Afbeelding

VANDAAG

Naamloos.jpgprintscreen vandaag

114 Reacties op “VANDAAG

  1. Liebe Greetje sind von der Ahr wieder zurück in Köln es war nur am regnen und schneien da haben wir es hier gemütlicher wünsche dir ein schönes Wochenende mit ganz lieben Grüßen Klaus

    Like


  2. Wünsche dir ein schönes und gutes Wochenende lieber Gruß Gislinde

    Like

  3. mogge Greetje
    ja een leuke pps in boekvorm en schitterende blommen , die kleuren deze smerige natte dag wat vrolijker 🙂 , regen en natte sneeuw hier , maar de krantjes zijn nog niet gebracht , komen ze niet is het mij ook goed , dan houd ik pyjama dag en zal eens scheren en de teennagels verzorgen en lekker warm en lang badderen 🙂
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , karel

    Like

  4. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  5. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne vrijdag en een fijn weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  6. ha die Greetje
    ik had het weer mee hoor , de hele dag zon , zeg vanaf half 9 , ik was om 8 uur gaan rijden , heerlijk weer
    ja wat aardige geintjes voor de donderdag en een mooie tuin om in rond te wandelen voor jullie 😉
    wens jullie smakelijk en een fijne avond
    lieve groet , Karel

    Like

  7. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag En een mooi weekend gewenst Altijd leuk om een kijkje te nemen op je mooie blog! Niet weelde maar liefde schept gezelligheid Liefs Jeannine

    Like

  8. Liebe Greetje, es ist heute sehr schön bei uns, schönen Donnerstag wünsche ich dir

    Like

  9. Met een beetje geduld verdwijnt die nattigheid ook wel weer…en ja het huishaten blijft terug komen hè…groetjes

    Like

  10. Kom jou een fijne dag wensen;
    Fernand.

    Like

  11. Goedemorgen Greetje
    Weer super prachtige pps met hele mooie tekst erbij heb er weer echt van genoten
    Wens je een hele fijne dag geniet ervan
    Rosa

    Like

  12. Goede morgen Greetje

    Bedankt voor je fijne reactie !!
    Geniet nog van je dag ondanks het slechte weer
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  13. Lieve groetjes en nog een fijne week.

    Like

  14. Miep miep Greetje met de woorden slaapwel vandaag

    Like

  15. liebe Greetje, alles wieder gut, beste Grüße an dich

    Like

  16. Hoi Greetje
    Dan doe je iets goed als je gewoon door mag gaan
    Hier geen regen en schijnt nogsteeds de zon regelmatig…dus gewoon wat richting noorden gaan hihi
    Groetjes

    Like

  17. Liebe Greetje hier ist es auch nur am regnen und Sturm jetzt kommt sogar die Sonne raus ja der Frühling läßt auf sich noch warten sei ganz lieb in herzlichst gegrüßt Klaus in Freundschaft

    Like

  18. ha die Greetje
    vind ik ook dat ze er mogen zijn
    en omdat ik sterk moet zijn , vond ik deze er mooi bij passen
    ben blij te lezen dat de onderzoeken gister goed waren en tot tevredenheid stemde
    nu het weer nog wat droger en warmen 🙂 geef het tijd en ook dat komt goed
    ik was al druk met het HH en stop er zo mee , kan het er weer ff tegen
    morgen geen tijd , heb weer 2 inval wijken aangenomen 🙂
    fijne dag en de groetjes , Karel

    Like

  19. Danke liebe Greetje wünsche dir einen schönen Mittwoch liebe Grüße Gislinde

    Like

  20. Dag Greetje, wij komen je een fijne woensdag wensen. Beste groeten van Magda en Luc.

    Like

  21. mogge Greetje
    ik alweer aan de koffie , op dit uur smaakt het mij het best
    hoop al is wel en wens jullie een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  22. goedemorgen ngreetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  23. liebe Greetje, leider noch nicht viel besser, aber es wird schon, eine gute Woche wünsche ich

    Like

  24. Dag Greetje, wij komen je een fijne maandag wensen. Beste groeten van Magda en Luc.

    Like

  25. mogge Greetje
    ja het was een fijn en ook lekker weekend 😉
    en nu weer rust hier , ook weer fijn
    ja vandaag is echt nog een fijne dag , de dagen er na weer kans op een bui
    ik straks m’n folder wijk ff lopen en wie weet wat nog meer
    morgen met de regen doe ik het HH wel weer
    wens jullie en fijne dag , geniet de zon
    lieve groet , Karel

    Like

  26. Ik wens jou een mooie start van deze nieuwe week.
    Groetjes van mij; Fernand.

    Like

  27. Goede morgen Greetje

    Bedankt voor je mooi compliment !!
    We wensen u nog een heel fijne week
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  28. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne nieuwe week mvg rudy

    Like

  29. Goede morgen lieve Greetje, vriendelijk dank voor de altijd zo lieve bezoekjes en van harte kom ik jou ook zeker een fijne en zonnige week wensen. Geniet maar volop van onze zo gezellige blogwereld en tot de volgende keer. En van mij krijg je een warme dikke knuffel. Je blogvriendinnetje uit het koude Gent, Rebecca. xxxxxx

    Like

  30. Nog een leuke avond toegewenst Greetje

    Like

  31. https://greetjehornstra.wordpress.com/2016/02/21/vandaag-3/
    Vandaag…PowerPoint – Greetje.
    Wens je een aangename zondag toe Greetje, bedankt voor je prachtige werkje “Vandaag”. met mooie muziek en prachtige beeldverwerking…Als je spijt heeft en bang bent voor morgen, probeer dan vandaag gelukkig te zijn. Het heeft weinig zin in het verleden te staren, te piekeren wat is mis is gegaan. Je kan blijven treuren en door blijven zeuren, je maakt het verleden toch niet meer ongedaan. Oh, had het destijds toch maar kunnen vermoeden, een deel slechts wat je nu zeker weet. Wat zouden veel dingen toch anders gegaan zijn, maar gedaan is gedaan, en je deed wat je deed. Je kunt toch VANDAAG niets veranderen aan vroeger. Je kunt wel iets leren uit vroeger, voor ‘thans. Al wat je verkeerd heb gedaan in ’t verleden, dat kan je verbeteren, VANDAAG is je kans. Oh wees niet dom en schrijf niet naar morgen. je weet nog niet eens of je morgen “morgen” wel haalt. Je heeft al zo dikwijls plannen verschoven, je heeft al zo roekeloos veel dagen gefaald. je leert uit het verleden, maar staat in HEDEN. VANDAAG doe ik het beter, maar dan blijft nog de vraag: wat doe ik met morgen…daarover geen zorgen. weet morgen is “morgen”, gewoon weer VANDAAG…prachtwerkje Greetje proficiat en dank je wel, ik wens je nog een gezellige zondag toe met vriendelijke groeten van Walter.:-)

    Like

  32. Hallo Greetje,


    Fijne zondag En voor morgen een mooie start van de nieuwe week Altijd leuk om een kijkje te nemen op je mooie blog! Jezelf inspannen om te ontspannen maakt je overspannen! Liefs Jeannine

    Like

  33. Liebes Greetje schönen Sonntag wünsche ich dir hab Freude im Herzen das wünsche ich dir mit vielen lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

    Like

  34. Liebe Greetje,, geht mir im Moment nicht so toll, schönen Sonntag

    Like

  35. Dit weekend genieten we van de rust naast de zonnestralen die we vangen 😉 Komend weekend weer volle bak met de hele bups weekendje weg. Verheug me er al op 🙂
    Groetjes en fijn zondag

    Like

  36. dag greetje opnieuw super mooi , heb er echt van genoten .groetjes en tot mails

    Like

  37. Liebe Greetje endlich heute am Samstag ein Traum sonniger Tag so schön wünsche ich dir auch sei ganz lieb und herzlichst gegrüßt Klaus in Freundschaft

    Like

  38. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn weekend mvg rudy

    Like

  39. Liebe Greetje ein schönes Wochenende wünscht dir Klaus und ab Dienstag einen schönen Start in den März und viel Sonnenschein Klaus in fREUNDSCHAFT

    Like

  40. Heb weer genoten van jou mooie pps met prachtige beelden bewerkingen en mooie tekst !! en muziek
    Groetjes Nadia

    Like

  41. Vandaag is een mooi ppsje Greetje.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes van mij
    Monique

    Like

  42. Liebe Greetje, schönes Wochenende

    Like

  43. Hoi Greetje
    Vandaag kunnen we qua weer van alles verwachten…maar hier is het nog droog en zonnig zelfs. Wat een ramp in Noorwegen…we volgen het pffttt
    Groetjes

    Like

  44. ha die Greetje
    ja een mooie hé , en dan ook nog een nieuw voor je , kijk dat zijn de dubbele glimlachjes 😉
    ik heb m’n huisje fris en schoon en anders om , was al ff weg om een boodschap , laat ze maar komen hihi
    wordt vast een leuk weekend
    en zo een wens ik ook jullie toe
    lieve groet Karel

    Like

  45. Ik kom jou een fijn dag wensen en een prachtig weekend.
    Fernand

    Like

  46. Dag Greetje, wij komen je een fijn weekend wensen. Beste groeten van Magda en Luc.

    Like

  47. Goede morgen lieve Greetje, een fijn gezellig weekendje met veel blogplezier kom ik jou van harte wensen en ik vond het fijn hier weer eens te zijn. Tot de volgende keer en vriendelijk dank voor je bezoekjes en altijd zo warme lieve woordjes. Je blogvriendinnetje Rebecca en tot de volgende keer. xxx

    Like

  48. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  49. Goede morgen Greetje
    Bedankt voor je fijne reactie altijd
    We wensen u een fijne dag en een heel fijn weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  50. Goede morgen Greetje

    Like

  51. ha die Greetje
    nu ik ben ook laat hoor , en is het niet zo hoe later hoe schoner het volh 🙂
    ik trof 1 sneeuw buitje 1 hagelbui , maar liet me niet stoppen ::
    meest was het lekker weer
    dus je kon ff lachen , nu dan is het goed 🙂
    wens ook jullie een fijne avond
    lieve groet , Karel

    Like

  52. Een goeie om met een lach de avond te beginnen…groetjes
    Fijne avond

    Like

  53. Hallo Greetje,


    Fijne donderdag Heel mooi weekend wens ik jullie Altijd leuk om een kijkje te nemen op je mooie blog! Jezelf inspannen om te ontspannen maakt je overspannen! Liefs Jeannine

    Like

  54. Hallo Greetje ik heb weer met volle teugen genoten van deze prachtige presentatie,mooie foto’s ,gedicht en muziek,het weekend komt eraan veel ik wens je veel gezelligheid,met liefs Mariska

    Like

  55. Hallo;
    Ik ben gisteren op jou blog rond getoerd;
    Mooi dingen gezien prachtig.
    Groetjes van mij,Fernand.

    Like

  56. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne dag mvg rudy

    Like

  57. Goedemorgen Greetje wat heb ik weer genoten van je mooie pps en wat een knappe tekst erbij mijn vrienden zullen daar ook mee van genieten want ze vinden je ppsen altijd super mooi
    Lefs rosa

    Like

  58. Lieve groetjes en een fijne donderdag.

    Like

  59. Een leuke donderdag toegewenst Greetje

    Like

  60. Liebe Greetche, Termine, Termine, wünsche einen guten Wochenteiler

    Like

  61. ha die Greetje
    een leerzame pps dus 😉 ik eet ook zowat elke dag wel een banaan en altijd wel 2 mee op wandel of fiets tocht
    ja dat is anders babysitten hé hihi
    hier wat fikse buien gehad met hagel zelfs nu weer de zon er bij
    ik rommel wat rond in m’n huisje en wie weet straks nog ff om een boodschap , of niet , zie het wel 🙂
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , karel

    Like

  62. Dag greetje, wij komen je een fijne woensdag wensen. Beste groeten van Magda en Luc

    Like

  63. Prachtig Greetje en een heel mooie tekst en wat een mooie beelden heb je weer in deze pps gezet echt een juweeltje

    Liefs @Blauwhartje

    Like

  64. Dag Greetje,
    “Vandaag” Wat een mooie pps met veel waarheid in,prachtige beelden.
    Wens je nog een fijne dag toe,liefs Simonnetje.

    Like

  65. Super mooi gedaan Greetje
    wens je nog een fijne avond toe
    Groetjes Eddy

    Like

  66. Lieve dinsdaggroetjes Greetje,
    Super mooi weer je pps prachtige beelden en bewerkingen weer met je vormen en een prachtig gedicht.
    Dag lieve blogvrienden ik bedank jullie
    allemaal voor de vele berichtjes en
    de rouw betuigingen die
    jullie geschreven hebben in mijn gastenboek
    bij het overlijden van mijn schoonbroer Hubert
    dit deed me echt deugt dat er nog zoveel vrienden
    zijn via Internet bedankt.

    Vele lieve groetjes van Claire.

    Like

  67. Nou ja zonnige dag…2 uur en voor het eerst komt die door de regenwolken…
    Zou het dan toch nog een mooie dag worden haha
    Groetjes en geniet je dag

    Like

  68. mogge Greetje
    ja ik had gedacht wat als het er bij regen nu zo mooi uit zou zien , vonden we die nattigheid dan minder erg 🙂
    onze planeet huist vreemde kostgangers hé 🙂
    ik ben ook wat te zwaar , wie weet gaat dat ook weer weg
    buiten lijkt het een mooie dag , al komt er nu een buitje aan zo te zien en ik heb beddengoed in het raam liggen , dus ben weer weg 🙂
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  69. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne dag
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  70. Goedenavond en voor morgen een fijne dag.

    Like

  71. Goedenavond Greetje,
    Vandaag is een zeer mooie pps, goede tekst en zeer mooie overgangen.
    Groetjes
    Etienne

    Like

  72. Hallo Greetje, weer heel mooi, zoals ik gewoon ben van jou.
    Nog een fijne avond, vava

    Like

  73. Goeie avond vriendin Greetje ,
    ” VANDAAG … ”
    zie ik hier prachtige kleurrijke mooie bloemen !!!!
    met heel mooie bewerkingen en een heel mooi gedicht !!!!
    en om compleet te maken op achtergrond een mooi , leuk toepasselijk deuntje !!!
    Voor mij is dit EEN JUWEELTJE VAN EEN PPSX !!!!
    Liefs vriendje Jeffy xxxx

    Like

  74. Dag Greetje,
    Andermaal een heerlijk mooie pps. Mooie beelden en zinvolle teksten.
    Heel mooi. Dank om te mogen meegenieten.
    Groetjes
    Jo

    Like

  75. Hallo Greetje ik heb weer genoten van je pps met prachtige teksten en zo waar. Fijne dag nog lieve groetjes Marianne

    Liked by 1 persoon

  76. Einen schönen Montag liebe Greetje wieder wunderschön schöne Bilder bei diesen Wetter eine Wonne für die Augen.Ich wünsche dir eine schöne Woche lieber Gruß und Umarmung Gislinde

    Liked by 1 persoon

  77. Liebe Greetje 2 Tage hatten wir Sonnenschein jetzt nur Regen super Start in die neue Woche wünsche ich dir mit ganz lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

    Liked by 1 persoon

  78. Vandaag is de dag voor morgen en de dag na gisteren.
    Maak er elke dag wat moois van Greetje, ze zijn snel voorbij.
    Weerom een mooie powerpoint
    Groetjes Marcel

    Liked by 1 persoon

  79. Prachtige PPS….kwam voor mij op een goed moment weer!

    Like

  80. Hallo lieverdje
    Je hebt weeral een prachtige pps gemaakt met mooie beelden bewerkingen gedicht en toffe muziek knap gedaan
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana xxxxxxxxx

    Like

  81. mogge Greetje
    ja mooie landschappen hé , ik kan mij er zo al wandelend of fietsend in verplaatsen 🙂
    de wind is hier wat weg gewaaid en ook de regen zou stoppen en krijgen we wat drogere dagen , dus nog ff volhouden
    ja hier is het hoofdkantoor 🙂 van prettig gestoord hohoho
    wens jullie een fijne rustige binnen dag
    lieve groet , Karel

    Liked by 1 persoon

  82. Fantastisch deze presentatie, heb er van genoten

    Like

  83. Goeiemorgen Greetje.
    groetjes van mij;Fernand.

    Like

  84. goedemorgen greetje super mooie pps

    wens jullie een fijne nieuwe week mvg rudy

    Like

  85. Dag Greetje, een prachtige pps met mooie foto’s, ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc xxx

    Like

  86. Goeie morgen Greetje,
    Supermooi powerke, mooie teksten en beelden.
    Heel veel liefs van Brigitte

    Like

  87. Een goeie morgen, Greetje. Het was fijn hier weer te zijn en te genieten.
    Fijne week toegewenst, lieve groetjes, Josiane.

    Like

  88. Goede avond lieve Greetje, wat heb je dit alweer zo knap gemaakt, ons KRAKSKE hier zie !!!! Schitterende bewerkingen, prachtige bloemen en woorden vol waarheid, inderdaad, nooit iets uitstellen, maar ja….En fouten maken we allemaal natuurlijk, daarvoor zijn we maar een mens hé. Geniet nog van een vreugdevolle week lieve Greetje, weer of geen weer, dan houden we ons wel bezig aan ons pc’tje. Een dikke sorry, heb jou onlangs echt “vergeten” te danken voor je zo mooie bloemen die je meebracht naar mijn blogje, vandaar nu mijn wat late dank, fleurt mijn blogje op hoor en ik moet die geen water geven ook, ferm makkelijk.
    Warme knuffels van je blogvriendinnetje Rebecca en tot de volgende keer. xxxxxx

    Like

  89. Goede avond Greetje,
    alweer een schitterende PowerPoint waar we hebben kunnen van genieten.Bedankt en proficiat.
    Nog een goede nacht met de groeten van Simonne en Jos.

    Like

  90. Mooi is die weer greetje
    En de laatste een ijzersterke…morgen is gewoon weer vandaag…
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  91. Nog een leuke avond gewenst Greetje

    Like

  92. Goedenavond Greetje!
    Heb weer mogen genieten van jou mooie pps met prachtige beelden bewerkingen en mooie tekst !!
    Nog een fijne avond verder,
    met liefs van Celia.

    Like

  93. Goede avond lieve Greetje
    wat een heerlijke frisse ,,felle,, heldere,, mooie,, kleuren van de natuur ,,,die bloemen ,,prachtig ,,,vrolijk en mooi gemaakt zo met heerlijke muziek en dan het gedicht,,, VANDAAG ,,,,heel goed gezegd ,,,je weet niet of je er morgen wel bent en gisteren is geweest ,,,leef VANDAAG ,,,ben helemaal met je eens ,,,Gods zegen in alles en een mooie week toe gebeden in alle liefde en warmte ,,,
    liefs Greetje xx je naamgenootje

    Like

  94. Lieve Greetje een prachtige pps met zoveel waarheid !
    Nog een fijne avond lieverd
    Met liefs van Suz x

    Like

  95. Goede avond Greetje.
    Dat was weer een prachtige pps schitterende natuur platen mooi gedicht en prachtige muziek er bij weer helemaal top.
    Liefs en groetjes van ons.
    Henk en Anneke

    Like

  96. Hallo Greetje,
    Wat is dat weer mooi gemaakt met prachtige teksten lieverd, ik heb er van genoten !!


    Fijne zondag En voor morgen een gezellige nieuwe week gewenst Altijd leuk om een kijkje te nemen op je mooie blog! Ga naar buiten, laat de wereld binnen Liefs Jeannine

    Like

  97. Goede avond Greetje

    Prachtig werk weer met een heel mooi gedicht heel mooie dia’s en bewerkingen.
    We wensen u nog een heel fijne avond
    Lieve groetjes gerda & Elza

    Like

  98. Hallo Greetje
    suprmooie pps heb je weer gemaaki !!
    voor morgen een fijne nieuwe week
    lieve groetjes Annelies

    Like

  99. Fijne zondag Greetje
    Prachtig PowerPoint en met mooie tekst
    Vele groetjes Christine

    Liked by 1 persoon

  100. elisa-juliette en anny.

    goede avond Greetje,
    het is weer een super mooie voorstelling knap werk Greetje , nog een fijne Zondag avond met lieve groetjes uit LIER.

    Like

  101. Hallo Greetje ik heb weer genoten van deze PPS, echt heel mooi gemaakt.
    Mooi gedicht, geniet van vandaag, dat is een hele goede stelregel.
    De muziek er bij maakt het geheel compleet.
    Groetjes Irma

    Like

  102. Als beeld,woord en muziek zo’n sterk geheel vormen als hier is de missie volbracht..Mooi om te bewaren Greetje

    Liked by 1 persoon

  103. Schön. Die pps ist wie immer gut. L.G. Wolfgang

    Liked by 1 persoon

  104. Pingback: VANDAAG | janencarinvandijk

  105. ha die Greetje
    wat weer een pracht in woord en beeld
    ik zag me daar vandaag al wandelen de mooie dingen uit het verleden te genieten 🙂 en de rest vergeten 🙂
    mooie overgangen op een lekker muziekje brachten de zomer in de kamer
    lieve groet , Karel

    Liked by 1 persoon

  106. weer zéér mooi Blogmateke !!!!
    fijne zondagavond nog hé van Cyberoma-Godelieve xx

    Like

  107. Ja en vandaag is morgen gisteren;-) Ik krijg geen muziek mee, kan aan mij liggen natuurlijk maar m’n filmpjes hebben gewoon geluid.
    We kunnen helaas niet álles veranderen dat “gisteren “fout ging, soms alleen maar proberen niet dezelfde fout te maken!

    Liked by 1 persoon

  108. Hoi Greetje , tis weer een parel van een pps geworden 🙂 . Fijne zondag , liefs Anja

    Liked by 1 persoon

  109. Dag Greetje
    een prachtige pps mooie beelden
    prachtige tekst en mooie muziek.
    Wens je nog een fijne dag
    Groetjes Roosje

    Liked by 1 persoon

  110. Greetje, goeie namiddag , ik heb weer genoten hoor! van die mooie pps . ja Greetje? uitgesteld is niet verloren , maar….geniet van ” vandaag” mooi gezegde , maar volle waarheid .Fijne namiddag nog, en dank U wel .
    groetjes : Andre

    Like

  111. Vandaag, weer zo en heerlijk Powerke met prachtige beelden, een hele mooie beeldspraak en een zacht bijpassend melodietje. Gewoonweg H E E R L I J K. Dank U wel Greetje, weer oh zo mooi gedaan.

    Wij wensen je nog en mooie en super zondag toe, samen met Marcelleke.

    Papa Leone en Mama Monique.

    Like

  112. Prachtige gezegden.. en zo waar.
    Je maakt het alleen maar moeiljker om iets uit te stellen.
    En je heerlijke fleurige foto´s.. wat zo goed doet met dit weer..
    Ik heb weer echt genoten. ook van jou kunnen.. hoe je alles weer voor elkaar krijgt.
    Met heel veel lieve groetjes van mij
    en een fijne nieuwe week
    daag
    Luci

    Like

  113. Dag Greetje
    Heb weer een wondermooi pps gezien dank dat ik ermee mag van genieten
    nog een fijne dag
    lieve groetjes Louisa

    Like

Geef een reactie

