Afbeelding

COMPLIMENT

compliment

98 Reacties op “COMPLIMENT

  1. Liebe Greetje, alles Gute, Klaus

    Like

  2. mogge Greetje
    ja van alles wat , beetje gein , wat mooie natuur en een wijze les
    hier net weer een enorme hoosbui , maar ik vermaak me binnen wel
    wens ook jullie een heel fijn weekend
    lieve groet , karel

    Like

  3. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn weekend mvg rudy

    Like

  4. Wow en dat zeg jij…is toch weleen groot compliment voor de maker.
    Groetjes en fijn weekend

    Like

  5. ha die Greetje
    ja dit was precies de juiste tijd om deze etappe te lopen nu de heide daar zo mooi is
    en ja de herfst is daar dus ik vond de kitties wel leuk
    wens jullie nog een fijne dag , hier de hele dag regen
    lieve groet , karel

    Like

  6. Liebe Greetje, der Herbst rückt immer näher, schönes Wochenende wünsche ich

    Like

  7. Greetje mijn vrienden vonden je ppsen weer super mooi wens je een hele fijne dag geniet ervan
    liefs rosa

    Like

  8. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne vrijdag en een fijn weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  9. Supermooie power , mijn complimenten Greetje, liefs Brigitte

    Like

  10. ha die Greetje
    dank je voor je lieve woorden , het was ook een lekker ritje daar langs de kust en door het duin
    hier is het ook redelijk weer met af en toe een spatje regen , ik kwam droog heen en weer om eten en drinken , de deur op slot en rustdag 🙂
    wens ook jullie nog een fijne verdere dag
    lieve groet , Karel

    Like

  11. Hallo Greetje,

    Gezellige donderdag En een mooi weekend gewenst! Altijd fijn om een kijkje te nemen op je mooie blog! Stilstaan helpt om door te gaan ! Liefs Jeannine

    Like

  12. Donderdagse regengroeten Greetje

    Like

  13. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  14. Hallo Greetje;
    Ik kom jou een fijne dag wensen en misschien wat zon.
    Fernand.

    Like

  15. Lieve groetjes en voor morgen een fijne donderdag.

    Like

  16. Goede avond lieve Greetje, als je nog wakker bent, geniet van je avondje en zeker ook van een fijne week, liefst met ons geel bolletje erbij. Hartelijk dank voor de altijd zo warme bezoekjes en slaap wel voor later Greetje. Een dikke warme knuffel van je blogvriendinnetje, Rebecca en tot de volgende keer. xxxx

    Like

  17. Liebe Greettje, hier hat der September ricthtg gut angefangen, ich hoffe, er ist auch bei euch freundlich und schön, schönen Mittwoch wünsche ich

    Like

  18. mogge Greetje
    ja hoor alles wel hier 🙂
    lange dag gister , en geen fut meer voor een blog
    zo aan de koffie en dan weg om te wandelen
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  19. Hallo Greetje
    Voor deze pps geef ik je de complmenten
    zeer mooie beelden en animaties
    groetjes Annelies

    Like

  20. Hier ook een grote fan in huis maar ik ben het niet…al vind ik de muziek wel leuk om naar te luisteren en lekker mee te zingen…
    En ja blond en dan ook nog dom haha
    Fijne avond

    Like

  21. liebe Greetche, es ist ja nun fast schon Abend, meine Aktivitäten ließen einen früheren Kommentar nicht zu, eine gute Woche wünsche ich

    Like

  22. Dinsdagse regengroeten Greetje

    Like

  23. Ik kom jou mooi blogsken bezoeken.

    Ik kijk in elk hoeksken.
    Bij deze geef ik jou een compliment.
    het is echt mooi.

    Lieve groetjes van mij.

    Fernand.

    Like

  24. goedemorgen greetje bedankt voor het bezoek

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  25. mogge Greetje
    nee met hoogtevrees kom je deze bruggen niet over hoor , maar wat je zegt een mooi ritje langs zee door de duinen is ook heel mooi
    die katten zijn boos , en zien er op de foto dan best mooi uit , maar of ze willen spelen betwijfel ik 🙂
    geniet de dag
    lieve groet , Karel

    Like

  26. ha die Greetje
    ja best een leuk filmpje geworden 🙂
    en die katten , ik lag dubbel dus moest het wel delen 🙂
    en de laatste rozen van de zomer en de laatste van de serie over bloemen 🙂
    ja ook hier wat flinke buien en de warmte weg , nu morgen maar weer mooi weer laten zijn 🙂
    wens jullie een fijne avond nog
    lieve groet , Karel

    Like

  27. Goede middag Greetje
    We wensen u een heel fijne dag
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  28. Lieve groetjes en voor morgen een fijne maandag.

    Like

  29. Goede middag lieve Greetje, een fijne zondag, alsook nog een mooie week kom ik jou wensen. Hier is er in België erge storm geweest op sommige plaatsen met grote hagelbollen. Geniet nog van alles wat je doet en tot de volgende keer. Een warme lieve groet van Rebecca, je blogmaatje. xxxxx

    Like

  30. vielen Dank, liebe Greetche, ist nett von dir, ist echt so, alles Gute für den Sonntag, KLaus

    Like

  31. Hallo Greetje,

    Gezellige zondag En voor morgen een mooie nieuwe week gewenst! Altijd fijn om een kijkje te nemen op je mooie blog! Stilstaan helpt om door te gaan ! Liefs Jeannine

    Like

  32. Liebe Greetje, der Wolfgang Powerpoint verfolgt mich schon längere Zeit , provoziert mich, weil ich nicht PPS/Videos nach seinen Vorstellungen angefertigt habe, beledigt mich und schreibt bei Freunden Kommentare zu meinen Kommentaren, obwohl ich ihn gebeten habe, mich zu ignorieren und mich in Ruhe zu lassen. Also, würde ich mich freuen, du würdest dich nicht davon beeinflussen lassen in Bezug auf unseren Kontakt.

    Like

  33. mogge Greetje
    dank je voor de glimlach welke de ppsjes wel verdienen 🙂
    het was gister een prachtige dag daar in het mooie heuvelland , was warm en best pittig , heb wat kiekjes gemaakt zal vandaag eens zien of het wat geworden is
    wens jullie een fijne zondag
    lieve groet , Karel

    Like

  34. Ja we kunnen nog even genieten van het mooie weertje…niet teveel doen haha…maar goed het is dan ook rustdag…
    Denk dat de mannen ergens anders aan de vlaai hebben gezeten 😉
    Fijne avond en geniet de zondag

    Like

  35. Hallo Greetje,

    Mijn complimenten voor de mooie powerpoint, met mooie beelden, tekst en muziek.
    Wens je een fijn weekend toe.
    Lieve groetjes,
    Ria

    Like

  36. Liebe Greetche, schönes Wochenende

    Like

  37. Weekend groetjes Greetje,
    Weer een super mooie pps prachtige beelden en gedicht Greetje.
    Nog een fijne avond en een goede nachtrust, en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  38. Hallo Greetje ik ben er terug ik heb een paar dagen niet kunnen bloggen daar mijn tweede oog geopereerd is van Cataract en ik niet op mijn PC kon komen maar ik heb je prachtige PPSen mee genomen en ga die op mijn gemakske bekijken weet op voorhand dat ze mooi zullen zijn
    Nog een heel fijn weekend
    Rosa

    Like

  39. Pingback: COMPLIMENT | janencarinvandijk

  40. Alles Gute, liebe Greetche, wünsche einen guten Tag

    Like

  41. Hoi greetje…ja dat kan zomaar haha
    Weet wel hoe het komt…deze stond er een paar dagen terug al maar heb die weer in concept gezet…voor later.
    Nu dus haha…en ja dan komt ie op de oude plaats staan in de lezerslijst…
    Raadsel opgelost.
    Hoe bevalt jou W10 eigenlijk ?
    Groetjes en fijn weekend…de zon is er weer gelukkig 🙂

    Like

  42. Mooi compliment.
    Groetjes van mij.
    Fernand.

    Like

  43. Goede morgen Greetje
    Wij wensen u een heel fijne vrijdag en een fijn weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  44. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  45. mogge Greetje
    mooie bloemen en mooie woorden in de pps , ja een die er weer zijn mocht 🙂
    we zullen zeer zeker genieten van de mooie omgeving welke wij bewandelen , een prachtig landschap met aardig wat hoogtemetertjes en dan is een uitstapje van een zeg maar 5 KM heen en weer net wat te ver hoor , maar je hebt gelijk , ik kom aardig in de buurt 🙂
    kijk hier kan je de etappe goed zien zo en waar we lopen
    http://kassiesa.home.xs4all.nl/fieke/pieterpad/gmap/map.html?25-Sittard-Strabeek.xml&25.%20Sittard%20-%20Strabeek%2C%2021%20km
    beetje inzoomen en je ziet zelfs de paadjes
    ik doe een beetje HH en een boodschap vandaag en verder nog wat mak an
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet ,Karel

    Like

  46. bedankt Greetje voor de reactie op mijn pps”I love Paris”wens jou nu alvast een fijn weekend met liefs Marina

    Like

  47. Pingback: COMPLIMENT | walterbotteldoorne

  48. https://greetjehornstra.wordpress.com/
    Compliment…powepoint Greetje.
    Wens je een aangename donderdagavond toe Greetje, bedankt voor je prachtig werkje “Compliment” Met heel mooie muziek en prachtige foto’s van Irma die voor een mooie beeldverwerking zorgden. Iedereen krijgt graag een compliment. Het maakt niet uit wie je bent. Een beetje aandacht voor hem of haar doet wonderen, echt waar. Welk mens wordt niet graag een beetje gewaardeerd. De aandacht of hulp is toch niet verkeerd? Als me”n zijn best doet en zich met hart en ziel inzet, dat is dan toch een reden voor een mooi boeket. Wie wil niet graag een beetje aandacht, voor alles wat ie heeft bedacht. Wie vindt het niet leuk om soms te horen Wow dat was geweldig, dat klinkt als muziek in de oren. Complimentjes kun je geven op verschillende manieren. Even bellen, een facebookbericht of in een mooi gedicht. Het hoeft niet altijd overdreven te zijn. Een glimlach of een schouderklopje is ook goed voor het brein. Waarom het om gaat, en dat is hele punt: is dat je laat merken dat je het kunt. Een compliment geven is soms leuker dan er een te krijgen. Dat is toch veel leuker dan gewoon zwijgen…Prachtwerkje Greetje proficiat en dank je wel, ik wens je nog een gezellige donderdagavond toe met vriendelijke groeten van Walter.

    Like

  49. ha die Greetje
    dank je voor het moois in het GB
    en nee het doet er niet toe 🙂
    volgens mij is het een overbodige reactie van Mathilda er zijn vele bloemen die tot het zelfde geslacht in de zelfde familie behoren en zijn bijna niet als verschillend te onderscheiden door ons
    ik plak er morgen nog een beetje een rustdag aan toe , ademhaling was eerder deze avond erg kort
    wens jullie een goede nachtrust en morgen ook een fijne dag
    slaap wel , karel

    Like

  50. Lieve groetjes en voor morgen een fijne vrijdag.

    Like

  51. Hallo Greetje,
    Heel mooie PowerPoint weer , prachtige teksten, en iedereen krijgt al eens een compliment mateke !!

    Gezellige donderdag En een mooi weekend gewenst! Altijd fijn om een kijkje te nemen op je mooie blog! Kleur iemands dag, schenk een lach! Liefs Jeannine

    Like

  52. Liebe Greetche, mache es gut

    Like

  53. ha die Greetje
    ja het zijn prachtige bloemen , en wat heb ik er velen gezien langs de wegen en paden waar ik de afgelopen maanden onderweg was
    jij kweekt ze ook , nu als ze goed aanslaan , mooi perkje van maken
    dit blog stond wat in de natuur en wat past er nu mooier bij dan de korenbloem van jou 😉
    ik deed wat boodschapjes , nu regent het ook , maar ik heb genoeg te doen zoals wat wandelingen op papier zetten voor komende week
    wens jullie nog een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  54. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  55. Goede morgen greetje bedankt voor je mooie mails.

    Like

  56. Goede morgen greetje bedankt voor je mooie mails

    Like

  57. Hoi Greetje
    Ja ik moest ook lachen bij het zien van het filmpje…
    Ze wordt ineens wel heel snel 🙂
    Fijne avond

    Like

  58. Hallo Greetje ,een supermooie presentatie en mooi gedicht van Alie,ik ben weer terug met een nieuwe pc,na de problemen op mijn oude pc ,was eventjes wennen,ik wens jou nog een fijne avond met liefs Marina

    Like

  59. Dag Greetje,

    Een prachtige pps met mooie beelden
    een prachtig gedicht en mooie muziek
    een mooie presentatie.

    Groetjes Patrick

    Like

  60. Prachtig!!! Lieve Greetje en ja we hebben allemaal graag een compliment en ik geef jou er vandaag een want je maakt echt prachtige ppsjes het is altijd genieten dank je wel 🙂

    Liefs Blauwhartje

    Like

  61. Liebe Greetche, bin gerne hier bei dir und schaue ab und an in deine PPS, wünsche einen guten Tag

    Like

  62. dag Greetje
    een prachtig pps met een mooie tekst dank dat ik er mee mag van genieten
    lieve groetjes Louisa

    Like

  63. goedemorgen greetj super mooie pps

    wens jullie een fijn midweek mvg rudy

    Like

  64. Goede morgen lieve Greetje, wat is dit mooi zeg, over die complimenten geven…en dan zo prachtige foto’s erbij, met hele mooie bewerkingen, bedankt Greetje, heb ervan genoten….Maak er zeker nog een gezellige leuke dag van en tot de volgende keer. Warme lieve groetjes van Rebecca, je blogmaatje. xxxxxx

    Like

  65. Goedeavond Greetje
    Prachtige voorstelling ook mooie beelden,tekst en muziek
    we krijgen allemaal graag een compliment
    Groetjes Nadia

    Like

  66. Lieve groetjes en nog een fijne avond.

    Like

  67. Sehr danke. Ich bin gluklich. Sie schone Madam.

    Like

  68. LIebe Greetche, ich bewundere immer deine schönen PPS, ich bin einfach zu beqwem dazu und ob ich es dann könnte, na, ja, manche habe ich ja auch angefertigt und es hat Spaß gemacht, werde mal den Winter abwarten, alles Gute für Heute

    Like

  69. ha die Greetje
    inderdaad , deze hotelletjes zullen een paar knaken kosten , ach het is leuk om bij weg te dromen , toch 🙂
    een mooie tuin als in de pps is voor ons allen om te genieten
    ik reis met mijn trein abonnement in de dal uren gratis , wandelen en fietsen zijn mooie hobby’s en die kan ik zo mooi combineren 🙂
    wens jullie een fijne dag , lieve groet , Karel

    Like

  70. Lieve groetjes dikke knuffel prachtige pps met mooie beelden tekst en mooie muziek knap gedaan lieverdje

    Like

  71. Een heel mooi pps’je. Prachtige beelden en een rustig muziekje. Allemaal mooi gecombineerd. Proficiat !

    Like

  72. Zeker weten, iedereen is gevoelig voor welgemeend compliment. Vooral dat “welgemeend” is belangrijk ! In het logwereldje komen we meestal niets te kort aan complimentjes, iedere reactie is eigenlijk een compliment zelfs al staat dát er niet bij. Je hebt weer beeldschone foto’s gebruikt al zijn we dat natuurlijk wel van je gewend;-)

    Like

  73. Hallo lieve Greetje een groot compliment wat je weer in elkaar hebt gezet met mijn foto’s.
    Ik ben er best wel trots op, mag je best weten.
    Het gedicht is o zowaar, iedereen heeft een complimentje en schouderklopje op zijn tijd nodig.
    Het muziekje maakt het geheel weer compleet.
    Dank je wel voor deze PPS.
    Groetjes Irma

    Like

  74. Goeiemorgen Greetje , mijn complimenten terug , wat een mooie pps is het weer geworden 😀 . Fijne dag , liefs Anja

    Like

  75. Een goeie morgen, Greetje.
    “Compliment”…Een pracht van een pps, hele mooie foto’s, héél mooi en gevoelig gedicht. Vele complimentjes! Ik heb er echt van genoten, waarvoor dank. Nog een fijne dag toegewenst en lieve groetjes, Josiane.

    Like

  76. Goede morgen Greetje
    weer een mooie parel erbij prachtige Presentatie en prestatie
    heb er weer van genoten ook bedankt dat ik deze op mijn blogje
    mag plaatsen verder wens ik je nog een fijne dag zonder veel regen!
    lieve groetjes Herbert en zus Lenteken.

    Like

  77. Een compliment aan jou Lieve Greetje
    Heerlijke foto’s van Irma, een gedicht
    met zoveel waarde, Muziek er bij
    van Richard Abel, tezamen gesteld in een
    heerlijke PPs van jou.
    En dat geeft een heel dik compliment
    aan jou..van mij…
    lieve groetjes
    Luci

    Like

  78. Weer een prachtig werkje met mooie beelden en tekst
    Groetjes vava

    Like

  79. Puik werk Greetje en schitterend geheel.

    Like

  80. Goedenavond Greetje .
    Heel mooie presentatie met een prachtig gedicht,
    mooie bewerkingen,
    Mijn compliment…..
    Veel liefs Celia.

    Like

  81. Dag Greetje,
    Een prachtige pps met
    mooie beelden tekst en muziek
    Nog een fijne avond
    Groetjes Roosje

    Like

  82. een welgemeend compliment blogvriendinnetje !! super gedaan , ook de foto’s van Irma Kok zijn sjiek !!
    groetjes van Cyberoma-Godelieve

    Like

  83. elisa-juliette en anny.

    hallo Greetje.
    een super mooie voorstelling met ons compliment en lieve groetjes uit LIER.

    Like

  84. Ja, helemaal waar! Een beetje aandacht……vaak snakt een mens daarnaar! Heel mooi gemaakt en mooi gedicht.

    Like

  85. Prachtige ppsje Greetje met een heel mooi gedicht en mooie beelden
    We wensen u nog een heel fijne avond
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  86. So schön liebe Greetje 🙂

    Liebe Grüße von Mathilda < 3 < 3 🌻

    Like

  87. goede avond lieve Greetje

    COMPLIMENT die geef ik jou ,,diep uit mijn hart ,,,,die heb jij dik en dubbel verdiend ,,,zo mooi gemaakt ,,,vrolijke muziek en de plaatjes en het gedicht wat er uit springt ,,,,ja laten we elkaar meer complimenten geven ,,er zijn voor de ander ,,,,we worden er zo blij van ,,geef je Gods zegen en gezondheid erbij ,,,,wees blij en dat je vele mooie COMPLIMENTEN VAN VELE om je heen mag krijgen en een hele grote COMPLIMENT van mij er bij met liefde voor en met elkaar ,liefs Greetje je naamgenootje xx

    Like

  88. Goede avond Greetje.
    Wat een leuke dieren in je pps met een mooi gedicht je krijgt van mij een complement daar voor en het rustige muziekje maakte er een mooi geheel van.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  89. ha die Greetje
    wat weer een pracht creatie heb je gemaakt , met schitterende platen welke via mooie overgangen al golvend op een mooi muziekje aan ons voorbij komen , en ja dan de tekst , is precies zo het is
    een complimentje geven of mogen ontvangen is zo mooi , om te doen als wel te ondergaan
    je hebt het prachtig gedaan
    lieve groet , Karel

    Like

  90. Guten Abend.
    Die ppp ist gut. Gefällt mir. L.G. Wolfgang

    Like

  91. Goede dag Greetje,
    Mijn compliment voor de weer zeer mooie mail,alles is weer helemaal goed,zoals de muziek, de beelden en het prachtige gedicht,van mij ook een schouderklopje.SUPER en liefs van Johan.

    Like

  92. Een “Compliment”, en dat verdien jij zeker Greetje, Superfijn gemaakt, zowel qua woord als beeld alsook de mooie bijpassende muziek. Weer een echte topper. Onze welgemeende feliciatie’s,

    Groetekes van Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  93. Tolle Bilder. Hast du prima gemacht. Dir noch einen schönen Abend. L.G.

    Like

  94. Goeie avond vriendin Greetje,
    ” COMPLIMENT .”
    wat een prachtige beelden en mooie bewerkingen !!!!!
    met een prachtig gedichtje en mooi muziekje op achtergrond !!!!
    SUPER MOOIE PPS !!!!!
    Véél liefs van vriendje Jeffy xxx

    Like

  95. Weer een prachtige in woord en beeld…en klopt helemaal, wie heeft er nu niet af en toe een schouderkloptje nodig 😉
    Fijne avond

    Like

Geef een reactie

