liebe Greetche, da wollen wir mal hoffen, wir treffen uns im Finale, super schönes Wochenende, Klaus

    Like

  4. Goedemorgen Greetje

    Like

  5. goede morgen greetje bedankt voor je mooie mails yvonne

    Like

  6. Mogge Greetje
    Ja ik liep daar al eerder en wat je zegt het is er schitterend
    Wat in de pps zit zullen we niet zien , maar genieten doen we zeker
    Fijne dag gewenst
    Liefs Karel

    Like

  7. Bedankt voor het mooie berichtje.( de reuma is vandaag wat beter)
    Lieve groetjes van mij.
    Fernand.

    Like

  8. Goedemorgen greetje ik kom je een heel fijn weekend wensen en hopelijk krijgen we toch nog het zonnetje te zien hier zit ze in haar schulp
    liefs en knuff

    Like

  9. GOEDE MORGEN GREETJE BEDANKT NOG VOOR DE MOOIE MAILS.GROETJES YVONNE.

    Like

  10. We wensen je een heel fijn weekend Greetje !!
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  11. Bijna weekend Greetje veel liefs Gita

    Like

  12. dag lieve Greetje
    wat een mooie dag vandaag zo mooi weer en ik wil jou een Gods gezegend weekend toe wensen met alle goeds en heerlijk fietsen
    liefs van mij Greetje je naamgenootje xxx

    Like

  13. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag geniet ervan ! Een engel doet niemand de duvel aan. Het was weer fijn op je mooie blogje te vertoeven Lieve groetjes van Jeannine knuffs

    Like

  14. Lieve Groetjes Greetje

    Like

  15. Liebe Greetche, auch dir einen schönen Donnerstag und drücke bitte für uns die Daumen, beste Grüße, Klaus

    Like

  16. ha die Greetje
    dank je voor je lieve woorden , en zo zijn de glimlachjes voor vandaag ook weer binnen 🙂
    ik nog een dagje werken , en morgen een andere wandeling in een totaal ander landschap
    geniet de dag
    liefs karel

    Like

  17. Goedemorgen greetje ik kom je een fijne dag wensen hier staat laura al te glunderen als het zonnetje schijnt dan voel ik me goed in mijn sas dan kan mijn dagje al niet meer stuk
    Liefs en knuff

    Like

  18. Middag Groetjes Greetje

    Like

  19. Schönen Mittwoch, liebe Greetche, alles Gute für dich, Klaus

    Like

  20. Schitterende Pps. Dank om te mogen mee genieten.
    Zonnige groetjes

    Like

  21. Hallo mateke, hier ben ik dan terug!!!
    Dat zijn hele mooie wensen Greetje,
    Lieve groetjes Brigitte

    Like

  22. ik zie dat ik iets fout typte , die 23 moet 32 km zijn
    mogge Greetje , inderdaad een enom verschil in bad kleding over de jaren heen , maar ik hoop toch echt die boerka’s niet op het strand te zien bbbrrr
    al iets beter met de rug hoop ik , nu doe maar mak an en geniet de dag
    liefs
    karel

    Like


  23. goedemorgen greetje wens je een fijn midweek
    mvg rudy

    Like

  24. Goedemorgen greetje kom je een fijn dagske wensen geniet ervan zeg mijn vrienden vinden je ppsen super mooi ik stuur ze dan ook altijd naar hun door
    Heel veel liefs rosa

    Like

  25. Hallo beste blogvrienden en vriendinnen.

    Ik heb enkele dagen geen bezoekjes kunnen doen.

    Sorry hiervoor.

    Reden hiervan is:

    Een serieuze opstoot van reuma (artritis).

    laat ons hopen dat het de volgende dagen beter gaat.

    Veeeeeel groetjes van mij.

    Like

  26. Fijne midweek Greetje veel liefs dikke knuffel Gita

    Like

  27. ha die Greetje
    het was een pracht wandeling , alleen ergens midden in de duinen een verkeerde markering gevolgd , en dus een wat andere route gelopen en ja ook wat langer 🙂 kwam uit op bijna 23KM
    fijne avond nog

    Like

  28. Groetjes op dinsdag Greetje

    Like

  29. Liebe greetche, es ist immer noch viel zu kalt, wünsche einen guten Tag, Klaus

    Like

  30. ja jullie nog zuidelijker dan wij…al zijn we nu aan de andere kant van brabant…oppassen in breda, maar ok hier een zonnige dag…groetjes

    Like

  31. Fijne dag Greetje

    Like

  32. Dank je Greetje
    Ik ben onderweg naar een mooi gebied , dus de zee ppsje past wel mooi en dan die goede spreuken
    De mobiel gaat zo op de GPS na uit , wens ook jullie een fijne dag
    Liefs Karel

    Like


  33. goedemorgen greetje wens je een fijne dag mvg rudy

    Like

  34. Mooie dag Greetje veel liefs Gita

    Like

  35. Mooie wensen Greetje

    Like

  36. Dag Greetje ben er weer na een paar dagen er tussen uit te zijn geweest

    Like

  37. Liebe Greetche, ich wünsche dir eine gute Woche, KLaus

    Like

  38. ha die Greetje
    dank je voor de glimlach , de pps is die zeker waard
    jammer te horen dat er rugklachten zijn , hopelijk niets ernstigs
    ik fiets deze dagen op een boodschapje na ook niet , vandaag staat in het teken van het HH ( klaar ) en boodschapjes doen
    morgen is een ander verhaal , maar dan neem ik jullie wel mee 🙂
    geniet de dag en betserschap

    Like

  39. Dag Greetje, wij komen je een fijne maandag wensen. Beste groeten van Magda en Luc.

    Like

  40. We wensen je een heel fijne week Greetje !!!
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  41. Greetje weer een super super prachtige pps die stuur ik weer door naar mijn vrienden Liefs rosa

    Like

  42. Fijne start van de nieuwe week Greetje veel liefs van aan het zeetje Gita

    Like

  43. Goede morgen lieve Greetje, jaja, het is alweer van dat zie, zoals altijd enorm mooi, met schitterende bewerkingen en woorden erbij, telkens geniet ik van jouw pps’en Greetje, waarvoor dank. En natuurlijk wil ik jou zeker danken voor al je beterschapswensen en steun, zelfs al ben ik hier een héle tijd niet geweest, toch bleef je bij mij komen, nou, dat noem ik echte ware blogvriendinschap die mij enorm veel deugd doet Greetje.
    Van harte wens ik jou nog een gezellige zomerse week en je krijgt warme dikke knuffels van je dankbare blogvriendinnetje, Rebecca.xxxxxxxxxxxxx

    Like

  44. Bedankt Greetje voor de leuke reactie op mijn pps van K3 Lollypopland
    we zijn fier op onze rode duivels gewonnen van Rusland 1_0 succes voor het oranje elftal voor morgen lieve groetjes Marina

    Like

  45. Hallo Greetje,

    Fijne zondag geniet ervan ! Die altijd gelijk heeft,daar is niet mee te leven. Het was weer fijn op je mooie blogje te vertoeven Lieve groetjes van Jeannine knuffs

    Like

  46. Dag Geertje hele mooie PPS
    Ik heb er maal naar geluisterd de 2 de keer met mijn ogen dicht
    en met mijn gedachten bij mijn dochter die daar ook erg van hield ,
    dat hadden we gemeen gedichtjes mooie prentjes spreuken alles houden .
    Dank u groetjes xxxx Rita…

    Like

  47. Liebe Greetche, danke für deinen Besuch un dein Daumendrücken, hat ja geholfen, super Sonntag, Klaus

    Like

  48. ha die Greetje
    gelukkig dat jij genoten hebt van dat mooie land en zo mooi in beeld gebracht , anderen zagen enkel en alleen hun zweet als ze alleen maar aan die mooie bergen dachten :
    ja Blauwhartje is een kunstenaar met tekst
    jullie dus op de fiets voor een fijne rit
    ik sluit hier af en zal nog een dagje naar het werk
    geniet de dag

    Like


  49. goedemorgen greetje wens je een fijne zondaag mvg rudy

    Like

  50. Weer een hele mooie pps met rust gevende muziek
    Fijne zondag Groetjes Nadia

    Like

  51. Hallo Greetje..
    Dank voor jouw prachtige werkjes !!!
    Deze is ook weer schitterend !
    Ik wens je een heel fijn weekend !
    Groetjes…
    Rita

    Like

  52. Ja ook ik vond het 2 leuke en niet zo kunstig in elkaar gezet maar de keuze van de plaatjes kan ik wel waarderen…groetjes en fijn weekend

    Like

  53. Ha die Greetje
    Ik hoop dat het lukt ,zit alweer in de trein naar het werk en moest opnieuw inloggen
    Ja irritatie is er snel , te snel ,ik dacht zo ,kijk deze twee passen mooi bij elkaar
    Ik wens jullie een fijne zonnige rit
    Lieve mobiele groet

    Like

  54. Danke, liebe Greetche, auch ich wünsche dir einen guten Tag, KLaus

    Like


  55. dag greetje wens je een fijn weekend mvg rudy

    Like

  56. Dag Greetje, een prachtige pps met mooie foto’s en tekst, ik wens je een fijn weekend toe. Beste groeten van Luc.

    Like

  57. Fijne zaterdag Greetje, lieve groetjes Gita

    Like

  58. Hallo Greetje ,supermooie foto’s met een prachtig gedicht van Ben,en mooi melodietje ,wens jou nog een fijn weekend met liefs Marina

    Like

  59. Hallo Greetje,
    Genoten van de mooie powerpoint, mooie plaatjes en teksten.
    Wens je een fijn weekend toe.
    Lieve groetjes, Ria

    Like

  60. Sehr schöne Präsentation wieder Danke liebe Greetje Gruß Kerstin

    Like

  61. I warmly greet you and invite you to watch a new photo album on my blog. Have a nice weekend!

    Like

  62. Allen al de prachtige foto’s van die prachtige plekjes uit de natuur maken je PPs weer heel bijzonder. De mooie wensen gelden natuurlijk ook voor jou, en ik hoor bij de geluksvogels die héél veel van die wensen vervult heb zien worden.Niet allemaal natuurlijk, een mens moet altijd dromen over houden!

    Like

  63. Liebe Greetche, danke für deinen Besuch, hier ist es echt viel zu kalt, beste Grüße, Klaus

    Like

  64. ha die Greetje
    ja best wel een uitslovertje die kat 🙂
    en ja die pps zo vol van mooie lieve beelden
    nu zo mooi wordt het weer ook wel weer 🙂
    ik sluit af en wens je een fijne dag
    lieve groet karel

    Like

  65. Ppsje echt top.mooie muziek en beelden.
    Lieve groetjes.
    Fernand.

    Like

  66. Bijna weekend Greetje veel liefs van aan het zeetje Gita

    Like

  67. Met zulke wensen kan de dag niet meer stuk.Prachtige droombeelden omringd door zwoele muziek doen mensen dromen van al het moois dat nog moet komen.Echt een hele mooie voorstelling weer Greetje.

    Like

  68. Goede avond Greetje.
    Dat was weer een prachtige pps met mooie vredige landschappen hele mooie wensen pps met mooie rustige muziek er bij was mooi om te zien.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  69. Wensen, is een pracht van een pps-voorstelling.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes
    Etienne

    Like

  70. Gut gemacht. Liebe Grüße von uns. Wolfgang

    Like

  71. Hallo Greetje,
    Heel mooie PowerPoint met mooie wensen en foto’s , kan ik telkens van genieten !!

    Fijne donderdag en een mooie aanloop naar het weekend toe geniet ervan ! Een gewone goeie papa is onbetaalbaar Het was weer fijn op je mooie blogje te vertoeven Lieve groetjes van Jeannine knuffs

    Like

  72. elisa juliette en anny.

    goede middag Greetje,
    op de klanken van een mooie melodie en prachtige beelden hebben wij genoten van een juweel PowerPoint en dank voor de wensen dat is wederkerig lieve Greetje ,met groetjes uit LIER.

    Like

  73. Hallo Greetje wat een prachtige pps is dit weer.
    Mooie woorden en wensen, die ik jou ook wil toewensen.
    Foto’s zijn prachtig net als de muziek.
    Kortom weer een prachtig geheel.
    Groetjes Irma

    Like

  74. Hallo Greetje,
    Ik heb weer genoten van je mooie pps, wederom mooi gemaakt en ook weer de mooie teksten van Ben passen er helemaal bij.
    Nog een mooie dag verder en groetjes, vava

    Like

  75. Dag Greetje ik wens je een fijne donderdag

    Like

  76. liebe Greetche, das ist wieder sehr schön, alles Gute, Klaus

    Like

  77. Lieve Greet,
    Telkens weer raak ik ontroerd door die heel mooie pps.jes van jou.
    Opnieuw zo’n prachtige presentatie met een mooie melodie en prachtige beelden.
    Ik kan zo genieten van die hemelse muziek en wil je dan ook bedanken om me telkens dit prachtig werk door te sturen.
    Lieve Greetje, het zou zo mooi zijn in deze wereld moest iedereen deze oprechte en lieve wensen in werkelijkheid kunnen omzetten.
    Er zijn zoveel mensen die dagelijks aan hun bed gekluisterd zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat bij het horen van deze wondermooie muziek , zij zich een beetje beter voelen.

    Nogmaals dank, lieve Greetje, een fijne donderdag en ook zoveel wederkerige wensen voor u en u echtgenoot.
    Joske.

    Like

  78. Dag Greetje

    Je hebt weer een mooie powerpoint gemaakt Greetje.
    Met de muziek “Dolannes Melodie” dat ik al zeer lang ken
    en wat ik prachtig vind heb je het helemaal mooi af gemaakt.
    Deze muziek staat ook op de film van ons 25jarig huwelijksjubileum
    Ook het mooie gedicht van Ben is heel knap gemaakt.
    Zeker een proficiat waard.

    Ik wens je samen met je man nog een fijne dag toe Greetje

    Lieve groetjes
    Marcel

    Like

  79. Dag Greetje,
    Een prachtige pps
    Met mooie beelden
    prachtige gedicht
    en mooie muziek.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  80. Fijne donderdag Greetje
    Prachtig PowerPoint en met mooie beelden gedichtje.
    Vele groetjes Christine

    Like

  81. Greetje,
    Het was weer genieten van je mooie presentatie met prachtige beelden ,
    overgangen en de bijzonderen tekst !!
    Wens je een fijne donderdag,
    met de live groetjes Celia.

    Like

  82. ha die Greetje
    ja het is een pracht bloempje , en gelukkig zien we ze steeds weer meer , in bermen en velden
    ja ik geniet mijn vrije dagen hoor , heb ze tot rustdagen bestempelt 🙂
    geniet de dag
    LG. karel

    Like

  83. fijne donderdag Greetje veel liefs Gita

    Like

  84. Goeie morgen Greetje ,,,
    ” WENSEN .”
    prachtige natuurbeelden en mooie bewerkingen !!!!
    met een héél mooi gedicht en leuk deu,tje op achtergrond !!!
    Prachtige ppsx … heel mooi gedaan !!!!
    lieve groetjes van vriendje Jeffy xxx

    Like

  85. Prachtig sluit me helemaal bij Ben aan je hebt er weer een juweetje van gemaakt Greetje liefs Blauwhartje

    Like

  86. Hallo Greetje
    Dank dat ik mocht genieten van deze prachtige pps.
    Mooie beelden, tekst en rustgevend muziekje.
    Ik wens je nog een fijne donderdag.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  87. Waw Greetje heel mooi pps met mooie beelden en tekst
    Ik heb er weer enorm van genoten.
    Veel liefs Gerda

    Like

  88. Na een behoorlijk Crash, is jouw PPs een van het eerste dat ik weer zie.
    Wat fijn om alles weer te kunnen zien.
    Ook al zit ik nog met veel werk, het was heel fijn om je beelden …. je goede wensen en de prachtige wensen van Ben en jou te lezen.
    Heel veel dank en lieve groetjes.
    Luci

    Like

  89. Wow Greetje…prachtige presentatie
    Ha de gedichtenmaker ook van de partij…en hij heeft gelijk
    Dat heb je weer mooi gedaan…het blijven juweeltjes.
    Maar ik heb ook van de tekst genoten…zoveel goede wensen en dan voor alle mensen, wat wil je nog meer…
    Ja slapen…en dat ga ik nu ook doen…welterusten

    Like

  90. Hartelijk bedankt Greetje, heel erg mooi! Welterusten en morgen gezond weer op! Hartelijke groeten van Trees.

    Like

  91. héél mooi blogvriendinnetje
    welterusten van Cyberoma-Godelieve xxxx

    Like

  92. Dat heb je weer mooi gedaan….

    Like

  93. Catharina Gelens (Cathy)

    weer mooi gedaan Greetje ,al die wensen wens ik u ook toe. en hoop dat ze uit zullen komen.
    Ik heb er weer van genoten.
    nog een goede nacht toe gewenst met zeer mooie dromen.
    Cathy

    Like

  94. Greetje
    ” wensen ”
    64 trof nooit de ware meer na ’75
    pech met van alles en nog wat
    long patiënt sinds 2007
    en wat denk je
    “ik leef en maak gein ”
    jij maakte een pps met tekst die op mij past
    en ik denk wel op velen
    bedankt
    liefs
    karel

    Like

  95. Dag Greetje
    Hartelijk dank dat ik mee mag genieten van u wondermooi pps werk
    zo prachtig mooie muziek om weg te dromen en een mooie tekst proficiat
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  96. dag lieve Greetje ik was nog op en zie deze binnen komen
    wat een prachtige woorden wat een mooi gedicht van Ben klinken
    wat mooi gemaakt en mooie foto s en bedankt voor al je mooie wensen
    die wil ik jou ook toe wensen gezondheid geluk en vrijheid en Gods zegen
    wil ik jou allemaal toe wensen in alle liefde
    welterusten voor straks
    liefs van Greetje je naamgenootje xxx

    Like

  97. Prachtige Power Point, Greetje! Mooie beelden, mooie muziek en goede tekst van Ben. En dan jouw creativiteit om er een mooi geheel van te maken! Ik word hier altijd blij van! Dank je wel voor het delen!

    Like

Geef een reactie

