Afbeelding

EEN WENS

een wens

87 Reacties op “EEN WENS

  1. Prachtige PowerPoint met een mooi gedicht en muziekje
    Groetjes
    Febe

    Like

  2. Dag Greetje,
    Dit is wel een hele bijzondere pps.
    We moeten niet even maar altijd voor elkaar klaar staan.
    Respect is iets wat we van thuisuit meekrijgen en dan is het altijd leuk
    om dat door te geven aan anderen. De plaatjes waren echt schitterend….ik voelde hier echt de kerststemming! Bedankt voor de bezoekjes van het afgelopen jaar. Véél liefs Magda xxx

    Like

  3. ha die Greetje
    ja we troffen het met het weer enorm bij de wandeling van Rhenen naar Veenendaal , en ook gister hier achter in de grote tuin tot Hollandsche Rading aan toe
    de ppsjes maakten de glimlachejes weer los , dat is altijd goed
    ook vandaag trof ik het weer met het weer tijdens het rondbrengen van reclame folders
    wens ook jullie smakelijk en een fijne avond
    lieve groet , Karel

    Like

  4. Hoi Greetje
    Sinds de kleinkinderen hier ook meer fruit..ja gezellig samen appeltje eten of anders…fijne avond

    Like

  5. liebe Greetje, ist bei dir gesundheitlich wieder alles gut?
    eine gute Woche wünsche ich

    Like

  6. Ik wens U veel geluk in alles Greetje

    Like

  7. Dag Greetje, bedankt voor je bezoek, ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc.

    Like

  8. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne nieuwe week mvg rudy

    Like

  9. Goede morgen Greetje
    We wensen u eenheel fijne week
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  10. Hoi Greetje
    Nu ik mag nog wat jaartjes wachten maja dat stond nu eenmaal onder aan demail 😉
    Groetjes en fijne avond

    Like

  11. Hallo Greetje,


    Fijne zondag Voor morgen een fijne start van de week gewenst! Bedankt voor je bezoekje Altijd leuk om een kijkje te nemen op je mooie blog! Jezelf inspannen om te ontspannen maakt je overspannen! Liefs Jeannine

    Like

  12. liebe Greetje, schönen 3. Advent

    Like

  13. Ha voornemen voor het nieuwe jaar oefenen met de hoepel haha
    Nee ik vond het vooral een hele mooie clip met prachtmuziek…
    Fijne avond

    Like

  14. ha die Greetje
    dank je voor de lieve woorden
    wij hadden vandaag een fijne en mooie wandeling , en net aan het eindpunt viel er wat regen 🙂
    wens jullie een fijne avond
    lieve groet , Karel

    Like

  15. Schöner pps liebe Greetje sehr schön gemacht.Ich wünsche dir von Herzen einen schönen 3 Advent lieber Gruß Gislinde

    Like

  16. alles Gute für dich und danke

    Like

  17. Prettig weekend toegewenst Greetje

    Like

  18. goedemorgen greetje
    center>

    wens jullie een fijn weekend mvg rudy

    Like

  19. Prettig weekend Greetje. Dank voor uw leuke reactie.
    Knuffff xxx The labeo’s

    Like

  20. https://greetjehornstra.wordpress.com/een-wens/
    Wens je een aangename vrijdag toe Greetje, bedankt voor het prachtige werkje van jouw “Een Wens” heel prachtige muziek met aangenaam liedje en een heel knappe beeldverwerking met tof gedichtje…Vandaag doe ik een wens, en niet alleen voor deze tijd. Niet alleen voor decembermaand, maar voor altijd. Ik wens dat alle mensen, groot en klein. Ee fijn leven mogen leiden, en dat ze gelukkig zijn. dat eenzaamheid wordt aangepakt, en dat we vaker denken aan elkaar. Niet alleen met kerst, maar het hele jaar. Ik wens dat alle mensen, klein maar zeker ook groot. Elkaar helpen, in tijden van verdriet en nood. En dat iedereen op aarde, arm of misschien toch rijk. Elkaar gaat respecteren, want we zijn allemaal gelijk…Prachtwerkje Greetje proficiat en dank je wel ervoor, ik wens je nog een gezellige vrijdag toe met vriendelijke groeten van Walter.

    Like

  21. Hallo vrienden (M/V)

    De winter komt langzaam maar zeker.

    Doe jou winter sokjes maar aan.

    Groetjes van mij.

    Fernand.

    Like

  22. Liebe Greetje, hier ist es heute gar nicht richtig hell geworden, schönes Wochenende wünsche ich

    Like

  23. Mogge greetje…nee ik ga nu niet slapen haha
    Ja speciaal voor een blogmaatje er tussenin gepropt…
    Ligt in het zkh en mist vast haar poezels
    Groetjes

    Like

  24. Dag Greetje, wij komen je een fijn weekend wensen. Beste groeten van Luc en Magda.

    Like

  25. goedemorgen greetje

    met het weekend voor de deur wens ik jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  26. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijn weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  27. ha die Greetje
    ik hoorde weer eens het nieuws , en ja de wereld is dol gedraaid , waar dat heen moet ik zou het je niet kunnen zeggen
    maar overal wat meer menselijkheid zou zeer wenselijk zijn
    ik liet de pc zoeken op deze woorden en zo kwam ik uit bij deze mooie creatie van jou , waarvan ik zeg die past perfect
    ik sluit zo af en zal lekker slapen
    morgen maar weer zien wat de dag brengt
    wens ook jullie een gezonde nachtrsut
    en morgen een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  28. En heeft je kleinzoon oma erg vermoeid of viel het mee?
    Fijne avond

    Like

  29. Hallo Greetje,
    Heel mooie PowerPoint met schitterende teksten lieverd, ik heb er van genoten !!

    Fijne donderdag Ik wens mijn blogmaatjes ook een fijn weekend! Bedankt voor je bezoekje Altijd leuk om een kijkje te nemen op je mooie blog! Geef eens een compliment op een onverwacht moment! Liefs Jeannine

    Like

  30. Liebe Greetje, wünsche einen guten Tag

    Like

  31. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  32. Goede morgen lieve Greetje, geniet nog van deze zo mooie dagen, alsook van ons prachtig bloggenlandje. Hartelijk dank voor je steeds zo lieve bezoekjes en van mij krijg je zeker een warme dikke knuffel. Je blogvriendinnetje Rebecca en tot later eens. xxxxx

    Like

  33. Lieve Greetje dit is een mooie pps met een warme inhoud in zijn geheel een pracht !
    lieve groetjes van Suz xxx

    Like

  34. Liebe Greetche, habe einen guten Tag

    Like

  35. Dag greetje, dat heb je weer mooi gemaakt, proficiat, ik wens je een fijne dag toe. Beste groeten van Luc.

    Like

  36. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn midweek mvg rudy

    terug op post na een pech dag

    Like

  37. Prachtige voorstelling Greetje ook de tekst van Anette en de muziek
    Lieve groetjes Nadia

    Like

  38. Een aanrader de watertoren in Belcrum voor lunch of gewoon koffie 😉
    Geniet ervan..

    Like

  39. ha die Greetje
    ieder zijn eigen , ik vond ook niet alles mooi 🙂
    maar glimlach heb ik toch maar weer :
    en ik hoop dat jij weer snel opknapt , en je bent in Breda in goede handen , en ach een dagje geen internet is ook wel wat 🙂
    wens jullie een gezonde nachtrust
    en een fijne tijd in Breda
    lieve groet , Karel

    Like

  40. Hallo Greetje, een heel sfeervolle pps met alweer mooie teksten.
    Nog een fijne avond, vava

    Like

  41. Liebe Greetje, alles gut hier und bei dir?
    mache es gut

    Like

  42. Tolle PPS. Hast du klasse gemacht. Dir noch einen schönen Tag. L.G.

    Like

  43. Goeie morgen Greetje
    Wat een mooie pps. Hopelijk mogen al deze wensen uitkomen en een beetje licht en hoop brengen in deze moeilijke wereld.
    Groetjes,
    Jo Delsy

    Like

  44. Dromerige muziek,winterse feestbeelden en een zeer geschikte tekst maken deze creatie tot een fantastisch geheel.Fijne dag morgen Greetje

    Like

  45. Lieve groetjes en een fijne week.

    Like

  46. Goede avond Greetje.
    Dat was weer een prachtige sfeervolle pps met mooie tekst kerstplaten en mooie muziek er bij.
    Lieve groeten van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  47. Fijne nieuwe week Greetje,
    Weer een pareltje van een pps “Een wens” prachtige Kerstbeelden en een prachtig gedicht Greetje.
    Nog een fijne avond en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  48. Dag Greetje,
    Een pracht van een pps
    Super mooie beelden
    prachtig gedicht en schitterende muziek
    Knap werk.
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  49. Dag Greetje, was weer een mooie powerPoint.
    Straks zijn we aan het einde van het jaar toe.
    Ik wens je een fijne start van de week toe.
    Veel groetjes van je blog vriend Eddy

    Like

  50. Goeie avond vriendin Greetje ,
    ” EEN WENS …”
    wat een prachtige kerstbeelden en heel mooie bewerkingen !!!!
    en een héél mooi gedicht met prachtige muziek
    van Ricky King ” Ave Maria no morro . ”
    voor mij is dit een prachtig juweeltje van een kerst ppsx !!!!
    ik wens je bij deze nog een aangename avond toe , vriendje Jeffy xxx

    Like

  51. Dag Greetje,

    Zeer mooie pps met prachtige effecten
    mooi gedicht en melodie, een prachtige presentatie.

    Groetjes Patrick

    Like

  52. Greetje zo mooi , een mooie tekst het doet me iets , vrede en vriendschap is het mooiste wat er in deze wereld bestaat.

    Like

  53. Dag Greetje
    Dank dat ik mee mag genieten van u wondermooi pps met een prachtig gedicht
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  54. Een prachtige wens Greetje, en weer een hele mooie powerpoint’
    Ik wens je een hele fijne week groetjes Marianne

    Like

  55. Dag greetje weer een super pps
    groetjes jose

    Like

  56. Hallo Greetje goede middag,
    Supermooie powerpoint presentatie.
    Groetjes
    Etienne

    Like

  57. ha die Greetje
    ja wat was dat een mooie tijd en ook nog onbezorgd 🙂 , heb veel gezien , veel beleefd en ook fijne herinneringen aan
    en ik heb er veel en graag naar Bluegrass muziek geluisterd en ook de Country mocht ik wel horen
    het wijkje klaar in geen 2 uren , moest drie keer de tassen laden , maar ach het is vlak bij , en als ik klaar was , is daar de suup dicht bij dus gelijk voor wat dagen eten gehaald , en ja het was best lekker weer , droog en een waterig zonnetje
    wens jullie ook nog een fijne dag verder
    lieve groet , Karel

    Like

  58. Pingback: EEN WENS | janencarinvandijk

  59. super mooi nee wat te heel erg geweldig mooi en je heb eens de kleuren vernieuwd geen kerst rood maar groen blauw nee echt prachrtig gedaan bedak en een gewldige kerst en vredig 2016

    Like

  60. einfach nur toll, liebe Greetje, alles Gute, vor allem Gesundheit wünsche ich dir

    Liked by 1 persoon

  61. Aha een verwijzing naar de maker van de tekst dus…ja vroeg me dat ineens af. Ja was beter in de zomer maar die rotziekte is van alle tijden dus toch maar geplaatst. Groetjes en fijne dag

    Like

  62. Zeer mooie pps Greetje, prachtige overgangen, prima effecten
    schoon gedicht, mooie melodie, prima presentatie, bravo

    Like

  63. Hoi Greetje!
    Wat weer een mooie presentatie en tekst !
    met prachtige bewerkingen en song!
    Wens je een fijne voortzetting van de nieuwe week!
    Met de spontane groetjes Celia.

    Like

  64. Hallo Greetje, weer hel erg mooi, knappe beelden en een tkst die voor zichzelf spreekt.Weer een echte parel, dikke proficiat.
    Groetjes van Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  65. Goede morgen Greetje,
    alweer een zéér mooie PowerPoint waarvan we hebben kunnen genieten,bedankt hiervoor en proficiat.
    Nog een fijne dag verder met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  66. Oh… wat is het weer prachtig gemaakt en de boodschap kan ik helemaal achter staan en probeer ik inderdaad naar te leven.

    Liked by 1 persoon

  67. Hallo Greetje, mooie PowerPoint heb je weer gemaakt.
    Ik mag hopen dat de wensen uit mogen komen en dat iedereen een beetje meer voor elkaar openstaat.
    Groetjes Irma

    Like

  68. Hoi Greetje en ik wens dat jij nog heel lang zulke prachtige ppsjes kan maken 😀 . Schitterende pps is het geworden met een mooie boodschap erin verwerkt . Lieve groetjes , Anja uit Heerlen

    Liked by 1 persoon

  69. Wauw greetje wat een super mooie pps en wat mooie tekst dat heb je weer knap gedaan dikke proficiat mijn vrienden zullen er ook weer heel blij mee zijn
    Greetje ik wens je een hele fijne aangename dag geniet ervan
    Liefs rosa

    Like

  70. Goedemorgen Greetje,
    zeer mooie presentatie van Een Wens
    mooi dia’s en muziek heb er echt van genoten.
    Wens je nog een goede start voor weeral een
    nieuwe week en nog een fijne dag verder.
    Groetjes van Herbert en zus Lenteken.

    Like

  71. Dag Greetje . Wat mooi zeg ! ongelofelijk mooi .weer een parel aan uw kroon.Hopelijk word het zoals in het gedichtje Ook mijn wederkerige wensen, Greetje voor U, en uw familie , en het team .Aangename week , en veel inspiratie om mooie pps te maken.GROETJES: Andre

    Like

  72. Een wens is weer héél mooi gemaakt Greetje
    Prachtige bewerkingen en een heel mooi gedicht
    We wensen u een heel fijne week
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  73. Prachtige pps met mooie beelden bewerkingen gedicht en mooie muziek knap gedaan lieverdje
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  74. Goede morgen lieve Greetje

    En hoe ik mij dat ook wens…….
    Maar ook heel fijn, om het weer eens met prachtige beelden
    onder de ogen te zien, met jou mooie PowerPoint..
    Ik hoop dat die spreuk niet opgaat, dat het eerst slimmer moet
    worden en dan pas beter.
    Ik wens je een hele fijne nieuwe week
    Met lieve groetjes

    Luci

    Like

  75. Goede morgen lieve Greetje, amaai zeg, wat mooi is dat, ja, ik wens dit ook allemaal, maar tja….laat het ons toch hopen hé….Schitterend zijn je creaties met die prachtige bewerkingen en zo mooie woorden en muziek. Bedankt lieve Greetje, ik heb er mij goed met geamuseerd met jouw pps, en van harte wens ik je zeker een mooie week, alsook heel hartelijk dank voor je altijd zo lieve bezoekjes, doet echt deugd zoiets. Warme knuffels van je blogmaatje Rebecca en tot de volgende keer. xxxxxxx

    Like

  76. Hallo Greetje supermooie presentatie en gedicht van Anette,met de mooie muziek van Ricky King,bedankt voor de lieve reactie op mijn pps”Dagboek van een kat”een mooie week gewenst met liefs Mariska

    Like

  77. Machtig mooi Blogvriendinnetje !!! overgoten met de mooie muziek van Ricky King !! super pps
    Groetjes van Cyberoma_godelieve

    Like

  78. Hallo Greetje
    een supermooie tekst en prachtige beelden
    groetjes Annelies

    Like

  79. Toch gek hè iedereen is het met je eens en toch leven we in een harde wereld..maar is een prachtpps met mooie tekst en plaatjes
    En ontgaat me nu iets Anette?
    Groetjes en een goeie start in de nieuwe week

    Liked by 1 persoon

  80. Heel mooie tekst Greetje waar je ook een heel mooie pps van gemaakt hebt.
    Ik sluit me aan bij de tekst en wens ook wat meer verdraagzaanheid en wat minder geweld in deze onstabiele wereld.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Marcel

    Liked by 1 persoon

  81. dag lieve Greetje ,,,,,prachtige plaatjes en mooie woorden elkaar helpen ,,,ja ik doe mee ,,,,als we allemaal iemand helpen in de eenzaamheid ,,dan zijn er geen eenzame mensen meer en Gods zegen en liefde en vrede ook voor jullie toe gebeden en voor zo,,,,,, welterusten goede nacht ,,,,,
    liefs Greetje ,je naamgenootje xx

    Like

  82. Guten Abend.
    Schöne PPS. Gut gemacht. L.G. Wolfgang 😀

    Liked by 1 persoon

  83. lieve Greetje ,
    weer een prachtige voorstelling met wondermooie muziek en dank voor die lieve wensen die ook voor Jullie bestemd zijn , groetjes uit LIER.

    Like

  84. Schöne PPS liebe Greetje.
    Hab eine gute Woche und liebe Grüße von Mathilda ❤ ⭐

    Liked by 1 persoon

  85. ha die Greetje
    wat een pareltje heb je in elkaar gezet , een prachtige creatie
    rondom een hele mooie tekst
    laten we hopen dat het ooit zo zal wezen
    ik wens jullie een gezonde nachtrust
    lieve groet , Karel

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

