Afbeelding

NOOIT TE OUD

naamloos-jpg-nooit-te-oud

101 Reacties op “NOOIT TE OUD

  1. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag En een mooie aanloop naar het weekend! Leuk om al die mooie blogjes te bezoeken! De hel maken we zelf, De hemel ook. Liefs Jeannine

    Like

  2. Nog een leuke avond toegewenst Greetje

    Like

  3. schönes Wochenende wünsche ich dir und einen schönen 1. Advent

    Like

  4. mogge Greetje
    dank je voor de glimlach 🙂
    buiten is alles wit van de vorst , binnen pruttelt de koffie
    geniet de dag

    Like

  5. Ja koud vandaag…de handschoenen en das kunnen wel aan.
    2 kleinkinders hier om te spelen vandaag. Zitten nu de sprookjesboom te kijken…even rust hihi
    Groetjes

    Like

  6. Goede morgen Greetje
    We wensen u een heel fijne dag en een prettig weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  7. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag En een mooi weekend gewenst Leuk om bij de blogmaatjes op bezoek te gaan! Gezocht: Warme mensen voor koude dagen. Liefs Jeannine

    Like

  8. mogge Greetje
    ja het is een hele mooie pps en het geheugen uit blogland , onze rebbeltje vertelde mij dat deze er nu voor de 3de keer is hihi
    ik heb omdat ik weer een logé krijg komend weekend het HH wat verschoven ,maar red het wel hoor , vind zelf dat ik het aardig bij houd 🙂
    zo ff een ontbijtje en het nieuws kijken en dan aan de slag hier , hoef niet om boodschapjes weg , dus heb tijd zat 🙂
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  9. 2e filmpje moest ik nog snel aanpassen want de link werkte niet meer…
    Maar gelukt zo te lezen hihi
    Groetjes, smakelijk en fijne avond

    Like

  10. schönen Wochenteiler wünsche ich, liebe Greetche, nutze den Tag, es wird käälter

    Like

  11. Goede morgen lieve Greetje, met veel plezier kom ik hier eens binnen wippen om je nog fijne herfstdagen te wensen en geniet van alles wat je doet. Héél hartelijk dank voor de bezoekjes en je altijd zo vriendelijke reacties. Tot de volgende keer lieve Greetje, en met een warme herfstknuffel voor jou, verlaat ik je blogje. Je blogvriendinnetje, Rebecca. xxxxx

    Like

  12. Liebe Greetje, wünsche einen guten Tag

    Like

  13. ha die Greetje
    2 nieuwe ppsjes voor je , dat levert dubbele glimlachjes op 🙂
    ja ik zou een drukke dag hebben , maar de ochtend ging erg rustig voorbij hihi , maar komt best in orde hier
    jij gaat de hort op , nu je hebt er heerlijk weer bij , dus geniet er van
    wens ik jullie een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  14. Hallo lieverdje
    Ik kan geen reactie plaatsen in je gastenboek
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana

    Like

  15. ha die Greetje
    ja een echte storm gister , ik had er niet echt veel last van bij het lopen van 2 wijken , vandaag totaal ander weer , voorjaar temperaturen en ik hield het ook weer droog :0
    wens jullie een fijne avond
    lieve groet , karel

    Like

  16. Het internet staat er vol van en ja ik leen ze graag 😉
    Fijne avond en groetjes

    Like

  17. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijne nieuwe week mvg rudy

    Like

  18. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne dag
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  19. Hallo Greetje
    Mooie presentatie de prenten en ook de tekst
    Lieve groetjes Nadia

    Like

  20. Ik wens je een fijne week.

    Like

  21. Liebe Greetje wünsche dir einen schönen sturmfreien Sonntag wollte dir schnell ein paar Zeilen schreiben G ist am schlafen sieht nicht gut aus herzliche Grüße Klaus in Freundschaft

    Like

  22. Dat lukt vast wel greetje…heb namelijk een vrij weekend…
    Zonder afspraken en de zon schijnt. 🙂
    Groetjes en ook voor jullie een fijn weekend

    Like

  23. Liebe Greetje, wünsche ein gutes Wochenenfde

    Like

  24. mogge Greetje
    ja het is al een oudje 🙂 , maar wat een mooi oudje hé
    verdwalen , collega vroeg me al wat keren , als we liepen zeg van Baarn naar hier door het bos zonder bordjes , hoe weet jij de weg , goed richting gevoel zeg ik , en dus verdwaalden we niet
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , karel

    Like

  25. goedemorgen greetje

    wens jullie een fijn weekend mvg rudy

    Like

  26. Fijn weekend toegewenst greetje

    Like

  27. Liebe Greetje, konntest du meine Botschaft sehen/hören, schönes Wochenende

    Like

  28. https://greetjehornstra.wordpress.com/2016/11/08/nooit-te-oud/
    Nooit te oud ~ PowerPoint Greetje.
    wens je een aangename vrijdag toe Greetje, bedankt voor het prachtige werkje van jou “Nooit te oud” Met heel prachtige muziek en een uitmuntende beeldverwerking in vele veelkleurige stillevens waar je een pracht van een gedichtje heeft tussengevoegd van ben van Klinken…Altijd blijft je het voelen, en voel je soms wat stouts. Maar laat je niet weerhouden. Voor liefde ben je nooit te oud. de vlinders in je buik, fladderen nog altijd volop. Genieten mag nog altijd, ouderdom is daarvoor geen stop. Zolang je hart zal kloppen, zal je liefde mogen beleven. Want oud zijn is geen reden, om je gevoelens op te geven. Blijf gewoon genieten, alles klopt: verliefdheid kan dan blijven bestaan. Laat je gewoon je les niet leren. al kleurt je haar van zilver naar goud, je bent een mens in alle facetten, en voor liefde ben je lang niet te oud.. Prachtwerkje Greetje , proficiat en dank je wel. Ik wens je nog een gezellige vrijdag toe met vriendelijke groeten van Walter.

    Like

  29. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne dag en een prettig weekend
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  30. ha die Greetje
    ja daar begon mijn liefde voor het skien 🙂
    en vele jaren later kom je er achter dat de hele boel zo in verval is geraakt
    ik vind dahlia’s hele mooie bloemen en zie ze gelukkig ook nog veel in de tuintjes
    wens ook jullie een fijne avond
    lieve groet , karel

    Like

  31. einen wunderschönen Abend wünsche ich dir, liebe Greetje

    Like

  32. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag En hopelijk krijgen we een weekend met niet te veel regen ! Gezellig weerke om te bloggen Waar mensen elkaar dragen, is er hoop! Liefs Jeannine

    Like

  33. Mogge greetje
    Zo eentje die jij niet kent dan is het blog geslaagd.
    Want jij kent er veel met al de ppsfriendjes
    Ja ook wij kennen er veel maar soms komt er een verrassende voorbij in de mailbox 😉 Groetjes en geniet je dag

    Like

  34. alles Gute zum heutigen Mittwoch, liebe Greetje

    Like

  35. Dag Greetje, bedankt voor je bezoekje . Weer een super mooie pps proficiat.

    Beste groeten van Luc xxx

    Like

  36. Goede morgen lieve Greetje, regen en wind houden mij niet tegen om je zo prachtig blogje te bezoeken. Van harte wens ik jou zeker een fijne midweek, nu is het echt een pc weertje hé. Ook wil ik je danken voor de steeds zo warme bezoekjes. Een dikke herfstknuffel van je blogvriendinnetje, Rebecca en tot later eens Greetje. xxxxx

    Like

  37. Liebe Greetje, wünsche dir einen wunderschönen Dienstag, Klaus

    Like

  38. Hier valt het weer mee al hebben we behoorlijk wat nattigheid gehad.
    Koud is het wel 😉
    Groetjes en geniet je dag

    Like

  39. ha die Greetje
    nee deze ziekte in welke vorm ook is van alle leeftijden
    daar hadden Marcel en jullie als familie geluk dat het goed kwam met hem , en ze zoeken dagelijks naar meer mogelijkheden
    deze pps van jou kwam goed tot zijn recht hier
    en die mooie bloemen van Luci ook
    ik ben laat met de pc
    wens jullie een goeden nachtrust
    lieve groet , Karel

    Like

  40. eine gute Woche wünsche ich dir

    Like

  41. Goede morgen Greetje
    We wensen u een heel fijne dag en een prettige week
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  42. ha die Greetje
    ja de ppsjes mogen er zijn hé
    ik herkende je hoor 🙂
    maar denk niet dat de volle maan te zien is vanavond en nacht
    ja ik geloof je dat zo’n dagje winkelen daar met zo veel winkels enorm vermoeiend is 🙂
    ik liep in de middag 2 wijken , de folders waren vroeg , dus makkie morgen hihi
    nu op naar een rustig avondje , en die wens ik jullie ook
    lieve groet , karel

    Like

  43. Goeiedag Greetje
    Prachtige pps met mooie beelden en mooie tekst van Ben,ook prachtige melodie van Nikos.
    Lieve groetjes
    Monique

    Like

  44. Lieve groetjes en een fijne zondag.

    Like

  45. Ha zelfs wij zijn niet te oud voor coldplay 😉
    Fijne zondag

    Like

  46. beste Grüße am Samstag von mir zu dir

    Like

  47. mogge Greetje
    nee dat is niks voor Marcel 🙂 , voor mij ook niet hoor
    weet je wel dat er hhheeeeelllllll veel winkels zijn in Maastricht pppfffttt
    wens jullie een fijne shopping dag

    koud weer groet

    Like

  48. ha die Greetje
    dank je voor het mooie en lieve berichtje
    jullie morgen op stap , nu het is goed weer hoor ik net van Piet
    wel muts en handschoenen aan het is fris
    en nu maar een goede nachtrust
    lieve groet , karel

    Like

  49. Hallo Greetje, beetje late reactie van mij, maar ik ben net terug van vakantie.
    Ik heb hier weer van genoten, die overgangen met de hartjes is echt geweldig.
    Inderdaad je bent nooit te oud voor de liefde, daar ben ik het helemaal mee eens.
    Groetjes Irma

    Liked by 1 persoon

  50. Lieve groetjes en een prettig weekend!!!

    Like

  51. ein wunderschönes Wochenende wünsche ich, liebe Greetje

    Like

  52. Hoi Greetje…we maken van deze trieste dag een inkoopdag.
    Die goedheiligman heeft het zo druk dat we hem even helpen 😉
    Groetjes

    Like

  53. dag Greetje
    wat een pracht pps werk dank dat ik ermee mag van genieten
    nog een fijne dag
    lieve groetjes Louisa

    Liked by 1 persoon

  54. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne vrijdag en een prettig weekend
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  55. Hallo Greetje,een prachtige presentatie,met mooie bloemen en gedicht van Ben,op een mooi melodietje,ik wens jou een mooi verlengd weekend lieve groetjes Mariska

    Liked by 1 persoon

  56. ja Greetje , de fiets is heel belangrijk , ben blij dat ik fietsen kan maken hihi , en ik heb m’n huisje aardig op orde hoor
    ik had / heb een rustig tv avondje en na het weer van Piet, ga ik lekker slapen
    wens ook jullie een gezonde nachtrust
    lieve groet , Karel

    Like

  57. ha die Greetje
    ja mooi hé zo dat meiske en hond samen optreden , geweldig
    en ook een mooi blommetje voor mijn vriendinnen er bij 🙂
    maakt allen blij , weer of geen weer
    hier was het niet zo heel slecht , kon ff een ommetje maken in de middag , fietsje is ook weer in orde
    HH is blijven liggen , maar loopt niet weg
    wens jullie een fijne avond
    lieve groet , Karel

    Like

  58. Dag Greetje.
    Bedankt voor de mooi pps nooit te oud, goed gedaan, beste groeten
    Jaak

    Liked by 1 persoon

  59. Hallo Greetje,
    Wat heb ik hier weer genoten van je mooie PowerPoint en die mooie teksten !!

    Fijne donderdag En een mooi verlengt weekend gewenst! Gezellig weerke om te bloggen Hang je regenwolken te drogen aan de zon Liefs Jeannine

    Liked by 1 persoon

  60. schönen Donnerstag mit wenig Stress

    Like

  61. Tolle PPS. Hast du gut gemacht. ich wünsche dir noch einen schönen Tag. L.G.

    Liked by 1 persoon

  62. Goeie middag Greetje.
    Heel mooie pps, mooie teksten.

    De ouderdom schenkt de wijsheid waarvan men in zijn jeugd veel nut zou hebben gehad. Joseph Joubert

    Ik wens je nog een fijne dag toe.
    Groetjes.
    Jo

    Liked by 1 persoon

  63. Goede morgen Greetje

    Prachtig werkje met heel mooie beelden en bewerkingen en een prachtig gedicht van Ben van Klinken
    Ik heb er weer van genoten heel mooi
    We wensen u nog een heel fijne dag
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Liked by 1 persoon

  64. Anneke Mohlmann Diehl

    Goedemorgen Greetje.
    Dat was weer een hele mooie pps met een prachtig gedicht over ouder zijn en de liefde,daar heeft iedereen toch recht op.
    Mooie platen mooi gedicht en rustige muziek erbij.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke.

    Liked by 1 persoon

  65. Lieve Greetje
    Wat heb je weer een prachtige PPs gemaakt
    Kleurrijke beelden, super gedicht, en heerlijke muziek
    ik heb weer zo genoten.
    Dank je wel , en heel veel lieve groetjes van mij
    daag
    Luci

    Liked by 1 persoon

  66. Goedenavond Greetje.
    Mooie presentatie met prachtige beelden en gedicht,
    dat was weer even genieten !!
    Wens je nog een mooie voortzetting van de avond!
    Met veel liefs Celia.

    Liked by 1 persoon

  67. Pingback: NOOIT TE OUD | janencarinvandijk

  68. greetje ja inderdaad nooit te oud en als je net als ik bijna 50 jr gewerkt hebt met een versleten rug 3 dubbel hernia en darmkanker gehad dan mag je wel wat eerder stoppen al werk ik nu 2 dg p w bij een postbedrijf en je PowerPoint is weer heel mooi en goede spreuken en gezegdes

    Liked by 1 persoon

  69. Hallo Greetje, weer een mooie pps met een mooi gedicht, maar je maar zo oud als je je zelf voelt. Nog een fijne avond, vava

    Liked by 1 persoon

  70. superschön, war unterwegs, wünsche eine schneefreieZeit

    Liked by 1 persoon

  71. Voor de liefde ben je nooit te oud.
    Hoe oud je ook bent, wat telt is het gevoel.
    Niet alleen het lichamelijke,
    maar ook het geestelijke.
    Dat is wat ik bedoel

    Mooie powerpoint Greetje
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  72. En dan zijn er nog al die andere soorten liefde, voor de natuur bijvoorbeeld die ons de prachtige bloemen levert die je hebt gebruikt.

    Liked by 1 persoon

  73. Fijne midweek Greetje,
    Wat is je pps weer prachtig heel mooie beelden en bewerkingen en een prachtig gedicht, ja Greetje je bent nooit te oud om verliefd te zijn hé.
    Nog een fijne dag en veel lieve groetjes van Claire.

    Liked by 1 persoon

  74. Bedankt lieve Greetje,
    Weeral heb je een heel mooie pps gebracht. I
    Elke leeftijd heeft zijn charme en men is nooit te oud om iemand lief te hebben, ieder maakt er het beste van.
    De muziek is ook heel prachtig. Telkens weer ben ik blij om je mooie pps.jes te mogen ontvangen.
    Jij bent een prachtdame!! Waren er zo maar wat meer in deze wereld!!
    Dankjewel voor alles!!

    Liked by 1 persoon

  75. een regenachtige groet lieve vriendin Greetje ,
    ” NOOIT TE OUD .”
    wat een prachtige stil leven foto’s zie ik hier en mooi bewerkt !!!!
    met een prachtig , mooi gedicht en mooi toepasselijke muziek
    op achtergrond !!!!!
    Ik heb zitten genieten van een wonder mooi pps !!!!!
    lieve groetjes nog van vriendje Jeffy xxx

    Liked by 1 persoon

  76. Zeker Greetje voor de liefde ben je nooit te oud. Prachtige beelden en teksten en de vlinders blijven komen ongeacht je leeftijd
    groetjes Marianne

    Liked by 1 persoon

  77. Nooit te oud, weer heel erg mooi Greetje, schitterende bloemenfoto’s, een zeer mooie beeldspraak en een prazchtig aangepast muziekje. Voor mij, voor ons….Weer een echt pareltje, dank je wel maatje….Nog een fijne dag.

    Papa Leone en Mama Monique.

    Liked by 1 persoon

  78. Gewoon weer prachtig
    Werner

    Liked by 1 persoon

  79. Goede morgen lieve Greetje
    heerlijke mooie pps heb je weer gemaakt met vrolijk muziekje en mooi gedicht van Ben van KLinken de plaatjes alles zo fris en mooi naar te kijken dank je wel en God zegen je met alles met een gezegende liefdevolle mooie herfst dagen op naar de winter ,,,,hahaha,,,en veel plezier ook voor je man

    liefs van mij Greetje je naamgenootje xx

    Liked by 1 persoon

  80. Goeden morgen Greetje,
    Nooit te oud is een zeer mooie pps,

    Groetjes
    Etienne

    Liked by 1 persoon

  81. Liebe Frau, sehr danke.

    Liked by 1 persoon

  82. Hallo lieverdje
    Je hebt weeral een prachtige pps gemaakt met prachtige bloemen gedicht en mooie muziek knap gedaan lieverdje
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana xxxxxxxx

    Liked by 1 persoon

  83. Goeie morgen , Greetje . Inderdaad ” nooit te oud ” dat voel ik zelf , een heel, heel mooie pps , 1000 x dank, Greetje , ik hou van jou mooie dingen.Groetjes uit Oostende: Andre

    Liked by 1 persoon

  84. Wat een mooi gedicht en pps natuurlijk.

    Liked by 1 persoon

  85. Goedemorgen Greetje
    Bedankt voor de mooie pps
    Liefs van mij xx

    Liked by 1 persoon

  86. Goede morgen lieve Greetje, wat een schitterende parel heb je alweer gemaakt, met een heel mooi gedichtje erbij en dan die prachtige bloemen, héééééééééérlijk genieten was dit Greetje, zo in de vroege morgen, bedankt hoor. Geniet nog van een fijne midweek, ik vond het fijn hier te zijn en van Rebecca, je blogvriendinnetje krijg je een grote warme herfstgroet lieverd. xxxxxxx

    Liked by 1 persoon

  87. Hello Greetje
    ‘Werkelijk een prachtige pps met mooie bloemenanimatie’s..
    Gezellige muziek ook erbij..
    Mooi gedicht ook van Ben v Klinken..
    Ik heb er van genoten weer..
    Het was één mooi geheel..
    Wens je nog een goede nachtrust toe..
    lieve groetjes v Aafke..

    Liked by 1 persoon

  88. ha die Greetje
    ben wat laat , maar ik vond een prachtig en waar gedicht
    welk jij weer zo mooi verpakte in deze pps
    prachtige platen en mooie overgangen , kwamen kabbelend op een heerlijk stukje muziek aan mij voor bij , alleen dat maakt al blij

    ja ik had pech , koste extra lopen om de folders weg te krijgen en dus tijd 🙂
    ja kan het zelf maken , morgen ff spatbordje halen
    blij dat je blij was met een blommetje
    ik sluit zo af
    en wens jullie een goeden nacht
    lieve groet , Karel

    Liked by 1 persoon

  89. Zoals altijd een kwalitatieve voorstelling met prachtige beelden ,heerlijk gedicht van Ben en een zalig ondersteunend muziekje.Op en top afgewerkt Greetje.

    Liked by 1 persoon

  90. Ha oud ben je pas als je je oud voelt toch ?
    Een hele mooie voorstelling met een pracht gedicht en geeft mij een glimlach op mijn gezicht. Die vlinders blijven gewoon kriebelen hoor 😉
    Groetjes en welterusten

    Liked by 1 persoon

  91. wauw blogvriendinnetje , dit is weer een pareltje hé , puur genieten ! ook een prachtig gedicht van Ben
    toppie !!
    groetjes van Cyberoma-Godelieve

    Liked by 1 persoon

  92. Dag Greetje
    Een prachtige pps “Nooit te oud”
    Mooie beelden prachtig gedicht van Ben
    en rustige muziek
    Weer een prachtige pps
    Lieve groetjes Roosje

    Liked by 1 persoon

  93. hallo Greetje,
    met nooit te oud ,staat hier weer een prachtige voorstelling ,knap werk Greetje , lieve groetjes uit LIER.

    Liked by 1 persoon

  94. Greepje bedankt voor het pps je

    Liked by 1 persoon

  95. Das ist sehr gut gemacht mit allen. L.G. Wolfgang

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

