Afbeelding

PESTEN

Naamloos.jpgPESTEN

116 Reacties op “PESTEN

  1. Dag lieve Greetje
    ‘ Pesten’ zo een mooie pps alweer,altijd met zo’n prachtige beelden en aangrijpende tekst van Karin.
    Bedankt nog Greetje om het bezoekje aan mijn gastenboek.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes
    Monique

    Like

  2. Dag Greetje, wij komen je een fijn weekend wensen. Beste groeten van Magda en Luc.

    Like

  3. Dag Greetje, bedankt voor je bezoek, ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc xxx

    Like

  4. Liebe Greetje einen schönen Samstag und einen besinnlichen 1 Advent wünscht dir Klaus mit ganz lieben Grüßen Klaus

    Like

  5. Liebe Greetche, schönen 1. Advent, Klaus

    Like

  6. Fijn weekend Greetje en veen lieve groetjes en dikke knuffels van ons

    Like

  7. Dag Greetje, bedankt voor je bezoek, ik wens je een fijn weekend toe. Beste groeten van Luc xxx

    Like

  8. Lieve groetjes en een fijn weekend.

    Like

  9. Wünsche dir liebe Greetje ein schönes Wochenende und einen schönen ersten Advent lieber Gruß von mir.Gislinde

    Like

  10. ha die Greetje
    ja ik zag weer eens een keer het nieuws , wat een ellende is er rond de aarde , vreselijk , dus ik keek ff in m’n archief en trof deze hele mooie van jou en dacht , ja die past , toch
    Mooi plaatsje ook weer en zelfs onbekend en dat is de glimlach 🙂
    ik had wandel plannen voor vandaag , maar echt te laat thuis van het werk afgelopen nacht , dus maar lekker uitgeslapen en nu wat een rustdag
    geniet de dag
    lieve groet Karel

    Like

  11. Liebe Greetche, der Winter hält nun bei uns Einzug, sei gegrüßt, Klaus

    Like

  12. Hoi greetje
    Ja er stond in doorsturen maar ik plaats die dan is ook een soort van delen maar dan met jullie…de kunst van zelf maken heb ik niet onder de knie maar kom me toch soms mooie tegen…zoals vandaag ook weer die van Armoede bij karel…een pracht om over na te denken…fijn weekend

    Like

  13. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne vrijdag mvg rudy

    Like

  14. Greetje we wensen je een héél fijn weekend
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  15. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag op weg naar het weekend Het was weer fijn op je mooie blogje te vertoeven Hoop, een streepje licht in de duisternis Liefs Jeannine

    Like

  16. Donderdagse groeten Greetje

    Like

  17. Liebe Greetche, dem Wochenende entgegen, KLaus

    Like

  18. Fijne donderdag lieve groetje dikke knuffel Gita

    Like

  19. Greetje ik kom je een heel fijn dagje wensen genietvan alles wat je ook gaat doen
    Liefs rosa

    Like

  20. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  21. Zonet uw nieuwe ppsx voorstelling bekeken. Heel mooi gedaan, Greetje, met een veelzeggende tekst en prachtige beelden
    GRoetjes
    Febe

    Like

  22. Liebe Greetje danke dir für die lieben Kommentare einen schönen Abend wünscht dir Klaus

    Like

  23. Ha dan was je op hetzelfde moment op wp als ik haha
    Ja waren 2 vierkante platen na elkaar en dat vind ik er niet zo mooi uitzien…dus omgewisseld met deze.
    De andere komt wel weer een keer 😉
    Groetjes en fijne avond

    Like

  24. Lieve groetjes en een fijne woensdag.

    Like

  25. Liebe Greetche, heute ist es bei uns richtig schön, schönen Tag für dich, Klaus

    Like

  26. Ha die Greetje
    van uit de trein opweg naar het werk dank voor de glimlach , ja Utrecht mooie stad en ook mooi in beeld gebracht in de pps
    Wens jullie een fijne dag
    Lieve groet
    Karel

    Like

  27. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn midweek mvg rudy

    Like

  28. Goedenavond Greetje
    Pesten is iets waar menigeen ooit mee te maken krijgt.
    U heeft een zeer mooie pps gemaakt mooie afbeeldingen, een mooi gedichtje en een mooie song.
    Zeer mooi.
    Groetjes
    Etienne

    Like

  29. Goedeavond Greetje jeheb weer een mooie PowerPoint neergezet .
    Groetjes Eddy

    Like

  30. Ha die Greetje
    vanaf het werk , waar het mooi maar fris weer is
    Ja een mooie stad om door te zwerven wat je dan ook al eens deed ,en nu in herinnering gebracht 🙂
    went jullie smakelijk en een fijne avond
    frisse groet Karel

    Like

  31. Dinsdagse groeten Greetje zonder jou te pesten

    Like

  32. Liebe Greetje danke für deinen lieben Worte hier ist es sehr kalt geworden heute Morgen waren es 4 Grad Minus ja der Winter kommt jetzt mit aller Macht einen glücklichen frohen Dienstag wünscht dir Klaus

    Like

  33. Fijne dinsdag en lieve groetjes vanuit Bredene aan zee

    Like

  34. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  35. Dag Greetjes…
    Wens je een zeer aangename week !!!
    Grts..
    Rita

    Like

  36. Lieve groetjes en een fijne week.

    Like

  37. Liebe Greetche, ich danke für den schönen Kommentar und wünsche eine gute Woche, Klaus

    Like

  38. Lachen is gezond en de rimpels komen op de juiste plek 🙂
    Wens je een goede start van de week en denk erom op tijd lachen haha
    Groetjes

    Like

  39. ha die Greetje
    kan net nog , heb de schoenen al aan , en ik zal zo weer naar het werk gaan
    ja een mooie pps welke het leven mooi door neemt , soms zit het mee soms zit het tegen
    zo ook met het bezoeken van een ander land , Polen is van wat ik hoor en lees een mooi land en jullie kunnen dat dus beamen , en ik ben dus blij dat er een plaats is die nog onbekend is 🙂
    geniet de dag
    lieve groet karel

    Like

  40. We wensen je een heel fijne week Greetje
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  41. Fijne maandag greetje en wat een mooie pps weer schitterend verwoord en wat prachtige bloemen ik denk dat het erg is als je alsmaar gepest wordt zou niet mogen gebeuren
    Heel veel liefs rosa

    Like

  42. wens jullie een fijne nieuwe week

    mvg rudy
    goedemorgen greetje

    Like

  43. Hello lieve Greetje, ben er hier eindelijk eens doorgekomen en wil jou zeker hard bedanken dat je mij bleef bezoeken en steunen. Heb net gekeken naar je pps, en ja, het is echt “triest” als je alsmaar zo wordt gepest. Je hebt dit heel mooi verwoordt en de muziek en beelden zijn er echt schitterend bij.
    Van harte wens ik jou zeker nog een fijne week en van je blogvriendinnetje Rebecca, krijg je een warme dikke knuffel.

    Like

  44. Vielen Dank für deinen Kommentar, liebe Greetche, beste Grüße, Klaus

    Like

  45. Liebe Greetje bei dem sonnigen Wetter sind wir paar Tage sind wir an die Ahr gefahren es ist einfach schön einen super Sonntag wünsche ich dir Klaus

    Like

  46. Hallo Greetje,

    Fijne zondag en voor morgen een mooie start van de week gewenst Het was weer fijn op je mooie blogje te vertoeven Hoop, een streepje licht in de duisternis Liefs Jeannine

    Like

  47. Goedemorgen Greetje,
    Weer een prachtige pps.
    Pesten, mensen zouden wijzer moeten zijn, maakt zoveel stuk.
    Bedankt voor je lieve reactie.
    Wens je nog een aangename zondag xxxxx

    Like

  48. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne zondag mvg rudy

    Like

  49. Lieve groetje en een dikke knuffel Greetje maar er een fijne zondag van lieverd

    Like

  50. ha die Greetje
    een weekend met van alles wat , nee ik hoef die sneeuw ook niet hoor 🙂
    nu de start van de wandeling was nog wat fris , maar de zon kwam er goed door en ik had een pracht van een wandeling
    ik zelf ben ook naar de kiekjes , maar eerst ff de mails en de reacties
    fijne avond
    lieve groet
    Karel

    Like

  51. Lieve groetjes en een prettig weekend.

    Like

  52. Wünsche dir ein schönes Wochenende liebe Grüße von mir Gislinde

    Like

  53. Herhaling met de 50 😉
    Kijk zo is er altijd wel iemand die er dan weer mooie herrinneringen aan heeft…ik was er alleen nog maar digitaal 🙂
    Groetjes en fijn weekend

    Like

    • Dat wist ik eigenlijk al…maar goed je kan terugkijken op een byzondere reis.
      Wat een rotziekte hè…je beperken in je doen en laten.
      Maar het beste ervan maken en erop uit met de fiets lukt nog wel toch?
      Met motertje dan…want bij jullie is het niet vlak denk ik zo 😉
      Groetjes

      Like

  54. Dag Greetje,
    Bedankt voor je toffe reactie
    wens jou een fijn weekend toe
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  55. Hallo Greetje,
    Mooie powerpoint, mooie beelden en teksten.
    Wens je een fijn weekend toe.
    Lieve groetjes,
    Ria

    Like

  56. Liebe Greetche, es ist immer wieder schön, zu sehen, was du so kreativ gestaltest, ich danke dir und wünsche ein gutes Wochenende, sei gegrüßt, Klaus

    Like

  57. mogge Greetje
    denk dat jij een andere weer man gehoord heb , Piet kwam niet verder dan 14 graden jullie kant op , ik zal het wel zien en voelen als ik aan de kust wandel , in ieder geval zou het droog blijven en dat is al heel wat
    wens ook jullie een mooie en fijne dag
    lieve groet
    karel

    Like

  58. Goede avond Greetje,
    Zéér mooie powerpoint met een gedichtje dat jammer genoeg zeker niet vreemd is aan deze tijd. Je hebt er een mooi muziekje bijgeplaatst en mooie beelden. Proficiat.
    Nog een goede nacht en een fijn weekend met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  59. Liebe Greetje ja hier hat es heute Nacht gefroren alles war weiss ja wie jedes Jahr der Winter kommt mit all seiner Macht ein schönes Wochenende wünscht dir Klaus mit ganz vielen lieben Grüßen

    Like

  60. Liebe Greetche,, bleib oder werde gesund, Klaus

    Like

  61. PPsje erch mooi.
    Iets wat vroeger ook bestond,waar nu meer aandacht word aan gegeven.
    gelukkig maar;
    Groetjes Fernand.

    Like

  62. We wensen je een heel fijn weekend Greetje
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  63. Bijna weekend Greetje maak er een fijne vrijdag van veel liefs Gita

    Like

  64. mogge Greetje
    inderdaad zij die dit zo kunnen maken zijn Kunstenaars zoals jij
    ja ik lag er gisteravond weer wat vroeger in dan ” normaal ” wilde wel slapen na een lange dag buiten , en nu weer op tijd van bed en vanavond er weer vroeg in omdat ik morgen nog wil genieten van wat mooier weer 🙂
    ja zal zien of de kiekjes wat gelukt zijn en in een album plaatsen , kunnen jullie mee wandelen
    geniet de dag
    lieve groet Karel

    Like

  65. Dag Greetje,bedankt voor deze mooie powerpoints.Ik von de tekst mooi en de muziek die paste er goed bij.Trouwen ,ik heb al veel powerpoints gelezen,ik kon niet zeggen welke de mooiste was,ze zijn allemaal om te mooier. Ik heb veel bewondering voor jou . Vele groetjes van Liliane

    Like

  66. Lieve groetjes en een fijne vrijdag.

    Like

  67. Hallo Greetje dit is een mooi gedicht van Karin en een waardevolle boodschap in een mooie presentatie ,pesten tekenen een mens voor het verdere leven,of het nu kinderen of volwassenen zijn,zou nooit mogen gebeuren,wens jou een fijn weekend met liefs Marina

    Like

  68. Goede avond Greetje.
    Dat was weer een hele mooie pps met een prachtig gedichtje over een heel groot probleem namelijk het pesten!!.
    Daar heb jij een mooie gevoelige pps van gemaakt die iedere pester groot of klein zou moeten zien.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  69. Goeie avond Greetje,
    Prachtig je pps “Pesten”weer knappe beelden en bewerkingen en een zeer mooie tekst Greetje. Nog een fijne avond en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  70. goede avond lieve Greetje
    pesten ,zo erg toch ,God zij dank daar heb ik nooit geen last van gehad ,lijkt me vreselijk ,ik heb daar ook nooit aan mee gedaan ,wel gezien maar durfde niet te helpen toen ,nu zou ik helpen diegene die gepest word ,je hebt het mooi gemaakt met prachtig gedicht en dan die mooie muziek van whispering Hope ,heel mooi dank je wel
    Gods zegen en veel liefs van mij Greetje je naamgenootje xxx

    Like

  71. Hallo Greetje
    Als je gepest word is het niet leuk natuurlijk en moet gestopt worden.
    Je ppsje is heel mooi gemaakt met prachtige beelden, muziek en gedichtje.
    Ik wens je nog een fijne avond.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  72. Dag Greetje, dat heb je weer mooi gemaakt PROFICIAT. Beste groeten van Luc.

    Like

  73. Toll gemacht. Sehr schön. Ich wünsche dir noch einen schönen Abend. L.G.

    Like

  74. Hallo Greetje wat een prachtige pps weer van jou hand.
    Het pesten is een groot probleem voor jonge mensen, maar ik denk ook voor ouderen.
    Ik hoop dat het pesten een keer stopt, maar ik betwijfel het, het is van alle tijden, vroeger was het ook al zo.
    Mooie overgangen zag ik weer, ik heb weer genoten van je creatie.
    Ik wens je een fijne avond.
    Groetjes Irma

    Like

  75. Zo vandaag erg laat maar was een dagje met de kleinkids…die nu weer naar huis zijn. Wens je een fijne avond

    Like

  76. Fijne donderdag Greetje
    Super mooie presentatie en met mooi gedichtje .
    Vele groetjes Christine

    Like

  77. Hallo Greetje,
    Heel mooi gemaakt natuurlijk, dat weet ik wanneer er een ppsx van jou binnenkomt. Gezien de reacties heb je wel een gevoelig thema aangemaakt, dat is het ook wel en Karin heeft dat mooi verwoordt.
    Groetjes, vava

    Like

  78. zeer mooie pps Greetje, met mooie beelden, prachtige gedichtjes,
    mooie presentatie, en een zachte melodie, bravo

    Like

  79. Hallo Greetje,
    Super mooie PowerPoint heb ik hier weer gezien, ik heb er van genoten !

    Fijne donderdag en weer bijna weekend, wat gaat het vlug! Het was weer fijn op je mooie blogje te vertoeven Hoop, een streepje licht in de duisternis Liefs Jeannine

    Like

  80. Einen schönen Donnerstag für dich ist wieder wunderschön toller pps auch mal über Mobing lieber Gruß von mir.Gislinde

    Like

  81. BEDANKT LieveGreetje voor deze weer PRACHTIGE pps en . . .
    HET was weer GENIETEN.
    FIJNEvoortzetting van deze DonderdagMiddag en temidden van JouwDierbaren HEBnogWAT MOOIEuurtjes.
    LIEVEgroetjes vanuit een GrijsAmstelveen

    Like

  82. Lieve Greetje

    Elkaar het leven zuur maken.. zou hier ook een titel kunnen zijn
    Ja, van de jeugd hoor je het nu regelmatig.. maar ook bij de oudjes..
    hoor je het..
    En je zou toch echt menen, dat ze in hun leven wat geleerd hebben.

    Jou PPs, spreekt duidelijk een taal, en ik hoop dat heel veel mensen ..
    jong en oud…… dit zullen zien.
    Prachtige beelden en Muziek
    Echt weer een……….. van jou……..

    Lieve groetjes
    Luci

    Like

  83. Catharina Gelens (Cathy)

    Hallo Greetje,
    Bedankt voor je mooie pps over pesten. Het gebeurd dikwijls op de scholen en via de computer.
    Het is inderdaad dat je dat je hele leven mee draagt .
    Mooie beelden en muziek.
    Een grote knuffel van mij Cathy.

    Like

  84. Ist das wieder toll liebe Greetche, möge dein Tag schön werden, Klaus

    Like

  85. Dag Greetje

    Weerom een prachtige voorstelling over een probleem waar veel
    meestal jonge mensen mee te maken hebben, pesten.
    Het is van alle tijden, goed dat het nu meer en meer in de aandacht komt.
    Het raakt de mensen soms tot diep in hun ziel.
    Verbale en geschreven woorden kunnen soms meer pijn doen dan
    lichamelijk leed, je vergeet zoiets nooit.

    Met het prachtige gedicht van Karin heb je een heel mooie ppsx
    gemaakt Greetje, met mooie muziek.
    Een pluim voor jullie beide.

    Groetjes
    Marcel

    Like

  86. Dag Greetje,
    Een prachtige pps met mooie beelden,
    gedicht en mooie muziek. Prachtige bewerking.
    Groetjes Patrick

    Like

  87. Hoi Greetje , mooie pps ! Fijne donderdag , liefs Anja

    Like

  88. Weer mooi weergegeven Greetje

    Like

  89. Dag Greetje
    een prachtig pps werk ja pesten komt veel voor dat zou toch niet mogen
    en bij kinderen komt het vaak voor de zijn hard voor elkaar
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  90. Hallo lieverdje weeral een prachtige voorstelling die booschap heb je goed in beeld gebracht met mooie beelden gedicht en muziek knap gedaan
    lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  91. Goedemorgen Greetje
    een hele mooie pps alleen jammer dat pesten zo vaak voorkomt en nooit verdwijnt
    groetjes Annelies

    Like

  92. Goede morgen Greetje
    Prachtige presentatie met heel mooie tekst van Karin.
    En prachtige dia’s en bewerkingen Super mooi gemaakt weeral.
    We wensen je nog een fijne dag
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  93. Goeie morgen lieve vriendin Greetje ,
    ” PESTEN . ”
    héél mooie stil leven beelden en mooi bewerkt !!!!
    met een prachtig gedicht en , zacht toepasselijk muziekje op achtergrond !!!!
    Dit is EEN PARELTJE van een ppsx !!!!
    Liefs vriendje Jeffy xxx

    Like

  94. goedemorgen greetj

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  95. Goede morgen lief Greetje
    Zeer mooi gedicht van Karin en prachtige dia’s reeks van stil levens
    zeer aangenaam om te lezen en te bekijken echt topwerk.
    Greetje bedankt dat ik deze ook op mijn blog mag plaatsen
    verder wens ik je nog een fijne dag en geniet van alles wat je doet
    met heel veel liefs van Herbert en zus Lenteken.

    Like

  96. mogge Greetje
    ja ik weet het , het is nog vroeg , dat ik zal zachtjes doen 🙂
    leuk hé een stad zien die je pas nog bezocht maar zo van boven af is het toch anders
    Elke dag , ja een mooie en eigenlijk passend bij de dag , zit ook wel een link in met deze mooie hier van jou , vind ik dan hoor
    laten we hopen dat het pesten net als de pest ooit wordt uitgeroeid
    geniet de dag met een lieve groet van mij , karel

    Like

  97. Vele jaren geleden zong mijn beste vriend dit lied voor zijn moeder, die me als haar eigen kind behandelde, toen ik alleen als een jonge jongen net in Canada aankwam. Veel te vroeg stierven zij. Telkens als ik dit lied hoor, hoor ik hem die worden zingen:
    Soft as the voice of an angel,
    Breathing a lesson unheard,
    Hope with a gentle persuasion
    Whispers her comforting word:
    Wait till the darkness is over,
    Wait till the tempest is done,
    Hope for the sunshine tomorrow,
    After the shower is gone…….
    Whispering hope, oh, how welcome thy voice,
    Making my heart in its sorrow rejoice.
    Nooit zal ik dat moment vergeten.
    Thanks Greetje for bringing back those memories for me. Ik hoor Jim Reeves weer, als ik dit liedje hoor met die rijke baritone stem, want dat was een van onze favoriete zangers.

    Like

  98. Een actueel probleem aansnijden en hopen dat wie je pps bekijkt ook opmerkelijk zal zijn als het probleem zich ergens voordoet,is bewonderingswaardig. Knappe voorstelling over heel de lijn maar dat is het kwalitietslabel waar jouw voorstellingen voor staan .

    Like

  99. Wunderschön liebe Greetje ❤ Mathilda

    Like

  100. Ja pesten, is zo iets ergs, het zal je eigen kind maar gebeuren !!
    Dit heb je weer mooi naar voren gebracht,
    met prachtigr beelden tekst em song ! SUPER!!!
    Fijne avond verder,
    Veel liefs Celia.

    Like

  101. Pesten…powerpoint Greetje.
    Wens jou een aangename woensdagavond toe Greetje, bedankt voor je prachtig werkje over “Pesten” Met heel mooie muziek en prachtige beelden die erin verwerkt zijn met mooie overgangen en een mooi gedichtje van Karin over pesten…Ik zie er niet veel anders uit dan een doorsnee mens. Toch blijkt dat ik steeds weer het doelwit van pesten ben. Woorden die je hart doen breken. Plagerijtjes zomaar voor de grap. Men duwt me vrolijk langs de kant, wanneer ik langs zo’n groepje stapt . Waarom, vraag ik al lang niet meer. Maar ik voel me zo oneindig klein. Ik wenste, dat mijn leven anders en minder onveilig zou zijn. Die pestkop is zich niet bewust, van de schade en angst die ik zal blijven voelen. Niet enkel nu , maar mijn hele leven lang…Prachtwerkje Greetje proficiat en d

    Like

  102. ha die Greetje
    zag net op tv , over iemand die zijn pesters van school nu jaren later 1 voor 1 ombrengt en vernederd , niet goed , en is tv , maar wie weet gebeurd het in het echte leven ook , net als dat vreselijke pesten er nog steeds is
    Jij zette de woorden zo in een pracht creatie , een aandacht die dit probleem verdient en blijft verdienen
    slaap wel

    Like

  103. Heel goed uitgebeeld Blogvriendinnetje , een pps met een boodschap
    Groetjes van Cyberoma-Godelieve

    Like

  104. Pesten, iets wat helaas nog te veel gebeurd. Maar Greetje, je hebt dat zeer goed in beeld gebracht, en terecht ook, want degene die er mee te maken hebben, zullen dit zeer zeker beamen. Knap gedaan, proficiat.
    Nog een fijne avond, en graag tot wederhoren.

    Papa Leone en Mama Monque.

    Like

  105. Goeie avond lieve Greetje, pesten hèèl erg dat dit zo vaak gebeurd,
    Jij hebt er een prachtige power van gemaakt. Lieve groetjes van Brigitte

    Like

  106. Dag Greetje,
    Een prachtige pps “Pesten”
    met mooie beelden
    gedicht en muziek
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  107. elisa-juliette en anny.

    hallo Greetje , weer een juweeltje met een boodschap in verwerkt knap werk Greetje en lieve groetjes uit LIER.

    Like

  108. Ja Greetje de plaag van de tijd en veel gaan er onder door ,kunnen het niet meer aan en zien het niet meer zitten….om schrik van te krijgen want in ieder familie kan een gepest persoon zitten of een pestkop.
    Mooi gebracht Greetje
    En toch ben ik bang van dat pesten het begint
    met plagen maar voor ze het weten boren ze die persoon de grond in.
    ouders moeten het hun kinderen of jeugd uitleggen dat het niet kan….
    Bedankt Greetje om het eens aan te snijden het stemt tot nadenken
    dank u !!!!

    Like

  109. Pesten het zou verboden moeten worden…maar dat gaat nooit lukken.
    doe bij een ander nooit wat je zelf ook niet zou willen…
    Prachtige pps met boodschap…jammer dat de pesters het niet zien…groetjes en het is weer een pracht exemplaar

    Like

  110. Als gepest kind heb je vaak levenslang angsten! Mooi neergezet weer in je PPS, Greetje!

    Like

  111. Pesten is niet goed natuurlijk. Of je nou roodharig bent, te dik bent , een bril draagt of een donkere huidkleur hebt , daar zóu je niet mee gepest moeten worden . Het vreemde is dat niet iederéén gepest wordt die “afwijkt van het gemiddelde” , waarschijnlijk is de manier waarop de gepeste ermee omgaat óók van invloed. Maar je psp is weer heel mooi!

    Like

  112. Guten Abend.
    Wie immer ist auch diese pps Klasse! Gut gemacht. Liebe Grüße von uns. Wolfgang

    Like

Geef een reactie

