Afbeelding

ZIJN WE VERGETEN

zijn we vergeten

127 Reacties op “ZIJN WE VERGETEN

  1. Ben er weer Greetje na een fijne vakantie

    Like

  2. Lieve groeten Greetje

    Like

  3. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag geniet ervan Dankbaarheid, is het ‘geheugen’ van het hart. Het was weer fijn hier op je mooie blogje te zijn Lieve groetjes Jeannine

    Like

  4. Ja Greetje de tijd is daar dat we genieten als het weer het toelaat…groetjes en fijne dag

    Like

  5. ha die Greetje
    ja zelfs als de natuur boos is , is ze nog mooi
    denk dat je nog wel bekende plekjes zag tijdens de wandeling , kwam o.a langs hotel De Witte Bergen 🙂
    zonnige groetjes terug
    ik zal naar het werk
    geniet de dag

    Like

  6. Hallo, liebe Greetche, hier ist auch wieder alles im Lot, alles Gute, Klaus

    Like

  7. Goede morgen Greetje lieve groetjes van aan het zeetje Gita

    Like


  8. goedemorgen greetje wens je een fijne dag mvg rudy

    Like

  9. Lieve groetjes en voor straks een fijne dag.

    Like

  10. Goede middag Greetje,
    Een hele mooie pps was deze van jou weer..
    Ik krijg jouw ppsjes toe gestuurd van Willy Vandevyvere..
    Mooie beelden met mooie animatie’s..
    De muziek was ook mooi..

    groetjes v Aafke.

    Like

  11. Liebe Greetche, alles gut bei dir, schönen Mittwoch, Klaus

    Like

  12. ha die Greetje op deze zonnige morgen
    denk dat jullie wel gaan fietsen , nee ik zal weer naar het werk
    ja zo knap dat ze deze prachtige vogel zo konden helpen en ik hoop dat ze de zot die de snavel er afschoot hebben opgesloten
    geniet de dag

    Like

  13. Fijne midweek Greetje lieve groetjes Gita

    Like

  14. Goedemorgen greetje vandaag ziet het er toch wat beter uit het zonnetje probeerd er door te geraken we moeten er vandaag dan van genieten want morgen zou het terug een regendag worden
    Liefs rosa

    Like

  15. goedemorgen greetje wens je een fijn midweek mvg rudy

    Like

  16. Nee wij ook niet meer…bewuste keuze.
    De vrijheid van gaan en staan wanneer we willen is ook veel waard.
    Groetjes

    Like

  17. Fijne dinsdag Greetje veel lief van aan het zeetje Gita

    Like


  18. goedemorgen greetje wens je een fijne dag mvg rudy

    Like

  19. Hallo Greetje na een druk country 3 daagse wil ik jou komen bedanken voor de reactie op mijn pps”Dixieland by Elvis Presley,maak er een gezellige week van tussen de regenvlaagjes door met liefs Marina

    Like

  20. ha die Greetje
    ja inderdaad een blog vol waarheden en als laatste war valse dingen 🙂
    zon heb ik niet gezien , maar maakte een fijn wandelingetje , veel paddenstoelen en op het eind , vlak bij huis nog een hertje , en nu regent het
    lieve groetjes Karel

    Like

  21. Liebe Greetje einen schönen Montag und ganz viel Sonnenschein das wünsche ich dir Klaus

    Like

  22. Liebe Greetche, hab mich über deine Grüße sehr gefreut, eine gute Woche für dich, Klaus

    Like

  23. Goedemorgen greetje ik kom je een hele fijne start van de nieuwe week wensen geniet van alles wat je ook gaat doen

    Liefs rosa

    Like

  24. Dag Greetje,
    Hier ben ik terug na mijn pc crash!
    Een prachtige power, en gedicht, lieve groetjes Brigitte

    Like

  25. We wensen je een fijne start van een nieuwe week Greetje
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  26. v goedemorgen greetje wens je een fijne nieuwe week
    mvg rudy

    Like

  27. Lieve groetjes en een aangename week.

    Like

  28. ha die Greetje
    dank voor de felicitatie , we hadden een fijne middag met familie en vrienden op een mooie locatie
    ja wat zon ppsjes voor hopelijk een zonnige zondag
    hopelijk troffen jullie het ook
    fijne avond nog

    Like

  29. Ja kreeg die zomaar in mijn mailbox…en ja dan doe je er wat mee whahaha
    Groetjes en fijne avond

    Like

  30. Hallo Greetje,

    Fijne zondag En voor morgen een mooi begin van de week gewenst geniet ervan Veel pluimen, geven sterke vleugels. Het was weer fijn hier op je mooie blogje te zijn Lieve groetjes Jeannine

    Like


  31. goedemorgen greetje wens je een fijne zondag
    mvg rudy

    Like

  32. Fijne zondag Greetje veel liefs en een dikke knuffel Gita

    Like

  33. Hey Greetje…

    Ik wens je een gezellig weekend toe !
    Groetjes..
    Rita

    Like

  34. Oeps ik moet helemaal beneden toe. Prachtig mooie foto heb je gemaakt.
    Fijne weekend gewenst.

    Like

  35. Dag Greetje ik wens je een fijn weekend

    Like

  36. Ook ff een fijn weekend wensen…en een leuke verjaardag gehad?
    Of vieren jullie het in dit weekend?
    Groetjes

    Like

  37. Guten Tag, liebe Greetche, es ist heute relativ schön, alles Gute für dich, Klaus

    Like

  38. ha die Greetje
    ja leuk en zelfs interessant vond ik
    ik was al ff op de fiets naar de ANWB om een kadobon
    bij de bakker een half bruin , bij de visboer een versgebakken kabbeljouw fillet en tijdens het wachten 2 haringen laten glijden , ja en toen pech in de anderhalve KM naar huis drijfnat 🙂
    ik moet alleen vandaag werken en dan weer drie vrij 🙂
    geniet ondanks regen
    de dag

    Like

  39. Weer eens langs geweest om wat pps-en te bekijken. Het is steeds kijken, luisteren en genieten. En nadenken over die teksten, maak er nog een fijn weekend van.
    Groetjes Ronny

    Like


  40. goedemorgen greetje wens je een fijn weekend
    mvg rudy

    Like

  41. Liebe Greetche, schönes Wochenende, alles Gute, Klaus

    Like

  42. Liebe Greetje alles liebe zum Geburtstag wünscht dir Klaus und mit viel Gesundheit Glück und Zufriedenheit sei ganz lieb gegrüßt und schönes Wochenende Klaus

    Like

  43. Einen schönen Freitag liebe Greeje und alles alles liebe zum Geburstag Glück und Gesundheit.Grüße dich lieb Gislinde

    Like

  44. Bijna weekend Greetje lieve groetjes en een dikke knuffel Gita

    Like

  45. Greetje we wensen je een heel fijn weekend
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  46. goedemorgen greetje wens je een fijne dag mvg rudy

    Like

  47. Goede morgen lieve Greetje, uit het aller diepste van mijn hart, kom ik jou een dikke proficiat wensen met jouw verjaardag vandaag !!! Van harte wens ik jou er nog mooie, lange, gelukkige, maar zekers vele gezonde jaartjes erbij en hopelijk mogen wij hier ook nog heel lang genieten van je zo prachtige blogje, met telkens die schitterende pps’en erop, waar ik echt enorm veel van geniet. Maak er een gezellige dag van, samen met familie/ vrienden, eet een lekker stukje taart (spring nadien maar van je weegschaal Greetje) lol…..en geniet zeker van een heerlijk drankje. Veel plezier en mijn gedachten gaan zekers bij jou zijn vandaag. Sorry dat ik je hier geen bloemetje kan geven op deze blog. Warme dikke verjaardagknuffels van je blogvriendinnetje Rebecca en tot de volgende keer lieve Greetje. xxxxxxxxxxxx

    Like

  48. Hallo Greetje wens je een fijne dag

    Like

  49. Danke liebe Greeje dir einen schönen Tag lieber Gruß Gislinde

    Like

  50. Lieve Greetje,
    Sorry dat ik wat laat ben maar je hebt opnieuw zo’n mooie ppsx gemaakt. De tekst is herkenbaar en zie je in het dagelijkse leven.
    Ook de mooie melodie komt tot zijn recht.
    Telkens weer slaag je er in om dit alles in een prachtige powerpoint om te toveren.

    Bedankt lieve Greetje.

    Liefs,
    Joske.

    Like

  51. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag En een mooie aanloop naar het weekend geniet ervan Niet elkaar aanvallen, maar aanvullen. Het was weer fijn hier op je mooie blogje te zijn Lieve groetjes Jeannine

    Like

  52. Liebe Greetche, hier zeigt sich heute die Sonne, beste Grüße, kklaus

    Like

  53. ha die Greetje goede morgen
    ja we hadden een heel mooie wandeling bij heerlijk wandel weer , en daar hoort een lekkere hap en snap bij hé 🙂
    en een heerlijke rustige pps past dan goed na afloop
    hier is het prachtig weer en ben ik aanstonds weg voor een wandelingetje in m’n tuintje
    geniet de dag
    liefs
    karel

    Like


  54. goedemorgen greetjt ens je een fijne dag mvg rudy

    Like

  55. Fijne donderdag veel liefs Gita

    Like

  56. Goede avond Greetje..
    ben weer komen genieten van jouw schitterend werkje .
    Supermooi !!!!

    Groetjes..
    Rita

    Like

  57. ha die Greetje
    na een korte nacht kwam een lange dag , maar een pracht dag zoals je zelf al zegt een mooie omgeving , ik hoop dat de kiekjes wat zijn gelukt
    ja en jou mooie pps paste perfect in dit geheel
    slaap wel

    Like

  58. Lieve groetjes en nog een fijne avond.

    Like

  59. Fijne dag gewenst Greetje

    Like

  60. Liebe Greetche, kannst du mir nicht den Sommer schicken, schönen Mittwoch, Klaus

    Like

  61. Ja er is een diversiteit aan ppsjes en sommigen springen eruit…
    Vond het ook een mooie…groetjes en fijne dag

    Like

  62. Hallo roosje ik kom je een hele fijne dag wensen hier is het maar frisjes we zitten precies al in de herfst maar we gaan toch proberen om er van te genieten
    Liefs rosa

    Like

  63. Midweekgroetjes Greetje en een mooie dag lieverd

    Like


  64. goedemorgen greetje wens je een fijn midweek
    mvg rudy

    Like

  65. bedankt voor je mooie pps groetjes yvonne

    Like


  66. dag greetje wens je een fijne namidag
    mvg rudy

    Like

  67. Schitterende pps. Prachtige muziek van Klaus Wunderlich.
    Deze was ik toch even kwijt. Blij zijn muziek terug te horen.

    Nog een prettige week.
    Groetjes

    Jo

    Like

  68. Liebe Greetche, hier ist es Herbst, wünsche einen guten Tag, Klaus

    Like

  69. ha die Greetje
    dus als het regent ga jij bij de kapper zitten , zal je er de laatste week veel zijn geweest 🙂
    hier is het nu zonnig , maar ja voor hoelang , ik zal nog een dagje naar het werk en dan wat vrij
    Leuk hé deze katten blog , pps en filmpje passend bij de mop
    nu veel plezier bij de kapper

    Like

  70. Hallo Greetje,
    Wens je een mooie week toe.
    Genoten van de mooie powerpoint.
    Lieve groetjes,
    Ria

    Like

  71. Goeie avond Greetje,
    Prachtig je pps weer Greetje heel mooie beelden, bewerkingen en gedicht. Nog een heel fijne avond en nachtrust en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  72. Lieve groetjes en voor morgen een fijne dinsdag.

    Like

  73. Heel mooi dit en ja mensen lopen zo langs je voorbij en als je even goedendag zegt dan draaien ze zich om met een vreemd gezicht alsof je van een andere planeet komt zo lijkt het wel. Merk vaak dat mensen zich afsluiten. Ben heeft het weer heel mooi verwoord en jij hebt er een prachtig kleedje van gemaakt je bent een toppertje

    Liefs Blauwhartje

    Like

  74. Maandagse groeten Greetje

    Like

  75. Danke liebe Greetje wünsche dir auch eine gute und glückliche neue Woche ja ich Denke der Sommer ist auch vorbei es war ja auch kein richtiger.Lieber Gruß Gislinde

    Like

  76. Liebe Greetche, alles Gute von hier leider bei Regen, eine gute Woche, Klaus

    Like

  77. Wens je een fijne nieuwe week Greetje

    Like

  78. ha die Greetje
    nu het zal denk ik een natte werkdag worden , ach wie weet geluk als gisteravond , maar nemen zo het komt
    ja een pracht pps , welke me aan het terug denken bracht naar een heel mooie fiets vakantie 🙂
    ik sluit af en wens jullie een fijne da

    Like

  79. Hallo Greetje,
    Weer een prachtige pps van jou hand.
    Woorden om ook goed over na te denken, de mensen zijn tegenwoordig alleen maar met zichzelf bezig.
    Mooie overgangen en muziek maken het geheel compleet.
    Groetjes Irma

    Like

  80. Wauw greetje dat is weer het neusje van de zalm zenne met prachtige natuurbeelden en wat prachtige kleuren en ook de tekst heb er weer van genoten en dat gaan mijn vrienden ook doen
    Liefs rosa

    Like

  81. Héél mooi ppsje Greetje met mooie een tekst en bewerkingen !!
    We wensen je nog een fijne dag
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  82. Fijne sart van de nieuwe week Greetje lieve groetjes van aan het zeetje Gita

    Like

  83. goedemorgen greetje wens je een fijne nieuwe week
    mvg rudy sorry ik krijg je pps niet open

    Like

  84. Hallo lieverdje weeral een prachtige pps met mooie beelden effecten gedicht en mooie muziek knap gedaan likeve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  85. Heel mooie voorstelling en ook de tekst
    groetjes Nadia

    Like

  86. Avondgroet lieve Greetje,
    ” Zijn we vergeten . ”
    Héél mooie beelden en mooie bewerkingen!!!!
    met een héél mooi gedicht en leuk deuntje op achtergrond !!!!
    EEN PARELTJE van een ppsx !!!! Liefs vriendje Jeffy xxx

    Like

  87. Hallo Greetje,
    Wat was het weer mooi om je nieuwe pps te zien, de teksten zijn ook nu weer veelzeggend.;Nog een fijne avond en groetjes, vava

    Like

  88. Prachtig, Greetje!!!

    Like

  89. Tolle Bilder. Hast du klasse gemacht. Ich wünsche dir noch einen schönen Sonntagabend. L.G.

    Like

  90. Nou met geduld heb ik wel eens wat moeite maar de rest ben ik zeker niet vergeten. Helaas zijn veel mensen soms alleen maar een beetje laks want écht vergeten zijn ze het vast niet.

    Like

  91. Door omstandigheden niet in de gelegenheid te mogen zijn om te reageren op alle vorige, zoals altijd weer, super pps-en maar ik ben er weer hoor en bij deze DANKmetKNUFFEL voor deze alweer zo mooie pps.
    Uit een stormachtig Amstelveen nog wat Fijne avonduurtjes toegewenst en alvast een Liefdevol/MooieNw.week met ZonnigeMomenten.
    LIEVEavondGroetjes ingesloten

    Like

  92. Hallo Greetje,
    Heel mooie PowerPoint weer, met een mooie tekst een beautyke !!

    Fijne zondag en voor morgen een mooi begin van de week gewenst geniet ervan Niet elkaar aanvallen, maar aanvullen. Lieve groetjes Jeannine

    Like

  93. Liebe Greetje einen zufriedenen glücklichen Sonntag wünsche ich dir mit vielen lieben Grüßen Klaus

    Like

  94. Hoi, Greetje,

    Dat heb je wederom weer mooi gedaan, ik kan niet anders zeggen.
    Mooie afbeeldingen en subtiel gebracht. Dank voor het gebruik van mijn woorden…

    Ben

    Like

  95. Dir auch einen schönen Sonntag wieder wunderschön das Gedicht und die Musik schöne aufnahmen.Ich wünsche dir noch einen schönen Tag.Liebe Grüße Gislinde

    Like

  96. Oh, wie toll wieder, alles Gute, einen guten Sonntag, Klaus

    Like

  97. Dag Greetje

    Sommige dingen zijn het vergeten waard.
    Andere dingen kunnen en willen we niet vergeten.

    Een mooie powerpoint Greetje.
    Met een mooi gedicht van Ben van Klinken.
    Dat mag ook eens geschreven zijn.

    Lieve groetjes
    Marcel

    Like

  98. Lieve Greetje.

    Gedicht, beelden en de muziek vormen weer een prachtig geheel.
    Maar veel belangrijker is het grondig te lezen, en ja… een voorbeeld te nemen aan je tekst..
    We vergeten zulke dingen wel vaak in onze samenleving.

    Dank je wel Greetje, prachtig gedaan, en wens je een heerlijke Zondag.
    Lieve groetjes van mij.
    daag.
    Luci

    Like

  99. Knappe pps Greetje en we zijn inderdaad vergeten hoe we met mensen moeten omgaan , dat ontdek ik alle dagen in deze egoïstische wereld.
    Ieder voor zich is het geworden.

    Like

  100. elisa-juliette en anny.

    hallo Greetje weer een schitterende voorstelling met leuke muziek en tekst met een levensles. nog een mooie zondag gewenst met lieve groetjes uit LIER.

    Like

  101. ha die Greetje
    ja best een lach waard op deze sombere dag , al is het hier nog droog en hoop ik dat de regen aan schiphol voorbij gaat 🙂
    ach we krijgen vast nog een pracht van een nazomer , toch
    geniet de dag

    Like

  102. Mooie wensen en heel subtiel gebracht; het is allemaal in harmonie (beeld en muziek); en de foto’s: ik weet niet of je ze zelf maakt of van het internet haalt, maar ze zijn heel mooi.

    Like

  103. Goedemorgen Greetje.
    Dat was weer genieten op deze vroegemorgen ,
    van een prachtige presentatie met mooie beelden ,bewerkingen en
    super fijne tekst. en niet te vergeten ’t mooie deuntje op de achtergrond!
    Wens je verder een mooie Zondag,
    Met de lieve groetjes CELIA.

    Like

  104. Goede morgen lieve Greetje, na ziek te zijn geweest, kom ik er hier eindelijk door, maar op mijn gemakje hoor. Jaja, deze pps van jou is alweer heel mooi, met schitterende effecten en het is waar ook, al de zo prachtige woorden die erop staan. Tegenwoordig is het zeker niet meer als vroeger, de mensen spraken en hielpen elkander veel sneller dan nu het geval is. Vriendelijk dank Greetje, ik heb er echt van genoten, wat zeker ook mijn vrienden zullen doen. Van harte wens ik jou nog een fijne zondag en prachtige week, ondanks het mindere goede weertje, nou, dan gaan we wat meer genieten van ons “bloggenlandje” hé Greetje. Warme dikke knuffels van je blogvriendinnetje Rebecca, en tot de volgende keer lieverdje. xxxxxxxxxxx

    Like

  105. Zijn we vergeten…Powerpoint Greetje.
    Ik wens je een aangename zondagmorgen toe Greetje ,dank je wel voor het wondermooi werkje”Zijn we vergeten”. Heel mooie muziek met wondermooie bewerkte beelden in veel verschillende kleuren : al het moois wat moeder aarde te bieden geeft. met een prachtig gedichtje erin verwerkt. Zijn we vergeten. Hoe het is om iemand te groeten. Een onbekende, zomaar op straat: en zonder dat ook te moeten. Zijn we vergeten. Om een mens in zijn zijn waarde te laten, zonder alles beter te weten. Om iemand gewoon uit te laten praten. Zijn we vergeten. Om geduldig te wachten, tot het moment het jouw beurt is, neem dat eens op in je gedachten. Zijn we vergeten. Om menselijk te zijn. Om iemand te helpen,te steunen: de moeite is vooral klein.. Zijn we vergeten, Dat niet alles om onze ego gaat. Dat we het samen moeten oplossen, daar heeft ieder zijn baat. Zijn we vergeten. Hoe het leven zou moeten lopen. met liefde en aandacht voor iedereen. Respect kun je niet kopen…Prachtwerk Greetje proficiat en dank je wel, ik wens je nog een gezellige zondag toe met vriendelijke groeten van Walter.

    Like

  106. Treffend gedicht, dat niet vaak genoeg overwogen wordt in deze gejaagde moderne wereld, waar iedereen een eiland op zichzelf is geworden. En die muziek van Klaus Wunderlich is weer de juiste voor het weergegeven sentiment. Ik heb 32 liedjes op m`n I-tunes zitten van Klaus Wunderlich, want wij houden allebei ook van orgel muziek.
    All the best to you both,
    Hanny & Albert.

    Like

  107. ha die Greetje
    een tekst naar mijn hart
    een hart dat soms weent
    daar ik te vaak mee maak , ach hij doet het wel , maakt het werk wel af
    maar men het mij nooit vraagt , ik noem zij die dit zo doen ” tuig ” lui die geen functie zouden mogen hebben om dit te doen
    Zo ben ik weer , zie zelfs Rinus hier , ja dit past mooi bij jou schitterende creatie Greetje , vloeiend van de ene in de andere overgang
    ik sluit zo af en wens je een goede nacht

    Like

  108. Ha een nieuwe en weer een mooie…en nee ik ben dat niet vergeten en probeer me er nog steeds aan te houden.
    Fijne zondag

    Like

  109. Dag Greetje,
    Een prachtige pps
    Mooie beelden
    Prachtig gedicht
    en toffe muziek.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  110. Prachtige pps Greetje
    Met mooie beelden en gedichtje waar veel waarheid in zit.
    Ik wens je nog een fijne zondag.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  111. Eine schöne PPS liebe Greetje. Herrliche Bilder, sehr schöne Musik.

    Hab einen schönen Sonntag. GLG Mathilda ❤

    Like

  112. Goede avond Greetje,
    schitterende natuurbeelden waar ik andermaal van heb kunnen genieten,proficiat en bedankt.
    Nog een goede nacht en een fijne zondag met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  113. I Have a dream, prachtige PPS met een hle pooie instrumentale versie van de ABBA song. Heel mooi gebracht Greetje, ozen felicitatie’s he, en nog een heel fijn weekend toegewenst.

    Groetekes van Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  114. Goede avond Greetje.
    Dat was een hele mooie natuur pps van je mooi gedicht en rustige muziek er bij.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  115. Goeden avond Greetje,
    zijn we vergeten is weer een zeer mooi pps, echt schitterend.
    Groetjes
    Etienne

    Like

  116. goede avond lieve Greetje
    wat een fris mooi kunstwerk heb je gemaakt schitterend ,het is wonderschoon om zo Gods schepping te zien in de foto s van natuur is prachtig met mooie gedicht van Ben v klinken en dan die bewerkingen elke keer weer anders schuift het zo er door heen kunstig zo gemaakt ,dan die vrolijke heerlijke muziek het is genieten ,dank je wel hier voor
    Gods gezegend weekend en veel liefs van Greetje je naamgenootje xxx

    Like

  117. schitterend reflectie beelden blogvriendinnetje , mooi gedichtje en jouw effekten = is een super pps
    groetjes van Cyberoma-Godelieve xxxx

    Like

  118. Greetje wat heb jij dit mooi gemaakt en omschreven heel mooi

    Like

  119. Goede avond Greetje prachtige foto’s ,presentatie en muziek,met een mooi gedicht van Ben van Klinken,bedankt voor de reactie op mijn pps”Teddy bear” by Elvis”nog een mooie avond en een gezellige zondag met liefs Marina

    Like

  120. fijn weekend Greetje
    Was weer genieten van je mooie PowerPoint.
    Vele groetjes Christine

    Like

  121. Gut gemacht die pps, Schöne klare Bilder. Ein schönes Wochenende wünschen wir. LG. Wolfgang

    Like

  122. Prachtige Pps daar heb ik kunnen van genieten
    dank Greetje
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  123. Erg mooi weer, Greetje. Schitterend met die natuuropnamen…..

    Like

Geef een reactie

