Afbeelding

ONDERWEG

onderweg

89 Reacties op “ONDERWEG

  1. Liebe Greetje, schönen Dienstag ohne Stress wünsche ich

    Like

  2. Goede morgen Greetje

    Bedankt voor je mooi compliment
    We wensen u een heel fijne dag
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  3. Goede avond lieve Greetje, alweer maandag, en alweer een nieuwe week die is begonnen, wat vliegt de tijd. Dus geniet er maar zoveel mogelijk van, als je kan lieveke en vriendelijk dank voor je steeds zo warme bezoekjes. Rebecca, je blogmaatje die je blogje nu verlaat, met een warme knuffel voor jou Greetje en tot later eens. xxxxx

    Like

  4. ha die Greetje
    ik had ook prima weer tussen 09:00 en 16:30 en bracht 3.5 wijken weg , morgen een makkie met de rest 🙂
    ja bloemen zijn altijd goed en er waren mooie spreuken bij
    ik zal de zee weer eens een bezoek brengen , altijd heerlijk ff
    jij dus voor wat onderzoekjes ff naar het ZH en morgen nog eens , hopelijk alles wel en zeg je daar tot volgend jaar 🙂
    wens jullie een fijne avond
    lieve groet , Karel

    Like

  5. Ja wachten is nooit leuk…
    Voor je ogen of gewoon controle…omdat je terug moet komen pffttt
    Mag je weer wachten…buiten nat dus dat kan je maar beter binnen doen.
    Smakelijk en fijne avond

    Like

  6. Wauw greetje dat was weer genieten een hele mooie pps met super muziek en beelden mijn vrienden zullen er ook weer blij mee zijn wens je ook een super dagje

    Like

  7. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne week
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  8. Een leuke week toegewenst Greetje

    Like

  9. wünsche dir einen schönen Ruhetag und eine gute kommende Woche

    Like

  10. ha die Greetje
    dank je voor je lieve reactie , zijn ook mooie hé
    en ja als je kan genieten van de kleine dingen , doe je het goed vind ik ook
    had een rustige dag en een rustig tv avondje , kijk nog ff HvNL en ga slapen
    wens ook jullie een goede nachtrust en morgen een zonnige zondag
    lieve groet , Karel

    Like

  11. Weet niet meer wat er het 1e was plaatje of filmpje…maar past goed bij elkaar toch?
    Fijne zondag en slaap wel

    Like

  12. Een leuk weekend toegewenst Greetje

    Like

  13. Hallo Greetje ,bedankt voor de lieve reactie op mijn pps”My little pumpkins”het weekend komt eraan, geniet ervan met lieve groetjes Mariska

    Like

  14. liebe Greetje, ich hoffe, der Winter lässt sich noch Zeit, ein stressfreies Wochenende wünsche ich dir

    Like

  15. Goede mogen Greetje

    We wensen u een heel fijne vrijdag en een prettig weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  16. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag En een mooie aanloop naar het weekend toe! Altijd leuk om bij de blogmaatjes op bezoek te komen! Humor een goede schokbreker als je botst in ’t leven. Liefs Jeannine

    Like

  17. Liebe Greetje, kommt der Winter, beste Grüße von mir zu dir

    Like

  18. ha die Greetje
    ja een opkikkertje voor na al die mooie spreuken , ik hoop dat we weer wat lente achtig weer krijgen hihi
    ik zal zo ook om de griepprik , was al om boodschapjes weg en gelijk oud papier bij het dierenasiel brengen , lekker weer nog wel en gelukkig droog 🙂
    wens jullie een fijne middag
    lieve groet , karel

    Like

  19. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne dag
    Lieve groetjes Gerda

    Like

  20. Voor straks een fijne donderdag.

    Like

  21. Idd pure nostalgie…kon daar altijd heerlijk om lachen…
    Zelfs toen ik op zoek was naar filmpjes kwam de lach weer 🙂
    Groetjes

    Like

  22. liebe Greetje, der November fängt an, mich zu ärgern, mache es gut und hab eine gute Zeit

    Like

  23. mogge Greetje
    ik vond de tekst in de pps mooi passen 🙂 , ze zijn ook prachtig de ppsjes
    nu de 1ste foto’s laten nog ff op zich wachten , wil het gaan betalen met de fijne feestdagen centen welke ik in de reclame wijken zal ophalen 🙂
    ja het is zo zo weer , of een felle opklaring dus doe ik het licht uit en gelijk was het weer nacht door een dikke bui hihi
    ben aan de was en aan het stoffen en zuigen , hoef de straat niet op
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  24. liebe Greetje, es ist schon wieder November, meine Güte, wie die Zeit vergeht, beste Grüße und alles Gute für die kurze Woche

    Like

  25. Mogge Greetje
    ja de psjes mogen er zijn , totaal verschillende 🙂 heerlijke stranden en al mijn lege flesjes hihi
    ja zal me af en toe zwaar zijn , maar ik ga er voor , voorlopig deze maand geen en ja nadien zeker minder
    komt ook naar me toe in de portomonee en dat komt weer m’n kadotje te goed , al in al kom ik er dus goed van af 🙂
    zal alle suc6 wensen nodig hebben , dank je
    hier wordt het wat minder nevelig , zal ik na wat HH er eens op uit
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  26. ha die Greetje
    ja wat een rot foto hé , je snapt dus wel dat ik een ander cameraatje wil 🙂
    ik zag hier en daar wat tips , zal dus best goed komen
    ja het was hier als een zonnige voorjaars dag , ik liep 6 uren te wandelen met hindernissen en had het zweet op de rug 🙂
    wens jullie een fijne avond nog
    lieve groet , Karel

    Like

  27. Zelf ben ik de sporen van gister aan het wegwerken…en dan genieten van heel veel bloemen om me heen de rest van de week haha
    Groetjes

    Like

  28. liebe Greetje, lass dich nicht erschrecken, wünsche eine gute Woche möglichst ohne Stress

    Like

  29. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne Halloween
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  30. Prachtige pps Greetje.
    Lieve groetjes
    Monique

    Like

  31. Liebe Greetje das wünsche ich dir auch einen herrlichen sonnigen Sonntag mit ganz lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

    Like

  32. Goede morgen lieve Greetje, van harte kom ik jou een mooi verleng Halloweekend wensen en doe wat je graag doet. Vriendelijk dank voor je altijd zo lieve warme berichtjes en tot de volgende keer. Warme Halloween knuffels van je blogmaatje Rebecca en hou je goed lieveke. xxxxx

    Like

  33. Bedankt Greetje voor je bezoekje aan mijn kinderblog en de reactie op mijn pps,een uurtje langer slapen,geniet ervan met liefs Mariska

    Like

  34. ha die Greetje
    dus pc had een vastloper , nu beter die dan jij zelf 🙂
    maar je hebt een lieve broer die de boel weer ff op gang kreeg
    en een etentje verdiend had , lekker toch en gezellig
    Nellie is morgen jarig
    suc6 met de inhaal slag
    geniet de zon
    lieve groet , Karel

    Like

  35. Liebe Greetje, PC wieder ok, beste Grüße zum Wochenende und passe auf dich auf

    Like

  36. Goeie middag Greetje,
    Dank om te mogen meegenieten van deze heel mooie pps.
    Ik wens u nog een prettig Herfstweekend.
    Groetjes
    Jo

    Liked by 1 persoon

  37. Voor straks een fijn weekend.

    Like

  38. schönes Wochenende wünsche ich dir, liebe Greetje

    Like

  39. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne dag en een prettig weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  40. Begrijp ik daaruit dat je de 1e niet om te lachen vind 😉
    Kan toch…slaap lekker

    Like

  41. Schitterende voorstelling Greetje Wat een bloemenpracht en fijne tekst die me echt goed deed..en even alles vergeten zodat ik weer verder kan.Rustig muziekje en mijn verstand op nul zetten

    Liked by 1 persoon

  42. ha die Greetje
    ja ik ben laat 🙂 , heb veel geslapen 🙂
    zeker een mooie pps , en herfst aan het water is toch ook anders als hier achter op de hei of bos
    taal is ook mooi om mee te spelen , als je het goed kent dat kon je wel lezen 🙂
    hier begon het nevelig , klaarde ietsje op en ik haalde ff een boodschapje , verder houd ik mijn gemak wat dagen
    fijne avond groet

    Like

  43. Het was weer prachtig ik heb zitten genieten van de mooie plaatjes, teksten en de rustgevende muziek mooi hoor.

    fijne avond groetjes Marianne

    Liked by 1 persoon

  44. Hallo Greetje,
    Weer een parel van een PowerPoint mateke, ik heb weer genoten !!

    Fijne donderdag En een leuk weekend gewenst! Altijd leuk om bij de blogmaatjes op bezoek te komen! Er is geen duisternis, of er is een lichtpunt! Liefs Jeannine

    Liked by 1 persoon

  45. wünsche auch für heute alles Gute, ist das Video angekommen?

    Like

  46. Danke liebe Greeje wieder wunderschön schöne Musik ich wünsche dir auch einen wunderschönen Tag lieber Gruß und Umarmung Gislinde

    Liked by 1 persoon

  47. Goede morgen Greetje

    Bedankt voor je mooi compliment
    We wensen je nog een heel fijne dag
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  48. ha die Greetje
    de ppsjes mochten er zijn en brachten mij glimlachjes 🙂
    pctje snort als een klein katje , houd het nog goed in de gaten bij het opstarten , zo ver zo goed
    jullie wat zon , ik een heel klein beetje , nadien weer bewolkt en zelfs wat nevel , ik was ook om een wandelingetje , maar korte die flink in daar mijn longen behoorlijk piepten , had ze maanden niet meer vernomen 🙂
    fijne avond groet , Karel

    Like

  49. Fijne midweek Greetje,
    Wat is je pps weer prachtig heel mooie beelden en bewerkingen en een prachtig gedicht Greetje. Nog een heel fijne woensdag en veel lieve groetjes van Claire.

    Liked by 1 persoon

  50. Hallo Greetje, door omstandigheden iets later, maar…… Daarom zeker NIET minder gemeend, integendeel zelfs, weer heel erg mooi, prachtige beelden en overgangen, mooi bijpassend muziekje en zeer mooie beeldspraak maken van deze PPS weer een echte parel, waarvoor hartelijk dank.
    Nog een superfijne dag toegewenst van Papa Leone en Mama Monique.

    Liked by 1 persoon

  51. Greetje terug weer zo een mooie pps

    Liked by 1 persoon

  52. Ja als ik ergens iets tegenkom van brabant dan pik ik het mee 😉
    Met bronvermelding natuurlijk maar vond het zo leuk…
    Groetjes en fijne dag

    Like

  53. liebe Greetje, freue mich immer über deine Grüße, alles Gute für die Wochenmitte

    Like

  54. Hallo Greetje wat een prachtige presentatie ;mooie stillevens en gedicht op een rustig melodietje,dat was genieten hoor lieve groetjes Mariska

    Liked by 1 persoon

  55. Goede avond Greetje

    Het is weer een juweeltje geworden
    Heel mooie dia’s en bewerkingen prachtige muziek en een heel mooi gedicht
    Ik heb er weer erg van genoten
    Geniet nog van je avond en voor morgen een héél fijne dag
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Liked by 1 persoon

  56. Lieve groetjes en een fijne week.

    Like

  57. Pingback: ONDERWEG | janencarinvandijk

  58. prachtig weer van genoten dank je

    Liked by 1 persoon

  59. Onderweg..
    Een prachtige pps met mooie beeldbewerkingen en heerlijke muziek ook erbij..
    Dank je wel voor het meegenieten ervan..
    Wens je nog een fijne avond verders toe..

    groetjes v Aafke..

    Liked by 1 persoon

  60. Alles gaat steeds sneller en sneller
    Een mens krijgt geen tijd meer om goed na te denken
    Maar aan jouw powerpoints zal ik altijd mijn aandacht schenken

    Heel mooi Greetje
    Nog een fijne avond verder
    Groetjes van mij

    Liked by 1 persoon

  61. prachtig

    Liked by 1 persoon

  62. Lieve Greetje

    Je PPs weer heerlijk om naar te kijken.. zo als gewoonlijk …alles perfect
    en omraamd met prachtige muziek ..
    Ik heb weer zo genoten,
    Dank je wel Greetjes
    Met lieve groetjes

    Luci

    Liked by 1 persoon

  63. Hallo Greetje, ik heb weer genoten van je PPS.
    Mooie muziek en een prachtig gedicht er bij, maken het tot een feestje.
    Ik zag ook weer mooie overgangen, ik vind het geweldig hoe jij de PPSjes maakt.
    Groetjes Irma

    Liked by 1 persoon

  64. greetje alles wat u doet is mooi geeft moed en zijn parels in deze harde wereld-het is modern apostolaat.

    ________________________________

    Liked by 1 persoon

  65. großartig wieder, liebe Greetje, einen schönen Restdienstag, Klaus

    Liked by 1 persoon

  66. Shr sehr danke ..

    Liked by 1 persoon

  67. dag Greetje
    wat een wondermooi pps daar heb ik van genoten
    waarvoor mijn dank
    nog een fijne dag liefs Louisa

    Liked by 1 persoon

  68. Hallo lieverdje
    Je hebt weer een prachtige pps gemaakt met mooie bloemen tekst en mooie muziek knap gedaan
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Liked by 1 persoon

  69. Maar jij hebt er in ieder geval de tijd voor genomen om ons erop te wijzen. Je laat met prachtige boeketten zien hoeveel er te genieten is.

    Liked by 1 persoon

  70. Goede morgen lieve Greetje, na ziek te zijn geweest, kan ik eindelijk terug vertoeven in ons bloggenlandje. En zeker om te genieten van deze zo prachtige pps met mooie bloemen en de tekst vind ik schitterend. Zelf jaag ik mij nooit op, maar als je zo eens kijkt naar anderen vraag ik mezelf dikwijls af, waarom al die haast ? Het scheelt mss. 5 minuutjes dat ze ergens vroeger toekomen of zo, maar tja….elk doet wat ie wil hé Greetje.
    Heel erg bedankt, ik heb er echt van genoten en vind het fijn van jou dat je mij toch bleef bezoeken lieverdje tijdens mijn ziekte.
    Hou je goed en van mij krijg je een warme dikke knuffel. Je blogvriendinnetje, Rebecca. xxxxx

    Liked by 1 persoon

  71. avondgroetje lieve vriendin Greetje ,
    ” ONDERWEG …”
    ik zie hier mooie , heel mooie stil leven beelden en mooie bewerkingen !!!!
    met een heel mooi gedicht en mooie muziek op achtergrond !!!!
    Ik heb hier zitten genieten van een heel prachtige ppsx !!!!!
    liefs vriendje Jeffy xxx

    Liked by 1 persoon

  72. Weer heel mooie pps ook de muziek en tekst Greetje
    Groetjes Nadia

    Liked by 1 persoon

  73. Goeden avond Greetje
    Onderweg, is een zeer mooie pps, mooi gedichtje,
    mooie bloemen en een zeer mooi liedje,
    kortom Super
    nog een heel fijne avond.
    Groetjes Etienne.

    Liked by 1 persoon

  74. Een heel toepasselijke pps rond deze tijd, mooi gemaakt met mooie beelden.
    Nog een fijne avond, vava

    Liked by 1 persoon

  75. hallo Greetje,
    wij hebben genoten van mooie muziek en gedichtje samen met de prachtige beelden een super mooi geheel , lieve groetjes uit LIER.

    Liked by 1 persoon

  76. Toll gemacht. Dir noch einen schönen Abend.

    Liked by 1 persoon

  77. Goede avond lieve Greetje
    ONDERWEG ,,,,heel mooi weer gemaakt en zo heerlijke muziek erbij en vrolijke zonnebloemen zo fleurig en goede woorden ja zo gaat dat dan ,,,,daarom neem je tijd elke dag gegeven en geniet van de mooie natuur de kleuren van de bladeren die er nu van af gaan vallen ,,,,herfst ,,,,het weer nog zooo fijn sta even stil en kijk om je heen en ruik de natuur ,,,,vanmiddag met de bewoners in de rolstoelen buiten gelopen ,,,,ja ineens heb je wat en kan je bijna niks meer hoe triest ,,,,dus nu genieten en neem je rust en God te danken voor alles wat je hebt ,,,wees dankbaar ..God gezegende liefdevolle week toe gebeden en heerlijk wandel weer en de tijd ervan te genieten ,,,Hallleuja
    liefs Greetje je naamgenootje xx

    Liked by 1 persoon

  78. ha die Greetje
    ja ik ben laat , was onderweg en ik genoot , had dan ook geen haast 🙂
    een pracht gedicht van wat je ziet als je onderweg bent , wat hebben de meeste lui een haast , te zot voor woorden
    jij gaf het een pracht verpakking met mooie platen en over gangen bij een lekker deuntje
    bij jullie triest en regenachtig , hier lekker weer en zelfs wat zon , dus het wandelen met hindernissen was geen straf 🙂 , had al en al een fijne dag
    pc breng ik woensdag ff weg om 08:30 , komt helemaal goed
    fijne avond groet , Karel

    Liked by 1 persoon

  79. Dank je wel voor het plaatsen van mijn gedicht Greetje! Je hebt het heel mooi gedaan, ook het muziekje klinkt heerlijk in mijn oren.

    Liked by 1 persoon

  80. https://greetjehornstra.wordpress.com/2016/10/24/onderweg/
    Onderweg ~ PowerPoint Greetje.
    Wens je een aangename maandag toe Greetje, bedankt voor het prachtige werkje van jou “Onderweg” heel prachtige muziek met een pracht van een beeldverwerking en heel knap gedichtje…Soms denk ik wel, de wereld is te snel. Mensen haasten en jagen, antwoorden zonder vragen en geen tijd om stil te staan. Rennen en verder gaan, aldoor maar…ik doe, ik doe: waar haast men zich naartoe. Men ziet het gras niet groeien, en ook geen bloemen bloeien. Geen tijd meer om te dromen, of de zon te zien opkomen. Maar op een dag is het gedaan, is de zon gewoon ondergaan. dan is het ik deed niet en ik doe, dan hoef men nergens naartoe. Prachtig werkje Greetje proficiat en dank je wel, ik wens je nog een gezellige maandag toe met vriendelijke groeten van Walter.

    Liked by 1 persoon

  81. Prachtig, Greetje. Mooie muziek, mooie bloemen en schitterende tekst. Om weer eens goed over na te denken. Sinds mijn man nog geen jaar geleden overleden is, is mijn wereld anders geworden….Bij hem is het niet meer doen maar deed….En daar moet ik een les uit leren… Daarom goed om dit weer eens onder woorden gebracht te zien in zo’n mooie PPS.

    Liked by 1 persoon

  82. Dag Greetje,
    Je hebt er weer een wondermooi ppsje van gemaakt
    mooie beelden prachtige gedicht en rustige muziek
    Nog een fijne avond groetjes Roosje

    Liked by 1 persoon

  83. Goedenavond Greetje.
    Dat was weer een hele mooie pps weer van je met, mooie herfstplaten heel mooie gedicht past in deze tijd van leven en mooie muziek er bij helemaal af weer.

    Liked by 1 persoon

  84. wow !! prachtig vormspel , mooie muziek en tekst om effe stil bij te staan , een pareltje van een pps Blogvriendinnetje
    Groetjes van Cyberoma-Godelieve

    Liked by 1 persoon

  85. Geen tijd is een veel gehoorde zin…
    Prachtige tekst en overgangen met een heerlijk muziekje…rustgevend 🙂
    Al met al weer een mooi geheel
    Groetjes en fijne avond

    Liked by 1 persoon

  86. Wunderschön liebe Greetje ❤

    LG Mathilda 🌻🌻

    Liked by 1 persoon

  87. Die pps ist schön + die Musik. L.G. Wolfgang

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

