Afbeelding

POSITIEF DENKEN

125 Reacties op “POSITIEF DENKEN

  1. kom jou een fijne nieuwe week wensen Greetje ,geniet van de dingen die je graag doet lieve groetjes Mariska

    Like

  2. ha die Greetje
    ik heb inmiddels het probleem gevonden en opgelost
    liep 4 van mijn 5 wijkjes , morgen dus nog 1 en 1 invalwijk
    wens jullie nog een fijne dag verder
    lieve groet , Karel

    Like

  3. erhole dich gut und sammle Kraft für die kommende Woche, liebe Greetje

    Like

  4. Tja niet ieders pad gaat over rozen…
    Vond het zo mooi omschreven dat ik het wel wilde delen.
    Maar hoop dat ik er nooit mee te maken krijg…
    Groetjes en fijne zondag en op naar de nieuwe week 🙂

    Like

  5. Goede morgen lieve Greetje, heel veel dank voor je bezoekje, was erg blij je eens te horen lieveke. Van harte wens ik je nog een fijne zondag, alsook een mooie week (als het gaat toch)….Hou je goed en van mij krijg je een grote knuffel. Je blogmaatje Rebecca, uit Gent. xxxxx

    Like

  6. genieße das Wochenende, liebe Greetje

    Like

  7. Goede morgen Greetje

    Een lieve groet en een knuffel voor jou
    We wensen u een heel fijn weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  8. Fijn dat genieten…ja sommigen springen eruit…en je weet het ik deel alleen maar. Fijne avond

    Like

  9. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag En een mooie aanloop naar het weekend toe!Genoten van je mooie blogje Gun jezelf een dagje lummelen!
    Liefs Jeannine

    Like

  10. Hallo Greetje hopelijk alles ok met jou ,lieve groetjes Mariska

    Like

    • Hallo Greetje hopelijk alles ok met jou ,lieve groetjes Mariska
      ik heb je pps nogmaals bekeken ,maar ik was er vergeten bij te zetten dat ik de eerste keer vergeten ben te reageren op je pps sorry daarvoor,had hem toen al gedownload

      Like

  11. ha die Greetje
    ja een mooie en een leuke pps , bracht menige glimlach
    zo ook de mooie van jou hand de dag er voor 🙂
    maar ik begrijp je had het niet lekker met dit warme weer , vandaag hield ook ik mijn gemak , gister maakte ik nog een mooie wandeling
    ook morgen is hier nog een rustdag en dan bekijk ik het weer
    wens jullie een goede nachtrust en hoop het is er voor genoeg afgekoeld
    lieve groet , Karel

    Like

  12. Liebe Greetje, alles Gute wünsche ich dir

    Like

  13. Goede morgen Greetje

    Bedankt voor je fijne reactie op ons ppsjes
    Geniet nog van je dag
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  14. Ja Greetje…weer genieten al is dat hier het meest in eigen tuin 🙂
    Fijne week

    Like

  15. Goede morgen Greetje

    We wensen u een fijne dagen een heel fijne week
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  16. mache dir einen schönen Tag

    Like

  17. Liebe Greetje, meine besten Grüße an dich

    Like

  18. ha die Greetje
    we horen die K te veel , en dan negatief 😦
    het is ook niet leeftijd gebonden , het doet maar en in vele hoedanigheden
    Giselinde vocht en gaf alles , mocht niet baten , ze verloor de ongelijke strijd
    wens ook jullie een goed weekend
    wat het weer doet is nog ff afwachten , ik ga morgen niet te ver weg 🙂
    lieve groet , Karel

    Like

  19. Dat gaat lukken we beginnen morgen met een feestje en een leuke bijkomstigheid is dat alle kleinkinderen op Merle na er ook zijn.
    Hopelijk blijft het droog 😉
    Fijn weekend

    Like

  20. Goede morgen Greetje
    Een lieve groet en een knuffel voor jou
    We wensen u een heel fijn weekend
    Gerda & Elza

    Like

  21. Goede avond lieve Greetje, hier ben ik weer eens, om jou een knusse avond te komen wensen en ook staat het weekendje al voor ons deurtje. Ik heb al veel gedacht aan jou hoor, en hou je goed lieverdje. Van Rebecca, je blogmaatje krijg je warme knuffels en slaap wel voor later. xxxx

    Like

  22. das Wochenende rückt näher, noch ein wenig Geduld

    Like

  23. mogge Greetje
    ja is het geen mooi filmpje , hoe die lui dat toch doen 🙂
    is me een raadsel , ik ook proberen , nou niks hoor
    een leuke moppentrommel is het zeker die 2de hihi
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  24. wünsche dir einen guten Tag, auch wenn das Wetter nicht so toll ist, Klaus

    Like

  25. Goede avond lieve Greetje, als je nog wakker bent, geniet van een knusse avond, alsook van een fijne midweek. Bedankt voor je bezoekjes en Rebecca geeft jou een warme lieve groet en slaap wel voor later. xxxxxx

    Like

  26. Dagje winkelen wat is dat vermoeiend pffttt
    Maar goed dochter flink in het nieuw en ik 2 zomerjurkjes gescoord…dus geslaagd. Fijne avond

    Like

  27. Liebe Greetje, hatte dich schon vermisst, lass es dir gut gehen

    Like

  28. mogge Greetje
    ik was ook in Breda , afgelopen woensdag ving ik daar een wandeling aan 🙂
    ben blij dat je een fijne tijd er had , mooi stadje om te zien , en voor jullie dames , winkels genoeg pppfffttt hihi
    ja een mooie pps van Lidia hé , de ander vol gekkigheid en veel wat mis is 🙂
    wens jullie een fijne dag
    lieve groet , Karel

    Like

  29. Lekker genieten van kind en kleinkind is ook leuk 🙂
    Doen wij do weer 😉
    En dan wel naar de kleinste van het stel 😉
    Ja zo een haan zit er hier in de buurt gelukkig geen haha
    Al kon ik er morgen wel een gebruiken…ga ik met de jongste de stad in al vroeg opstaan dus.
    Slaap wel

    Like

  30. Goede morgen Greetje

    Geniet van je dag
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  31. Prachtig pps “Positief denken” heel mooie beelden en bewerkingen
    Avond groetjes Nadia

    Like

  32. Goede morgen Greetje

    Geniet van het zomerweer en we wensen u een heel fijn weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  33. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag En een mooie aanloop naar het weekend toe!Genoten van je mooie blogje Een goed mens is overal welkom!
    Liefs Jeannine

    Like

  34. Goede morgen lieve Greetje, nog een fijne donderdag kom ik je wensen, alsook een mooie aanloop naar het weekendje. Hier is het erg warm, niet geschikt voor de “Bibi” hier, pffff…Hou je goed en van je blogvriendinnetje Rebecca, die veel denkt aan jou krijg je een grote zomerknuffel. Tot later eens lieveke. xxxxxx

    Like

  35. sind nur noch 5 Tage bis zum Wochenende, das schaffst du

    Like

  36. Goede morgen lieve Greetje, van harte kom ik jou zeker nog een fijne week wensen, naar het schijnt wordt het alweer 28°, pfff…..Draag goed zorg voor elkander en hou je goed lieverdje. Van Rebecca, je blogmaatje krijg je een dikke warme zachte knuffel en tot later eens Greetje. xxxxx

    Like

  37. Hier de oudste 8 dus die rennen nog veel…kan oma niet bijhouden hihi
    Was toch ook een leuke foto…
    Zouden die van 8 en 14 elkaar nog eens tegenkomen daar?
    Wie weet haha
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  38. ha die Greetje
    en en voor mij zeer zeker ook berg landschappen , heb er wat genoten , zowel zomers als in de winter 🙂
    ja morgen de wandelschoenen weer aan voor een mooi rondje hier achter in m’n tuintje , woensdag zo het er nu uit ziet ben ik in het Brabantse land
    wens jullie ook een fijne avond
    lieve groet , Karel

    Liked by 1 persoon

  39. Dag Greetje

    We wensen u een heel fijne week
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  40. We zitten buiten hoor en af en toe laat de zon zich zien.
    Wat heb je al een grote kleinzoon…lijkt me geweldig
    Groetjes en fijne avond

    Like

  41. dann wollen wir noch mal richtig ausruhen und Kraft für die kommende Woche sammeln

    Like

  42. schicke mir bitte Sonne, Klaus

    Like

  43. Goede middag lieve Greetje, las net je berichtje en kom zeker je man een spoedig herstel wensen, en ook aan beiden geef ik veel sterkte, moed en kracht. Blijf “positief” denken Greetje, zoals je pps hier zegt. En je hoeft daar absoluut NIETS mee in te zitten dat je minder komt, ons blogje is slechts een hobby en zeker geen verplichting. Hou jullie goed en ondanks alles, tracht er toch maar een fijn weekendje van te maken lieverd. Warme dikke steunknuffels van je blogmaatje, Rebecca. xxxxx

    Liked by 1 persoon

  44. mogge Greetje
    ja de hele buurt i blij dat die weg zijn hihi
    en aan de nieuwe tuin wen ik ook wel 🙂
    dus je gaat een dagje met dochter te winkelen in een mooie stad
    maar ff checken bij NS.nl hoe de treinen rijden , er kan ook wel werkzaamheden zijn
    wens ik jullie een heel fijne dag
    lieve groet , karel

    Like

  45. Gezellig, dan ga je vast genieten van je kleinzoon die intussen al groot is 😉
    Dank voor de felicitatie…mag het op smoelenboek nog niet bekend maken…geniet ik hier van de reacties 🙂
    Fijne dag in het brabantse land…wij gaan naar de kenedymars kijken.
    Kleinzoon van 4 loopt voor het 2e jaar de minimars 😉
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  46. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne dag en een heel zonnig weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Liked by 1 persoon

  47. Avondgroetjes Greetje,
    Prachtig je pps “Positief denken” heel mooie beelden en bewerkingen Greetje.
    Ik ben er weer na een heerlijke vakantie van 3 weken in Spanje heel erg genoten van zon zee en strand alle dagen was het zeer warm met temperaturen van 30 & 35 graden. Ik kom jullie een heel fijne donderdagavond wensen en veel lieve groetjes van Claire.

    Liked by 1 persoon

  48. Greetje ik heb weer genoten van je mooie PowerPoint, mooie bloemen en prachtige tekstjes lieverd !!
    Liefs Jeannine

    Liked by 1 persoon

  49. Hallo Greetje,

    Fijne donderdag En een mooie aanloop naar het weekend toe!Genoten van je mooie blogje Kom weer thuis in je eigen huis!
    Liefs Jeannine

    Like

  50. trotz Regen möge es ein guter Tag sein

    Like

  51. ha die Greetje
    een leuke en mooie zomer pps voor hen met water overlast , zag net wat beelden pppffftt erg hoor , en er komt nog meer
    inderdaad spectaculaire foto’s en ik koos de mooie rustige uit 🙂
    jullie in de mallemolen van het ziekenhuis het kastje en de muur , ja druk zullen ze het ook wel hebben , en ik vermoed ook wel al wat vakantie tijd
    dus ook eerst maar een goede nacht slapen , zal ik ook zo gaan doen
    slaap wel groet

    Like

  52. Ja nostalgie…maar die briefjes zijn wel leuk…misschien maar weer invoeren hihi…slaap wel

    Like

  53. ja Greetje , het is nog afwachten
    maar ze zijn in deze heel ver , dus we wachten af
    maar fietsen is zeker ff van de baan
    een regen groet , ik ben er voor de natuur blij mee , als het overdag maar weer droog is 🙂
    Greetje kop op en slaap wel

    Like

  54. ha die Greetje
    op de valreep van waken of slapen
    hoe later op de avond hoe schoner het volk
    ondanks onze gedeelde ergernis van het vele zwerfvuil langs de weg
    dus Marcel heeft het op de heupen , maar dan niet swingend op de muziek , vreselijk naar om te horen en ik hoop het valt mee na onderzoek
    voor nu wens ik jullie een goede nachtrust
    lieve groet , karel

    Like

  55. schöne Woche für dich, liebe Greetje

    Like

  56. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne week
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  57. Toch nog best mooi weer en nog steeds droog…die zondagavond thuis op de bank hier…heerlijk rust.
    Was weer een weekend met vanalles en nog wat…
    Nu wachten op de baby die op komst is en wanneer we ingeschakeld worden 😉
    Groetjes en fijne avond

    Like

  58. wünsche einen guten Tag ohne Kummer und Sorgen

    Like

  59. ha die Greetje
    zeker een mooi van Lidia
    en die 2de laat zien wat er loos in in de wereld en toch nog steeds komen er oorlogen bij 😦
    ja het is een heel ander weer , temperatuur goed , de regen hard nodig

    slaap wel groet

    Like

  60. mache es dir gemütlich und erhole dich gut

    Like

  61. Regen hat die Sonne abgelöst, ich möchte wieder etwas mehr Sonne

    Like

  62. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne dag en een prettig weekend
    Veel liefs Gerda & Elza

    Like

  63. mogge Greetje
    ja zeker wel een mooie pps over hoe het er daar aan toe gaat
    en vanwege de droogte hier wel toepasselijk 🙂
    er is zoveel ellende in de wereld , ook zonder al die oorlogen , dus ik snap die lui niet , en steeds minder
    hier koelde het af van een 30 naar 23 graden gisteravond , maar hopen dat het zo blijft
    geniet de dag
    lieve groet , Karel

    Like

  64. Ja Greetje het mag dan in het zuiden het warmst zijn maar ben blij dat het weer een beetje verkoeling geeft 😉
    Binnen zitten met alles potdicht is ook maar niks haha
    We blijven mopperen over het weer haha…maar het is zomer 😉
    Fijne avond

    Like

  65. es ist viel zu heiß, passe gut auf dich auf

    Like

  66. mogge Greetje
    ja het zijn zeer hete dagen , dus houd het hoofd koel , en wat je ook doet , doe het mak an , in de vroege ochtend ff om een boodschap en verder binnen blijven , buiten is het nog warmer
    ik zeg toch , geniet de dag
    lieve groet , Karel

    Like

  67. herrlich wieder, wünsche dir einen nicht zu heißen Tag

    Like

  68. Goede morgen lieve Greetje, van harte wens ik jou nog een mooie zomerweek, maar voor mij en vele anderen is het veel te warm dat Afrika weertje (lol). Wat was ik toch blij met je bezoekje zeg, bedankt hoor. Tot de volgende keer en Rebecca, je blogmaatje geeft jou een dikke knuffel. xxxx

    Like

  69. Liebe Greetje, möge es eine gute Woche werden

    Like

  70. Goede morgen Greetje

    We wensen u een heel fijne week
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  71. Goede morgen Greetje op deze maandag,’t zal weer te warm worden vandaag,maar klagen gaan we niet hè,maar voor tuin en landbouw ziet het er niet goed uit,wens jou nog een gezellige nieuwe week lieve groetjes Mariska

    Like

  72. Zomers weertje…heerlijk toch?
    Rustig aan doen en lekker in de tuin genieten na een druk dagje hier.
    Albert was met het vlotten bouwen in het water gevallen bij Marijns kinderfeest…tot groot vermaak van al de kinderen hihi
    Groetjes en geniet het mooie weertje.
    Slaap wel

    Like

  73. auch heute noch mal richtig entspannen, okay?

    Like

  74. Goeie morgen Greetje,
    Ik heb genoten van je schitterende pps.
    Ik wens u nog een mooie zondag met hopelijk ook een beetje verkoeling.
    Groetjes
    Jo

    Liked by 1 persoon

  75. goedemorgen greetje

    WENS JULLIE EEN FIJNE ZONDAG mvg rudy

    Like

  76. entspanne dich mal wieder so richtig

    Like

  77. goedemorgen greetje

    WENS JULLIE EEN FIJN WEEKEND mvg rudy

    Like

  78. Hoi Greetje
    Volgens mij krijgen we een warm weekend…met volop zon
    Fijn weekend en geniet ervan

    Like

  79. ob Regen oder Sonnenschein, ein gutes Wochenende soll es sein

    Like

  80. Goede morgen Greetje.Het weekend staat weer voor de deur,wij zien er positief naar uit,want het zal warm en zonnig zijn!
    Lieve groetjes van ons,en fijne Vaderdag voor je man zondag
    Herbert -Lenteken

    Like

  81. goedemorgen greetje bedankt voor het bezoek

    WENS JULLIE EEN FIJNE DAG mvg rudy

    Like

  82. Goede morgen Greetje
    Bedankt voor je mooi compliment we wensen u een heel fijne dag en een prettig weekend
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Like

  83. ha die Greetje
    zag het plaatje bij mijn afbeeldingen staan en dacht zal mijn bezoek wat verkoeling brengen 🙂
    ik heb de badcel en wc schoon en gelijk mezelf ook ff geboend , en zal zo naar een bekend deel van Zwitserland voor de koers
    groetjes Karel

    Like

  84. hüte dich vor der Hitze, zuviel ist auch nicht gut

    Like

  85. ha die Greetje
    ja echt mooie weer hé , ik vind de 1ste wat hebben van de tijd dat ik op de boerderij begon te werken begin jaren ’60 🙂
    m’n huisje is spic en span de visite komt nog een dag later , maar ja is me goed hihi
    fijne avond groet

    Liked by 1 persoon

  86. ohne Stress und Sorgen ab bis Morgen

    Liked by 1 persoon

  87. Hallo lieve Greetje,we wensen jullie een zonnige midweek,en de zon is zeker aanwezig,we zullen bakken,maar wel positief ! blijven
    Lieve groetjes
    Herbert -Lenteken xxxx

    Liked by 1 persoon

  88. Hallo Greetje,
    Ik heb weer genoten van je PPS, zoals altijd mooie bewerkingen en overgangen, het gedicht en de muziek maken het geheel compleet.
    Groetjes Irma

    Liked by 1 persoon

  89. Goede morgen lieve Greetje, wat heb ik genoten van je zo prachtige pps waarvoor dank lieveke. Die bloemen zijn toch zo mooi en de tekst zit vol waarheid, want ondanks alles moeten we toch positief blijven denken hé. Geniet nog van een zonnige fijne midweek, ik vond het erg fijn hier te zijn en tot de volgende keer Greetje. Een warme knuffel van je blogvriendinnetje, Rebecca en hou je goed. xxxxx

    Liked by 1 persoon

  90. Van Lombergen Werner

    Heb een probleem, heb tot heden steeds jou mooie pps kunnen openen.
    Nu ik ben gaan verhuizen en nu ik aan gesloten ben bij Telenet kan ik jou pps NIET meer openen
    Kun je me helpen om toch jou prachtige pps weer te kunnen bekijken
    groeten Werner

    Liked by 1 persoon

  91. Een mooie PPS heb je weer gedeeld met ons Greetje. Positief denken is soms best moeilijk in deze tijd, maar we moeten het wel blijven doen anders zijn we nergens.
    Groetjes Marianne

    Liked by 1 persoon

  92. Lieve Greetje,
    Bedankt om telkens weer je mooie PowerPoint te willen delen met andere mensen.
    Het is prachtig, er zit heel veel waarheid in de teksten en ja, positief denken, het is soms toch ook niet zo gemakkelijk, maar het kan ons helpen bij het overwinnen van problemen die zich in het dagelijkse leven voordoen.
    De muziek past er ook altijd zo mooi bij. Ik kan niet vatten waar jij al die mooie dingen kan vinden en ze dan ook nog zo mooi in een pps kan steken.
    Nogmaals , hartelijk dank lieve Greetje.
    Ik wens je fijne zomermaanden toe en heel veel liefs!!
    Joske.

    Liked by 1 persoon

  93. super toll wieder, liebe Greetje, genieße den Tag, wenn die Zeit es dir erlaubt

    Liked by 1 persoon

  94. Ja een mooi filmpje en zo zijn er zoveel te vinden…
    Jij houd het bij je eigen creaties en die zijn zeer zeker ook de moeite waard.
    Soms kom ik er bij karel tegen en blijft een feest om te bekijken nieuw of oud…groetjes en geniet je dag

    Like

  95. Goede morgen Greetje,
    positief denken is iets wat iedereen zou moeten doen, maar blijkbaar kan niet iedereen dat.
    Heel mooie pps, met alles er op en er aan, en met een tekst die heel veel waarheid bevat. Mooie afbeeldingen, bewerkingen en muziek. Met andere woorden prachtig gedaan, maar dat zijn we van u gewoon.
    Groetjes…Eric

    Liked by 1 persoon

  96. Goedenavond Greetje.
    Dat is weer een hele mooie pps weer van je mooie platen hele mooie tekst en een rustig muziekje er weer bij.
    Lieve groetjes van ons.
    Henk en Anneke.

    Liked by 1 persoon

  97. Je kunt het in ieder geval wel probéren, maar toch, blijf vooral ook realistisch! De plaatjes zijn weer erg mooi gekozen, voor die eerste is heel mooi.

    Liked by 1 persoon

  98. ha die Greetje
    ja mooie ppsjes , vond ik ook zelf
    scheelt een heel eind met gister hé die temperatuur , ik liep 3 wijken en vond het heerlijk weer
    ook voor het HH een stuk fijner weer , je zal de boel wel weer aan kant hebben

    fijne avond groet

    Like

  99. Heel mooie presentatie Greetje, met prachtige beelden en tekst!
    was weer even een verrassing, dank je wel!!
    Fijne nieuwe week gewenst!
    Liefs Celia.

    Liked by 1 persoon

  100. Greetje, dank U voor het antwoordje, nu ben ik gerust hoor! proficiat voor die mooie pps .Nu zie ik ” ONS” Greetje terug met die machtig mooie pps .Doe zo verder Greetje, moed en succes , knuffel van: Andre

    Liked by 1 persoon

  101. Goede morgen Greetje

    Prachtig werk weeral met heel mooie beelden en bewerkingen en een prachtig gedicht van Will Hanssen
    We wensen u een heel zonnige week
    Lieve groetjes Gerda & Elza

    Liked by 1 persoon

  102. Goede morgen Greetje.
    Wat een mooi werkje weer ,(positief denken ) mooie beelden,muziek,en zeker de wijze woorden,die ga ik zeker opslaan,want het leven is aan de optimisten zegt men bij ons,dus de positieve denkers,hun leven is veel gemakkelijker !
    Greetje we wensen jullie een leuke en zonnige dag
    Lieve groetjes
    Herbert-Lenteken XX XX

    Liked by 1 persoon

  103. Positief denken: Heb net weer een prachtige pps gezien met een mooi gedicht..
    Mooie plaatjes met goeie animatie’s ook..

    lieve groetjes v Aafke..

    Liked by 1 persoon

  104. Heel mooi gemaakt, Greetje op deze prachtige tekst. Kwam voor mij op een goed moment; dank je wel.

    Liked by 1 persoon

  105. Weer een zomerse aanvoelende pps met fijne muziek,beelden en tekst.Een voorstelling fie aanzet tot possitief denken.

    Liked by 1 persoon

  106. Goeie avond Greetje,
    ” Positief denken ” weer eens een prachtige voorstelling
    met mooie bloemen en vormanimaties
    en dit alles ingepakt met een fijn stukje muziek van Dennis Champoux
    heel knap gedaan!

    Liked by 1 persoon

  107. Prachtig weer Greetje. Lieve groet, Marije

    Liked by 1 persoon

  108. Dag Greetje,
    Een prachtige pps met mooie beelden
    overgangen tekst en muziek
    Knap werk
    Nog een fijne avond groetjes Roosje

    Liked by 1 persoon

  109. Hallo GREETJE, in EEN woord: FANTASTISCH WERKJE WEER”
    Echt zoals ” J I J ” bent. Dank U wel, voor dit mooie pareltje.
    Nog een superfijn weekend toegewenst van Papa Leone en van Mama Monique….

    Liked by 1 persoon

  110. Hallo Greetje, zoals gewoonlijk heb ik weer intens genoten van je mooie pps.
    Nog een mooie zondagavond, vava

    Liked by 1 persoon

  111. avondgroetje lieve vriendin Greetje ,
    ” POSITIEF DENKEN . ”
    ik heb heir heel mooie kleurrijke beelden gezien met prachtige bewerkingen !!!!
    een heel mooi gedicht met een mooi melodietje op achtergrond !!!!
    ik heb hier alvast zitten genieten van EEN WONDER MOOI KLEURRIJK PPSX !!!!
    Veel liefs nog van vriendje Jeffy xxx

    Liked by 1 persoon

  112. Gut gemacht. Ist Powerpoint 2016. L.G. Wolfgang

    Liked by 1 persoon

  113. Wow, lieve Greetje
    Wat een mooie PPs.. kleurrijk met fijne muziek.. en woorden die naar
    het hart gaan..
    Ja, zo zou het moeten zijn.
    Een heel dik compliment van mij, met heel veel liefs
    en veel groetjes
    En een goede start in de nieuwe week.
    daag
    Luci

    Liked by 1 persoon

  114. ha die Greetje
    wat weer een pracht
    woorden naar welke ik leef
    mooie bloemen waar ik graag naar kijk
    een goed stuk muziek om naar te luisteren
    zo mooi samen gevat
    om bijna van te huiveren 🙂
    fijne avond groet

    Liked by 1 persoon

  115. Greetje van Beesten

    Goeden Avond lieve Greetje
    wat een mooie binnen komer ,,super mooi ,,geweldig ,,ik heb er van genoten de mooie plaatjes en mooi gedicht en heerlijke muziek ,,ik kwam tot rust ,,,,God dank en jij dank je wel heel mooi en weer zoooo apart anders gemaakt ,,wat een talent heeft God jou toch gegeven en je gebruikt hem en dat gedicht kiezen wat we denken zo mooi en dan POSITIEF GEDACHT
    KRIJGT STEEDS MEER KRACHT ,,,ja zo is het ook ,,,dank je wel en God zegen jou met veel kracht en met heel veel liefs van je naamgenootje Greetje xx

    Liked by 1 persoon

  116. Prachtig gedaan Greetje, dank je wel.

    Hartelijke groet,

    Will Hanssen

    ________________________________

    Liked by 1 persoon

  117. Mooie Powerpoint Greetje, heel knap gemaakt.
    Positief denken, we zouden het eigenlijk allemaal moeten doen,
    zeker in deze onzekere tijden.
    Nog een fijn weekend voor jou
    Lieve groetjes

    Liked by 1 persoon

  118. Weer een juweeltje Greetje en de tekst daar doe ik mijn best voor…
    Fijne avond…genieten met dit weertje hè…
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  119. Prachtige pps dank je wel

    Liked by 1 persoon

  120. goede avond Greetje
    een wondermooi pps werk daar heb ik kunnen van genieten
    waarvoor mijn dank
    Lieve groetjes Louisa

    Liked by 1 persoon

  121. Wieder einmal wunderschön liebe Greetje ❤ ❤

    Liked by 1 persoon

  122. Goedenavond Greetje,
    dit is weer een zeer mooie pps,
    Groetjes
    Etienne

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

