Afbeelding

EEN NIEUW JAAR IS WEER GESTART

een nieuw jaar is weer gestart

83 Reacties op “EEN NIEUW JAAR IS WEER GESTART

  1. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag En een mooi weekend gewenst Altijd leuk om een kijkje te nemen op je mooie blog! Bezorgdheid werkt niet, zorg wel ! Liefs Jeannine

    Like

  2. liebe Greetje, gestatte, dass ich nach deiner Gesundheit nachfrage, alles Gute, genieße den Rest des Tages

    Like

  3. ha die Greetje
    ja een geinte en wat warms waren velen blij mee 🙂
    ik liep al vroeg in de wijk en was om 11:45 uur klaar en thuis , bij lekker weer, broodje gegeten eerst , nu de mail en berichten zien , en wat zie ik , het regent hihi
    wens jullie nog een fijne dag
    lieve groet , karel

    Like

  4. Hoi Greetje
    Denk dat de winter op is voor het onze kant op kan komen…maar nattigheid krijgen we wel nog.
    Had de pps nog een keer geopend want dacht huhhh is die van greetje…
    Ja een keuze maak je uit de vele die er zijn maar smaken verschillen dus kan er ook wel eens een tussen zitten die niet in de smaak valt…al heb ik dat hier bij jou nooit haha….liefs

    Like

  5. Donderdagse groeten Greetje

    Like

  6. Danke liebe Greetje wünsche dir einen schönen Tag lieber Gruß Gislinde

    Like

  7. Liebe Greetje einen schönen Donnerstag mit ganz lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

    Like

  8. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne dag
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  9. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  10. danke, liebe Greetje, wünsche einen guten Tag

    Like

  11. Zeer mooi pps met mooie winter beelden .
    Maar ik denk dat wij nog een beetje zullen
    moeten wachten op de eerste sneeuw.
    Groetjes Eddt

    Like

  12. Ja Greetje sneeuw zien we nu genoeg op tv haha
    Beetje winter en gelijk nederland op zijn gat…
    Hopelijk zakt het niet af naar ons zuiden…wel dan hou ik het hier wel tegen haha…groetjes

    Like

  13. Liebe Greetje danke für deine lieben Grüße wünsche dir einen glücklichen Tag mit vielen lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

    Like

  14. Danke liebe Greetje einen schönen Tag für dich Gruß Gislinde

    Like

  15. Midweekse groeten Greetje

    Like

  16. mogge Greetje
    ja winter is dan toch best mooi hé , alleen in ons landje niet , alles ligt stil en er gebeuren ernstige ongelukken
    nee laat het hier maar weg blijven , wij bekijken het wel via de ppsjes 🙂
    hier is het grauw maar droog , ik fiets aanstonds ff naar de markt , en haal ook nog ff een leuk kaartje voor een ander blogmaatje die weg van huis aan het revalideren is , verder zie ik wel wat de dag me brengt
    hoe ging de bingo gister , kreeg je alle prijzen in een keer thuis 🙂
    wens ook jullie een fijne dag
    lieve groet , karel

    Like

  17. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn midweek mvg rudy

    brood over het water gegooid komt bij je terug

    Like

  18. Lieve groetjes en nog een fijne dag.

    Like

  19. Liebe Greetje, Grüße aus dem kalten Norden, wünsche einen guten Tag

    Like

  20. Ik kom jou een fijne dag wensen.

    Like

  21. mogge Greetje
    ja 2 mooie vandaag weer , valt soms niet mee hoor 🙂 , maar ik heb keuze zat , hoe ze die foto´s zo maken ook knap
    dus jij pakt de draad op en gaat naar de bingo , dat gaat zeker beter dan proberen die draad door een naald te halen 🙂 daar had ik het gistermorgen moeilijk mee
    ja ff een wam plaatje bij al die nattig en gladdigheid
    zal om een boodschapje , voor er weer regen komt
    wens jullie een fijne dag en suc6 met de bingo
    lieve groet , Karel

    Like

  22. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn dag mvg rudy

    Like

  23. Goede morgen lieve Greetje, van harte kom ik jou een gezellige week wensen, de eerste van 2016 en hopelijk kan ik hier nog veel komen genieten van je altijd zo schitterende pps’en. Hartelijk dank voor de steeds zo lieve warme bezoekjes en van mij krijg je warme lieve groetjes. Je blogvriendinnetje Rebecca en tot later eens Greetje. xxxxxx

    Like

  24. Heel mooie PowerPoint voorstelling.
    Onze beste wensen voor 2016
    Groetjes
    Febe
    Creatief met PSP, PSD, PPS e.a.

    Like

  25. ja, super kalt, alles Gute für die Woche

    Like

  26. Lieve maandaggroetjes Greetje,
    Super mooie pps met prachtige winterbeelden en bewerkingen weer met je vormen, en een super mooie tekst erbij Greetje. Nog een heel fijne start van een nieuwe week en veel lieve groetjes van Claire.

    Like

  27. Greetje weer een super mooie pps met mooie tekst ook wens ik je een gelukkig 2016 maar vooral een hele goede gezondheid want dat is het voornaamste
    Liefs rosa

    Like

  28. Maandagse groeten Greetje

    Like

  29. Hoi greetje
    Werkte die niet goed dan?
    Hier wel een mega update gehad maar verder werkt het allemaal zoals het moet haha…groetjes en fijne dag

    Like

  30. ha die Greetje
    dus een pc loze dag gister , zal mij weinig of nooit gebeuren , ja met mooi wandel of fiets weer ’s morgen ff en dan in de avond weer , bijna een pc loze dag dan 🙂
    maar dus wel ff de laptop weer in orde gemaakt en na een lange tijd dus prima gelukt en kon je zien dat het bij mij weer leuk was 🙂
    ik net thuis van boodschapjes halen en droog heen een weer , kan ik weer dagen mee vooruit
    nu wachten op de folders , ja en dan ook droog weer , volgens buienradar is het niet helemaal slecht , ik zie het wel
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  31. Dag Greetje, wij komen je een fijne maandag wensen. Beste groeten van Magda en Luc xxx

    Like

  32. Hallo Greetje
    Mooie presentatie en tekst
    Lieve groeten Nadia

    Like

  33. Een prachtige pps met mooi gedicht en misschien komt de sneeuw onze richting wel uit..Een tof,cre

    Like

  34. Hallo Greetje,
    Heel mooie PowerPoint lieverd, ik heb er van genoten !!


    Fijne zondag En voor morgen een fijne start van de nieuwe week in een nieuw jaar!Hopelijk hebben jullie de eindejaarsfeesten goed verteerd! Altijd leuk om een kijkje te nemen op je mooie blog! Bezorgdheid werkt niet, zorg wel ! Liefs Jeannine

    Like

  35. alles gut bei dir, liebe Greetje?
    alles Gute für dich

    Like

  36. Liebe Greetje einen herrlichen Sonntag wünscht dir Klaus in Freundschaft

    Like

  37. Zeer mooie pps Greetje, mooie overgangen, prima gedicht
    prachtige effecten, mooie presentatie, bravo

    Like

  38. Tolle PPS. Traumhafte Bilder. Sehr schöne Winterlandschaften und klasse Musik. Ich wünsche dir ein gutes neues Jahr. Mögen alle deine Erwartungen an 2016 in Erfüllung gehen. Dir einen schönen Sonntag. L.G.

    Like

  39. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne zondag mvg rudy

    Like

  40. . Hallo;

    Vandaag: PPS Dean Martin. Geniet uit de klategorie old songs.

    ik kom jou een fijne dag wensen .

    Like

  41. ha die Greetje
    ik deed net ff een tukkie 🙂
    dank je voor je lieve woorden , ben blij met de 😉
    vervelen , ik zou niet eens weten wat dat is hihi
    er is wat je zegt altijd wel een klusje
    zo als nu ook nog ff het beetje vaat weg werken en dan verder een tv avondje
    wens ook jullie een fijne avond
    lieve groet , Karel

    Like

  42. Hallo Greetje op deze tweede nieuwjaarsdag ,een prachtige presentatie en tekst voor het begin van het nieuwe jaar,onze allerbeste wensen voor jullie ,nog een nieuwjaarsknuffel van Marina & Redgy

    Like

  43. Lieve, lieve Greetje,

    Hartelijk dank voor de lieve wensen.
    Ook ik wens jou en je familie een vredevol, gelukkig en vooral gezond 2016!
    Dit was terug een prachtige pps met mooie winterse beelden.
    Dikke knuffel en heel veel liefs!!!!!!!
    Joske

    Like

  44. Dag Greetje, We wensen jullie een nieuw jaar
    bruisend en sprankelend,
    stralend en schitterend,
    gezond en gelukkig,
    zorgeloos en prachtig! Beste groeten van Magda en Luc xxx

    Like

  45. Goede morgen Greetje,
    bedankt voor deze mooie PowerPoint, verder nog een gelukkig en gezond nieuwe jaar gewenst vanwege Simonne en Jos.

    Like

  46. Heel mooi weer Greetje
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  47. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn weekend mvg rudy

    Like

  48. Prachtige voorstelling om het nieuwe jaar te beginnen ik wens jullie ook alle goede dingen lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  49. Hallo Greetje.
    Dat was weer een hele mooie pps met prachtige winter platen mooi gedicht en mooie muziek er bij.
    De beste wensen voor een gezond en gelukkig 2016 voor jullie.
    Lieve groetjes.
    Anneke.

    Like

  50. Wat een heerlijke winterplaatjes heb je gebruikt! De mooie wensen deel ik graag met je!

    Like

  51. Met de beste wensen voor 2032 Greetje

    Like

  52. Hallo Greetje,
    Ook van ons de beste wensen voor een gelukkig en gezond 2016 en dat we nog vele van die mooie ppsjes mogen genieten.
    Nog een fijne nieuwjaarsavond, vava

    Like

  53. Hallo Greetje, prachtige PPS met mooie winterlandschappen.
    Ik hoop dat we dit jaar ook nog ietsje winter krijgen, om mooie foto’s te maken.
    Voor jou en al je dierbaren wens ik een heel liefdevol, maar vooral een heel gezond 2016.
    Groetjes Irma

    Like

  54. Hello lieve Greetje, prachtige pps en heel hartelijk dank voor de zo lieve warme wensen, alsook je bezoekjes, vriendschap en steun die je mij al hebt gegeven verleden jaar. Van harte kom ik jou een mooi, gelukkig en zeker een gezond jaartje wensen en we vliegen er weer tegenaan met onze blogjes. Geniet er nog van en van mij krijg je een grote dikke warme Nieuwjaarsknuffel. Je blogvriendinnetje Rebecca die altijd geniet van jouw zo mooie schitterende pps’en Greetje, waarvoor dank. xxxxx.

    Like

  55. Gelukkig Nieuwjaar.

    Like

  56. Dag Greetje,

    Prachtige pps.
    Ik wens je een gelukkige en gezond 2016.

    Groetjes Patrick

    Like

  57. Hoi Greetje
    Wat een mooie om het jaar mee te beginnen…
    Ik doe dat met jullie een gelukkig en gezond nieuwjaar te wensen met liefs van ons…
    Wat een leuk bericht van je dochter…dus gaat een byzonder jaar worden
    Gefeliciteerd…al denk ik zo aan de datum te zien dat jullie het al heel lang wisten. 😉
    Groetjes en geniet je dag

    Like

  58. Prachtige nieuwjaars pps mooie muziek en wensen. Voor jouw ook een gezond en gelukkig 2016
    Lieve groetjes Marianne

    Liked by 1 persoon

  59. Dag Greetje
    een prachtige pps dank dat ik er mee mag van genieten
    mijn beste wensen een goede gezondheid en geluk in 2016
    Lieve groetjes Louisa

    Like

  60. schön, liebe Greetje, ich wünsche uns ein friedliches Jahr 2016

    Liked by 1 persoon

  61. Dag Greetje,
    Een prachtige pps
    mooie beelden tekst en muziek
    Ja wat gaat het nieuwe jaar ons brengen
    ik hoop heel veel goeds
    Gelukkig nieuwjaar
    Groetjes Roosje

    Like

  62. greetje weer zo prachtig pps voor jullie alle goeds

    Like

  63. https://greetjehornstra.wordpress.com/2016/01/01/een-nieuw-jaar-is-weer-gestart/
    Een nieuw jaar is weer gestart…Powerpoint-Gretje.
    Wens je een goed begin van het nieuwe jaar toe Greetje, bedankt voor het prachtig werkje van jouw “Een nieuw jaar is weer gestart”. Met heel mooie muziek en een prachtige beeldverwering….Een nieuw jaar is weer gestart. Een nieuw jaar blijft weer apart. Je denkt te weten hoe het zal verlopen, of het ook zo gaat; is alleen te hopen. Nieuwe ervaringen komen zeker voorbij, koester de mooiste, want dat maakt je blij. vergaande drormen, en nieuwe dromen, we zullen ze allemaal wel tegenkomen. Leef het leven, zolang het nog mag duren, je levenspad kan je niet sturen. Hoe je dit jaar ook al hebt bedacht, geniet juist wat je niet verwacht. Wens iedereen een heel goed, maar vooral een gezond 2016. met liefde en vriendschap. Greetje…Heel mooi werkje Greetje, proficiat en dank je wel ervoor. Ik wens jou en je dierbaren een gezond en gelukkig Nieuw 2016. toe. met vriendelijke groeten van Walter.

    Like

  64. goedemiddag in het nieuwe jaar 2016 lieve Greetje
    prachtige pps en mooie wensen en het oude jaar achterlatend
    wat een vreselijk jaar voor mij was en als laatste nog een herseninfarct met spoed opgenomen en dankzij mijn man zijn snelle bellen Ambulance kwam dat mijn leven ineens zo anders was en God dank ,,ik heb het weer,,,,,overleefd en omdat we er snel bij waren dankzij mijn man en de vele gebedjes van de kinderen en vrienden ik weer kan praten mijn handen nu op de toetsen alles is hersteld God dank ik kan weer praten en ben niet verlamd ,,,,,zo alles achterlatend oude jaar ,,,,,bid ik voor allemaal en lieve Greetje ook een Gods wonder toe ,,,,,zo voor jou en allemaal een GEZOND ,,,,,GELUKKIG ,,GODS GEZEGEND VREUGDEVOL ,,LIEFDEVOL VREDE VOL JAAR 2016 TOE ,,op onze vriendschap ,,,nog vele jaren lieve Greetje en we van je vele mooie pps mogen genieten dank je wel ,,,Halleluja ,,,,dank ik God
    veel liefs Greetje je naamgenootje en vriendin van faceboek

    Like

  65. Goeie morgen Greetje
    Mooi alweer je powerpointje met ozo prachtige sneeuwbeelden en tekst.
    Wens jullie het allerbeste toe voor 2016.
    Lieve groetjes
    Monique

    Like

  66. Liebe Greetje zum neuen Jahr wünsche ich dir alles gute und Gesundheit Glück in Freundschaft Klaus

    Liked by 1 persoon

  67. mogge Greetje
    dank jullie voor de mooie wensen , ook voor jullie een bovenal gezond 2016
    ik hoop echt dat je weer mooie ritjes maakt en ja de wereld is klein 🙂
    woe weet wandel ik die kant nog weer eens op 🙂
    van harte alvast met het mooie nieuws van jullie jongste dochter
    dat wordt weer oppassen voor oma en opa 🙂
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , karel

    Liked by 1 persoon

  68. Pingback: EEN NIEUW JAAR IS WEER GESTART | janencarinvandijk

  69. Ein gutes neue Jahr liebe Greetje wieder schön gemacht liebe Grüße von mir Gislinde

    Liked by 1 persoon

  70. Prachtig nieuwjaars PowerPoint Greetje
    Beste wensen voor 2016
    Vele groetjes Christine

    Like

  71. Aan iedereen een gelukkig, gezond en zorgeloos 2016 !!

    Like

  72. METeenGOEDEmorgen op deze Nw.dag in het Nw.Jaar 2016
    LieveGreetje, mijnWENS ingesloten voor een LIEFDEVOLenMOOI2016 en dat temidden van ALjouwDierbaren.
    BEDANKT weer voor deze mooie pps en ik heb er weer vanGENOTEN
    NA een lange tijd voor mij vanwege gezondheidsproblemen maar NA revalidatie daarna weer thuis en dat NA bijna 2 maanden van huis te moeten zijn weer thuis maar ‘k ben er nog niet en a.s.maandag weer richting zkhs en misschien een operatie ?
    LieveGreetje, eenLIEFDEVOLenMOOIjaar toegewenst en die 365dagen inGEZONDHEID !!! en dat ook voor JouwDierbaren.
    BEDANKTmet eenWARMEknuff voor ALhetMOOIS die ik heb mogen ontvangen aan pps-en.
    FIJNenGEZELLIGweekend alvast toegewenst en sluit hierbij veel liefssss en WARMEknuff in van mij,
    Thérèse

    Like

  73. Hallo beste blogvriend(M/V).

    We zijn vertrokken naar 2016. De reistijd is 366 dagen.

    Als NMBS niet staakt. :-)😊

    Ik wens jou een prachtig jaar 2016.

    Veel geluk en het voornaamste, een goeie gezondheid.

    laat ons,hopen dat we elkaar,

    regelmatig een berichtje kunnen schrijven.

    Dank je wel.

    Merciekes.Fernand.

    Like

  74. Mijn hartelijke wensen , Greetje, voor 2016, ook voor Uw familie.Goeie gezondheid , en succes met alles wat U doet, ook voor Uw team, dank U voor alle moois. Andre x x x

    Like

  75. goedemorgen greetje

    wens ik jullie echt genegen xxxx rudy

    Like

  76. Prachtige pps Greetje
    En voor jullie ook gelukkig Nieuwjaar

    Like

  77. knap gedaan blogvriendinnetje , ik wens jullie alle goeds voor het nieuwe jaar
    Groetjes van Cyberoma-Godelieve xxxxxx

    Like

  78. We wensen jullie een gelukkig en voorspoedig 2016 t

    Like

  79. Happy New Year liebe Greetje ❤

    Liked by 1 persoon

  80. Dank jullie wel voor de prachtige PPS! Voor jullie ook alle goeds!

    Like

  81. Ha die Greetje en Marcel
    ik zal die mooie winterse beelden niet beleven
    maar zo je de tekst hebt verwerkt is er een die blijft
    00:02 belde ik Canada , een blog vriendin , helaas geen gehoor
    tijd verschil en werk , daar dacht in aan , en aan jou en Corry 🙂 2 blogmaatjes in de lappenmand
    ik pak een pint op leuke fietsritjes
    liefs , Karel

    Liked by 1 persoon

  82. Gelukkig Nieuwjaar , liefs Anja

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

