Afbeelding

TRAPPEN

TRAPPEN

91 Reacties op “TRAPPEN

  1. Heel mooi! Je doet dat heel goed, Greetje

    Like

  2. Danke liebe Greetje einen schönen Dienstag wünsche ich dir Klaus in Freundschaft

    Like

  3. Yep een mooi fotoke…zou ze jaloers zijn?
    Hier regen vandaag…groetjes en wachten op de zomer die morgen weer begint haha…doei

    Like

  4. Liebe GReetche, du hast es mir ja angekündigt, es ist sehr heiß bei uns, einen super Tag wünsche ich

    Like

  5. ik kom je nog eens tegen 🙂
    ja mooie tochtjes waren het te voet en op de pedalen
    jij met dochter ( toch ) door de mooie binnenstad van Utrech gelopen , zeker warm , maar als het gezellig is valt dat minder op 🙂
    wens ook jullie een fijne week
    liefs Karel

    Like

  6. Ha die Greetje
    ff zitten hoor pppffftt wil wel zweten in het HuisHaten 🙂
    ja IJsland is mooi en ook mooi in beeld gebracht en zo is die tuin in Alaska die ik daar niet verwacht had 🙂
    zou wandelen ,maar is verschoven naar morgen
    ondanks de regen zeg ik , geniet de dag
    lieve groet , Karel

    Like

  7. Liebe Greetche, eine gute Woche wünsche ich

    Like

  8. Goede morgen Greetje
    We wensen je een heel fijne week
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  9. Lieve groetjes en een fijne week.

    Like

  10. Nu je kan het bierbuik noemen of vragen of ze bijna uitgerekend zijn…is er wel een van 9 maanden haha
    Maar met luikje heb ik ze nog nooit gezien…groetjes en fijne avond

    Like

  11. Hallo Greetje,

    Gezellige zondag Het weekend is weer mooi, geniet ervan! Altijd fijn om je mooie blogje te bekijken ! Jou droom realiseer je niet met ’n slapend hart ! Liefs Jeannine

    Like

  12. https://greetjehornstra.wordpress.com/
    Trappen – ppsx – powerpoint Greetje.
    Wens je een fijne zondag toe Greetje bedankt voor je prachtig werkje “Trappen” met heel mooie muziek en een prachtige beeldverwerking met velerlei kleuren en een knap gedichtje van Ben van Klinken dat je ertussen heeft gevoegd…De trappen van onze levenslijn, treetje voor treetje naar boven een stage zien te halen. Blijf erbij , en in je geloven. Soms een flauwe, dan weer stijl. Je kan het niet aan zien komen, maar verder gaan is nodig. Je kan niet stilstaan en dansen. Verder en verder omhoog zo hij gaat., tot je de ultimate trap bereikt. Dat weet je pas als je boven bent. En niet alles is zoals het lijkt: de trappen van onze levenslijn. Er valt geen trede over te slaan, al doen je botten en spieren pijn. Je zal hem toch blijven gaan…prachtwerkje Greetje proficiat en dank je wel, ik wens je nog een gezellige zondag toe met vriendelijke groeten van Walter.

    Like

  13. ha die Greetje
    ja een mooie pps en een mooie wandeling ook , wel wat lang pppffftt na bijna 27 km was ik op het eind , maar het was de moeite waard
    wens jullie nog een fijne avond
    lieve groet , karel

    Like

  14. schönen Samstag wünsche ich

    Like

  15. Hallo Greetje,
    Genoten van de powerpoint, mooie bloemen en een mooi gedichtje.
    Wens je een fijn weekend toe.
    Lieve groetjes,
    Ria

    Like

  16. Liebe Greetche, der Sommer kommt wieder immer näher, alles Gute für dich, Klaus

    Like

  17. Goede middag lieve Greetje, EINDELIJK ben ik hier, was je zeker niet vergeten hoor, maar mijn gezondheid wil niet goed mee….ik “kraak’ zoals “de trappen van het leven”, wat ik fantastische pps vind Greetje. Schitterende foto’s met prachtige bewerkingen en de woorden erbij zijn echte na denkers. Bedankt, heb er enorm van genoten,de muziek paste er ook al zo goed bij. Van harte wens ik jou nog een fijne vrijdag en zeker een mooi en zonnig weekendje. Hartelijk dank dat je mij toch bleef bezoeken, dit noem ik “echte blogvrienden” hoor !!!! Warme knuffels van je blogvriendinnetje, Rebecca. xxxxxxxxxxxx

    Like

  18. Vrijdagse groeten Greetje

    Like

  19. Hoi greetje
    Smaken verschillen ik vond die wel om te lachen…
    We hebben 2 logetjes dus wat minder aan de pc…groetjes

    Like

  20. Goede morgen Greetje

    We wensen je een heel fijne dag en een fijn weekend
    Bedankt voor je fijn reactie altijd
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  21. mogge Greetje
    de link naar de albums is nu goed 🙂 , maar denk dat jij ze wel al zag op FB
    ja een mooie en een geinige , met mooie ga ik door de maand van gein maken is voorbij 🙂
    dus je laat je bolletje verwennen bij de kapper en dan gaan jullie jezlef laten verwennen op en feestje , klinkt helemaal goed 🙂
    ik breng aanstonds ff m’n fietsje voor een check naar de zaak , doe wat boodschapjes en langs de apotheek , wat HH nog en vanaf morgen weer de hort op 🙂
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , karel

    Like

  22. heel vreemd ik kom gelijk bij de foto’s

    Like

  23. Lieve Greetje een super mooie pps het is zo juist . dankjewel lieve Greetje met liefs van Suz

    Like

  24. Hallo Greetje,

    Gezellige donderdag Nog een beetje wisselvallig, maar het weekend word weer mooi ! Altijd fijn om je mooie blogje te bekijken ! Zachte waarden? Hard nodig Liefs Jeannine

    Like

  25. Lieve groetjes en een fijne donderdag.

    Like

  26. ha die Greetje
    een lach is altijd goed , en ik wilde ook ff weten of ik de scroller er weer goed op kreeg zonder de zijkant te verliezen
    Jij dus aan het spelen en uitvinden over W10 , ik net nieuwe microwave ontvangen en dus ook wat uit te dokteren 🙂 , maar ook bezig met LF 7 uit te werken , dat zijn langeafstand fietspaden , jullie waarschijnlijk wel bekend
    ja het betere weer komt er aan , ik heb voor zaterdag een wandeling en voor zondag een fietsrit klaar staan 🙂
    fijne middag nog en suc6 met W10
    lieve groet , Karel

    Like

  27. hast du wirklich das Update auf Windows 10 gemacht, dann berichte mir mal deine Erfahrungen, KLaus

    Like

  28. Liebe Greetche, alles Gute für dich Klaus

    Like

  29. Nog geen bericht gehad dat je het kan downloaden dus daar wacht ik nog maar even op…ha alleen de aanuit knop grijnzzzz
    Zal wel weer ff wennen zijn…of valt dat mee…
    Groetjes

    Like

  30. Danke liebe Greetje lieber Gruß und einen schönen Tag Gislinde

    Like

  31. wann kommt er denn, der Sommer, mache es gut, KLaus

    Like

  32. mogge Greetje
    ja ik besloot spontaan naar Venlo te gaan 🙂 nu scheelt het dat ik na 9 uur gratis reis 🙂 ben goed geholpen dus blij dat ik gegaan ben
    vandaar die mooie van Lidia , die Ben kan ook geweldige poems maken hé
    Parijs bracht herinneringen bij je , ook leuk en dan nog wat gein toe 🙂
    dus over op windows 10 , is die er nog niet alleen maar in Beta versie ?
    wens je er suc6 mee
    en jullie beiden een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  33. Die zet ik er ook op als ik bericht krijg…is gereserveerd.
    Doe jij ook de gratis versie?
    Ben wel benieuwd hoe dat bevalt haha
    Jij uitproberen en daarna ik pas installeren 😉
    s6 ermee en slaap lekker

    Like

  34. ha die Greetje
    dank voor je glimlach
    ik ben thuis zal zo gelijk ff eten en dan op naar een rustig avondje
    ik kijk terug op een goed bestede en geslaagde dag
    wens jullie smakelijk en een fijne avond
    lieve groet , karel

    Like

  35. Groeten op een bewolkte dinsdag Greetje

    Like

  36. wann komm die Sonne wieder, alles Gute für dich, Klaus

    Like

  37. Lieve groetjes en een fijne dinsdag.

    Like

  38. trotz der knappen Zeit, ein Gruß für dich, eine gute Woche, Klaus

    Like

  39. ha die Greetje
    ik vind ook dat ze mooi passen en ben blij met jullie vriendschap
    blij ook om het lachen , want dat zie ik graag , dat m’n bezoek een glimlach achter laat 🙂
    ook hier echt herfst weer
    wens jullie alvast smakelijk en een fijne avond
    lieve groet , Karel

    Like

  40. Ja mooi hè…weet wel dat als er een leuke is dat iedereen die dan ziet op YouTube maja soms wil je wat delen whahaha
    Plensbuien en wind hier…zal bij jullie niet anders zijn denk ik zo…
    Marijn stond in breda in de krant met een foto…zegt ie tegen de mams nu ben ik beroemd hè… 😉
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  41. Goede morgen Greetje we wensen u een heel fijne week
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  42. Liebe Greetche, lass es dir gut gehen, trotz des Wetters, Klaus

    Like

  43. Zonnige groeten Greetje

    Like

  44. Hallo Greetje,

    Gezellige zondag En voor morgen een mooie nieuwe week gewenst Altijd fijn om je mooie blogje te bekijken ! Zachte waarden? Hard nodig Liefs Jeannine

    Like

  45. mogge Greetje
    ja zou vandaag geen nieuw blog hebben , tot ik dit filmpje in de mail vond 🙂
    zij maakte maar gedeeltelijk een grapje 🙂
    wens jullie een fijne zonnige zondag
    lieve groet , Karel

    Like

  46. Lieve groetjes en een prettig weekend.

    Like

  47. liebe Greetche, passe auf dich auf, es wird sehr stürmisch, beste Grüße, Klaus

    Like

  48. Hoi Greetje
    Denk dat het hier ook al overgewaaid is richting kust 😉
    Wel nat en wat wind maar dat is het dan ook wel…fijn weekend

    Like

  49. Heel mooie pps ook de bloemen prenten en de tekst
    Groetjes Nadia

    Like

  50. mogge Greetje
    ja ik vond deze van jou hand goed passen , en wat je zegt zijn er velen die er bij het zien van achter de oren moeten krabben
    ja er zijn er aardig wat met Nana in de hoofdrol , en ook de glimlach is binnen , ik zal aan de koffie hier
    veel plezier met het HH
    lieve groet , Karel

    Like

  51. Weekend groetjes Greetje,
    Weer super mooi je pps mooie beelden en een prachtig gedicht over Trappen. Nog een fijne avond en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  52. Liebe Greetche, mache es gut, Klaus

    Like

  53. Liebe Greetje ein schönes Wochenende mit vielen lieben Grüßen Klaus in Freundschaft es ist heute sehr schwül und sehr warm nicht angenehm

    Like

  54. l,hillebrand teutelebroek 113 6463xt

    ik vind dit heel mooi daar krijg ik kipenvel van mijn dank lou

    Like

  55. Lieve groetjes dikke knuffel prachtige pps met mooie beelden overgangen gedicht en mooie muziek knap gedaan lieverdje

    Like

  56. Wat heb je weer een prachtige overgangen gemaakt!
    En ja die trap kun je beter niet door een lift vervangen want dan ga je véél te snel! fijn weekend!

    Like

  57. Grappig dat is de wijk waar onze dochter eerst woonde…
    Heeft al vele plekken gehad in die mooie stad
    Studie, kamers bewonen en blijven hangen haha
    Groetjes

    Like

  58. Wat een mooi PowerPointje !
    Altijd leuk ze te mogen bekijken.
    Nog een prettige dag en veel plezier met de PowerPointjes !

    Like

  59. Goede morgen Greetje
    We wensen je een heel fijn weekend
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  60. Dag Greetje
    weer een zeer mooie prestatie heb er echt van genoten en bedankt dat ik deze mooie parel ook op mijn blog mag plaatsen ook bedankt voor je bezoekjes aan mijn blog nog een fijne dag en een mooi weekend met de
    vriendelijke groetjes van Herbert en zus Lenteken.

    Like

  61. Zeer mooie pps Greetje, prachtige effecten, mooie diassen,
    zeer schoon gedicht, prachtige bewerking, mooi lied, bravo

    Like

  62. mogge Greetje
    ja ze mogen er weer zijn , de glimlach binnen
    en hopelijk vandaag ook weer 1 de hele dag 🙂
    ja er komt ander weer aan , doe ik dan het HH wel
    geniet de dag
    lieve groet , Karel

    Like

  63. Dag Greetje,
    Een prachtige pps met mooie beelden
    prachtig gedicht en mooie muziek
    Wens je nog een fijne avond groetjes Roosje

    Like

  64. Hele mooie PPS heel mooie gedicht knap verwerkt met mooie bloemen .
    Lieve knuffel xxx

    Like

  65. Greetje is weer een heel mooi ppsje
    Met mooie bewerkingen en gedicht ….prachtig
    Fijne avond nog en veel liefs Gerda & Elza

    Like

  66. Goede avond Greetje.
    Mooi Mooi en nog eens Mooi,je pps gedicht en muziek er bij.
    Zo gaat het in het leven hè.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  67. goede avond Greetje ,
    weer een super mooie voorstelling met prachtige bewerkte beelden en gedichtje van Ben ,knap werk Greetje en lieve groetjes uit LIER.

    Like

  68. Goedenavond Greetje
    Supermooie presentatie met hele mooie tekst!
    Heb er van genoten.
    Mooie voortzetting van de avond!
    Liefs Celia.

    Like

  69. Weer heel mooi Greetje, heb er met plezier naar gekeken.
    Nog een fijne avond, vava

    Like

  70. ha die Greetje
    wat een prachtig gedicht , een die we allen wel aan den lijve hebben ondervonden , maar ook trappen in de natuur , dat je soms denkt hoeveel treden komen er nog pppfffttt 🙂
    maar zo mooi als jij het hebt ingepakt met schitterende platen en overgangen , was het nog een makkie om boven te komen
    een prachtige creatie weer van jou hand
    wens jullie nog een fijne avond
    lieve groet , Karel

    Like

  71. goede avond lieve Greetje
    wat een tekst zeg zo waar zo mooi ,,,,,trappen te gaan ,,,,ja zo is het leven steeds een trapje hoger te gaan ,,,,,,geen tree over slaan ,,,,,verder gaan ,,,,,ja heel bijzonder gedicht van Ben van klinken ,,,,,,zo is ook met ziekte ,,,steeds verder te gaan ,,,,,,trapje hoger te gaan ,,,,,,,totdat het klaar is en je bij Hem mag zijn in de hemel zo zie ik het ook ,,,,ja je kan trappen in alles gebruiken ,,,God dank en dank voor je mooie bewerking Greetje prachtige bloemen en heerlijk muziek een genieten ,,,dank je wel ,,,Gods zegen en een heel goed weekend met liefs van Greetje je naamgenootje xx

    Like

  72. Puik werk Greetje.Heb er van genoten

    Like

  73. Dag Greetje,

    Prachtige pps, knappe beelden met prachtige effecten.
    Mooi gedicht met een mooi muziek. Zeer mooie presentatie.

    Groetje Patrick

    Like

  74. zeer mooi dank dat ik kon meegenieten

    Like

  75. Dag Greetje
    een wondermooie pps werk echt prachtig gedaan dank dat ik er mee mag van genieten
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  76. Hallo Greetje het is weer een prachtige diapresentatie geworden.
    Mooie tekst en muziek maken het geheel compleet.
    Groetjes Irma

    Like

  77. Hallo Greetje

    Heel mooi gemaakt Greetje met mooie beelden en gedichtje.
    Ik wens je een aangename avond toe.
    Hartelijke groetjes Anita

    Like

  78. hallo Greetje
    supermooie pps !!! met een mooi gedicht
    groetjes en nog een fijne voortzetting van de dag
    Annelies

    Like

  79. Halllo Greetje, weer heel erg mooie….Knappe beelden met een mooi muziekje van Hemelsblauw. Weer een heerlijke rudstgevende PPS.
    Bedankt dat we weer hier mochten zijn. Toppie !!!!

    Zonnige groetjes van Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  80. Fijne donderdag Greetje
    Prachtig PowerPoint en met mooie tekst
    Vele groetjes Christine

    Like

  81. Goede namiddag Greetje,
    weer een zéér mooie PowerPoint. Proficiat!
    Nog een fijne namiddag verder met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  82. Wunderschön liebe Greetje lieber Gruß von mir Gislind

    Like

  83. super KLasse gemacht, liebe Greetche, da braucht man auch Zeit und Kreativität, einen guten Tag wünsche ich, Klaus

    Like

  84. Hallo Greetje,
    Ik heb hier weer een mooie bloemen PowerPoint met prachtig gedicht gezien topie hoor, het is telkens weer genieten !!

    Gezellige donderdag En een mooi weekend gewenst Altijd fijn om je mooie blogje te bekijken ! Een gelukkig mens is nooit gevaarlijk! Liefs Jeannine

    Like

  85. Lieve Greetje

    Zo waar… dit verhaal.. en we moeten ( mogen ) de trappen op gaan.
    Ja ik weet.. de botjes doen wel eens pijn., maar we klimmen hoor..
    Prachtig gedaan.. met heerlijke muziek. en woorden om te luisteren.

    Wens je nog een hele fijne zonnige dag.
    Lieve groetjes van mij

    daag
    Luci

    Like

  86. Hoi Greetje
    En ja wat moet je als powerpointgreetje zonder de PowerPoint haha
    Dus weer gefikst en gelijk een mooie nieuwe op je blog…
    Ja de weg die je moet gaan gaat soms over hoogtes…een hele mooie vandaag…met prachtige platen en tekst…groetjes en geniet je dag

    Like

  87. prachtig blogvriendinnetje , een genot voor oog en oor !
    ook mooie tekst van Ben
    Groetekes van Cyberoma-Godelieve xxxxxx

    Like

  88. Heel mooi weer gemaakt, Greetje! Ik heb ervan genoten. Het prachtige gedicht van Ben kende ik al. Het is een perfecte combinatie nu.

    Like

  89. Hoi Greetje , tis weer een hele mooie PowerPoint geworden ! Fijne dag , liefs Anja

    Like

  90. Mooi, jouw nieuwe pps!
    Nog een fijne en zonnige dag, lieve groetjes, Josiane.

    Like

  91. Die ppp ist gut mit allen. Freundliche Grüße von uns. Wolfgang

    Like

Geef een reactie

