Afbeelding

VOOR IEDEREEN EEN GOED MAAR VOORAL GEZOND 2016

HAPPY NEW YEAR

54 Reacties op “VOOR IEDEREEN EEN GOED MAAR VOORAL GEZOND 2016

  1. Heel mooi wenskaartje
    Beste wensen voor 2016
    Groetjes Febe
    Creatief met PPS, PSP, Photoshop, e.a.

    Like

  2. Zeer mooie eindejaar gedichten Greetje

    Like

  3. Liebe Greetje der erste Montag im neuen Jahr beginnt mit Regen was will man machen hab einen schönen Montag mit vielen lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

    Like

  4. ha die Greetje
    ik net thuis van de wijken , en nu de mailbox legen 🙂
    ja je zal thuis komen en zo een bende vinden 🙂
    dan luister ik liever naar Roger
    dus je had het nog ff druk , maar een fijne en rustige avond in zicht
    ik ook hoor , zal zo eerst nog ff wat nasi maken en eten en dan op naar ook een rustige avond
    wens jullie een fijne jaarwisseling
    lieve groet , Karel

    Like

  5. Wij zijn met 5 zussen en de mannen…en luiden samen het nieuwe jaar in
    Een traditie die ik koester…fijne jaarwisseling en geniet van elkaar 😉
    Groetjes

    Like

  6. Bedankt voor de verjaardagswensen Greetje,ook voor de mooie wensen,een gezellige jaarwissel en een gezond en gelukkig 2016 met liefs Mariska

    Like

  7. Liebe Greetje, komme gut ins Jahr 2016

    Like

  8. dag greetje

    wens jullie een fijn midweek mvg rudy

    Like

  9. Prachtig geschreven Greetje
    Wens je een goed einde jaar en een gelukkig nieuw jaar.
    Lieve groetjes
    Monique

    Like

  10. Heel mooi geschreven Greetje ik wens je ook een heel gelukkig 2016 met veel geluk en in het bijzonder een hele goede gezondheid

    Like

  11. Bedankt lieverdje voor de mooie wensen wij wensen jou ook een Gelukkig Nieuwjaar 2016
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  12. GELUKKIG NIEUWJAAR

    Het oude jaar is in stijl afgesloten
    het nieuwe wordt met kussen ontvangen
    De lessen zijn ook dit jaar weer geleerd

    Ik heb geen speciale voornemens dit jaar
    ik wens enkel liefde, vriendschap en geluk
    En ook een portie goede gezondheid

    Ik wil iedereen bedanken om in 2015
    een virtuele vriend te zijn, om de vele reacties,
    de steun en moed die ik ontving

    Ook voor de humor en het warme gevoel
    die elk van jullie gaf zonder voorbehoud
    Laat ons klinken op de voortzetting ervan in dit nieuw jaar

    Ik wens iedereen een schitterend 2016
    waarin voorspoed en geluk voorop staan
    Mogen deze virtuele drie kussen jullie bereiken

    Like

  13. ha die Greetje
    ik zit aan die pint
    wel met natte ogen , na dit nare bericht je me stuurde
    weet je waar ik als 1ste aan moest denken , weg fijne fiets tochtjes met Marcel samen over al in het land
    weet niet goed wat te zeggen , weet je wat , ik vat nog een pint
    sterkte lieverd
    hoop toch dat je straks goed slaapt
    lieve groet , Karel

    Like

  14. Beste Greetje,voor u en Familie ook een fijne jaar wisseling,en bedankt dat we hebben mogen genieten van de mooi pps jes in 2015,nog vele Groetjes Ivonne

    Like

  15. Liebe Greetje, danke für deine Freundschaft, wünsche schon jetzt einen guten Rutsch ins neue Jahr 2016

    Like

  16. Bedankt voor de reactie Greetje
    De beste wensen voor 2016
    Vele groetjes Christine

    Like

  17. Hoi greetje
    Ja zo hobbelen we allemaal naar het einde van het jaar toe
    Vond dat bedankje voor de trouwe bezoekers wel op zijn plaats…
    Fijne jaarwisseling

    Like

  18. Bedankt voor de mooie wensen ,ook wij wensen u een gezond en gelukkig 2016

    Like

  19. Bedankt voor de mooie wensen.
    Ik wens ook iedereen een gelukkig Nieuwjaar.
    Een goede gezondheid. En vooral, een jaar zonder zorgen.

    Like

  20. Wunderschön wieder ich wünsche dir einen schönen Dienstag und ein gesundes neue Jahr und alles liebe Gislinde

    Like

  21. goedemorgen greetjej

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  22. mogge Greetje
    kom je ff suc6 wensen vandaag
    en nadien nog een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  23. ha die Greetje
    ja we troffen het weer met het weer , en ach wat kouder is niet het probleem , het moet gewoon droog blijven 🙂
    ja ik heb wat lieverds in de lappenmand , dus ik dook de archieven in , en deze sprong er uit , ben blij dat ik de juiste koos
    we wachten maar af wat het weer doet , wens jullie een gezonde nachtrust
    lieve groet , Karel

    Like

  24. Een goede gezondheid toegewenst Greetje

    Like

  25. Goede avond Greetje.
    Dat heb je mooi gemaakt mooi gedicht gedicht en knallend vuurwerk er bij.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  26. Heel mooi, ook voor jouw en je familie mijn beste wensen voor 2016
    Lieve groetjes
    Marcel

    Liked by 1 persoon

  27. Een prachtige kaart Greetje met hele lieve wensen bedankt. Ik wens jouw en je familie een goed uiteinde en een liefdevol en gezond 2016 toe.
    Lieve groetjes Marianne xxx

    Liked by 1 persoon

  28. hallo Greetje,
    bedankt voor die mooie wensen ook voor U en al jou familie en vrienden een gezond nieuwe jaar 2016 gewenst met lieve groetjes uit LIER.

    Like

  29. Hallo Greetje, prachtige kaart heb je gemaakt.
    Mooie geschreven ook, ik wens jou en al je dierbaren ook een heel gelukkig maar vooral een gezond 2016.
    Groetjes Irma

    Like

  30. Een fijne nieuwe week Greetje,
    Voor jullie ook een prettig en een gezond 2016 dat wens ik jullie toe Greetje,
    en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  31. Heel mooi omschreven en zo is het gewoon. Ook voor jou de beste wensen voor 2016

    Liked by 1 persoon

  32. super schön, liebe Greetje, wünsche eine schöne Restwoche des Jahres 2015

    Like

  33. Pingback: VOOR IEDEREEN EEN GOED MAAR VOORAL GEZOND 2016 | janencarinvandijk

  34. Goede middag lieve Greetje, heel hartelijk dank voor je zo lieve warme wensen, echt heel knap gemaakt alweer van jou. Van harte wens ik jou zeker, samen met je familie een prachtige gezellige jaarwisseling. Hartelijk dank om mij dit jaar te laten genieten van je zo steeds mooie pps’en Greetje, alsook voor de lieve bezoekjes, warme vriendschap en steun. Tot in 2016 lieverdje, en dan vliegen we er weer volop tegenaan in onze zo leuke blogwereld. Warme Feestgroetjes van je blogvriendinnetje, Rebecca. xxxxx

    Like

  35. heel mooi greet en bedankt ervoor en ik zie de 366 dg weer voor me vol goeie moed en plezier. Ja Greetje 2016 heeft 366 dg schrikkeljaar gr jan

    Like

  36. Heel mooi gedaan, proficiat Greetje, ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc xxx

    Like

  37. Goeiemorgen Greetje , mooie kaart met gedicht . Wens ook een gelukkig maar vooral gezond 2016 . Liefs , Anja uit Heerlen

    Liked by 1 persoon

  38. Heel mooie Nieuwjaarskaart Greetje met een heel mooie tekst
    We wensen u ook een héél gezellige jaarwisseling
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  39. Hallo Greetje, ook voor jou en Marcel een fijne en gelukkig 2016 toegewenst met een goede gezondheid en vele mooie dingen en nieuwe vriendschappen. En bedankt voor alles wat JIJ ons geschonken hent de voorbije jaren. JIJ hebt een gouden hart, en dat koesteren wij.
    Kerstknufje van Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  40. Hallo Greetje,
    ik wens U en allen die U dierbaar zijn een vredevol nieuwjaar.
    Groetjes
    Etienne

    Like

  41. https://greetjehornstra.wordpress.com/2015/12/27/voor-iedereen-een-goed-maar-vooral-gezond-2016/#respond
    VOOR IEDEREEN EEN GOED MAAR VOORAL GEZOND 2016.
    Ik wens je een aangename zondagavond toe Greetje, bedankt voor je mooie Kerstkaart pps “VOOR IEDEREEN EEN GOED MAAR VOORAL GEZOND 2016” Prachtig werkje heb je er van gemaakt, met mooie muziek, knappe beeldverwerking met veel knallend vuurwerk en een mooie wens…Het oude jaar is in zicht, is het oude bijna versleten. Slaan we straks de oude boeken weer dicht. Veel hieruit mogen we vergeten. en als we het oude boek hebben dichtgeslagen. En het nieuwe ligt voor ons open, dan hebben we weer 365 dagen waar we veel goeds mogen van hopen…Mooi werkje van jou Greetje proficiat en dank je wel, ik wens jou een gezond en gelukkig Nieuwjaar 2016. toe. Met vriendelijke groeten van Walter.

    Like

  42. Voor jou ook lieve Greetje mag 2016 je toch nog onverwachts een beetje hoop brengen en veel inspiratie om mooie ppsjes te maken want ze zijn altijd zalig om naar te kijken. Een hele lieve knuffel en dank je wel voor als je prachtige ppsjes

    Liefs Blauwhartje

    Like

  43. ook voor u en familie een goede gezondheid gewenst , dat is t’voornaamste

    Like

  44. Goede avond Greetje
    prachtig gedaan Greetje met dat vuurwerk
    Lieve groetjes en een fijne jaarwisseling
    Louisa

    Like

  45. Hallo Greetje,
    Ook voor U de beste wensen en een gezond 2016

    Liked by 1 persoon

  46. lieve Greetje ,,,,dank je wel voor deze mooie wensen ,,,,die bid ik jou en je man en kinderen ook allmaal in liefde toe en alle goeds en een beter jaar word en meer plezier en veel gezondheid en rust en vrede en zo meer bid ik jullie toe in Zijn liefde ,,,,,goed gezond 2016
    liefs Greetje xx je naamgenootje en faceboekvriendinnetje

    Like

  47. Auch für dich einen guten und gesunden Start in das neue Jahr liebe Greetje.

    LG Mathilda ❤

    Liked by 1 persoon

  48. ha die Greetje
    wat een mooie kaart
    en een geweldige tekst
    waar ik het ook helemaal mee eens ben
    ik wens ook jullie een heel gezond 2016
    lieve groet , Karel

    Liked by 1 persoon

  49. Dag Greetje
    Heel mooi geschreven Greetje
    en dat het ons het nieuwe jaar
    veel geluk liefde maar vooral een goede gezond mag geven.
    Fijne eindejaarsfeesten
    Lieve groetjes Roosje

    Liked by 1 persoon

  50. Bedankt Greetje voor die heel mooie wensen en ook voor u en je familie al het beste voor 2016

    Liked by 1 persoon

  51. Danke. Auch wir wünschen ein gesundes neues Jahr 2016. L.G. Wolfgang

    Liked by 1 persoon

  52. Zo jij bent bijtijds…mooie kaart en mijn eerste vuurwerk 😉
    Groetjes en fijne jaarwisseling

    Liked by 1 persoon

  53. Zeer mooi eindejaarsgedicht, tof gemaakt met het vuurwerk
    ik wens je dezelfde wensen voor 2016

    Like

Geef een reactie

